Skal lige siges at varernr er fuldstændig ens på de to headsets
--
Det var da en SINDSYG lækker service!
Du skal ikke engang sende det defekte headset ind. Betal de ekstra penge og få et nyt, og sælg det gamle for en hund, eller lign.
--
*(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
Du kan da bare købe et nyt?... Du får jo pengene retur.
--
I7 4770K - 690 GTX - 16Gb Ram 2000Mhz - Sniper M5 - Swiftech H220 - Corsair 350D - 1000Watt SilverStone - Samsung Pro 840
Uden at være ekspert i købeloven, så må de, så vidt jeg ved, til hver en tid kreditere købet, frem for at prøve at reparere det.
Hvor længe siden er det, at du købte det?
Jeg kan egentlig godt følge dig i, at du hellere bare vil have et nyt headset, det kan så diskuteres, om Komplett ikke vil sende dig et nyt, fordi det nu er dyrere end da du købte det..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #1 Tak, så vil jeg skrive til dem på mandag :-).
#3+#6 Gider ikke betale 250kroner for at få præcis det samme headset.
Derudover tvivler jeg på at der er nogen der vil betale 100kr for et headset hvor lyden kun virker i venstre side :P
headsettet blev købt 30/03-2012
--
Sælger kan kun modsætte sig dit valg, hvis det er umuligt eller forhandleren kan dokumentere, at det vil kræve uforholdsmæssigt store omkostninger.
Nok derfor at de ikke sender dig et nyt headset
--
ASUS P8Z77-V LE Plus - Intel i5 2500k 3,3@4,5GHz - Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB(2x4) - MSI N660 TF 2GD5/OC - 128GB Crucial m4 6Gb/s SSD
#7 Og du synes selv 250kroner er uforholdsmæssigt store omkostninger for en virksomhed som komplett?
Synes jeg bestemt ikke - slet ikke når man tænker på hvor mange penge jeg smider der hvert år.
--
#8 Det er det nok ikke, men Komplett vil jo så nok sige, at hvis alle gør det, er der pludselig tale om et større beløb..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #9 Vi må se hvad de siger på mandag :-).
Synes dog godt de kunne sende mig et nyt headset.. 70% af alt den hardware jeg køber, bliver købt hos komplett. Derudover har jeg også henvist flere af mine venner til netop komplett pga deres "gode" service..
--
#10 Yes, alternativt kan du jo også prøve at fremlægge det for dem, at fordi du er en regelmæssig kunde (går ud fra, at du køber på én bruger) mener du, at de godt kunne vise sig fra deres gode side, og "ofre" et headset til dig :)
Men GL med det!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg synes, at du skal være glad for, at du har fået dine 450,- (plus porto, formoder jeg) tilbage. Så har du da udbetalingen til et ordentligt headset i stedet for det siberia-bras. Der er efterhånden en del tråde om defekter på netop dét headset.
Komplett skal jo både bøde 250,- samt porto, for at ombytte varen, og det svaret til en merudgift på over 50% af den oprindelige vares pris, og det må betragtes som uforholdsmæssigt store omkostninger.
--
http://xlinx.dk[...]
i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-X68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK #12 Det er jo ikke fordi de taber 250kr bare for at give mig et nyt headset. Tvivler på at indkøbsprisen på sådan et headset er i nærheden af 700 kroner. Desuden er fragten gratis begge veje. Indkøbsprisen er nok nærmere det jeg betalte for headsettet dengang :)
--
#13 Så du tror POST DK leverer pakker frem og tilbage gratis?
Det kan godt være du ikke skal betale, men det skal komplett jo
--
HO, HO, FUCKING HO!
hvorfor skriver du ikke og klager til dem? tro ikke du skal regne med de sider og tjekker hol 24/7 for at hjælpe dig ;)
--
Asrock z77 extreme6 /// Intel 3570K 3,4/// Nvidia 680oc /// Corsair Vengeance 16GB 1600MHz/// Plextor SSD PX-256M2P 256GB
#14 Det er ikke mit problem at komplett har valgt at levere alle deres pakker gratis. Desuden betalte jeg 70.- i fragt på daværende tidspunkt
#15 Mon ikke jeg har overvejet det? De skal jo ligesom have åbent før man kan klage ";)"
--
#10 Jeg må ærligt indrømme, jeg synes næsten at det gør ondt, at du kræver mere, når de giver dig pengene tilbage på et udgået headset (anden model*) uden at du skal sende det gamle tilbage.
Det er endda den fulde købspris du får dig. :)
Anyhow, lige meget hvad de vælger at gøre, er denne tråd for mig, et godt eksempel på en service, jeg personligt ville ønske, flere butikker kørte med.
#0 held og lykke med det, og hold os lige opdateret :)
--
*(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
Super service minder lidt om den service man kender fra England nogle gange, hvor man bare får pengene igen uden at returnere den defekte vare. Held og lykke med sagen :)
--
I7 2700K | Asus Z77 V-PRO | Seasonic 400W Fanless | Fractal Design Define R3 | Thermalright Silver Arrow
#17 Tak :-) Håber dog du kan se det fra mit perspektiv.
Synes ikke jeg kræver mere - vil bare gerne have det samme headset igen. Ja, det er da lækkert at jeg ikke skal sende det gamle ind, men modellen de har til 699 er præcis den samme som jeg sidder med lige nu...
Hvor meget tror du ærligt de mister på det? indkøbsprisen er jo ikke i nærheden af 700,- når de for 1½ år siden kan sætte det på tilbud til 450-60kr og andre steder også har dem billigere :P
Skriver en besked når jeg har fået mere at vide fra komplett :)
#18 Tak :-)
#Alle - dette skal ikke opfattes som et angreb på komplett. Spurgte blot fordi jeg var nysgerrig og helst vil undgå at skulle give mere for det samme headset..
--
#19 - hvad gav du får dit headset dengang ?
--
Intel Core i5-2500K 4.2 Ghz, Noctua Nh-D14, MSI Z77A-G45 Gaming, Haf X, 2x OCZ Agility 3 60gb Raid0,GTX560Ti 900mhz , G.Skill Ripjaws 8Gb 1866
#20 Det står i #0. Han gav ca. 450kr.
--
#21 - der kan man bar se
--
Intel Core i5-2500K 4.2 Ghz, Noctua Nh-D14, MSI Z77A-G45 Gaming, Haf X, 2x OCZ Agility 3 60gb Raid0,GTX560Ti 900mhz , G.Skill Ripjaws 8Gb 1866
1. Da de HAR modellen på lager, så er de rent faktisk forpligtet til at udlevere en vare magen til.
http://taenk.dk[...]
Her er en sag som har dannet præcedens inden for elektronik:
http://www.forbrug.dk[...]
--
Selv fede børn kan have tynd mave!
--
#19 Jeg kan godt se det fra din synsvinkel, og kan godt forstå dig. Ville nok selv gøre det samme i samme situation.
Det er meget nemt for mig at være bagklog. :)
Best of luck, anyways :)
--
*(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
#23 Hvad helvede er nu det for noget gøgler kode.. Det burde admins da lige få prikket til programmørerne om..
--
Selv fede børn kan have tynd mave!
#23 Jeg plejer bare at lave et mellemrum efter man copy paster link ind - det plejer at løse problemet :)
--
#25 som #26 også nævner, så er det eneste man skal huske at få smidt enten et mellemrum eller linjeskift ind efter man har pastet linket ind i indlægget.
--
FFHAU!
Jeg har selv handlet hos Komplett rigtig ofte, hvis jeg kan, handler jeg altid der, medmindre prisen er alt for høj. Jeg har haft rigtig gode oplevelser hele vejen igennem, og jeg er næsten sikker på, at hvis du kontakter dem på mandag, så vil de forstå dig fuldt ud og sende dig et nyt prompte.
--
There is nothing cooler than being proud to love the things you love.
- Day[9]
Alt gik godt - jeg får et nyt headset til 399.- (som faktisk er mindre end hvad jeg gav dengang?).
Lækker support
--