Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Flænge i bærbar under transport.. hvad gør jeg?

Af Mega Supporter Lyst | 04-04-2007 14:04 | 1132 visninger | 14 svar, hop til seneste
Jeg havde sendty min bærbar ind til reperation fordi min brænder ikke virkede, så kom den hjem efter reperationen og jeg har brugt den 1 måneds tid osv. men så lige pludselig opdager jeg en flænge i toppen af skærmen, hvor jeg så skriver til acer. Så efter 1 måneds ventetid så modtager jeg et svar fra acer. Hvor jeg så skriverl idt frem og tilbage og så finder jeg ud af det er noget som er sket under transporten fordi acer siger jeg skal tjekke kassen hvor bærbaren kom retur i, det var ikke mig der tog imod min bærbar den dag den kom retur det var min mor, og hun ved ikke man skal tjekke efter ting ved kassen og det så jeg bruger den jo bare, dum som jeg er.. Men jeg har taget nogle billeder af kassen hvor bærbaren er blvet transporteret i så man tydeligt kan se den har fået et tryk igennem alle kasser. Flængen er sådan at hvis jeg trykker hjørnet sammen så kan man ikke se den, men hvis men så bruger den lidt så hjørnet bliver presser lidt fra hinanden så kommer sprækken frem.. Hvad gør jeg? Acer sagde jeg skulle ringe til Ups som er transport firamet, men kan de nægte at gøre noget ved det når det er ved at være ca. 2 måneder siden, selvom den 1 måned er pga. acer ikke har svaret på min mail om support.? Nogen som kan hjælpe? På forhånd tak. 'Lyst' http://peecee.dk[...] http://peecee.dk[...] http://peecee.dk[...]
--
Be Ready - Or Be Afraid. !
#1
Lyst
Giga Supporter
04-04-2007 14:11

Rapporter til Admin
Har lige snakket med UPS de vil ikke gøre noget når der er gået over 14 dage. Så er den sag vist lukket. :\ --
--
Be Ready - Or Be Afraid. !
#2
TejZ
Monsterbruger
04-04-2007 14:13

Rapporter til Admin
Man venter da ikke, man kontakter fragtfirmaet med det samme... Logik.. :-) --
--
#3
3rror
Giga Supporter
04-04-2007 14:14

Rapporter til Admin
#2 Ja, det gør man hvis man VED hvad man skal gøre. Det er altid noget skidt at være i tvivl. --
--
Correct me if I am wrong...
#4
Marshall
Gæst
04-04-2007 14:18

Rapporter til Admin
Ligefør jeg tror UPS er værre end PostDK. Min Dell 24" skærm blev ødelagt de 2 første gange via transport ved UPS.. FUCKHOVEDER.. Først 3. gang var den intakt.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
MeSleepy
Junior Supporter
04-04-2007 14:24

Rapporter til Admin
Du lærer at til næste gang så tjekker man pakken når man modtager den. Og hvis du får en anden til at modtage den fortæller du det til vedkommende inden. Andet er der ikke at gøre ved den sag.... --
--
*** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" ***
#6
Lyst
Giga Supporter
04-04-2007 14:24

Rapporter til Admin
#2 Hvorfor når jeg kontaktede acer fordi jeg troede de skulle have noget med det at gøre.. og de venter 1 måned med at svare mig?? #3 Nemlig. #4 Har ikke haft problemer før, men det er noget lort at der er så lang tid før acer svare ellers var der gået ca. 14 dage indtil jeg havde klaget. Men det kun fordi min mutter tog imod pakken jeg ikke tjekkede den. :( :( --
--
Be Ready - Or Be Afraid. !
#7
guanomo
Moderator
04-04-2007 14:38

Rapporter til Admin
#6 ventede du i en måned i telefonen? :) http://www.acer.dk[...] --
--
Der tages forbehold for finurlige tastefejl og til tider komiske sætninger.
#8
Lyst
Giga Supporter
04-04-2007 14:44

Rapporter til Admin
#7 Nej skrev til dem, ved godt jeg kunne have ringet men der kan man ikke sende billeder med så de kan se hvad det drejer sig om. :) Men ja skulle nok have ringet til dem istedet. --
--
Be Ready - Or Be Afraid. !
#9
Vodka-Juice
Semibruger
04-04-2007 14:56

Rapporter til Admin
hvorfor tror du de hedder "ups" ... ups :P hovsa --
--
#10
Lyst
Giga Supporter
04-04-2007 15:03

Rapporter til Admin
#9 .. Hah :D --
--
Be Ready - Or Be Afraid. !
#11
Tyller
Ultra Supporter
04-04-2007 15:47

Rapporter til Admin
#6, du skriver selv tidligere at du brugte din bærbare i ca 1 måned inden du så flængen, først derefter går der yderligere en måned pga Acer's nølen "så kom den hjem efter reperationen og jeg har brugt den 1 måneds tid " --
--
Asus A8V-E Deluxe, AMD 64 3500+, Asetek Antarctica,2048Mb Kingston PC3200 Dual, Radeon X700Pro 256mb, 2x LiteOn DVDRW/Lightscribe, Win Vista Ultimate
#12
Lyst
Giga Supporter
04-04-2007 17:53

Rapporter til Admin
#11 Ca. 1 måneds tid har brugt den i ... men istedet for at skulle sige ca. 2 måneder til ups så havde det lydt bedre hvis jeg havde sagt 1 måned eller måske 3 uger.. Men ja det er for sent.. Så den skid er slået. --
--
Be Ready - Or Be Afraid. !
#13
cleo
Gigabruger
04-04-2007 18:11

Rapporter til Admin
#0 Hvis du en dag får brug for at lime revnen, kan di bruge noget 10 sekunder lim der hedder. Loctite super attack precision. der står også noget med 50% bedre på pakken...... Har brugt det til at lime hængslet på en bærbar.... --
--
--`00´--
#14
Lyst
Giga Supporter
05-04-2007 11:51

Rapporter til Admin
#13 Jamen det er på noget sort, mine erfaringer siger at når man bruger superlim på sort plastik så kommer der vide pletter.. --
--
Be Ready - Or Be Afraid. !

Opret svar til indlægget: Flænge i bærbar under transport.. hvad gør jeg?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning