Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
POWER dårlig kundeservice eller kundeAf Gæst POWER Hans | 03-11-2020 08:39 | 2714 visninger | 22 svar, hop til seneste
Hej HOL'er
Jeg står i den situation at jeg bestilte en CPU hos POWER tilbage i starten af oktober. Der stod at de forventede at kunne levere den omkring d.21 oktober.
Det vidste sig at det kunne de ikke og jeg fik dermed en mail om at leveringstiden var omkring 2021.
Fræk som jeg er, tjekkede jeg deres lager og kunne se de havde flere på lager rundt omkring i deres butikker. Jeg tog derfor kontakt til kundeservice og spurgte om jeg måtte kører til en af deres butikker og hente en, selvom jeg ville skulle kører 1,5 time hver vej. Det fik jeg af vide at jeg godt kunne jeg skulle bare anullere min odre og så købe den når jeg kom til butikken.
Problemet er: Da jeg købte processoren kostede den 3399 og pt er den steget til 4199. Dette problem gjorde jeg klart for Power Kundeservice, men de sagde at der var intet at gøre andet en jeg skal:
1. anullere min ordre
2. køre 3 timer for at hente et produkt
3. tabe 800 + benz
er det bare mig eller utrolig dårlig kundeservice, at fordi jeg har bestilt online på deres hjemmeside, så kan jeg pludselig ikke gøre krav på produktet selvom de har det i en butik, som jeg iøvrigt tilbyder selv at hente på andre vilkår med andre kunder :S --
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Normal praksis er; Hvis du har fået en ordrebekræftelse, hænger de på den.
Har du kun modtaget en bestillingsbekræftelse er det surt show. -- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent. Er det ikke POWER der er kendt for at sælge billige produkter de ikke har på lager, for derved at man skal købe noget andet til helt andre priser? :O)
Jeg handler ikke hos dem -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. De hænger på den ja, men de hænger ikke på at du henter den i butikken. Det er ikke den aftale der er indgået.
Kan sagtens forstå din frustration, og ja, de kunne godt være super flinke - men det vælger de ikke at være. Det er noget man kan tage med i overvejelserne i det næste indkøb :) -- Jeg har fået en ordrebekræftigelse fra dem.
Men ja er heller ikke i tvivl om at de alt på det rene rent lovmæssigt, dog kan jeg ikke se det store problem i at lade mig gøre som jeg vil, kan ikke se deres tab? andet end en sur kunde, der skal vente 2 måneder på et produkt de rent faktisk har :D -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #4
Ved ikke hvordan power er opbygget, men kunne det være pga hver butik er franchisetager for "branded" Power (tænk ala den måde McD kører olign), mens web delen er ejet af "Power". -- Sidst redigeret 03-11-2020 09:34 #5 Nej det hele er samme instans så der er ingenting der. Det er dårlig kundeservice imo.
#0 Jeg kender lidt omkring strukturen af POWER så prøv at ringe til kundeservice og få fat i en anden, typisk er det den individuelle medarbejder der tager beslutningen du skal bare finde en der tager den rigtige for dig. -- Sidst redigeret 03-11-2020 10:13 Det er meget nemt, man skal bare helt holde sig fra Power, de ved ikke hvad de laver, og deres kundeservice er ikke eksiterende. De skal bare sælge så meget som muligt på bekostning af kunden. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har også haft utrolig dårlig oplevelse hos power..
Men umiddelbart burde de vel bare kunne få sendt den var fra anden butik?
og give/sende den til dig? -- Google is your friend! Er 200% enig med #6. Det kommer an på om du for en røv i tale eller et hoved som faktisk kan andet en at følge "drop down" menuerne i deres system.
Jeg har gennem tiden købt en hv hos dem, og jeg taler KUN med een medarbejder. De andre er flinke, men jeg kan godt selv læse skiltet og producentens specs. -- Power en en decideret fuskerbutik. Det er synd du har spildt tid og benzin på det, men man skal sgu holde sig fra Power :/ -- Det er Power i en nøddeskal og jeg har personligt haft flere af de episoder præcis som du beskriver.
Jeg har taget konsekvensen af det og handler aldrig hos Power, medmindre jeg står i butikken og kan tage produktet med. Én ting er deres tilgang til at køre tilbud på produkter de ikke har hjemme, eller aner hvornår de får hjem, en anden er deres elendige kundeservice.
Har man tålmodighed til det så kan man score et godt tilbud en gang i mellem, men for mig et livet sgu for kort til det. -- Deuzes #4
Man kan jo sagtens anskue det som dårlig kundeservice hvis man er den forurettede kunde, jeg vil dog mene at det er fair nok.
Kudos til Power for at melde klart ud fra starten, at du ikke får den billigere, det er i mine øjne god kundeservice. Nogle ville jo mene at du kunne se prisen på varen i butikken da du tjekkede lagerstatus.
Det kan godt være du har en ordrebekræftigelse, men den siger sikkert også at du har købt en cpu fra deres online lager. Ikke at du har købt en cpu som de tilfældigvis har på lager i en tilfældig butik 1,5 times kørsel fra din bopæl.
At du ikke kan vente, er jo ikke Power's problem. -- Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon. #12
Hehe kan godt være du har fået det indtryk at det har været klart meldt ud fra starten, det kan jeg så fortælle dig at det har det ikke. Måtte først igennem en uduelig chat medarbejder der dog skal have "Kudos" for at tiltale mig de, det javede da lidt i pitten, men derfra at kalde det god kundeservice, ja der er vi to måske fra to forskellige steder, hvor du måske har aktier i Power eller hvad ved jeg :D
Ja der står nok et sted med småt at jeg ikke kan forvente eller gøre krav på at modtage produktet fra et af deres lager i butikkerne. Den del erklærede jeg også helt enig rent lovmæssigt osv.
