Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Hvad sker der for Apple?

Af Ny på siden Bloodsprayer | 25-01-2006 21:38 | 1414 visninger | 12 svar, hop til seneste
Hey hol. Hvad fanden sker der nu for Apple? Den 23. december blev min iPod nano hentet til reparation da der pludselig var kommet 2 tykke streger hen over displayet .. Jeg venter så 2 ugers tid uden der sker noget overhovedet, hvorefter jeg så skriver en mail til Apple og spørger dem hvor lang tid jeg ska vente på at få den repareret !? Jeg får så svar om at der vil højest vil gå 2 uger ..... Tjah nu er der så næsten gået 3 uger og der er stadig ik sket en skid, derfor ringede jeg til dem og fik en snak. Det endte så med efter 27 minutters snak at jeg fik af vide at de ville sende den imorgen ..... Ja FLOT siger jeg så bare .. Ingen forklaring på hvad der var galt eller noget overhovedet !! Hvad er det for en SKOD betjening , så baaare lige fordi jeg ringer så sender de den imorgen ? BRAVO !
--
#1
Luske!
Junior Supporter
25-01-2006 21:46

Rapporter til Admin
Selvom du måske ikk har fået optimal service, hvad så med i stedet for bare at glæde dig over at du endelig får den i morgen? =)
--
Jeg ønsker mig sådan en kæreste som ikk hedder .jpg til efternavn
#2
Fred
Gæst
26-01-2006 06:37

Rapporter til Admin
Den 23. december blev min iPod nano hentet til reparation da der pludselig var kommet 2 tykke streger hen over displayet .. Hvordan kan de 2 tykke streger ikke være selvforskyldt? Du kan da ikke få en ny nano eller nyt glas i fordi man kommer selv til at ridse sin ipod? Irreterer mig så god service firmaer har nu om dage. Det gør bare at produkterne man køber bliver dyrere så de kan ligge flere penge i service til folk som ikke kan finde ud af at passe på sine ting.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
TheMoller
Ultrabruger
26-01-2006 06:45

Rapporter til Admin
#2 Tror ligesom ikke at det er en ridse men selve displayet der er gået i stykker...!
--
#4
MrNiceGuy
Ultra Supporter
26-01-2006 07:09

Rapporter til Admin
Det ville da bare være godt hvis de så faktisk også får den afsendt. Desværre kan man komme ud for at blive lovet at blive ringet op af en tekniker/få afsendt sine ting/whatever, og der dernæst intet sker. Egentlig synes jeg det er pænt at de "kun" er en uge forsinket i en RMA sag.. Det kan blive meget, meget værre.
--
http://www.joinfolding.com[...] | A64 Venice 3000+ @ 2522 MHz | AsRock 939Dual-SATA2 | 2x 512 MB OCZ EL PC3500 | Sapphire R9800 Pro @ 412/365 MHz |
#5
Fred
Gæst
27-01-2006 03:07

Rapporter til Admin
#3 Han skriver "kommet 2 tykke streger hen over displayet". Betyder at glasset ikke er gået i stykker, men kommet dybe ridser. Men det ændre vel ikke i når det er en selvforskyldt beskadning. Folk kan så bare sige at den var sådan da man åbnede pakkende. Men det er der jeg mener det er irreterende for os andre hvis det er tilfældet. No offence til #0
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
the688
Guru
27-01-2006 07:58

Rapporter til Admin
#5 - tror du ikke han mener " på selve skærmen " og ikke "i glasset" - ligesom pixelfejl? Tror du er den eneste her som tror han taler om ridser han selv har lavet.
--
P4 3.0 @ 3.6 Ghz, 1GB Dual Corsair TwinX PC4000, Asus P4C800-E-D, Alpha 8942+19db Papst, Radeon X800 Pro @ XT 256mb, NEC 22", Sony G420. Lian Li P65-B. http://www.OndskabForFred.dk[...]
#7
Jimmi_F
Ultrabruger
27-01-2006 08:05

Rapporter til Admin
Må vidst hellere holde med #6 her. Tror osse det er selve displayet der er defekt, og ikke bare ridser ;) Genere nu ik mig at der kommet go service. Hellere det, og så betale ekstra, end at man ska til at bøvle i ½ før man kan få sine ting... Det gidder jeg ik igen...
--
#8
eigildengejl
Juniorbruger
01-02-2006 12:18

Rapporter til Admin
Ka sku godt forstå dig man... Det må da være provo at skulle vente så lang tid for ingenting :S... Men som 2# Nu har du den :D...
--
#9
DEVIL_DK
Mega Nørd
01-02-2006 12:27

Rapporter til Admin
typisk exempel på folks manglende tålnodig hed nu om dage alle kan jo lave fejl men du er jo åbenbart selv fejl fri.
--
*Asus P5WD2*P4 830D*Gainward 7800GTX Golden Sample * *4x512PQI DDRII 5400*AUDIGY 2*Tagan TG 580-U15* *4x80 GB Samsung SATAII Raid 0*LiteOn SOHW-1696S-23-C*Samsung 913N 19"*
#10
[Storm]
Nørd
01-02-2006 12:46

Rapporter til Admin
#8: Hvor læser du, at han har ventet på ingenting? Han får da sin Ipod en af de følgende, uden fejl i displayet?
--
http://www.peterakastorm.dk[...]
#11
Laust
Elite Supporter
01-02-2006 12:48

Rapporter til Admin
hehe, kan sige at appel har skiftet dansk service værksted 31/12-05, hvilket måske har givet dem en del problemer... hvor jeg ved det fra? fordi vi blev fyret fordi apple ville prøve et billigere værksted(inforcare)
--
http://www.zettabyte.dk[...] - Pyro's Corner why do birds . . .
#12
DEVIL_DK
Mega Nørd
01-02-2006 17:30

Rapporter til Admin
#11 inforcare hmmm har ellers ikke det bedste ryg men de er sikkert billige.
--
*Asus P5WD2*P4 830D*Gainward 7800GTX Golden Sample * *4x512PQI DDRII 5400*AUDIGY 2*Tagan TG 580-U15* *4x80 GB Samsung SATAII Raid 0*LiteOn SOHW-1696S-23-C*Samsung 913N 19"*

Opret svar til indlægget: Hvad sker der for Apple?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning