#0 Det kan nogen gange være lettere for en butik at give pengene tilbage i stedet for at håndtere en RMA-sag med producenten. Når de tilbyder dig pengene retur, så skal du forvente at få alle penge retur og ikke kun en del af beløbet. Du skal dog være opmærksom på, at ved en RMA-sag skal forhandler dække alle fragtomkostninger, og ved en returretssag er det dig som kunde, der skal dække disse udgifter. Du skal også huske på, at hvis du får penge retur for RAM, så skal du (måske) betale fragt igen, når du bestiller nye, og dette kan være en merudgift for dig.
#1 RAM er som regel i en plomberet emballage. Er plomberingen brudt, så kan forhandleren kun (gen)sælge dem som demo-vare med et mindre tab, og dette tab kan forhandleren kræve at få kompenseret af første køber. Tiderne hvor idioter kunne bestille hardware hjem for at teste og benchmarke dem, for så at få pengene retur, er heldigvis fortid! :-)
--
http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-X68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO
--
Sidst redigeret 19-07-2017 13:53