Kan du ikke bare vælge "Markere tabel" og så kopier dem over? Tvivler på, at du kan automatisere processen, da tabellerne i Acrobat og Excel fungere på 2 vidt forskellige måder.
--
Når man affyrer en kanonkugle mod fortet og hører en derinde råbe: "Jeg har!", så ved man, man har med nogle virkelig dumme folk at gøre.
Der er jo en grund til at man for excel tabeller i pdf så man ikke kan ændre på tallene, kontakt afsenderen og bed om de originale tabeller evt...
--
* Disclaimer: By reading this users post, you agree that he is not responsible for any mental problems his posts caused on you.
Problemet med at kopiere dem over at hver række i PDF-filer havner i samme celle i Excel.
Jeg har dog fundet en måde....
Lav PDF-filen om til World-fil og kopier derefter tabellen over i excel....
--
#3 Du kopierer bare tabellerne direkte over i Excel så tallene kommer i samme celle. Derfra kan du nemlig bruge funktionen "Text to columns" under fanebladet "Data". Det er super smart.
--
"Greed is good"
#2: Det kan man så også godt, medmindre man specifikt har låst PDF'en. (Hvilket IKKE gøres automatisk). Du kan både klippe billeder ud, flytte rundt på dem, ændre teksten osv. Piece of cake.
L.
--
Dual Xeon 3.3GHz | 2GB ram | 15k/10k SCSI disks | 3500A | DVD-305S | 23" TFT
#5 oh okay
--
* Disclaimer: By reading this users post, you agree that he is not responsible for any mental problems his posts caused on you.
Hvordan konventere man så en pdf-tekst til en word-tekst? Når jeg prøver at kopiere pdf-teksten over i word, så bliver teksten helt ugenkendelig. kan i ikke hjælpe mig?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.