Du har returret så brug den, ellers kontakt dem og spørg hvad I kan gøre. Går ud fra de er interesseret i tilfredse kunder og i denne branche hvor der kommer så meget nyt så sker dette. Inden vi kommer med bud herinde, så fang dem selv ellers brug returret.
--
I5 4210H 3.5Ghz
16 GB DDR3 1600Mhz
2 x 256 GB m2 Sata 540/520 MB/s
Nvidia Geforce GTX 965M 950/5000Mhz
#0 Som #1 skriver så har du returret. Så det bare at benytte den og få den nye maskine.
Eller ophæv købet og køb en saml selv.
--
Takker.
Jeg har mailet dem, så må jeg se i morgen.
Nu er jeg ikke den største nørd, så jeg lagde kun mærke til masse opgraderede ændringer - er der nogen der rent faktisk kan fortælle mig hvor stor en forskel der er på disse opgraderinger kontra mine nuværende specs?
Bare sådan overordnet? Det kan være jeg lærer noget .. :-)
--
Send den 100p tilbage og få den anden :D
har gjort det engang hos mm vision med en bærbar i samme årsag som din :)
--
i5 4570 - Z97 msi gaming ITX
Evo 850 250 - Evolv ITX Window
RM550 Gold - LH9I Noctua
8GB 2400 mhz - GTX 770 Msi
#3 Du vinder en smule ydelse på cpu'en og får flere features på bundkortet.
Også holder det værdien bedre.
That's it.
--
Hvis du ville acceptere at firmaet skrev til dig fordi den model du lige havde købt var sat 500 kroner op, og du så havde tænkt "Ja, okay, fair nok - jeg har jo nærmest snydt dem så" - og betalt 500 kroner mere...
Så skal du helt klart returnere din maskine.
Du har indgået et køb. At misbruge returretten er måske nok "lovligt" - men det ER også den slags crap der gør at butikkerne får større udgifter, mere tab, og dårligere bundlinie. Det kan kun ses et sted. På prisskiltene næste gang vi andre - og du selv - skal ud og købe hardware.
--
"ORK SATME!"
#6
Lad nu mig-mentaliteten sejre, lad være med at skubbe til folks etiske og moralske grænser din landevejsrøvers. Lad nu Hol være et sted for de uoplyste og social demokrater, ingen sarkasme forekommer :)
--.--- ::
--
#6 Hvordan har han snydt dem? Han har ikke modtaget en ny maskine, og skal højst sandsynlig betale differencen på de to maskiner.
Og hvordan er det at misbruge sin returret, når den regl lige netop er ment til sådanne sager?
Produktet har ikke levet op til hans forventninger, også bytter han det.
Yderligere KAN butikken altså sagtens ophæve købet, og bare give ham pengene tilbage, fremfor en ny maskine.
Priserne er desuden ikke dikteret af sådanne sager, men af markedet overall.
#7 Ja hold da kæft en MIG mentalitet, at ligge for dagen. Når man holder på sine rettigheder?
Jesus christ du langt ude.
--
Sidst redigeret 29-09-2015 20:57
#6 Jeg er med på hvad du mener.
Det jeg måske håbede på, var, at når der nu alligevel skulle samles en ny maskine i kølvandet på en kommende opdatering på præcis denne, så ville jeg da gerne have haft tilbuddet - det er da regulær kundeservice i min optik. Det er altså indenfor en dag eller to, at maskinerne er opdaterede, IMENS mit køb var under behandling og min maskine skulle bygges. Havde det været en uge eller to, så fred være med det.
BTW så siger jeg ikke at jeg er berettiget til nogen særbehandling - kun at jeg er lidt træt af det .. :-)
--