Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Svindler SHG med deres RMA-sager?Af Semi Supporter Stefan Frimann | 12-11-2010 15:46 | 5240 visninger | 33 svar, hop til seneste
Hej folkens =)
Jeg vil høre om andre har haft problemer med RMA-sager hos SHG? Jeg sendte på et tidspunkt mit defekte GTX285 ind som ikke sendte signal til min skærm. Jeg havde testet det på fire(!) maskiner, dels hos venner og på min arbejdsplads og kunne reproducere fejlen i alle tilfælde. Hos SHG ringer de og siger at kortet kører upåklageligt og sender mig et testgebyr og et defekt grafikkort tilbage. Kortet ligger pt. på min hylde og venter på at garantien løber ud.
Det næste jeg sender ind til SHG er et defekt bundkort som jeg igen har testet i en kammerats computer. Det får ingen strøm og ingen dioder på kortet lyser. Jeg får samme behandling hos SHG og et defekt bundkort med et gebyr tilbage.
I forgårs sender en kammerat sit HD5870 ind som laver artifacts på skærmen når man spiller spil og ser film. Vi reproducerer fejlen på min computer og sender efterfølgende kortet ind til SHG. Deres tekniske afdeling ringer i dag og siger at kortet kører upåklageligt og sender det nu tilbage sammen med et gebyr.
Hvad i himlens navn sker der? Jeg har haft over 20 RMA sager i mit liv og de ENESTE der nogensinde er blevet tilbagevist er de ovennævnte hos SHG! Spilder de overlagt min tid og mine penge, eller har ingen af jer andre haft nogen problemer med dem af nogen art? --
Amiga 600 med 7MHz 68k Motorola CPU, 2MB chip RAM, 8MB fast RAM og 4GB flash HDD på IDE controller. Kører Crysis med 16x AA =)
først skulle du måsle lære at behandle dit hardware bedre over 20 rma sager for en person er squ mange.
hvis du mener kortene er defekte og shg siger de ikke er må du enten kontakte deres boss og få en forklaring eller kontakte forbrugerklagenævnet.
Jeg har da haft et par sager ved dem de som er gået ok dog havde jeg en psu der høl og pev når man belastede den det
kunne de så ikke få den til og nægtede rma fik den rmaet ved multimediashoppen der dengang var en selstændig virksom hed der ikke havde noget med shg at gøre.
men jeg syntes godtnok man efter hånden høre om mange sager ved shg hvor det ikke lige frem er godt det man hør.
håber da de får rettet op på det. -- *MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*HIS 4890 1GB*
*G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D* Du ved jo ligeså godt som jeg at over halvdelen af alle RMA-sager er hardware, især ramblokke, der viser sig at være defekt ved ankomst. Senest min Tougpower 850w. Når man skifter sit setup tit løber det op over 10 år =( -- Amiga 600 med 7MHz 68k Motorola CPU, 2MB chip RAM, 8MB fast RAM og 4GB flash HDD på IDE controller. Kører Crysis med 16x AA =) Jeg har set en del sager, hvor rma afd ombytter kortet og melde det ikke defekt og fak. kunden et gebyr. Det defekte kort bliver ombyttet hos leverandøren og ryger tilbage på salgshylden. Ikke at SHG gør den slags, men efter jeg fik udstyr tilbage som ikke var det udstyr jeg sendte ind, havde firmaet et kæmpe forklaringsproblem. Jeg satte et lille mærke et anonymt sted og tog et billed af det. Det jeg fik tilbage havde stadigvæk det samme serienummer klistermærke, men mit lille mærke var væk. Firmaet er siden konkurs -- Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45- Jeg venter pt. på 4. uge på at få et grafikkort ombyttet ved SHG, (der sprang en kondensator). Jeg troede bare at det ville blive ombyttet på stedet, men så anklagede de mig for at have taget køleprofilen af grafikkortet, og sendte det til ind asus (først efter 2 uger hvor de har været i besiddelse af grafikkortet).
Jeg har prøvet at argumentere mod dem, men de rokker sig ikke, og jeg kan slet ikke diskutere med nogle af dem der ude, og de vil ikke sige noget før de har hørt fra asus selv.
Jeg synes godt nok det er lang tid at vente over 4 uger på en RMA sag, og derudover at blive anklaget for noget jeg ikke har gjort er helt i hampen.
Jeg skal i hvert fald ikke handle der ude igen. :/ -- Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3.31 GHz | ASUS GTX 460 768mb | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Corsair TWIN2X 4096mb PC6400 | Raptor 36,7GB 10000RPM nu har jeg haft computer og bygget dem selv siden min første 486 dx 100 og jeg er ikke nær 20 rma sager.
du må være meget uheldig. -- *MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*HIS 4890 1GB*
*G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D* #5 nærmere dig som er heldig :) -- 1090T -/- PowerColor 5870 -/- Asus Crosshair IV -/- Corsair Dominator 1333MHz CL6 -/- CM 1000W Jeg har, privat og i firma-regi haft vel.. .15.. RMA sager over de sidste 5 år hos SHG, og har aldrig fået andet end upåklagelig service.
Jeg har sågar oplevet langt bedre service end man har ret til, eller rimeligt kan forvente. Det er også grunden til at jeg altid handler hos SHG, selvom jeg ku' spare lidt hist og her. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har haft 2 RMA sager i al den tid jeg har haft hardware. Først et grafikkort og derefter et bundkort.
Sjovt nok var grafikkortet købt hos SHG og bundkortet var købt hos proshop. Som jo er samme ejer.
Begge RMA sager blev afvist. Grafikkortet fik jeg ikke rigtig nogen forklaring på, men en regning på 400kr. Jeg nægtede at betale og det havde de underligt nok ikke noget imod.
Bundkortet var brændt af. Det var et Asus P6T Deluxe V2. Det duede bare ikke fra den ene dag til den anden. Der må være sket en kortslutning eller noget. Jeg sender det ind og ProShop siger det er selvforskyldt. De spurgte endda om de ikke bare skulle smide det i skraldespanden for mig. Fandme nej. De sendte det tilbage. Dog fik jeg ingen regning. Bare et defekt bundkort retur...
Jeg siger ikke de svindler eller noget... Skriver bare mine oplevelser med dem. Så må i kalde det hvad i vil.
20 RMA sager må jeg dog indrømme er mange. Du må satme være uheldig! Dårlig karma måske? :) -- Rampage II Extreme 6GB Mushkin 1600MHz CL6 i7 920 @4,4GHz ASUS GTX480 Intel X25-M G2 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Fortress FT02 jeg havde et gfx med udløbet garanti (selvfølgelig også i stykker), hvor jeg spørger dem til hvad jeg skal gøre, om 10 års garantien fra producentens side er behjælpelig for mig. de beder mig sende det ind, men sender det retur med det samme og siger jeg skal skal kontakte producenten mht. rma. Dog har de valgt at pakke det så dårligt ind, at kortet tager fysisk skade ved fragten. Efter nogen diskussion lovede de mig et nyt gfx eller pengene krediteret (har det på skrift) jeg skulle blot sende det defekte kort ind.
Kort efter får jeg en kasse retur med det defekte kort, hvori de skriver at den fysiske skade ikke har påvirket kortet S:
så står selv med et gfx der ikke dur, og en 5-6 mdr. lang rma sag hos shg.dk
Er virkelig skuffet over deres service, det var noget helt helt andet før de gik konkurs! -- Jeg har lige haft to gange RMA af bundkort gennem SHG, og ingen problemer. -- "Hos SHG ringer de og siger at kortet kører upåklageligt og sender mig et testgebyr og et defekt grafikkort tilbage. Kortet ligger pt. på min hylde og venter på at garantien løber ud."
Har prøvet nøjagtigt det sammen, bare med et bundkort. -- AMD/Intel http://www.pcgameshardware.com[...] Undgå Tomshardware/Anandtech tests Vi bare konstantere at SHG stinker langt væk af lort =) aldrig køb der mere ;) -- Cooler Master Haf 912+ -Phenom II X6 1055T -ASUS M4A89GTD PRO -Corsair TX 650W -Corsair XMS3 DDR3 4GB -Sapphire Radeon HD 6870 –Seagate 1TB #12
hvir har du god et farverigt sprog også er du så dipllomatisk det er da fantastisk. -- *MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*HIS 4890 1GB*
*G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D* På trods af de ringe RMA oplevelser var deres kundeservice intet andet end fantastisk da jeg handlede der. Det stoppede lidt efter de blev købt af Proshop. Der smuttede selvfølgelig et par handler igennem stadig. Men så fik de en ny hjemmeside, og så var jeg sgu færdig med det.
Deres kundecenter til selvbetjening er også rigtig godt. De gemmer alle kvitteringer overskueligt. Så noget ros skal de sgu have. Men bogstaverne SHG og RMA hænger for mit vedkommende ikke så godt sammen. -- Rampage II Extreme 6GB Mushkin 1600MHz CL6 i7 920 @4,4GHz ASUS GTX480 Intel X25-M G2 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Fortress FT02 Jamen i begge kan ha ret, hvor mange watt er din PSU på ? og hvor meget yder den på 12volts linjerne ? -- My first computer was a Vic 20 at that time computer was new Jeg havde et engtx295 med en defekt blæser den fik jeg også tilbage med den besked at kortet virkede fint ved dem... og en regning...
Så kontaktede jeg e-mærket og forklarede dem sagen og hende derinde ville lige sætte en mand på sagen, så gik der 2 dage så havde fik jeg en mail hvor de gerne ville tage kortet ind igen, det fik de så og 4 uger efter havde jeg alle mine penge på kortet retur da kortet ikke kunne laves og et nyt ikke kunne fremskaffes.
Så jeg ville da lige prøve og give dem et ring. -- #8 Fuck, det er da sgu da bekymrende at høre. Jeg har investeret i noget af mit hardware hos SHG.dk
Jeg foretrækker Dustin, men lige netop EVGA forhandler de ikke hos Dustin, og jeg måtte derfor vælge SHG.dk som et alternativ. Godt man har livstidsgaranti direkte hos EVGA så man slipper for at sende det ind til butikken, 400 kr,- i regning det er da fuldstændigt sindsygt. -- Jeg har den 16.10 sendt mit grafikkort ind, og fik afvide det tog 20dage og efter 14dage kunne jeg få status.
Skriver så ind efter 1 uge for at få status blot for at holde dem ved ilden.
Får så kastet et svar i hovedet om at det tager 21 hverdage, altså ikke 20dage men 21 hverdage.
Skriver så retur at det kan jeg da ikke forstå at det pludselig er så langtid, og får det svar at det må de bruge på at behandle en sag iflg købeloven.
Okay fair nok nu arbejder jeg selv i it branchen uden at næven nogen forhandler, og der er sku ingen købelov der er på forhandlerens side, så skriver retur hvor det står.
Får så et flabet svar det var bare en tommelfingre regl de havde hos SHG.
Okay giver dem så de 14 dage hvorpå jeg så kan få en status, svaret jeg så får er det samme som første gang at den er sendt til producent, og det vil tage 25 hverdage, altså pludselig 4 hverdage mere, sender så en mail retur fair nok men vil gerne have en forklaring på hvordan det først ændre sig fra 20dage til 21 hverdage og igen til 25 hverdage.
Skriver det samme spørgsmål ca 4-5 gange fordi det svar jeg får er bare at varen er indsendt til producentet til reperation eller ombytning og ikke noget svar på mit spørgsmål.
Og de har endnu ikke svaret på mit spørgsmål, faktisk slet ikke svaret på min mail.
så den service jeg har mødt har været meget dårlig idet de selv skriver at de har testet det defekt, samt en utrolig flabet kundeservice. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #17, hvad med komplett? da suverænt de bedste i hele norden.. -- 1090T -/- PowerColor 5870 -/- Asus Crosshair IV -/- Corsair Dominator 1333MHz CL6 -/- CM 1000W #19 Det er jeg bestemt ikke enig i. Jeg har oplevet ekstrem arrogance hos Komplett's medarbejdere, og de er langt fra kompetente eller dygtige hvad angår kundeservice.
Det gælder om at handle hos en forhandler, der tager kundeservice seriøst. Når man handler med så store beløber, hvis man som mig f.eks er typen der sagtens kan brugte ~3k på et bundkort, så gider man ikke risikere at skulle ligge og slåsse med kundeservice hvis noget går galt.
Jeg har valgt dustin som min faste og foretrukne webbutik, man får en personlig og meget kompetent service hos Dustin, man føler sig tryg og godt tilpas ved at handle hos dem. -- #18
ja også kan man jo let smide lort i hovedet på et andet firma når man selv aldrig er langsom eller laver fejl.
ifølge forbruger styrelsen har man ca 30 arbejds dage til at rma sager når det er edb det er der faldet dom om fere gange.
og være hyserisk om det er 20 eller 25 dage er squ da lavmål. -- *MSI 790FX-GD70*Phenom II X4 965*HIS 4890 1GB*
*G.Skill DDR3 ECO 12800 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D* Ja, det vil jeg mene. Har handlet hos dem i mange år, synes servicen er gået ned ad bakken med den nye ejer. Har haft to RMA på en shuttle, den tredje gange hvor enten bundkort eller strømforsyning er stået af, men ifølge dem fejler den ingenting. Den er nu sendt tilbage samt et girokort for test gebyr og fragt, men ligger stadig på posthuset. Ved ikke om jeg skal undlad at hente den, og i stedet købe noget andet. For jeg ved den er 100 % defekt, orker ikke at køre den sag med dem. -- Altså så vil jeg en som de få lægge et godt ord ind for shg.dk. Altså jeg har aldrig haft nogle problemer hos shg. Har lige samlet en ny computer, nogle dele fra shg og nogle fra komplett. Det hele virker fint, undtagen lige en klods ram fra komplett som er defekt (skal jeg lige se om jeg kan få byttet). Kunde service syndes jeg er god hos shg og ligeså i komplett. Jeg har aldrig haft problemer med shg og jeg har handlet der et par gange. Så jeg syndes ikke man kan sige at de kun har dårlig kundeservice.
Men håber at dem som har nogle sager kørende, at det går godt (:
mvh
Lundahl -- Jeg har over årene lagt over 250.000 hos SHG og har altid været meget tilfreds med dem. Specielt deres engang meget hurtige og nemme RMA.
Flere venner og familiemedlemmer har det sidste år haft store problemer med at få selv nye vare der er dækket under de 14 dages returret ombyttet.
Der har faktisk været så mange eksempler på dårlig service og arrogance i forbindelse med RMA i min omgangskreds, at da mig og en ven skulle købe nyt hardware for tilsammen over 45000 for et par måneder siden, så gik vi langt uden om SHG.
Men jeg er sikker på at Dustin og Komplett er ret glade for SHG's nye kurs. For jeg kender mange der styre langt uden om dem nu. Det er synd og skam. De var i rigtig mange år mit foretrukne sted. Men det er lidt besnærende at så mange i ens omgangskreds melder om problemer med dem - for jeg har aldrig før hørt noget som helst der ikke i bund og grund var fair nok fra deres side. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Lad være med at bruge en evt. RMA formular. Skriv i stedet en mail, der beskriver problemet. De vil som regel bede dig sende kortet ind, eller aflevere det fysisk på en adresse (sørg for at få kvittering og/eller gem t&t nummer). Er du heldig får du tilsendt et fragtlabel.
Med den fremgangsmåde kan man som regel undgå at indvillige i eventuelle (undersøgelses)gebyrer i forbindelse med RMA.
Kan i samme omgang sige at computersalg.dk har fået sig sidste ordre fra min side. De har i tre sager afvist at overholde deres lovmæssige forpligtigelser. Jeg har så kontaktet producenten direkte og enten fået bekræftet en kendt fejl(intel), fået en ombytter(asus) eller fået en tekniker ud med reservedele og løse problemet på min adresse(lenovo).
Den af intel kendte fejl benægter de fortsat at gøre noget ved. Problemet kan )i følge intel) i nogle tilfælde afhjælpes ved at flashe en ny bios til kortet, men de (comptersalg) vil ikke forsikre mig om at det ingen indvirkning har på det videre forløb.
De førsøgte i første omgang at opkræve et gebyr da de havde "testet kortet ok", og ville ikke udlevere det uden at gebyret blev betalt. Jeg henviste dem til det write-up intel har offentliggjort og modtog kortet et par dage efter. Hvorfor de ikke vil lade mig returnere, ombytte til en revision der ikke har problemet, eller på anden måde afhjælpe situationen, er mig en gåde. -- 20 Rma sager????
ja så må du sku ikke behandle dine ting
særlig godt.
Har rodet med hardware siden 1995
og lavet omkring 60pcer for venner og andre
4 rma.
Tvivler meget på at de snyder
men dig der ikke ved hvad du laver
eller overklock??? -- Imac 27 I7 2,8.Lenovo L500(til pcbank) # 26
Der er jo nogen der skifter tit.
Jeg er da selv lidt nørdet og bruger en del penge på hardware, inden for det sidste år, har jeg haft 4 bundkort 7 grafikkort fordelt på 2 systemer ;)
Jo tidere man skifter jo størere er schancen for at møde en fejlvare.
Du kan godt notere mig på listen over 20 Rma sager, men så har jeg fanme også lagt mange $$$ gennem tiden. -- CM HAF 932. CM Silent pro 1000w. Asrock x58 Extreme6. I7 920 (3,6 ghz) Crucial SSD C300 128GB. XFX HD5850 Black. Mushkin DDR3 2000 mhz 6GB. Jeg har haft mange gode, men desværre også en enkelt dårlig oplevelse med SHG.
Købte på et tidspunkt dele til en computer og samlede selv. Den kørte fint en periode, men grafik kortet begyndte at drille, specielt i wow. Det var et gf 7900 og jeg kunne læse rigtig mange havde problemer med det. Testede forskellige drivere og i venners computere med samme resultat. Lavede en RMA sag og kørte selv til SHG med det. De gav mig straks et nyt uden at tjekke det. Super service!
Jeg var glad og kørte med det nye kort uden problemer, men så skete det samme som med det gamle kort. Der kom stille og rolig flere og flere grafik fejl. Testede det hele igen og oprettede en RMA. Jeg sendte endda screenshots med af pixelfejl, shadders mm. Denne gang fik jeg dog kortet retur og gebyr for at tjekke de. De sagde der intet var galt, men kortet virkede hverken i mit setup eller mine venners. Løsningen blev jeg smed det ud og købte et nyt...
Har også haft en usb harddisk som pludselig ikke kørte længere. Den sendte jeg ind og SHG sendte en ny. Den tændte slet ikke, så ikke så meget at diskuttere.
Jeg har handlet meget ved SHG, men det kan desværre godt virke som om at når der er tale om periodiske fejl eller andet i den stil, så er det kundens problem og ikke deres :( -- Spis ild! undskyld, men du skriver slet ikke noget som helst med hvor gammelt udstyret er ? hvis det er så svært, så optag da hele seancen, fra at du tager kortet op med serienummer osv til du sætter kortet i maskinen og får fejlen. det er sgu da ikke særligt svært med artifacts.
Noget helt andet er også evnen til at udfylde en ordentlig fejlbeskrivelse. "kortet laver artifacts" er IKKE en ordentlig fejlbeskrivelse. Skriv, hvad der er brugt af udstyr og hvor lang tid, der skal gå før fejlen fremkommer. Og ikke mindst, hvordan er det lettest er fremkalde fejlen. Hvis du rent faktisk har skrevet alt dette, så vil du aldrig blive benægtet en rep. medmindre du selvfølgelig lyver eller det indsendte produkt ikke er skyld i fejlen.
SHG har fået servicepolitik, som ligger meget tæt på af forbrugerlovgivningen, og det kan ses på deres måde at behandle servicesager. det eneste det betyder er, at man blot skal beskrive problemet ordentligt. -- Macbook Pro 17'' :) @Helmer
Det er fantastisk fint at du kommer med kommentarer til min tråd, men lad venligst være med som udgangspunkt at formode jeg er en idiot.
Jeg skriver nøjagtigt hvordan fejl på mit hardware skal fremprovokeres. Faktisk med så grundige instrukser at selv du, med lidt held, ville kunne finde ud af det. Senest, vedrørende det nævnte HD5870, skrev jeg at fejlen kunne fremprovokeres ved gentagne gange at spole frem og tilbage i en tilfældig film i Windows Media Player. Hvad gør teknikerne? Sender kortet tilbage med følgende beskrivelse: "Vi har kørt kortet i 3DMark06 i tre timer og ikke konstateret nogen fejl". Det er jo ganske fint, men som jeg klart har beskrevet kan der gå mellem fem minutter og ti timer på full load før fejlen forekommer med mindre den fremprovokeres som førnævnt.
Og undskyld, men optage en film? Tror du det er Operation X? Det vil de da skide højt og flot på så længe filmen er optaget på DIN hardware platform. Du er skyldig indtil andet er bevist, og selvom fejlen vedrører artifacts vil de til enhver tid postulere at det er noget af dit øvrige hardware der fremprovokerer fejlen. -- Amiga 600 med 7MHz 68k Motorola CPU, 2MB chip RAM, 8MB fast RAM og 4GB flash HDD på IDE controller. Kører Crysis med 16x AA =) Ved ikke om beskrivelsen "kortet laver artifacts" er en dårlig beskrivelse. Hvis kortet laver artifacts så er det da ikke noget problem at teste. Så må SHG jo sætte kortet i en maskine og se om det laver artifacts. Og hvis det gør, er det jo så berettiget til en reklamationssag.
Og så lige lidt om fragt ved RMA sager.
Fragtudgifter som følge af RMA forløb skal dækkes af forhandleren. Både frem og tilbage, hvis reklamationssagen er berettiget. (altså hvis der konstateres fejl) Med mindre der er brugt dyrere fragt som fx. lørdags-ekspres, forsigtig pakke osv. som ikke har været nødvendigt.
Et reklamationsforløb skal altså ikke koste forbrugeren noget som helst. -- Rampage II Extreme 6GB Mushkin 1600MHz CL6 i7 920 @4,4GHz ASUS GTX480 Intel X25-M G2 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Fortress FT02 Hej
Jeg har også haft 1 RMA sag kørene ved shg. det forholder sig ikke til problemmet og er yderst arrogante når man vil i kontakt med dem.
Jeg fortalte dem at mit GTX280 gav mig periodiske fejl så som violet skærm ind i mellem de fandt intet på deres systemmer, jeg spurgte dem om hvordan det kunne være at nu hvor jeg prøvede med mit gamle kort GT8800 og det virkede og efterfølgene efter at have fået en regning fra dem på 400 købte jeg et nyt kort og det virkede sjovt nok også i min maskine.. det er som om de kører folk træt på den måde har egentligt aldrig kendt magen til service at man skal betale for at få tjecket sit produkt. mest af alt ønsker man vel det virker .. Har tabt alt for SHG.dk efter deres fusion med div. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg sidder med helt samme problem. Havde købt en net-top pc som demo vare. Der stod den var testet og alt virkede, men der ikke var drivere osv med.
Det viste sig så at netværket ikke virkede. Testede det flere gange, på 3 forskellige styresystemer, alle installerede driverne til netkortet som blev vist i både ubuntu, windows7 og xp, men der var ikke lys i dioderne bagpå og computeren fik ikke en IP af mit netværk. Testede yderligere med 2 forskellige kabler, begge som virker uden problemer i de computere de sidder i nu.
SHG skal så have ros for deres RMA tid, det tog 1 arbejdsdag før de havde "testet" det. Men nu hænger jeg på en prisstigning på 25% på noget som 100% ikke virkede da jeg havde det i hænderne. Og man har INGEN måde hvorpå man kan tjekke om de faktik bare har ombyttet bundkort i den, eller om det er en løs forbindelse som er banket halvt på plads under transport. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|