Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Aflevering af pakker hos Post NordAf Ultra Supporter Christian88 | 13-08-2016 11:57 | 8187 visninger | 54 svar, hop til seneste
Jeg har undret mig over de der store pakkebåse, der er opstillet i en del butikker rundt i landet - I kender dem nok: Man ligger sin pakke sammen med andre pakker også bliver den afsendt på et eller andet tidspunkt. Jeg har dog overvejet hvor sikkert det overhovedet er, for man modtager jo ikke en kvittering, der bekræfter at man har afleveret sin pakke, og principelt set, så kan enhver anden person jo bare gå hen til båsen og tage ens pakke, eller en Post Nord ansat kunne finde på at stjæle ens pakke - og hvad gør man så? Man har vel intet bevis på, at man afleverede pakken? --
Du spørger efter en kvittering inden du afleverer pakken. -- * Filco Majestouch 2 MX Brown PBT --
Sidst redigeret 13-08-2016 12:02 Hvorfor skulle en fra post nord stjæle din pakke? -- #2 Fordi der, som Heino ville have sagt, er penge i lortet. Moralen hos den gennemsnitlige medarbejder ses faldende. Dette fænomen kan ses alle steder, hvis man ser efter. -- Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|. https://www.papirladen.dk[...]
Så skulle der være mulighed at lave sølvpapirshatte til jer selv et stykke tid ud i fremtiden
#0 Går da stærkt ud fra at der er videoovervågning sådan et sted, for at forhindre netop dette -- ASUS P8Z77-V LE Plus | Intel i7 3770k 3,3@4,5GHz | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB(4x4) | GigaByte GV-N780OC-3GD | Samsung 840 EVO MZ-7TE250 SSD
--
Sidst redigeret 13-08-2016 13:11 #4 Der er også masser af videoovervågning i supermarkeder, men der stjæles stadig en masse. I banker er der også overvågning, og mig bekendt begås der stadig bankrøverier. -- Slettet jfr GDPR #4 Nu ved jeg hvor mange pakker der forsvinder fra post nord fordi en del af dem er vores. Og selvom det måske kun er en brøkdel af det samlede antal pakker, så er det stadig rigtig mange. Pakkerne forsvinder jo ikke ud af det blå, og post danmarks instilling hvis pakkern ikke er scannet ind hos dem, er at den aldrig er blevet afleveret, så det er et optimalt sted at stjæle fra. De eftersøger aldrig hvis pakken ikke er scannet hos dem. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
Helt korrekt, og jeg har også tit tænkt over dette. Indtil pakken scannes første gang på centralen, har man ingen dokumentation for at pakken er indleveret. Og det er dælme nemt at stjæle en pakke fra sådan et bur,de står jo frit fremme. Og lige så snart man har pakken i hænderne, kan andre ikke se om det er en pakke man lige har hentet i postbutikken, eller om det er en man har stjålet.
Sikkerheden halter gevaldigt der, og det er en af grundene til at jeg sender fra en pakkeboks hvis jeg kan komme til det.
-- Whatever #7
Man beder altså plain and simple om at få en kvittering, hvis man gerne vil have det. Så sværere er det heller ikke. -- #4 Tja, jeg synes nu ikke at jeg selv er meget paranoid, men hvis man sender noget til flere tusinde kroner, så er det da noget af en usikkerhed at man ikke kan dokumentere, at man har afsendt orderen.
#1 Good point. Dem jeg har set i Bilka og Føtex rundt omkring i landet må vel være nogen, hvor man kan bede ansatte i kundeservice om at lave en kvittering, selvom de ikke er Post Nord medarbejdere. -- Jeg synes det er DYBT kritisabelt, at man "bare" kan aflevere en pakke i et bur. Jeg har mange gange været utryg ved denne metode og er nu gået over til at bruge enten pakkeboksen eller coolrunner.dk
-- #8: Det har jeg ikke forsøgt mig med. I princippet burde alle jo have en kvittering, som standard. I gamle dage købte man pakkesedlen på posthuset, skrev adresser på, og så var der gennemslag til en kvittering. Så var der lidt mere styr på det, så kunne man da dokumentere at man havde købt og udfyldt en pakkeseddel nede på posthuset, og dermed sandsynliggøre at man også havde sendt pakken. -- Whatever Det er intet problem at få en kvittering (spørg i receptionen i pågældende supermarked) inden man afleverer pakken. Så svært er det sgu heller ikke.. -- * Filco Majestouch 2 MX Brown PBT Tror der er god del på et år som stjæler noget i Føtex så er det underligt de pakker i buret ikke bliver taget.
Det er en syg måde at opbevarer pakker på. -- Mr. WoLF
Alternativt -hvis pakken har en postnord pakkelabel med stegkode, og den kan være der -så aflever den i pakkeboksen. -Der bliver den låst inde indtil den bliver afhentet og du får en kvittering på aflevering.
Pakkelabel kan også købes på forhånd online og printes i pakkeboksen, eller købes direkte -- Linux, både privat og professionelt
Det er aldrig umuligt at trække et kabel, so stop whining Ehm.
Man *kan* aflevere sin pakke i et postbur.
Man *kan* også gå hen til disken og indlevere den, og få en kvittering.
Det er rart for erhvervslivet at de bare kan smide deres post i en kasse, fremfor at skulle stå og tage din og min tid med at checke 60 breve og pakker ind. Det sparer tid for alle - også dig og din vigtige pakke.
Uanset hvor mange andre der så "bare" smider deres pakker i et rullebur, har du så stadig en kvittering på at din pakke er indleveret til forsendelse.
Jeg kan ikke se problemet. Overhovedet. Det svarer til at brokke sig over at du parkerer på en parkeringsplads hvor mange andre ikke låser deres biler. Det forhindrer dig ikke i at låse din egen. -- "ORK SATME!" #14 -
Lige præcis. Hvis man ikke gider at vente i kø i postbutikken, hvor de i øvrigt altid giver en kvittering uden brok, hvis man beder om en, så er det vejen frem. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Søg på afleveringskvittering. De findes udprintet ved hvert posthus og der stempler og underskriver de ansatte. Også i ethvert Føtex, SuperBrugsen etc.
Så bliver den væk eller stjålet bliver det dækket af postnord.
Så der er intet kritisablt, kun uvidenhed fra jeres side af.
Brug aldrig coolrunner ved dyre pakker. De dækker kun op til 1000kr, det er et skod firma. -- Sidst redigeret 16-08-2016 09:52 fejl -- Sidst redigeret 16-08-2016 09:55 #17 - hvordan er det et skodfirma? De er billigere - og tilbyder en billigere service? Det gør dem vel ikke til et skodfirma?
Havde du forventet at få bedre service for færre penge? -- "ORK SATME!" #17 Der er nok nærmere noget galt med PostNORDs service, når de ikke gør opmærksom på at man - for man er dækket af forsikring - skal aflevere pakken og få en kvittering. Der står intet om det nogen steder når man afleverer ens pakke. -- Slettet jfr GDPR --
Sidst redigeret 16-08-2016 11:25 #20 - det jeg hører dig sige er, at hvis du går ind i et supermarked og smider en kasse i en tilfælde gitterramme, så skal nogen løbe hen til dig og forklare præcis hvilke ting der kan ske med pakken, hvilke regler der gælder for den pakke du lige har lagt fra dig uden opsyn, og hvordan du i øvrigt skal forholde dig?
Fordi det er den rationelle beslutningsproces for dig? At bare efterlade ting et sted, og så forvente at reglerne for det er sådan som din fantasi fortæller dig at de nok er? Som alternativ til at undersøge hvordan reglerne er på forhånd, eller spørge personalet på stedet?
Det lyder godt nok som om at det er dårlig service. Det har du ret i.
Hvordan har du i øvrigt betalt for pakkens forsendelse, og fået fat i en adresselabel? Kom der nogen hjem til dig og forærede dig en label da du fik lyst til at sende en pakke? -- "ORK SATME!" #21 Hvorfor tror der skulle komme en medarbejder løbende og fortælle mig det? Det havde været aldeles fint, hvis bare PostNORD gjorde opmærksom på at ens forsendelse IKKE er omfattet af nogen former for forsikring, før end pakken er blevet registreret.
Det havde været fint, hvis det stod på ens pakkelabel eller måske de oplyste om det, inden man smider ens pakke i pakkeburet (med et skilt). Men igen, det gør der ikke. Det er i min terminilogi dårlig forretningsmoral, men selvfølgelig smart fra PostNORDs side, for så undgår de jo at betale erstatning ved bortkomne/stjålne pakker. -- Slettet jfr GDPR --
Sidst redigeret 16-08-2016 11:44 #21 Ja og det er præcis PostNords ansvar at oplyse sine kunder. Der skal være en aktiv informationsstrøm. Det nytter ikke noget den er passiv. Bare se hvor aggressivt deres konkurrenter markedsfører "sikkerhed" og "bekvemmelighed". -- http://www.hardwareonline.dk[...] Jeg kan ikke begribe at man kan tro at man kan forvente erstatning for pakker man har afleveret et sted uden at få kvittering.
Der er *intet* noget sted i *nogen* udveksling af varer og tjenester, som du kan få erstattet "fordi du siger det". Ansvarsoverdragelsen for en forsendelse sker når varen overdrages til fragtføreren. Hvis du ikke har nogen dokumentation for at du har afleveret en forsendelse, hvordan havde du så forestillet dig at du skulle kunne få erstatning?
Hvor mange sager tror du PostNord ville have de første 24 timer hvis de pludselig gav erstatning for pakker som folk *påstod* at de havde afleveret? "Jeg har afleveret en pakke med 4 iPhones, den er aldrig kommet frem, send mig kr. 20.000 i erstatning".
Det er mig en gåde hvordan man kan varetage et job - et hvilket som helst job - hvis man tror at man er berettiget til en erstatning *som man ikke på nogen måde kan påvise at man er berettiget til*.
Skulle PostNord, eller en hvilken som helst anden virksomhed, begynde at honorere krav helt uden dokumentation? Skal Elgiganten også erstatte en telefon du har lagt på disken i deres værksted fordi den skulle repareres? Hvis man har en vigtig transaktion - en overførsel af noget som helst af værdi - så sikrer man sig da en kvittering og dermed dokumentation for at denne overførsel er sket. -- "ORK SATME!" #23
Det hele står på Post Nords hjemmeside, angående vilkår for at sende en pakke ...
Har man ikke altid selv ansvar for at undersøge/sætte sig ind i vilkår?
Man går vel heller ikke ud og tegner en ejerskifteforsikring uden at sætte sig ind hvad den dækker over, eller ikke gør? -- Mig bekendt vedkender Post Nord sig at pakken er afleveret når den er afleveret i et bur, ergo er de erstatningspligtige og skal føre en eventuel bevisbyrde for det modsatte.
Jeg rejste spørgsmålet ved Posthuset i den lokale Føtex, her var svaret at de var videoovervåget, og man derfor ikke skulle frygte at pakken blev stjålet uden man fik erstatning for pakken. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #26
Der står i deres vilkår at det er efter første scan hos dem... Ligger man den i buret så burde den ikke være scannet. -- #24 Havde pakkeburet stået på hvert andet gadehjørne uden nogen former for opsyn, så kunne jeg følge din tankegang. Dette er ikke tilfældet. Det står inde på et "posthus", ergo tror majoriteten selvfølgelig at man er dækket af den forsikring man har betalt for, når man betaler på nettet. -- Slettet jfr GDPR #24 Jeg synes nu også du tager fejl, hvis man banker på døren og giver dig noget du har købt, og så går igen, så forventer du vel ikke at sælger skal have din underskrift på at have afleveret det i hånden til dig.
Præcis sådan burde de posthuse som PostNord nu også kalder postbutikkerne, og de må jo holde opsyn med dem, så de har vel godkendt at folk bare lægger pakker i burene. Og dermed må butikken/posthus tage ansvar, og glem ikke der er rigtig mange af dem, som nu har overvågning og alt man behøver at fortælle at tidspunkt man indleverede på, det har jeg da prøvet i en mindre postbutik, de kunne tydeligt se mig på optagelserne, pakken var dog ikke stjålen, bare scannet til udbringing af postdk på samme tidspunkt dengang.
Det er dog altid en god ide at få en underskrift hvis man lægger en pakke som kommer over et par k i værdi :) Og de tilbyder det jo, andre kan scanne pakken på stadet, så den har post aktivitet på nettet når man søger t&t.
Har elgiganten sat bure op til at lægge vare som skal rep der? Jeg kan ikke se hvordan denne sammenligning på nogen måde kan bruges i dette sammenhæng andet end i din tankegang som er forkert her. -- Sidst redigeret 16-08-2016 12:55 #29. Nå.
Din holdning ændrer så ikke ved hvad fakta er.
Hvis du benytter noget firmas tjenester, er du ikke fritaget for at sætte dig ind i deres forretningsbetingelser. -- "ORK SATME!" #30 Nå men det ændrer jo heller ikke på du tager fejl når du nævner elgiganten som et ringe eksempel og sammenligning vel ;(
btw, ud fra dit budskab, så taler du vel til dig selv, når du nævner man skal sætte sig ind i noget som andre yder af service?
For at skære det helt ud i pap, så er det brugsen/rema eller andre, som du skal læse betingelserne for, og ikke postnord, for det er jo butikken som stiller op som service enhed for noget postnord tilbyder), så kan postnord betingelser gælde fra et stempel, eller scanning, det kan du være ret så ligeglad med, når butikken ingen betingelser skriver ved indlevering til bure. -- Sidst redigeret 16-08-2016 15:37 #30 Jeg er meget nysgerrig mht. det, du kommenterer på.
Kan du ikke lige finde det sted, hvor det står at man skal registrere ens pakke (indskannes) for at man er dækket af PostNORDs forsikring?
Citeret fra http://www.guloggratis.dk[...] :
Hvad er pakkepost? Med pakkepost kan du nemt og sikkert sende pakker og breve med PostNord.
-Hvordan fungerer det? Vælg den passende pakkestørrelse nedenfor (evt. inkl. omdeling). Kontroller dine afsenderoplysninger og udfyld modtageroplysninger. Betal. Print. Aflever på nærmeste posthus.
Hvor meget kan jeg sende? Din pakke må veje op til 20 kg.
Hvad med forsikring? Forsikring er inkluderet i prisen. Forsikringen dækker op til kr. 4.800,-
Kan jeg sende pakker til udlandet? Nej. Du kan kun sende pakkepost fra og til danske adresser.
OK - der stod åbenbart intet om at man SKAL sørge for at få indskannet ens pakke, inden man lægger den i pakkeburet. Godt så. Men så må det jo stå højt og tydeligt inde under Jeg har læst og accepterer betingelser for betaling. Gør det det? Nej, det gør det ikke.
Så det er vist dig, der skal have styr på fakta. :) -- Slettet jfr GDPR --
Sidst redigeret 16-08-2016 15:37 #32 Lær & Læs (1. klasse, for google elever som endnu har svært ved det)
Du burde måske være gammel nok til at kunne slå ting op selv, i stedet for at være så næsvis.
Forsikringen træder i kraft på det tidspunkt pakken er scannet første gang og ophører, når pakken mod kvittering er udleveret til modtageren. Bliver pakken udleveret til forkert modtager, bliver det også betragtet som bortkomst.
Du får også lige en link til næste gang du vil sætte folk på plads, så har jeg hjulpet dig lidt.
http://www.postnord.dk[...]
-- Sidst redigeret 16-08-2016 15:43 #33 Så du forventer at man skal kigge hele internettet rundt, for at finde deres betingelser? Dette skal man selvfølgelig ikke. De burde i stedet have skrevet det inde der hvor man købet ens produkt (G&G), det andet er da ulogisk. Eller oplyse om det inden kan lægger ens pakke i pakkeburet.
-- Slettet jfr GDPR #34 Jeg forventer du gør som alle andre, forsøger at slå det op når du er i tvivl. Ikke meget andet, ingen grund til at sætte andre på plads, fordi man ikke gider søge på informationen selv. Så spørger man uden at skrive andre tager fejl, eller citerer forkerte kilder som kun er mellemmand.
Her har du vilkår for private, som er præcis samme tekst, hvis du betvivler det første jeg skrev, for erhverv smider jo pakker i præcis samme sted hos brugsen som vi andre ;)
http://www.postnord.dk[...]
pkt. 1.14.2 , så skal du heller ikke læse det hele. -- Sidst redigeret 16-08-2016 16:00 #35 Køber jeg en ting på nettet, accepterer jeg handelsbetingelserne. Og igen, det står intet om det, når man køber ens pakkelabel inde på G&G. Og det er mig bekendt et fåtal, der ved at man skal gå op til post medarbejderen og få dem til at skanne pakken, for at den er dækket af deres forsikring.
Jeg skal ikke drøne rundt på alle mulige andre sites, for at finde deres betingelser. Sender jeg en air mail med et mindre kurerfirma skal jeg jo heller ikke ind og nærlæse noget hos dem der ejer selve transportflyet. -- Slettet jfr GDPR Jeg synes måske at den manglende anvisning på burene om, at man selv skal kontakte butikspersonale for at få en kvittering står lidt i kontrast til deres Pakkeboks service, hvor man tilmeld bliver spurgt om man ønsker fysisk kvittering eller via mail.
Jeg indrømmer at jeg ikke helt havde hovedet med, da jeg afleverede pakken, da jeg havde mange andre ting at tænke på, der gjorde at jeg var uopmærksom, men jeg havde nok reageret, hvis der var skiltret med, at man skulle henvende sig til de nærmeste ansatte i butikken, hvis man ønskede kvittering. Jeg ved ikke om Post Nord er forpligtet til at gøre dette, men jeg er måske bare for vant til at få tilbudt eller modtage en kvittering for enhver service eller vare jeg køber/bruger. Jeg synes nu bare at det ville være god skik af dem at gøre. -- #37 +1 Helt enig, postnord gør deres arbejde med at servicere butikker rimelig dårligt. Der er masser af plads til forbedringer. -- #37 Præcis. Du rammer hovedet på sømmet. De kunne i det mindste gøre en opmærksom på det ved pakkeburet eller når man køber ens pakkelabel ved G&G.
Men de skriver det vel ikke, fordi det kræver en del mere arbejde, tænker jeg. -- Slettet jfr GDPR Det er alm. sund fornuft og burde få alarmklokkerne til at ringe hos de fleste, hvis man lægger en pakke i et blottet bur midt i et supermarked. Der bliver godt nok kogt suppe på den tråd her :D
Det er ej heller alle steder, at medarbejdere ved kassen spørger om man vil have en kvittering. Den skal man selv spørge efter. Du har ret til en kvittering og du har nærmest pligt til en kvittering, hvis du vil være på den sikre side HVER GANG et køb foretages, nyt såvel brugt. Kom nu videre.. -- * Filco Majestouch 2 MX Brown PBT Post Nord anser levering i pakkebure som modtaget. Hvordan de undgår en masse erstatningssager på falsk grundlag undre mig dog.
http://i.imgur.com[...]
-- #41 Tror ikke de vil stå ved den kommentar, hvis der skulle ske noget, hvor spørgsmålet bliver rejst. Så er det sikkert ikke det de vil referere til, og har du billedet med, så har de sikkert også svaret at medarbejderen tager fejl, og ikke kendte vilkårene som nævnt tidligere. Måske gør de men vil ikke oplyse det i åben rum. Så en uskreven regel hvis det går galt, for det er jo nævnt at hvis de vil, så kan tv overvågning måske hjælpe med at bevise pakken lå i de bure. -- For 2 dage siden så jeg en super kompetent "post nord" medarbejder afhente pakker, han tog pakkerne fra den ene bås og KASTEDE over i den anden, som han sjovt nok, stod lige ved siden af.
De blev seriøst kastet.
Det er intet under at "Post nord" som de i dag kalder sig, er ved at gå ned.
*edit* Og det var den bås med postnumre fra 5000 og op der blev kastet over i den bås med postnumre fra 5000 og ned, måske for at spare tid? -- Sidst redigeret 17-08-2016 23:09 #43 Lige præcis den med postnumre behøver du ikke så tvivl om. Der er en enkel årsag, og det er at de har forklaret på et tidspunkt hvor jeg så det samme , at der ikke var delt transport af pakker til københavn. Så de skulle bare lægges i et bur.
I udsendelsen med Gintberg på posten i københavn, ser du også hvordan pakkerne kastes rundt, der er ingen som har tvivlet på om det er normalt, sådan har det været i mange år. Så ingen grund til at tro de bærer rundt på dine pakker, når det ikke er optimalt. De har forsikringer , de har ekstra ydelser og andet som du kan dække dig ind med hvis værdien som tabes er for høj ved den behandling. Så de må godt , når de nu ikke skriver det modsatte andre steder :)
-- Det er ikke et under, at der forsvinder mange pakker. Både pga. fejl men også pga. chaufførernes håndtering. Det er sket før, at fx. Post Danmark eller Bring får stjålet en hel bil!!
Simpelthen. En hel fragtbil FYLDT med pakker, kan simpelthen forsvinde, mens chaufføren er ude på sin rute. Han lader jo sikkert nøglen sidde i bilen mens han er inde og aflevere en pakke og så hopper en gut ind, og drøner afsted.
Så kan man jo vurdere om det er grov uagtsomhed eller om chaufføren lige har en ven som ved, at han lader nøglen sidde i bilen, når han er inde med en pakke på adresse X klokken Y.
#45 - Weird. Har aldrig hørt om det skulle koste penge at sende en kvittering. Hold kæft hvor dumt. Det koster jo ikke meget lige at skrive tracking nummeret ned på et stykke post-papir. Det er det jeg plejer at få som kvittering for indlevering.
-- Nu uden signatur :O Boykot lortet og brug coolrunner istedet. Det er alligevel billigere og der får du sgu tracking med i prisen uanset hvad : ) -- Jeg synes efterhånden at jeg har oplevet at kun få af dem, der skal betjene burene i f.eks. Føtex og Bilka forstår at udfylde et bevis for, at man har afleveret sin pakke. Jeg har oplevet to gange, at jeg måtte forklare ansatte hvad de skal udfylde, og det synes jeg er synd for dem, for de virker flove over at skulle bede kunden om hjælp. Det er altså ikke i orden. -- Så fik jeg set Kontant programmet. Det er da helt utroligt så mange der har problemer. Tænk at postarbejderne sidder og udfylder "du var ikke hjemme" sedler, inden de tager ud på ruten. Men det er fedt at få lidt insider viden. Det er ikke chaufføren der er problemet, da de får så stor en arbejdsbyrde, at det ikke kan lade sig gøre, at udføre arbejdet.
Kontant konfronterer så den øverste ansvarlige for Posten som siger, at det er uheldigt og selvom en bestemt chauffør "går forkert" HVER gang er det bare uheldigt. Så hvis man nu er lidt distræt og går ind i nummer 9 i stedet for nummer 7 eller fordi man lige hører sit yndlingsnummer i radioen... Han er virkelig dårlig til undskyldninger :D
Anyway, øverstkommanderende, blev bedt om, at give postens service en karakter fra 1-10. Han gav dem selv 8 ud af 10. Hvor 10 er det bedste. De har sgu høje tanker om sig selv :D
Andre der så programmet? -- Nu uden signatur :O #49 Deres forklaringer og undren over forkerte døre. Så er der regioner som lider og nok især fordi post/pakker er vokset og postbuddet belastes gevaldigt men ledelsen har intet begreb om det.
Men jo, der er mange som snydes, synd. Her er det stadig så godt, at dette ikke sker ret ofte, eller hører om det. Kun GLS har været nævnt i de lokale butikker som værende utraditionelle og pakker mistes og butikker anklages for bedrageri og at stjæle. Det er så en helt anden historie men også anden problematik for folk som stoler på alternativerne.
-- Jeg sendt nyligt en iphone retur med en returlabel fra postnord. Gik til skranken og bad om en kvittering, det kunne jeg ik få men skulle bare ligge den i buret som er udenfor Føtex. På vej hen til buret kom jeg til at tænke på at jeg ingen dokumentation havde men valgte at ligge den bagerst i buret i hjørnet. Nu må vi se. Lærestreg til anden gang. -- Godaften,
Jeg forstår bare ikke, hvorfor de kære Postnord medarbejdere ikke bare kan scanne ens pakke når man indleverer pakken på posthuset?
For min skyld behøver jeg ikke nødvendigvis at få en kvittering, hvis bare jeg kan se på min tracking app (Postnords egen tracking app), samt på deres hjemmeside, at jeg har indleveret pakken på det tidspunkt hvor jeg rent faktisk afleverer pakken til dem. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Sendte et maxibrev til Tyskland i start December med postnord. En refundering af noget jeg har købt fra en tysk eshop. Idag har jeg fået en seddel i min postkasse "returpakke", afhentes på lokale post station. Oh boy bliver spændende at se.
Så ikke nok med at man har smidt 100kr på fragt, ingen refund på varen sikkert, og snart 2 måneder venten. Skulle man have sendt med T&T så man havde noget dokumentation? hmm :l -- Hvis du sender med Postnord på en Cirkel K, skal du aflevere den ved kassen, og du for en kvittering. Det er vel primært de få reele posthuse og Føtex problemet er. --
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|