Jeg fik denne e-mail:
"Kære Nem ID bruger,
Vi vil gerne starte med at ønske dig godt nytår, og vi håber, at alle dine ønsker går i opfyldelse.
Desværre starter året ikke altid godt. Uheldigvis oplevede vi DDoS angreb sidste nat, og hele systemet gik ned i omkring 3 timer, som du måske bemærkede. Vi arbejdede så hurtigt, som vi kunne, for at ordne dette, og på nuværende tidspunkt kører alle systemer uden afbrydelser.
Men der var nogle konti, som blev kompromitteret, og din er en af dem. Vi beder dig derfor venligst om at klikke på linket forneden og indtaste dine NemID adgangsoplysninger og uploade et billede af NEM-ID nøglekort (alle koder skal være synlige) for at gendanne adgang til din konto.
Klikk her
Hvis du ikke gør dette, vil vi blokere din konto og du vil skulle vente 3 til 4 uger på, at vi sender dig en ny nøglekort.
Med venlige hilsner,
Theresa Sorensen"
Er det falsk?
--
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.
Begrundelse
Se #1
Låst af |Smash| | 21-04-2015 09:13