Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Komplet.dk

Af Ultrabruger Lentz27 | 23-05-2009 01:47 | 2531 visninger | 20 svar, hop til seneste
Hejsa. Har for et stykke tid siden bestilt en Razer Mamba. Men som mange nok ved havde det problemer med at cursoren bevægede sig selv, så jeg sendte den ind. Fint nok det kostede 75,- i fragt. Nu har jeg lige modtaget en mail hvori de siger at der ikke var noget galt med musen, og at de vil sende den tilbage. Men jeg er jo 100% sikker på at der er noget i vejen med den mus, skal jeg så betale fragt igen for at sende den ind, eller er de forpligtet til at dække det? Syntes at det er latterligt at de ikke kan vedkende at de har solgt mig et defekt produkt, og at det skal koste mig så mange penge at sende den frem og tilbage hele tiden. Har tænkt mig at ringe til dem på mandag, men har i andre nogle idéer om hvad jeg kan gøre, og om jeg skal betale fragt igen? //Lentz27 - en lidt skuffet komplet.dk kunde.
--
http://lentzmovies.tk[...] - Video Tutorials
#1
gekko_man
Nørd
23-05-2009 02:43

Rapporter til Admin
Mener du komplett.dk? Jeg har aldrig haft problemer med dem. Hvis du bor i Kbh kan du indlevere hos dem - de ligger ved Vesterport st. Men som du selv er inde på: Ring til dem...
--
Med løven på vor stolte bryst, vi følger jer fra kyst til kyst - Forza FCK!
#2
Lentz27
Ultrabruger
23-05-2009 02:49

Rapporter til Admin
#1 bor på fyn så det er ikke helt en mulighed :P - Men er dog lidt skuffet over at jeg muligvis skal betale fragt igen, da jeg først kan få fat i dem på mandag, og der er det sikkert allerede forsent, og så er den sendt.
--
http://lentzmovies.tk[...] - Video Tutorials
#3
imhotep
Mega Supporter
23-05-2009 02:55

Rapporter til Admin
Ellers må du bare "sørge" for at den er defekt. Har selv prøvet lignende hvor jeg sendte frem og tilbage (et bundkort). endte med at ødelægge det meget diskret.
--
Email: [email protected]
#4
Helmer
Semibruger
23-05-2009 03:25

Rapporter til Admin
hold da kæft du er da godt nok en lort på dåse #3. Du skal sgu da ikke anbefale ham at smadre sit produkt. det er sådan nogle som dig, som ødelægger branchen. håber fandme at den virksomhed, som du har snydt ser dette og slår din email op så du kan få en god regning på sagsomkostninger og det nye produkt du har fået. ------------------------- Hej Lentz. En ting er sikkert. hvis komplett finder fejl på produktet vil du få det reppet eller ombyttet. de vil hellere gøre dette end at teste varen uden fejl, da der også ligger mange problemr i dette. eksempelvis får de nu en sur kunde, de skal også betale fragt og de har brugt mandetimer på dig. du kan umuligt kræve de 75 kroner retur, men jeg vil anbefale dig du sender den overendnu engang med en meget specifik fejlrapport, så du kan være sikker på de tester den under de rigtige forudsætninger. så som sagt. du skal ikke være sur på komplett, da de altid vil foretrække bare at ombytte produktet, da det er billigere for dem og du bliver gladere, så tag det roligt. kontakt dem telefonisk og sig du vil sende den retur endnu engang med en meget præcis fejlrapport.
--
#5
Lentz27
Ultrabruger
23-05-2009 03:37

Rapporter til Admin
#4 Her er den fejl rapport jeg skrev til dem: Cursoren bevæger sig af sig selv, og når jeg klikke "glider" den. Dette er ikke i orden for en mus i den prisklasse syntes jeg.Jeg har prøvet razer's egen o-ring, men uden held. Musen er en Razer Mamba. Syntes da den beskriver mit problem meget tydeligt.
--
http://lentzmovies.tk[...] - Video Tutorials
#6
Lentz27
Ultrabruger
23-05-2009 03:44

Rapporter til Admin
#4 Og desuden er det også en produktions fejl på Mambaen. Det er derfor den såkaldte "o-ring" er lavet MEN den virker ikke ;)
--
http://lentzmovies.tk[...] - Video Tutorials
#7
Helmer
Bruger
23-05-2009 03:56

Rapporter til Admin
som sagt lentz:) de tester den ikke uden fejl for sjov, så kontakt dem og sig du sender den ind igen:) der er ikke andet at gøre.
--
#8
chseifert
Ultrabruger
23-05-2009 07:09

Rapporter til Admin
Hvis du vil opføre dig som "en lort på dåse" (klukkede af grin over den bemærkning....ha...ha....ha....griner endnu) så åbn forsigtigt musen og prik til laseren med en skruetrækker indtil du kan høre det give sig og der lyder et lille "KRAQZTZXXZXZXZ" - så kan du herefter indlevere musen uden de sender dig den samme retur igen.....ha...ha.....ha..... just kidding :)
--
Med venlig hilsen CHSeifert
#9
Netspinner
Monsterbruger
23-05-2009 10:16

Rapporter til Admin
Nu spørger jeg måske dumt, men kunne det tænkes at dit underlag IKKE er velegnet til den mus? For jeg har prøvet det selv, og da var det mere underlaget end musen selv der fik cursoren til at bevæge sig.
--
P4 3,2 Northwood|ASUS X800XT PE 256 MB GDDR-III|2048 MB PC3200|250GB Hitachi+80GB Seagate|Audigy2 ZS Platinum Pro|Chill Super-Silent|HP w2207h
#10
icreate-c-sharp
Monsterbruger
23-05-2009 10:31

Rapporter til Admin
Den med underlaget kan jeg støtte op om
--
Intel C2Q 2.66Ghz Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe@Wifi | 4x1GB Corsair XMS 1333Mhz DDR3 | ATI HD4870 1GB DDR5 | 700W CoolerMaster Real Power M700
#11
pkd
Giga Supporter
23-05-2009 11:05

Rapporter til Admin
Det gør min Razer Copperhead også. Den skal køre på et jævnt / glat underlag, ellers gør den lign. i #5.
--
Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster ?
#12
Lentz27
Ultrabruger
23-05-2009 12:28

Rapporter til Admin
Jeg har en SteelSeries QcK, og jeg har også prøvet på bare et bord, og på en hård muse måtte. Og Helmer? Det lyder som om at du arbejder inde ved komplet siden du ved så meget..?
--
http://lentzmovies.tk[...] - Video Tutorials
#13
Claes - Komplett.dk
Ny på siden
23-05-2009 13:34

Rapporter til Admin
Hej Lentz27 Jeg skal kontakte dig på mandag så vi kan finde en løsning på dit problem med musen, ang. dine fragt udgifter vil vi naturligvis kreditere dem hvis vi har lavet en fejl.
--
Claes Höfler, Servicekoordinator, Komplett.dk - Nordens , Tlf: 70 70 19 19, Fax: 70 70 19 02 http://www.komplett.dk[...]
#14
ookaasoo
Ny på siden
23-05-2009 13:41

Rapporter til Admin
min kollega var hurtigere kan jeg se :)
--
#15
Helmer
Bruger
23-05-2009 15:20

Rapporter til Admin
Hej Igen Lentz :) nej jeg arbejde ikke hos komplett, som de to andre gør, men jeg har arbejdet i branchen i 5 år og ved hvordan det fungere :)
--
#16
Wagnus
Ny på siden
23-05-2009 15:36

Rapporter til Admin
Se det er noget vi kan lide, support fra Komplett.dk på HoL, hvis så bare andre også ville gøre dette :)
--
#17
Mikevds
Supporter
23-05-2009 16:01

Rapporter til Admin
#16 Enig Respekt for en virksomhed der ligefrem respondere på et forumindlæg. Komplett.dk er stadig en af de virksomheder der har et godt ry i min bog.
--
#18
DEVIL_DK
Guru
23-05-2009 16:09

Rapporter til Admin
nej hol skal ikke have skjult reklame fra firmaer, finder de meget usmageligt at ansatte i et firma skriver i tråde bare for at afværge dårlig omtale. istedet for at skrive her skal de passe deres job og lave god service for alle kunder, ikke kun dem der brukker sig på et forum.
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8400@3600MHZ*Club3D XOC4870 1GB* *A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#19
Lentz27
Ultrabruger
23-05-2009 16:28

Rapporter til Admin
Tak det lyder godt Claes :)
--
http://lentzmovies.tk[...] - Video Tutorials
#20
tonythetuba
Gæst
23-05-2009 16:29

Rapporter til Admin
Jeg synes det er fint nok at de skriver herinde, så længe det de skriver er ærligt og at de ikke poster lort fra en masse forskellige bruger navne, men med samme ip... Men det kan modsne jo se, og hvis de finder ud af det, så kan du tro folk bliver gale :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Komplet.dk

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning