Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Komplet, minus leveringAf Bruger Aspirant bcn | 25-03-2015 20:54 | 2511 visninger | 14 svar, hop til seneste
Hey.
Er det bare mig der har været uheldig?
Bestilte et netkort hos komplet d. 8/3 levering 13/3 så var alt jo godt.
D. 13/3 ændrede de datoen til d. 25/3 hvilket heller ikke gav noget resultat. De får det ikke hjem fra producenten. Jeg har opdaget at andre selskaber får nye bestillinger hjem og levere.
Nok sidste gang jeg handler hos dem, de er sq lidt for useriøse. --
Hvis komplett får en dato oplyst af deres leverandør, så må man jo antage, at dit produkt ankommer den dag. Den information giver de videre til dig, i stedet for bare at sige "vi ANER ikke hvornår dit produkt kommer på lager"... Er det virkelig så forfærdeligt at blive holdt opdateret? -- Nu uden signatur :O Komplett er nok det firma der har bedst styr på deres leveringsdatoer generelt, det passer næsten altid, modsat langt de fleste i branchen. -- I5 3570k@4700mhz,128gb toshiba ssd+60gb crucial C300 ssd + 2x500gb seagate 7200.12 i raid, 16gb ram og et 290 tri-x. Alt vandkølet.Købt billigt/brugt #1
Personen forstår ikke hvordan tingene foregår. Så han vælger at beskylde komplett for noget de ikke kan gøre for.
Mange af verdenens problemer kunne blive løst, hvis folk tænkte lidt over situationen, istedet for at bryde ud i beskyldninger og boykotning, baseret på en stor personlig misforståelse.
#0
Jeg tror ikke at der noget Komplett heller vil, end at sælge dig en vare og få endnu en kunde.
Men de kan intet stille op, hvis leverandøren af det givende produkt ikke levere til den tid de oplyser Komplett.
Det eneste Komplett kan gøre, er at være ærlig og yde den service, at dele de oplysning de ligger inde med, til kunden.
De kan ikke gøre andet.. -- Havde de så delt oplyningen og man ikke selv skulle spørge til hvad der sker så ville jeg kalde firmaet seriøs. Men nej vil du vide noget så må man spørge. Latterligt firma -- #4, Forventer du seriøst at de skal ligge og ringe/skrive til folk for at fortælle at deres leveringstid ikke holder pga. leveringssvigt fra producenten?
Vær hellere glad for at de ændrer datoen på hjemmesiden -- Je suis Charlie - Vive La France Det er nu nok nærmere dig der er latterlig, 4#....
Komplett er et rimelig seriøst firma.
Jeg stod selv og ville bestille en MSI GS60.
Datoen blev udskudt fordi MSI ikke kunne levere bærbaren.
Jeg endte med at bestille bærbaren ved et andet firma da jeg skulle bruge den ret hurtigt.
Men Komplett er skam trustworthy -- I5 2500K@4,5 Ghz, ASUS 670 DCII, Corsair CX750, Corsair Vengeance 1600 Mhz, Corsair 750D, ASUS P8Z77 V-LE Plus, Samsung 830 128 GB, Swifttech H220 Da jeg bestilte min PC gik der 10 dage før jeg modtog den - selvom alt var på lager. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er også ligeglad. Da min PSU desværre stod af d. 10. marts sendte jeg den retur d. 14. marts.. jeg har først modtaget den nye for 2 dage siden. - KVIT OG FRIT. Behøver ikke engang sende den defekte retur Selvom levering til tider kan være langsom, er deres service 120%. Jeg handler udelukkende hos komplett.dk når jeg skal bruge hardware eller udstyr. -- http://www.hardwareonline.dk[...]
+8/-0 MrtinL89 (#539, #621, #659, #1063, #1334, #1466, #2032, #2136) Jeg sendte jo ikke min PSU retur.. jeg oprettede RMA........ -- http://www.hardwareonline.dk[...]
+8/-0 MrtinL89 (#539, #621, #659, #1063, #1334, #1466, #2032, #2136) #5 ja de ændre dato når man kontakter dem for leveringsdato. juhu
#6 Nej det mener jeg så ikke de er, sætte de en dato så må de desværre hænge på datoen. Ingen levering intet salg
#7 Står også at skulle bruge netkortet, mit 2.4g er ret så overbelastet -- Forstår ikke helt dit problem? Afmeld da din bestilling og bestil fra et andet firma? Som du selv siger, hvis de ikke kan levere... -- Da mit keyboard fik defekt diode sendte jeg det ind fredag efter job (fra Bornholm!!) onsdag var der besked om, at de havde afsendt ET NYT keyboard. God service! -- i5 4690K, 7950 3GB OC with Boost VAPOR-X, ASUS Z97-P, HyperX FURY 2x4GB, 840 EVO 250 GB, XFX Core Edition PRO550W, Fractal Design Define R4 #0
Forstil dig, at du skulle sælge det nævnte kort videre. Din kunde rykker for levering, men du kun de informationer du får fra komplett - Og så hænger din kunde dig ud... Det er ikke fair vel?
Tror faktisk, at komplett er glade for, at du har annulleret ordren, med den komplette mangel på forståelse for arbejdsgange du udviser - Du, som kunde, vil kræve alt for meget tid i forhold til andre kunder... Måske er det bedst for komplett, at du lægger din penge et andet sted, selvom du gerne ville straffe dem ;) -- http://www.NoteBookWorld.dk[...] - RIP, 22/3-2007...
Useriøse sælgere: se profil Ja, i de her CRM-dage er det jo totalt umuligt at sætte et system op, der automatisk notificerer kunder, der bliver ramt af udskudte leveringsdatoer...
Det har været endnu en anke ved Komplott og ligeledes Webhallen, som Komplott pudsigt nok ejer... -- saiot:"der er ikke noget der heder overpris der er kun noget der heder dumme pasoner den pris som 2 kan blive enige er den ratige pris."
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|