Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
onfone - dårlig/underlig service?Af Junior Supporter Kredes | 21-01-2012 13:16 | 1301 visninger | 22 svar, hop til seneste
Hej hol.
jeg har den seneste tid holdt nøje øje med onfones hjemmeside, da jeg er (var?) interesseret i at købe deres "Samsung Galaxy Nexus", når den kom på lager - dvs. at man kunne på hjemmesiden se, at den var udsolgt eller ikke på lager.
Jeg har op til flere gange skrevet til deres salgs support email, om hvornår den tlf. kom på lager og kunne købes. Jeg har ingen af gangene fået svar tilbage, så den salgs support email er faktisk direkte ubrugelig.
Nu er det så sket, at de har fjernet telefonen fra hjemmesidens "Salg af mobiler" side.
Jeg undrer mig bare? har nogen oplevet det samme eller ved noget omkring dette?
Tak på forhånd. --
Asus p8z68-v, i5-2500k, GTX560-Ti 1Ghz, Corsair XMS3 8gb 1600, Crucial M4 64gb, Seagate 1TB, Noctua NH-D14,Corsair 650w TX V2.
hvis man ikke får svar på et man vil købe noget , så skal man nok ikke have tlf der tænk hvis noget går galt. -- *ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2* #1
skal jeg forstå dig som at jeg burde droppe at købe telefoner igennem onfone eller hvordan skal den tolkes? -- Asus p8z68-v, i5-2500k, GTX560-Ti 1Ghz, Corsair XMS3 8gb 1600, Crucial M4 64gb, Seagate 1TB, Noctua NH-D14,Corsair 650w TX V2. Jeg ville da ihvertfald ikke handle et sted hvor de ikke gider svare på mails når de skal sælge noget. -- *ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2* Ja som #1 siger, med den store konkurrence der er på mobil markedet i DK, så skulle man tro at når en potentiel ny kunde melder sig og hører hvornår han kan smide X antal tusind kr efter deres firma, og de vælger at ignorere dig. Så skal du jo nok regne med endnu værre service hvis du rent faktisk køber en tlf der og den går i stykker.
Så ja find et andet sted en Onfone :) -- I'm never wrong, just not right yet! ja okay. har i muligvis ret i..
Så nu vi er igang, kunne et andet sted anbefales fra jer af? og det er som sagt den nye samsung galaxy nexus jeg er ude efter.
Og meget gerne et sted med afdrag (rentefrit) køb af telefonen, f.eks betale af over 6,12 eller 24 mdr.
tak på forhånd !:) -- Asus p8z68-v, i5-2500k, GTX560-Ti 1Ghz, Corsair XMS3 8gb 1600, Crucial M4 64gb, Seagate 1TB, Noctua NH-D14,Corsair 650w TX V2. På telenor's facebook har de skrevet de får nogen hjem som er på deres webshop fra uge 5 af, en mulighed -- i følge mobilpriser.dk er Telia billigst når du skal have den med abb, dog ikke på lager endnu men de skriver 2-4dage.
Jeg var også lidt hooked på den tlf indtil jeg læste den kun blev udgivet i EU som 3G versionen, har det ændret sig ? -- I'm never wrong, just not right yet! #4
Jeg tror man skal vende den om.
Med det enorme marked der er, kan samtlige selskaber nærmest sælge flere telefoner, en de kan få fat på.
Mangel på svar, kan vel ligeså godt betyde, at de får så ufatteligt mange henvendelser, at de ikke kan følge med?
Måske eksisterende kunder har prioritet fremfor nye. -- +1 indlæg = *PUFF*
Lav din egen hol-setup-liste: http://hamdenkloge.dk[...] Man er ikke seriøs, hvis man ikke besvare emails. Nu om dage kommunikere man mere gennem mails end tlf. -- Markedsplads for salg og køb af nye og brugte Herre og dame smykker
http://smykkeposen.dk[...] #10
enig gider de ikke engang svare på mails om køb kan jeg finde en anden shop der har lige så meget at lave som gerne yder den service. -- *ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2* #10 + #11 Helt enig. De er utrolig ringe serivce de allerede ikke svare på mail INDEN du man har købt. -- Fuck google, ask me ! Nu er jeg kunde allerede, med abonnement.
Så om jeg er kunde eller ej, skal de stadig besvare mine spørgsmål til deres produkter, og endnu mere underligt er det at fjerne telefonen uden at give en mail ud til interesserede at den evt. ikke kommer alligevel, så folk ikke sidder og tænker "Hvad fanden, den var der lige før jo!?"
Til gengæld undrer det mig egentlig ikke at deres support er sløv. Hvis man ringer til dem får man en 3.g'er i røret som intet aner om at sælge en telefon. Intet hate til den enkelte gymnasie "sælger", men få nu nogen på supporten som rent faktisk kan give support - tænker jeg bare :) -- Asus p8z68-v, i5-2500k, GTX560-Ti 1Ghz, Corsair XMS3 8gb 1600, Crucial M4 64gb, Seagate 1TB, Noctua NH-D14,Corsair 650w TX V2. Er onfone kunde
Og hvis jeg har spørgsmål
Så ringer jeg.
så istedet for at spørge en masse
Der kun gætter så ring
ER DET SÅ SVÆRT -- Imac 27 I7 2,8.Macbook pro 13. Iphone 4.ipad 64 #14 for en gang skyld noget jeg kan være enig i dig med. Per tlf får man svar promte, men sende en mail - vente vente - sende mail - vente vente - sende mail - tude på hol.dk... I dont get it. -- #14 opg #15 så i mener altså det er go service at have en mail man ikke gider svare på som firma hmmmm -- *ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2* Måske når man heller ikke lige at svare alle mails der kommer ind, og som #9 så prioriterer man måske ikke altid folk som skriver de måske vil købe en tlf højest. Ikke fordi du måske ikke er useriøs, men de får nok utroligt mange mails om alt muligt forskelligt hver dag. Selv om det måske ikke er verdens bedste service, så er de bare mennesker.
Selvom min jobfunktion er en noget andet så sorterer jeg da bestemt også i mine mails og tager dem jeg mener er vigtigst først, det tror jeg de fleste gør.
Og som #14 siger så ring til dem istedet, det er en noget mere direkte og respons krævende handling i stedet for bare at sende en mail. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Af erfaring ved jeg at email i de fleste firmaer bliver nedprioriteret i forhold til telefonerne. Desuden hvis man skriver flere gange, ender det bare med der går endnu længere tid inden man får svar. Jeg ved også af erfaring at der er mange der skriver en masse lort som bare ligger og fylder, hvilket bare betyder endnu længere svartid. -- The word "queue" is the only word in the English language that is still pronounced the same way when the last four letters are removed. #14
Og hvilken dokumentation har du efter endt samtale?
NADA.
Når du har en mailkorrespondance kørende, har du alt på skrift, hvilket altid er at foretrække i forhold til ikke at have noget som helst beviseligt.
Lad os nu antage, at sælgeren hos Onfone i telefonen oplyser en forkert afdrags- eller abonnementspris, og det derfor bliver dyrere for #0 end først antaget - i dette tilfælde, kan #0 ikke bevise noget som helst, da han blot har snakket med en random medarbejder i telefonen.
Det forholder sig helt anderledes, hvis man har en mail.
Så kravl lige ned fra din piedestal, der er ingen grund til at være så arrogant når man samtidig er så dum. -- Derudover: Har et firma ikke nok bemanding til at kunne varetage alle kundehenvendelser inden for rimelig tid, er firmaet i min bog useriøst. -- # 19 I min verden er dokumentation efter en lagerforespørgsel også temmelig ubrugelig, da de højst sandsynligt ikke vil skrive at de garanterer at den er hjemme en given dato. Ydermere hvis man bestiller et abonnement over tlf, skal de sende papirer til underskrift før man er fanget i deres "fælde".
Jeg synes heller ikke #14 udtrykker sig korrekt, men mener han har ret i pointen i at i dette tilfælde får man nok mest ud af at ringe. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #21
Nu var min bemærkning også mere generelt i forhold til kommunikation mellem en virksomhed og privatperson, hvor der måske indgår en handel eller på anden måde udgift for forbrugeren (som jeg nævner, det kan være sælgeren i telefonen laver et tilbud til #0, hvor han skal gi' xx,- for telefonen og zz,-/md. i xx antal måneder, og hvor priserne så viser sig ikke at stemme overens med virkeligheden).
Her vil det altid være en fordel at have noget på skrift. --
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|