scammere fra Nigeria for en bedre score på trustpilot end 2/10!
Jeg tror du har noget af en kamp foran dig
--
I'm never wrong, just not right yet!
1# det er jo bare noget lort for så vidt jeg lige kan se er det kun dem der reparer Msi og det var nu ikke fordi jeg ikke kunne lave den dengang jeg så problemet for jeg havde enda en ny hardisk på 500 gb ligende men ville jo ikke bruge mine egne dele hvis jeg kunne få noget nyt igennem garantien :/
--
infocare er SLOW POKES !
De er satme så langsomme så en snegl kunne gøre det hurtigere.
Men de fiksede da min mormors pc efter 4 uger og 4 dage.
--
#0 Det er ikke for sjov de ofte bliver kaldt no-care. Slå koldt vand i blodet, de skal nok lave dit udstyr
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death.
#4 "De er satme så langsomme så en snegl kunne gøre det hurtigere." :D :D
--
Fuck google, ask me !
#6 de er desværre de største og typisk de eneste. stort set alle virksomheder i it-branchen afskyer dem.
--
Macbook Pro 15"
Elsker hvordan virksomheder bare vifter deres kunder af, og henviser til andre virksomheder.
Hvis du har købt din computer ved fcomputer, så er det fcomputer der står med lorten, hvis den skal sendes til rep., altså dem der skal sørge for det sker.
Men held og lykke :)
--
#0 - En harddisk i en bærbar er heldigvis en ret simpel udskiftning, så når de får delen tror jeg ikke der går lang tid før du får den igen.
Har de tilbudt dig et låneprodukt mens din computer var til RMA?
--
En passende mængde, tak.
You know that website BikeWithMike? well... I'm Buck
4# har min stationær så er nu ikke fordi jeg har travlt, men da jeg lige så de anmeldser der blev jeg sku lige lidt usikker ;)
7# Da jeg meldte fejlen til Fcomputer Fik jeg valget mellem at sende den til dem på egen omkostning også mente de det ville tage 14 ekstra dage ellers kunne jeg tage direkte kontakt til Infocare og få en postlabel så jeg sparede den lille sum af 75 kr. samt de 14 dage, så jeg tog selvfølgelig direkte kontakt til Infocare
8# nej de har ikke tilbudt mig nogen form for låne computer :/
Jeg har så godt nok tænkt på om det kan være pga af det der oversvømmelses halløj som gik ud over hardisk producenterne :) ?
--
Det kunne ikke handle om at det kunne være svært at skaffe harddisken til computeren efter oversvømmelsen i Thailand?
Jeg undskylder på ingen måde for Infocares lange reparationstid, men der kunne jo være en begrundelse for ventetiden.
Har du haft ringet til dem og hørt omkring reparationssagen?
--
The word "queue" is the only word in the English language that is still pronounced the same way when the last four letters are removed.
10# Det var lige præcis også det jeg havde tænkt på, og nej ikke endnu men overvejede stærkt at give dem et kald i morgen :)
--
9 de må slet ikke tage penge for fragten til rep :-)
http://www.forbrug.dk[...] Det ser ud til du er godt og grundt taget i røven af dem :-P Som det også påpeges står de selv for reperationen, men det står dem frit for SELV at sende den videre til andre, hvis de ikke selv kan løfte opgaven.
--
Kan så henvise til proshop, som på deres hjemmeside skriver at hvis man er kommet til at betale for fragten skal man blot sende kviteringen til dem, så overfører de beløbet.
Her har du en kilde på at forhandleren SELV står for at sende den videre
http://www.forbrug.dk[...] og igen holder alle omkostninger forbundet med reperationen.
--
Siden de har e-mærket, er de også forpligtet til at følge en række krav. Blandt andet ved reparation! Det mener jeg på ingen måde de har kunne!
http://www.emaerket.dk[...] Og vil derfor anbefale dig at klage til e-mærket.dk - det står på deres hjemmeside. For det er ikke iorden det de laver.
--
Infocare tager siden tid indeed
Min GT660 (Også købt hos fcomputer skulle have nyt bundkort, da stikket til laderen var Ducked!
Jeg gav bærbaren til Fcomputer som sendte den videre. Fra dagen jeg afleveret, havde jeg bærbaren efter 15 dage.
Derefter kom problemerne igen, og gav computer til Fcomputer igen.
Der sku nok være tale om en refundering eller ombygning.
Det tog dem godt og vel 3-4 uger med at finde ud af det, men de brugte de første 2 uger på at løse problemet, hvilket de ikke kunne
--
Min nye Real Life Minecraft Video http://www.youtube.com[...]
Please like og subcribe ;)
(PC SPEC -> Min Profil Har selv dårlige erfaringer med det firma.
Havde en Zepto computer som gik i stykker. Jeg sendte den til reparation hos dem, og den blev accepteret.
Efter ca. 2 måneder hvor jeg stadig ikke har set noget til den (havde selvfølgelig skrevet og ringet mange gange med dem), udmelder zepto at de er gået konkurs.
Får efter få dage en mail om at den ikke er dækket af reklamations ret længere, da zepto er gået konkurs. Men at de ville lave den for 2.000,-. Da den kun kostede 3.500,- valgte jeg at sige nej. Og fik den sendt retur, stadig i stykker.
Det synes jeg er meget dårlig service, når jeg har indleveret den over 2 måneder for firmaet er gået konkurs, og at RMA sagen var accepteret. Jeg kunne desvære ikke gå til forbrugerklagenævnet, da de ikke tager konkurssager. Så der var intet at gøre.
Skal dog aldrig have noget at gøre med det firma igen :)
--
De har lige lavet statusen om til at de er ved at teste den så nu håber jeg ikke der går så lang tid igen men kunne nemlig heller ikke forstå at jeg skulle give penge for at få den op til Fcomputer men jeg fik jo så en postlabel af inforcare på deres regning da jeg jo valgte at kontakte dem direkte og spare et par dages vente tid :)
--
På mit arbejde sælger vi bla. MSI og Toshiba og ryger de på garantien skal vi sende dem til Infocare og så er det bare om at krydse fingre. Service er ikke deres første prioritet. Men de får dog tingene lavet.
Det er mere end man kan sige om Asus service for tiden. Den er af besynderlige årsager røget HELT i bund. Enten laver de ikke tingene eller også bliver sagerne rejected og nogen gange får vi endda tingene tilbage med forkert hardware i......
--
Intel I7 920 @ 4.0GHz, 3x2GB Corsair Dominator @ 1,6GHz
2x AMD Radeon HD6950 GPU @ 920MHz
3x1TB WD blue, 1x OCZ Vertex 3 120Gb
Ja Infocare.
Jeg har også haft med dem at gøre professionelt.
De gør som regel tingene men tålmodighed skal man have.
Hav for guds skyld styr på RMA-numre, og ring gerne dagligt, det kan speede processen en smule op ;)
Ellers er Infocare ren røv ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.