Har du overvejet bare at gøre som der står i fejlmeldingen?
Der er som regel en grund til der kommer en fejlmelding, og et telefon opkald/e-mail til leverandøren/den IT ansvarlige kan som regel også løse den fejlmelding.
--
Gamer =)
Burde nok have skrevet, at jeg var administrator, så der er ikke andre at tage fat på ;)
--
Hep hey
Hvad så med at kontakte SharePoint, og høre dem om hvorvidt dine licenser stadig er aktive. Ved at når vi har licens problemer med SharePoint, på vores skolekontor så plejer et opkald at kunne løse en del.
--
Gamer =)
Tror også du bliver nød til at tage fat i MS. Noget tyder på jeres licens ikke er i orden udløbet(??)
--
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
--
Sidst redigeret 17-12-2015 15:17
Det jeg har erfaret gennem Sharepoint er at det sjældent er de plugin programmer man bruger der reelt set er problemet. Men SharePoint selv der skal hives i ørerne og få det fixet.
--
Gamer =)
Lad mig gætte. I kører Office 365? Hvis det er tilfældet, så skal i op i en version 1004 på klienterne..
Sidder med en kunde som har nøjagtig samme problem og kører 1003 i øjeblikket.
--
@Klump
Vi er lige skiftet til office 356 - men vores sharepoint-løsning er ikke i skyen og derfor undrer jeg mig over, hvis O365 skulle have indflydelse på det her problem. Problemet er jo i forbindelse med web-apps - hvordan kan det hænge sammen?
--
Hep hey
Problemet ligger ikke i jeres Sharepoint løsning, men i klienten fra Microsoft 365, hvordan det kan hænge sammen ved jeg ikke, der ville jeg nok oprette en B ticket hos Microsoft. Faktum er jeg sidder med 7000 brugere med samme issue i øjeblikket og der har Microsoft anbefalet version 1004
--
Problemet med at gå fra 1003 til 1004 hos os, er den restriktive patch management ikke tillader det uden grundig test af afhængige applikationer. (400+)
--