Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Særtilbud Dell, bestilt varer

Af Monsterbruger stillersen | 07-07-2018 22:27 | 1713 visninger | 10 svar, hop til seneste
Jeg har bestilt den nye Dell xps til 11800,- under særtilbud for 3 uger siden. Har ikke modtaget den endnu, der står så den er afsendt. kan nu se Dell kører særtilbud igen på den, til 500kr billigere samme model. Tilbudet gælder i weekenden og slutter klokken 24. - ved godt det “ kun “ er 500 kr forskel, men tror i de vil udligne prisforskellen? - tilbudet er selvfølgelig slut inden kundeservice kan kontaktes, skal man evt mail dem idag og tage billede af tilbudet? ’
--
#1
ice_hiboy
Ultrabruger
07-07-2018 22:48

Rapporter til Admin
Tror sku ikke du finder et realt svar herinde, medmindre der er en som arbejder for Dell. Fyr dem en mail af ny og her, worstcase hvis du vil være 100% sikker, det kan jo være de siger nej. Så kan du jo købe pcen igen og sende den første retur. Kræver dog at du har pengene til at ligge ud for 2, men det er en mulighed. Men skriv en mail, dette koster trodsalt ikke noget.
--
i7- 5820K | X99S GAMING 9 ACK | EVGA 980TI SC | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Phanteks Evolve Glass.
#2
Fuller 8900
Maxi Supporter
07-07-2018 23:55

Rapporter til Admin
Ville nok brokke mig mere over mere end 3 ugers leveringstid?! Hvad sker der for Dell, kan da ikke tage så lang tid at sende en pc afsted? Har du ikke haft kontakt med dem efter du har købt den?mere end 1 uges leveringstid er da helt hen i vejret!? Hvis ikke de vil refundere dig de 500 kr som den er billigere nuz burde de sku gøre det for sløseri i logistikken da.. Tt Tag en screenshot af prisen nu, og send dem en mail inden tilbuddet udløber og sig da du ikke har modtaget din ordre endnu og den er billigere nu forventer du at kunne få den til samme pris. Burde ikke være et problem, men man ved jo aldrig med firmaer i den størrelse.. Elgiganten ville jo gøre det, men det reklamere de jo også med, dells service kender jeg desværre intet til :)
--

--
Sidst redigeret 07-07-2018 23:57
#3
bobson
Super Supporter
08-07-2018 00:28

Rapporter til Admin
#2 Dell gør jo opmærksom på den lange leveringstid, på deres hjemmeside. Faktisk var der for 2-3 uger siden 3 ugers leveringstid ca. #0 Jeg har faktisk lige læst et forumindlæg på en UK hjemmeside i går, omkring den samme problemstilling, og her fik køber reduceret sin pris via et telefonopkald. Jeg kan selvfølgelig overhovedet ikke huske, hvor jeg læste det :)
--
#4
Chucara
Maxi Nørd
08-07-2018 01:29

Rapporter til Admin
Du har 14 dages returret på netkøb. Benytter du dig af det, kan du bestille til den billigere pris. Så jeg er da sikker på at de vil give dig det nuværende tilbud.
--
ASUS Z270 TUF Mk1 | 7700K | GTX 1080TI | 32GB 3000MHz | Fractal Define R5 | Samsung 960 EVO 1TB | PG279Q | 2xU2715H
#5
Akasut
Maxi Nørd
08-07-2018 05:23

Rapporter til Admin
Du kan spille på 2 heste og bestille den igen, returnere den første når den kommer, men så står du med fragtudgiften til din returret og jeg ved ikke hvor den bliver sendt fra. Ligeledes skal du nok vente 3 uger igen. Din 14 dages returret begynder fra du modtager din vare. Jeg kan godt forstå din situation og så i weekend og umuligt support kontakt, klassisk scenarie. Jeg ville gøre ligesom #2, dokumentere tilbuddet med dato, pris, model og dokumentation for dit køb og tage kontakt per email efter at have prøvet #3 forslag med telefonkaldet.
--
#6
Lommelygte
Maxi Supporter
08-07-2018 09:55

Rapporter til Admin
De refunderer ikke selv beløbet uden at høre fra dig. Du kommer længst ved at kontakte dem pr. telefon eller mail.
--
Lommelygte: +8/-0 (#321, #327, #762, #1617, #2362, #2474, #2641, #2707)
#7
Baeklarsen
Bruger
08-07-2018 10:15

Rapporter til Admin
Den lange leveringstid skyldes at maskinerne først bliver produceret som de bliver bestilt. Jeg har undret mig over det samme de par gange jeg har bestilt hos dem. Angående pris reduktion så skriv en besked til Dell Danmark på Facebook. Det gjorde jeg og jeg endte med at få differencen fra den pris jeg gav og det nye tilbud refunderet det gik i øvrigt hurtigt og smertefrit, jeg skulle dog have modtaget maskinen først og så skrive til dem at nu var den kommet, så gik der et par dage så gik pengene ind
--
#8
LunD^
Megabruger
08-07-2018 10:24

Rapporter til Admin
Jeg ville bestille en til og så kontakte dem Imogen når de åbner og spørge hvordan det skal løses.
--
#9
micmex
Maxibruger
08-07-2018 10:51

Rapporter til Admin
Dell er meget tunge at danse med som privat person i DK, faktisk er mit indtryk at de helst vil være fri for at handle med private. Havde samme problemer med leveringen, som #0 oplever, for en måned siden. Det er Schenker der leverer fra udlandet til DK, derefter er det GLS der bringer ud til adressen i DK. Jeg oplevede bl.a. at min pc var ude i bilen til levering fredag iflg. den snørklede hjemmeside Dell henviser til, jeg stod klar hele dagen, men desværre blev min pakke returneret til varehus i Taastrup og kom først ud om mandagen. Et opslag på Thrustpilot bekræftede desværre, at jeg ikke var den eneste der var meget træt af Dell og deres langsommelige levering. Jeg skrev derfor til Dell og beklagede mig (i håb om forbedring for fremtidige købere), men de var fuldstændig ligeglade og henviste bare til GLS. Du kan ikke ringe til Dell i DK, med mindre du er et firma, som privat persom bliver du efter en lang og snørklet omstillingsproces stillet videre til Dustin, som igen beklager, at de ikke kan gøre noget på vegne af Dell. Mit råd er derfor også at skrive til dem på denne mailadresse: [email protected] eller evt. Facebook og håbe på et positivt svar i forhold til det billigere tilbud, inden levering af din PC til oprindelig pris/tilbud.
--
Sidst redigeret 08-07-2018 10:55
#10
stillersen
Monsterbruger
10-07-2018 15:55

Rapporter til Admin
Jeg har nu taget kontakt til dell, de mener IKKE at den har kostet 11300. Jeg fik desværre ikke et billede af produktet da jeg endte i et par øl den aften. nu er jeg vel ikke så heldig, at en af jer skulle haft taget billedet? :D - jeg har modtaget bærebaren, De har forsøgt at aflevere pakken. men dog ikke smidt noget i postkassen med de har været her.
--

Opret svar til indlægget: Særtilbud Dell, bestilt varer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning