Hvad synes i til følgende historie: omkring jul bestilte vi i min familie 2 nye (forskellige) headsets.
Det ene var lidt løs i gummiet ved skru op/ned tingen , men vi tænkte ikke videre over det. Da de dog begge var gået i stykker omkring 3 uger senere (uden at have været brugt ret mange timer, og kun regelmenteret brug, dvs. sidde stille med dem på hovedet, uden at overbelaste nogen steder) sendte vi dem til reklamentation d. 15.2, sådan som firmaet instrukserede os i at gøre. Vi hørte dog ikke noget fra butikken, så vi sendte en "rykker" den 8.3 og fik svaret den 9.3 at de havde modtaget headsettene og at de var sendt til en ekstern teknikker. I går fik vi så besked fra dem - de ville ikke refundere nogen af headsetsene pga. fejlene var kommet pga. udfrakommende vold, eller sådan noget. Udover at han ikke selv kunne se at ødelæggelserne kom fra fra "vold" mod headsettet (firmaet handler udelukkende med headsets), skulle teknikkeren bruge mindst 20 dage på at finde ud af det. Er det bare mig, eller må den vold være påført headsettene på en ufattelig snedig vis?
--
Q. How many mathematicians does it take to change a lightbulb? A. 1, he gives the lightbulb to 3 engineers, thus reducing the problem to a previously solved joke.