Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Advarsel mod PC-Huset!Af Gæst T-K | 14-06-2007 11:55 | 12399 visninger | 57 svar, hop til seneste
Hejsa
Jeg har før set nogle tråde, hvor folk var i tvivl om de skulle købe hos PC-Huset. Jeg tog chancen. Sådan gik det:
31. Maj:
Jeg bestiller følgende:
1 x SanDisk Cruzer Contour 4gb (514408) = 429.00DKK
6. Juni:
Jeg modtager et forkert memorystick;
Avixe 4GB USB 2.0 flash [218521] = 227 Kr.
Jeg skriver en mail til dem, og de siger at jeg enten kan beholde det, og få resten af pengene tilbage, eller sende det forkerte stick tilbage og få det rigtige
7. Juni:
Jeg sender det forkerte memory stick tilbage, med en seddel hvor der med meget store bogstaver står hvilket et jeg skal have.
13. Juni:
Jeg modtager en pakke hvori der IGEN er et forkert memorystick;
SanDisk Cruzer Micro 4GB [429449] til: 330.00DKK
Jeg skriver til dem, at de bare skal sende mig pengene igen, hvis det er så svært at sende det rigtige.
Senere får jeg en mail, hvor der står, at de har talt med deres leverandør, som siger at de slet ikke har memory sticket på lager. Udover det skriver de, at jeg selvfølgelig kan få pengene tilbage.
Nu må vi se om de kan finde ud af at overføre pengene tilbage. --
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Jeg kan ikke se hvor det er nødvendigt at skrive Advarsel.
Ja, du har fået forkert betjening. Men den slags sker jo. Du er ikke blevet snydt, så det eneste jeg ser lige nu er du bliver overhørt i fremtiden hvis du bliver ved med at råbe ulven kommer.
-- -- Jeg er enig med #1.
Selvfølgelig er der ikke tvivl om, at det klart er mangelfuld og skidt betjening, men sådan er det tit og mange steder. Til gengæld er de samarbejdsvillige.
Mange andre steder vil de slet ikke svare dig efter du først har betalt.
-- -- You can’t be me I’m a Rock Star / I’m rhyming on the top of a cop car / I’m a rebel and my .44 pops far / It’s almost over now / It’s almost over now #1 enig..
#0 så burde der jo skrives advarsel ved hver forhandler i dk ??
alle kan lave den brøler, selv 2 gange i træk.
der burde nok hellere stå, "uheldig bestilling"
eller slet ikke være nogen tråd, da den et sted er ligegyldig.
-- -- E6600 ~ 2x1GB OCZ PC6400 cl4 ~ 7950GT 512MB ~ ASUS P5N-E
Corsair HX520W ~ NEC 20WGX2 ~ Razer DeathAdder ~ Z5500 De må være meget uheldige inde på PC-Huset, for jeg har efterfølgende søgt på google og andre steder, og kan se at det samme er sket for rigtig mange.
Hvis i synes det er fint nok, kan i jo bare handle der. Jeg gider i hvertfald ikke.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Selvfølgelig kan de være uheldige i PC-Huset. Måske har de et dårligt arbejdsklima der giver umotiverede medarbejdere. Måske ikke.
Intet ved vi.
Men hvad vi ved fra dit indlæg, er at der ikke er grund at være andet end småmopset over forkert ordrebehandling.
Så ro på mester og vent med at lade dine galde flyde til du ved om du får dine penge tilbage.
-- -- "butikken" ligger i Løgstør, der hvor jeg bor... I et lokale i en bag gaard... Og han har altid taget røven på folk...
Så jeg kommer også med en advarsel. Fyren der køre showet der nede, er ikke til at stole på!!!!
-- -- Intel Conroe---ATI 1950PRO---Asus MB---4x512DDR2-667Mhz kingston---250GB WD SATAII HD---SB Live Kan godt være jeg stiller for store forventninger til de steder jeg køber på nettet. Måske fordi det 19/20 gange er gået uden nogen som helst problemer.
Selvfølgelig er det ikke jordens undergang at de sender det forkerte 2 gange, og bagefter siger at de slet ikke har det på lager, men jeg vil ikke handle der igen, og hvis jeg havde læst 20 forskellige tråde som mindede om denne, inden jeg havde bestilt, vil jeg finde et andet sted.
Det er lidt bekymrende at man på google kan finde 20-30 tråde fra andre fora, der minder meget om denne. Sådan er det ikke med alle forhandlere.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nå-da-da, nu kan jeg fornemme at man har let til at gribe høtyven og tænde faklen i Løgstør.
Hvad med at komme med noget mere konkret end: Og han har altid taget røven på folk...
Igen, jeg vil ikke beskytte PC-Huset. Men giv os dog noget vi kan hænge vores hat på!
-- -- Jeg er enig med de andre også.. synes ikke din sag skal blæses op som en stor ballon.. men du kunne nu bare skrive at du har prøvet en dårlig levering fra dem.. og så linke til alle de andre dårlige tilfælde, for ja det er der:
http://www.dotnetforum.dk[...]
http://209.85.129.104[...]
http://www.tweak.dk[...]
Og som nogle har skrevet
telefontid mandag-fredag fra kl. 10.00-11.00
Virker ikke som en butik der tager kundeservice seriøst..
Takker #0 for oplysningen og butikken kommer hermed på min egen lille blackliste..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. # 10
Det lyder ikke godt.
Han kan da ikke have langt igen som han behandler sine kunder.
-- -- Jeg er også færdig med den butik... der går simpelhen for lang tid før man får hvad man har bestilt.
-- -- Hvis "arbejde er sundt", så gi' det til de syge! Jeg genkender situationen. Efter at de to gange havde sendt en forkert hdd til mig, gad jeg ikke længere lege med dem. Og jeg måtte naturligvis rykke flere gange, for at få dem i tale (og udbetale mine penge).
-- -- ja jeg kan heller ikke anbefale pc-huset jeg har handlet der et par gange og det er ikke kun forkerte ting jeg har modtaget ,bla trækker de penge fra ens konto en uge før de fysisk sender varen (dankort betaling)sender defekte varer som tager 2 månder at få ombyttet og at få penge tilbage fra varer som er blevet returneret (forkerte varer) er næsten umuligt så jeg handler ikke der mere
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det kan godt være dens sag #0 omtaler, ikker er nok til at skrive "advarsel" Men de ting han linker til får en til at tænke sig som. Jeg stod og skulle have et nyt mobo, og det jeg oprindeligt så kunne kun købes der, ifølge edbpriser. Men pga jeg havde læst nogle af de ting der var skrevet valgte jeg et andet mobo hos Midt-data og der var i hvert fald ingen problemer. Nu bor jeg selv i Århus hvor de også har en afdeling og jeg har det sådan at normalt når jeg handler over nettet skal det være et sted i nærheden så man kan snakke med dem rigtigt. På den måde føler jeg i hvert fald jeg er mere sikker. Folk er ikke så modige i en butik fyldt med kunner i forhold til fx over telefon eller mail.
-- -- Man skal leve mens man gør det
man skal bruge penge mens man tør det Jeg har også haft store problemer med dem. Jeg bestilte 5 stk hardware fra dem og da jeg får leveringen en uge efter bestillingen, er det kun 2 af delene som er leveret ordentlig. Jeg prøver at få fat i butikken ved at ringe, men kommer først igennem 3 dage senere.
Han siger jeg bare skal sende delene tilbage og derefter få de rigtige ting, det har jeg så gjort, men det er nu 3 uger siden de blev sendt, og har stadig ikke hørt noget fra PC-Huset.
Jeg har sendt en Email til ham i sidste uge, men stadig intet svar.
Ikke nok med det, så fik jeg leveret den rigtige CPU, men! Den havde været åbnet og var pakket ind i en lille flad æske med Anti statisk elektricitet plastik.
Der fulgte ikke den standard køler med som der skulle, tilgengæld fik jeg en anden køler med ved siden af, som slet ikke passede til nogle af delene.
Har lidt lyst til at køre derhen og give ham at møgfald så han/hun kan lære det.
Sådan behandler man fandme ikke sine kunder.. :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg er også en der har fået forkerte varer...Bestilte 2*1GB DDR2 A-data og fik 2*1 GB Elixir...Og selvom jeg havde betalt 73 i pakkeporto, ankom stængerne i en helt almindelig kuvert!
-- -- [L]Http://www.royalrock.dk[...] [/L] Har også problemer med PC-Huset!
Bestilte et Sound Blaster lydkort, men fik den billige model til 230,- hvor jeg havde bestilt den de fører til 475,-!
Træls...
Men se dette link: http://www.cvr.dk[...]
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hey
Jeg kan hermed fortælle jer hvorfor i alle sammen får de forkerte vare, for jeg er venner med en der arbejder dernede og han siger at når de ik har varen på lager sender de så den forkerte vare så de kan få mere tid ud af det..
-- -- Det er da helt hen i hegnet hvis de gør det! Utrolig at din ven i det hele taget gider at være sådan et sted så. Har aldrig handlet med dem og kommer heller ikke til det. Jeg har også hørt at de skriver ting er på lager selv om de ikke er. Utrolig at folk vil være bekendt at behandle sine kunder på den måde! Uden nogen form for respekt!!! tsk..tsk..
-- -- #20 Bare han får sin løn, så tror jeg han er ligeglad..
Og kunne se i dag da jeg skulle ned til ham for at købe et microsd kort at de lejer lokalet ud s;
Men de er dog stadig ikke flyttet med alle deres ting..
Og ejeren af Pc-huset som er tom er meget flink når man handler med ham nede på lageret. Har tit fået rabat og sådan noget, meget flink person i virkelig heden. Men har aldrig troet han var sådan over nettet som han er s;
-- -- Og kan os fortælle om hans medarbejder..
Han er vel selv omrking de 28-30 år
så har han en halvbror på vel en 20-21 år
og en halvlillesøster på 16-17 og hendes veninde på 15-16
og der 2 på 15-16 :)
-- -- #22 nu synes jeg jo ligefrem midtdata er enormt^^
-- -- P5N-E SLI
E4300 @ 2,4GHz
8500GT
GEIL 2Gb 4-4-4-12 @ 820MHz
4x HDD = 0,9Tb
Delux DLP-440A 520W damn det er ikke et sted jeg gad at handle :P
-- -- Uhhh, ut af min kiosk, jeg vil ik ha ballade Jeg har også brændt fingrene på PC-Huset, og deres elendige "service" ...
Jeg købte CPU og RAM hos dem. Ikke nok med at paddehatten sender mig den forkerte CPU, han har også bare smidt CPU og RAM ned i en A4 kuvert, uden nogen form for beskyttelse eller noget. Det eneste beskyttende på CPUen var den lille sorte plasticskal.
Jeg reklamerer selvfølgelig øjeblikkeligt jeg modtager, og han vælger så at vente 4 hverdage med at svare på min mail. I mellemtiden har jeg så dagligt forsøgt - uden held - at ringe i hans telefontid.
uheldig som jeg er, løber jeg ind i nogle helligdage, og der går derfor ekstra lang tid, før jeg får den rigtige CPU.
Jeg monterer så CPU og RAM i den PC der har været syg, og opdager til min rædsel at den ene RAM stang er defekt!
Jeg forsøger igen at kontakte PC Huset, og der går naturligvis adskillige hverdage før jeg får nogen form for svar. Naiv som jeg er spørger jeg ham om jeg kan ophæve handelen, og få pengene igen for RAM, men det nægter han, med henvisning til at der er gået 14 dage, og min returret er opbrugt. Det har han i og for sig ret i, men det er stadig uacceptabelt, da jeg ikke har haft mulighed for at teste de RAM, fordi han begik en fejl i første omgang, og samtidig spildte 7 hverdage på min reklamationssag om CPUen.
Jeg håber VIRKELIG ikke at der bliver problemer med hverken CPU eller RAM indenfor garantiperioden, da jeg virkelig ikke orker at skulle slås med fucking Tom Cortsen, eller hans LORTEfirma igen...
-- -- The one and only REAL Kranie! Jamen vi hyler i samme kor.. Men hvorfor kan sådan en butik få lov til at fortsætte. Har på et andet site set folk skrive klager som er over et år gammelt, samme klager som dem der står her. Jeg bestilte et grafik kort den 9 juli 07, modtager et defekt, hvor en af kombonenterne ligger og rasler rundt i kassen.. Jeg sender det retur med ønske om mine penge retur. Men han skriver bare tilbage at der allerede er afsendt et nyt fra leverandøren. Jeg har til dagsdato ikke modtaget noget, har rykket efter et track and trace nr.. De svarer ikke. Har kontaktet min bank, da jeg regndede med at de kunne hjælpe mig, da jeg har betalt via visa/dankort, men nej det kan de ikke, og beløbet er over 1000 kroner, så ved ikke hvornår man kan få hjælp. De vejleder mig i stedet til at politi anmelde ham.. Tja det må jeg jo så gøre på mandag, men hvad får jeg ud af det? Tror i at jeg får mine penge tilbage?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jamen vi hyler i samme kor.. Men hvorfor kan sådan en butik få lov til at fortsætte. Har på et andet site set folk skrive klager som er over et år gammelt, samme klager som dem der står her. Jeg bestilte et grafik kort den 9 juli 07, modtager et defekt, hvor en af kombonenterne ligger og rasler rundt i kassen.. Jeg sender det retur med ønske om mine penge retur. Men han skriver bare tilbage at der allerede er afsendt et nyt fra leverandøren. Jeg har til dagsdato ikke modtaget noget, har rykket efter et track and trace nr.. De svarer ikke. Har kontaktet min bank, da jeg regndede med at de kunne hjælpe mig, da jeg har betalt via visa/dankort, men nej det kan de ikke, og beløbet er over 1000 kroner, så ved ikke hvornår man kan få hjælp. De vejleder mig i stedet til at politi anmelde ham.. Tja det må jeg jo så gøre på mandag, men hvad får jeg ud af det? Tror i at jeg får mine penge tilbage?
-- -- du skal nok få dine penge tilbage på et tidspunkt. den slags tager jo som regel lidt tid.
tænk nu hvis PC-Huset styres af... lad os sige 3 mand. en bogholder, en supporter og en lagermand. så arme PC-Huset skal flyve rundt for at nå det hele. så kan man godt få stress :)
Men igen jeg aner det ikke. tja det kan godt være de sucks men jeg har altid handlet hos SHG.dk og det går ganske udemærket.
-- -- Kun en tåbe æder sin avis! ~ToFFo
Navn? Johnny Bravo. Beskæftigelse? Johnny bravo. ~Citat af Johnny Bravo Vil også komme med en KRAFTIG! advarsel mod at handle ved PC-Huset pga. deres enormt dårlige service.
Jeg sendte en vare retur iht. de 14 dages fortrydelsesret i købeloven. Jeg blev pr. email lovet at beløbet ville blive ført retur inden 14 dage. Efter 2 måneder havde jeg stadig ikke fået mine penge, selvom jeg rykkede. Heldigvis havde jeg betalt med dankort så min bank kunne tilbageføre beløbet...
-- -- Blacklistet Internet Butikker
www.proshop.dk[...]
www.pc-huset.dk[...] #19
Utroligt at de gør det for med en vare med en lille avance vil fortjenesten jo blive ædt af 2x porto og de ender evt. med at sætte penge til.
-- -- "This is my boot, and it will fit up your ass with the right amount of force"
[FS Xi 1546][T5600][2GB ram][240GB hdisk][X1800 256MB] Endelig fik jeg mine penge tilbage... Men også kun fordi der blev sat en revisor på sagen.. Ellers havde jeg aldrig fået mine penge. De har hele tiden holdt mig hen, ved enden ikke at svare på mine mails, eller komme med MANGE dårlige undskyldninger.
De burde lukkes af myndighederne, og ejeren burde aldrig nogensinde drive forretning igen.
-- -- Noget ligende getmore service.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. hold dog jeres kæft i kraftidioter, er i hjernelamme? manden er blevet snydt, og respekt for at du poster dette og advarer folk!! der er 100 andre, som MIG, der slet ikke har fået deres varer som de har betalt for.
pc huset er en fusker virksomhed
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Oplevede præcis det samme: http://hwt.dk[...] . Kan ikke forstå hvor svært det kan være, at sende de rigtige ting afsted, eller i det mindste bare at sige noget.
-- -- Real Life, also known as "that big room with the ceiling that is sometimes blue and sometimes black with little lights" Ved dette er en gammel tråd, men der er åbenbart stadig noget om sagen.
Bestilte tirsdag en Xilence Jet Intel P4 478 processor blæser hos PC Huset og modtager i dag en standard P4 blæser pakket ind i avispapir og brun tape. En blæser der tydeligvis er brugt, da den både er beskidt og har rester af gammelt kølerpasta siddende på bagsiden.
Jeg har i skrivende stund sendt en mail til firmaet og er godt gal i skralden. Et telefonnummer er åbenbart ikke til at finde til firmaet, selvom det ville være en del lettere.
Så ja... PC Huset er nok på trods af de fine stjerner hos EDB Priser ikke det smarteste at handle hos. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. det er da utroligt at det bliver ved jeg er også lige havnet i klørene på dem bestilte et ace kabinet og fik et clubs bestilte samsung brænder fik pioneer og bestilte geil ram og fik muskin. Inkompetente tåber ringede så til dem for at høre hvad de ville gøre ved og ja der er sq ikke nemme at få fat i, men det gik efter et par dage og så siger tåben sq at jeg da ikke skal brokke mig fordi de ting jeg har fået er bedre ende dem jeg bestilte! ja oki brænderen er da oki og det er kabinettet også men de ram uderstøtter mit bundkort ikke hvor til han så siger at han lige kan lave et godt tilbud på et bundkort! Men det ender med med at jeg bruger min returret og skal have pengene retur der oppe fra for de ram. Så må jeg jo bare vente nu og se hvorlangtid der går -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg glæder mig til den dag, folk undersøger det sted de vil handle hos, INDEN de handler. Så vil der være en hel del færre tråde med "jeg er blevet snydt".
PC-huset er og bliver et skidt sted og sådan er det bare. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Aldi havde ellers en 4GB USB Memorystick til salg for 119 kroner sidste uge. -- Intel Core 2 Quad q6600 CPU|4 GB DDR2|NV8800GT 512MB|500GB HDD|Mjødhorn|Kaleun #sargool@quakenet ENDNU en MEGET kraftig advarsel om ikke at handle hos dem!!!
Min historie:
21.Maj bestilte jeg et Gainward GeForce PCI-E 9800GX2 1024MB til 3377,-
Kortet bliver defekt efter 21 dage. Viser intet på skærmen.
19. JUNI Laver en RMA på deres side. Og sender kortet retur.
1. Juli Har intet hørt fra dem. Skriver til dem om de har fået kortet retur? De skriver tilbage at de ikke har set det. om jeg har et T&T nummer? Det få de og RMA'en er i gang. Tror jeg.
Har skrevet til dem mange gange... De tager ikke deres telefon..
Det er nu d.8/8-08 dvs der er gået over 1½ måned og intet er sket. Håber bare på at jeg få mine penge igen. Utroligt at de ikke gør noget. LAD VÆR MED AT HANDLE I DEN BIKS...
-- -- The Wolf striks back ;D
E8400 & SLI Havde bestilt en Windows XP OEM hos PC-huset. Modtog varen, dog først efter 8 dage, selvom der stod 1-2 dage på edbpriser og deres hjemmeside. Det TracknTrace no. de havde opgivet var også forkert.
Kontaktede dem via mail et par gange, men deres svar er korte og intetsigende
(Der var dog intet galt med varen fra PC-huset)
ang. GetMore, så ved jeg at de har et dårligt omdømme, men jeg bestilte al hardwaren til en komplet pc (udover OS) og modtog det dagen efter.. Super hurtigt og alting fungerer, håber dog ikke der bliver behov for en RMA som de skulle være slemme med.. -- 18057 3DMarks06 | Gigabyte X38-DS4 | Q6600 | Radeon HD3870X2 | 4GB PC2-8500 | 1,1 TB HDD | Zalman 600W | Kære Brugere
I kan altid kigge på følgene side, hvis I vil bedømme eller tjekke firmaer ud:
http://www.trustpilot.dk[...]
I kan altid se om, et firma har et godt eller dårligt omdømme på siden.
Det er meget nemt, man indsætter en adresse i url baren og trykker på søg.
Det anbefales, at man benytter den side i forbindelse med køb og salg .
http://www.trustpilot.dk[...]
Med
Venlig Hilsen
Bjarne Jørgensen
[email protected] -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tak Bjarne. bare jeg havde checket butikken inden jeg handlede :( -- The Wolf striks back ;D
E8400 & SLI #42 fuck det er smart, har jeg da aldrig hørt om. -) -- ok pc-huset er et fup firma hvor ejeren tydeligvis kun tænker på at tjene de penge der kommer fra folk der opgiver at brokke sig ov27125611er at være blevet snydt.
Har selv penge i klemme der.
Hold jer laaangt væk fra pc-huset.dk -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. ok ik for at rose dem alt for meget, men nu bor jeg i samme by og har handlet et par ting der, men r også kun fordi jeg har gået i folkeskole med en a gutterne der arbejder der... Og der har sq ik været nogle problemer der :P Men ved dog også godt de har fusket og taget røven på en del a deres andre kunder... -- Når Chuck Norris tar armbøjninger løfter han ikke sigselv, han skubber jorden ned... Har oplevet præcist det samme som #0.. Man tager en chance når man handler hos dem.. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Seriøst... hvad er det der driver folk til at bringe en tråd på bane der er mere end et år gammel? -- ASUS Maximus Formula Republic of Gamers, Intel C2Q 2,4GHz Q6600 @ 3,0GHz, Corsair 4x1GB DDR2 PC8500, XFX GF 8800 Ultra (PhysX-driver). #48 Det er nok fordi problemet stadig eksisterer med PC-huset. Folk bliver stadig snydt hos dem, hvad tror du da? -- ok Jeg kan bare sige hold jer langt væk fra pc huset. De overholder ingen ting. Jeg har sendt en telefon til ombytning da den gik i stykker efter få dages brug. Det er ikke lykkedes mig af få en ny retur. når jeg endelig får kontakt til Pc huset kan de enten ikke finde telefonen eller påstår at de har givet mig besked om hvor telefonen er. Som jeg ser det prøver pc huset bare at sylte sagen.
Jeg har nu bestilt en telefon hos et mere seriøst firma. og dermed spildt 1400,00 kr. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hejsa!
Modtog super hurtigt min bestilling fra pc-huset.. MEN, varen var sgu ikke det jeg havde bestilt. Grafikortet skulle have været fra 3D club, men modtog i stdet et fra xpertvision med nøjagtig de samme data. Det er sgu for mærkeligt. Det kan kun være bevidst, at de annoncerer et kendt mærke, men istedet sender et forholdsvis ukendt fabrikat. De er direkte svindel. Har sendt klage over det, men så modtager jeg bare en besked at det er påske, og at de vender tilbage om 11 dage, FUCK! For at det ikke skal være løgn, så lå der i papkassen, en håndskrevet klage afsendt til dem, hvor de så har brugt papiret til "fyld" i kassen. Det er ikke gode tegn.. sidste gang at jeg handler med dem.. Getmore kan anbefales, har handlet med dem flere gange, og de har fået forbedret deres service til nu at være første klasse!! Manden har ikke nogen moral, så hold jer langt væk fra PC-huset. Betal den 50ér mere for varen et andet sted. jeg har kun handlet for 400kr, men tænk hvis det havde været flere tusinde, hvor jeg bare får en anden vare istedet, som evt. ikke kan bruges. Han skider simpelthen på vores tid, for desværre er det de færreste som gider at gøre en big deal ud af det, og der snyder han sig til at få fuld valuta for en discount vare.. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jamen så hør denne her en gang... jeg bestiller et bundkort kabinet samt graffikkort
fra ham af og modtager det da os hurtigt men det viser sig så at det er det forkerte bundkort samt kabinet til nogen væsentligt billigere penge... og grafikkortet viser sig så og være defekt... og tossen er ikk til af få fat i på den ene eller anden måde.... så jo KÆMPE ADVARSEL mod at handle med sådan en hustler.... -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Min far havde bestilt en mobil til mig ( N72 ).
Jeg kunne ikke lide den, så han returneret den, og han fik lov til at bestille en anden mobil med de penge han havde brugt på N72. Der er næsten gået mere end 1 måned og vi har ikke fået mobilen. Vi har sendt emails til dem, det eneste svar vi fik var:
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Re: Henvendelse fra PC-Huset
Date: Wed, 24 Jun 2009 10:36:21 +0200
Hej igen,
vi har nu fået din teleofn retur - vi har desværre ikke flere 6120 - alternativt kan vi lave n77 til samme pris?
Tom...
Vi har også ringet til PC-huset, de siger at de har sygdom så de har lukket. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #53 Tråden er ret gammel, men mener at PC-Huset er gået konkurs, så der er nok ikke noget at gøre. Men er ikke sikker på de er gået konkurs, har bare hørt noget om det. -- All our knowledge begins with the senses, proceeds then to the understanding, and ends with reason." hej jeg fandt lige det her,
Endnu en IT-forhandler har måtte dreje nøglen om, denne gang den udskældte webshop PC-Huset.dk
På websitet, www.pc-huset.dk[...] er årsagen til lukningen ikke angivet, men den enormt dårlige omtale i pressen de seneste mange måneder, har med garanti ikke gjort noget godt for virksomheden.
Jf. CVR.dk er virksomheden PC-Huset registreret under følgende branche: 682030 Anden udlejning af boliger, noget der kan undre når der var tale om en webshop med IT-relaterede produkter, mobiltelefoner mv. På CVR.dk kan det også læses at virksomheden er ophørt pr. 30-06-09.
Klik her for at læse kundernes meninger om PC-Huset.dk på Trustpilot.dk
Kilde: PC-Huset.dk
så det skulle gerne være enden på den lo... butik.
tror det var og er den info folk ville have så nu er der vist ingen grund til at lade denne tråd leve længer.
men det skulle ikke undre mig at han starter en anden biks under et andet navn,
så hvis der i kontakt info står løgstør by så pas meget på. -- just get i on pc-huset er lukket ifølge linket tidligere i tråden. Ophørsdato: 30.06.2009
http://www.cvr.dk[...]
Tog selv en chance ved at købe hos pc-huset for et par år siden. Jeg skulle bruge en processor til mit tudsegamle bundkort, som ikke kunne skaffes andre steder og prisen var da fair. Til min gru ankom "pakken" som viste sig at et sølle brev med en cpu i, uden nogen form for beskyttelse; antistatisk pose, bobleplast eller i det mindste en gang gaffatape omkring cpuen. Gad ikke tælle efter men en hurtig gennemgang af benene viste halvdelen var bøjede. Fik aldrig fat i pc-huset. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg er nu meget tilfreds med mit køb i pc-huset. jeg købte et grafikkort til min lillebror men de glemte at trække pengene på min konto, så der sparede jeg lige 1300 kr :) --
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|