Men jeg handlede jo ud fra den forudsætning at jeg forventede at modtage min vare omkring d.21 oktober og det er så udskudt til 2021. De sagde selv de beklagede meget og ville kigge på eventuelle muligheder for at løse situationen så jeg stadig skulle være en glad og komme igen :D der foreslog jeg jo så en mulighed for dem, som ja måske bare handler om 800 kroner. Der kunne de jo så have løst et problem de selv havde skabt og sparret dem selv for dårlig omtale endnu engang. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #13
Jeg har ingen aktier i Power, det er derimod dig som kalder dig Power hans, det vidner om et eller andet tilhørsforhold.
Nu skriver du selv du handlede ud fra at få d. 21, det skete så ikke. Det er dig der er utålmodig. Det var dig som forventede noget som Power ikke kunne indfri, at kalde det dårlig kundeservice er i mine øjne endnu et eksempel på urealistiske forventninger.
Og slutteligt så ved du nok at dårlig omtale er bedre end ingen omtale. -- Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon. Jeg har intet til overs for den svindelbiks
https://www.hardwareonline.dk[...]
bedste råd, hold dig væk og støt konkurrenterne, så de kan presse prisen længere i bund i fremtiden. -- Fractal Design Nano S, 16gb DDR4 3200Mhz, 2060 super, Ryzen 3600x, kraken x62, SF600
Blacklist/scammers: Silvergoat, Maripyt, #13 tror bare du skal ignorere den trold :D
er selv blevet fuppet lige som mange andre her kan jeg se :-D boykot Power
#14 det er helt tosset det du skriver xD så det skulle være god kundeservice at sælger ikke levere til den forventede leveringsdato eller hvad. Det lyder næsten som det er det du antyder når du benægter at han må kalde det dårlig kundeservice -- Slesk af Natur, Venlig af tvang.
Prøv at forestille dig at det kiksede totalt med jurastudiet, og nu er mor og far rigtig skuffede og der er desuden ikke mere løg i brødkassen og oven i købet vågner man en torsdag formiddag og ser sig selv sidde i en kundeserviceafdeling og lytte til det værste pis i et billigt headset uden bluetooth og man fylder 32 om seks timer og kæresten har covid-19 og menstruation på samme tid. -- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent. Jeg kan ikke se problemet
Du har bestilt på nettet, muligvis til kampagnepris.
Nu vil du hente den i en fysisk butik i stedet for, efter kampagnen ikke længere gælder, og er dermed utilfreds med at varen er steget i pris.
Er det korrekt forstået?
Sådan er det jo med kampagner. Tilbud der er gældende i begrænset tid. -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 03-11-2020 18:29 #18 tror egentlig bare han vil have hans vare, som power jo har på lager. Han gider ikke vente til 2021, når nu de havde sagt D. 21.Muligt at han bestilte online og de har den i en butik. I min verden er det samme biks. Men også samme tossebiks. Jeg er også stoppet med at handle der, efter for mange dårlige oplevelser. -- #19 - Det er til dels samme biks. Jeg tror dog hver butik har hver deres budget. Af samme årsag kan man ikke altid forvente samme priser i alle butikker på samme tid.
Det er det samme med supermarkeder. Her hvor jeg bor har jeg 2 Superbrugsen i nærheden. Den ene er meget aktiv på facebook og har ofte kampagner, med ja tak tilbud, og andre ting på tilbud via facebook, som den anden brugsen, som ikke er så aktiv på facebook ikke har.
Det er det samme her. Hvis Powers webshop vælger at have en "tømme lager kampagne" som kun gælder for varer købt online, well, så kan man som udgangspunkt ikke forvente det også gælder hvert eneste lager i alle butikkerne.
Jeg er på ingen måde fan af Power og deres metoder, og lægger til enhver tid hellere pengene i Elgiganten, hvis det skal være en sammenlignelig butik. Men i det her tilfælde kan jeg ikke se problemet.
-- - Indsæt signatur - #20 det kan jeg sagtens forstå, det er egentlig mest fordi de slår sig på at de har samme pris på nettet som i butik. https://www.power.dk[...]
Der står:
Samme pris i butik som på net
Vi har introduceret det, vi kalder pivskarpe POWER priser. Hos os, får du kun en pris – nemlig den samme. Uanset om du handler på power.dk eller i et af vores POWERHOUSES, så er det altid samme pris. Det synes vi er mest fair over for dig, som kunde.
Egentlig kun derfor jeg tænker sådan. -- Sidst redigeret 03-11-2020 19:44 #21- Det forstår jeg også godt, og normalvis tror jeg da også de holder det koncept, da det jo mere eller mindre er deres slogan.
Men det er også samme pris i butik som på net, da prisen er steget efter købet er foretaget på webshoppen.
Lad os sige #0 bestiller d. 1. oktober. Der er prisen 3399kr.
Så prøver #0 at købe en gang til en måned senere, hvor prisen så er anderledes. Sikkert fordi den kampagnepris der er bestilt til, ikke længere gælder. Og eftersom der skal lægges en ny ordre, skal der også betales den pris varen koster, på det nye købstidspunkt.
Hvis den stadig står på nettet til 3399kr, kan han få den til 3399kr i butikken. Står den til fuld pris på nettet, og samme pris i butikken, well så holder deres slogan desværre. -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 03-11-2020 20:18
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|