Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Getmore SUXS!

Af Ultra Nørd Mio | 19-12-2005 14:04 | 2402 visninger | 37 svar, hop til seneste
hvad sker der for GETMORE, man kan UMULIGT for kontakt med dem via TLF. og det tar dem 2 dage før de svare på email. problemet er jeg har bestilt et GFX, og det skulle havde været på lager fra igår, har INTET svar fået og kan ikk få noget svar, inden de nosser sig sammen og skriver tilbage. Kan man bestille et andet sted fra og derefter frasige fra GETMORE?
--
#1
GrillBiller
Junior Nørd
19-12-2005 14:10

Rapporter til Admin
tag en tudekiks.. Getmore er lige som alle andre firmaer... overholde købeloven..
--
"Signatur fjernet af moderator i samarbejde med Dalai Lama, Anders Fogh, Bill Gates, Marilyn Manson og Michael Moore"
#2
Mio
Ultra Nørd
19-12-2005 14:20

Rapporter til Admin
Svar # 1 hold da kæft, bestilte allerede 06/12 og for det andet må de FÅ en bedre kundeservice, seriøst det stinker, og derfor mister de kunder. Drop de personlige angreb. Hav tålmodighed, der er ganske sikkert juletravlhed, ligesom så mange andre steder.
--
http://www.crelex.tk[...]
#3
Zero1(ikke logget)
Gæst
19-12-2005 14:25

Rapporter til Admin
#2 er du sikker på det ikke kun er en one timer? for jeg har handlet der 3 gange og alle 3 gange kom varen til tiden, på nær en men der fik jeg en fin lille mail om at der nok lige kig 3-4 dage mere og den kom osse..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
Mio
Ultra Nørd
19-12-2005 14:30

Rapporter til Admin
Svar # 3 har prøvet at ringe til dem, flere gange men intet svar, de henviser til brug af mail, og det gøre jeg, men de er så langsomme, at man virkelig mister tålmodigheden, og virkelig ønskede at jeg aldrig havde bestilt der, hvor mange 1000 mails for de om dagen siden de ikk har tid? de må lige tage sig sammen, og ta imod tlf. opkald, SHG, Middata, og alle de andre tager imod opkald. og svare med det samme. ellers er der jo intet ved at skrive til dem vel .
--
http://www.crelex.tk[...]
#5
guanomo
Guru
19-12-2005 14:34

Rapporter til Admin
#2 hvis de havde en super kundeservice som koster ekstra penge pga. flere medarbejder havde du sikkert ikke købt dit produkt der da prisen nok havde afspejlet flere eprsoner på lønnings lsiten .. Nu er det også de færreste der får lagervare på lager om søndagen, kender i hvert fald ingen der får bringt varer ud en søndag og sikkert ikke deres skyld varen ikke er kommet hvis de har sagt den dato de selv har fået at vide .. ro på mester, du vælger en forretning med det billigste produkt og kan derfor ikke forvente de har en afdeling til at servicere kun dig ... nogle steder skal der jo spares.. det er møgærgerligt for dig at vare ikke er kommet med mrogen ekspressen, men vent nu lige lidt og se af, mails vedr. lager varer/afsendelse af pakker osv. sender firmaerne gerne ud sidst på eftermiddagen/aften.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#6
damp barn
Guru
19-12-2005 14:36

Rapporter til Admin
#0 en ting er sikkert med getmore,, deres svar tider og selve kontakten til dem er sjælendt. til samligning,, ringer du til shg tager de sq fonen,,
--
http://www.bf2s.com[...]
#7
Mio
Ultra Nørd
19-12-2005 14:39

Rapporter til Admin
Svar # 6 min point, for det her skulle være en julegave, så det klart jeg stoler på dem, de får den den 19. dec. og jeg modtar det dagen efter, eller jeg i det mindste FÅR en mail, hvor de har skrevet de har modtaget det. det er fuckin stress, at man ikk kan nå at få et gfx inden Jul. og jeg har bestilt for 2 uger siden, hvor det var på LAGER.
--
http://www.crelex.tk[...]
#8
guanomo
Guru
19-12-2005 14:41

Rapporter til Admin
#7 giver dig fuldstændig ret, men nogle af de små firmaers ejer/medarbejder har tit folk der har andet arbejde ved siden af. Og det er selfv bekalgeligt når man vil have svar med det samme, men også shg har en vis svartid på mails. Kan godt forstå din frustration, men ikke sikkert det er getmores skyld den ikke er på lager hvis de har fået en dato at vide af en leverandør og han så svigter eller producenten svigter.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#9
guanomo
Guru
19-12-2005 14:43

Rapporter til Admin
Og ja du burde kunne anullere din ordre og bestille andet sted fra.
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#10
Naumann
Semi Supporter
19-12-2005 15:27

Rapporter til Admin
Hmm endnu en Getmore tråd.. Syntes det er meget blandet med det firma. Nogle får god betjeneing, andre får stortset ingen. du er så en af de uheldige der er kommet på vognen med dårlig betjening. det er jo bare at give dem dårlig karakter hvis du har handlet gennem edbpriser.dk
--
BMW M Power
#11
Gripen90
Guru
19-12-2005 15:43

Rapporter til Admin
Jeg har handlet der mange gange uden probs... også rma-sager.
--
..That what is incomprehensible to an idiot is not worth my care..
#12
JayJay666
Gigabruger
19-12-2005 15:49

Rapporter til Admin
Har handlet der 2 gange og og har besluttet mig for de ikke får flere chancer, begge gange har de taget røven på mig med deres grønne lagerstatus hvor der står de kan levere inden 2 dage, og begge gange fik jeg en mail dagen efter at der ville gå et par dage for tingen var ikke på lager, og det var selvom lagerstatus STADIG var grøn
--
- JayJay666
#13
Karse
Monsterbruger
19-12-2005 15:58

Rapporter til Admin
Jeg har fuldstændigt ligesom dig afgeivet ordre d. 06/12 hvor nogle af varerne skulle komme d. 19/12, men blev så senere udskudt til d. 26/12, hvor 2 af varerne pludselig var udgåede. Jeg har så her i dag afsendt endnu en mail, hvor jeg i bestemt tone beder dem slette de tre varer fra ordren og afsende de resterende, så jeg kan få lavet den computer inden d. 24. Jeg har dog i skrivende stund modtaget en mail hvor de skriver "Det er gjort". Man må sige, de er utroligt kortfattede, og der skal lige lidt hårde ord til før de får ruppet neglene. Ikke en særlig høflig mail, jeg fik tilbage der, men man må jo lige tænke lidt over juletravlheden og sige til sig selv, at de med de priser må have travlt, da de jo ikke kan have meget timeløn at skulle betale.
--
Mvh. Karse Det tog [41,3906300000] sekunder at generere denne side
#14
Amplificator
Super Supporter
19-12-2005 16:25

Rapporter til Admin
Jeg har handlet flere gange hos Getmore, både med småø og store beløb, og har aldrig haft nogle problemer med dem. Hvis en vare ikke er blevet afsendt den dag den skulle, så har de altid sendt en mail.. De gange hvor jeg har haft spørgsmål til et produkt har de også hjulpet uden problemer. Ikke alle kan have lige gode oplevelser med alle firmaer.
--
God is an imaginary friend for grown ups. - Even a clock that is broken and doesn't run, is right twice a day.
#15
Aze
Ultra Supporter
19-12-2005 16:33

Rapporter til Admin
Jeg har for 8 dage siden bestilt en printer hos dem. Fik en mail om at den ikke var på lager, men ville blive blive afsendt d 13/12. Har INTET hørt fra dem, og synes det er for dårligt! Jeg skal bruge den til et projekt til en julegave, men skal nok ikke regne med at det bliver til noget! Det er fair nok at de ikke har den på lager, og at der er leveringstid, men det kan de FANDME da oplyse når man foretager bestillingnen, istedet for flere dage efter. Har skrevet til dem idag, og håber at få et svar snarest...
--
If you real, keep it real...
#16
Mio
Ultra Nørd
19-12-2005 17:52

Rapporter til Admin
kl. er snart 18, og de har stadig IKKE besvaret min mail fra igår, DÅRLIG service! hvordan sletter man ordren fra deres hjemmeside, kan sq ikk finde det.
--
http://www.crelex.tk[...]
#17
Abc
Gæst
19-12-2005 18:08

Rapporter til Admin
#1 Kan kun give dig ret.... Jeg bestilte et logitech tastatur som de skrev til mig de havde på lager det tog de så 26 dage om at levere, og de var komplet umugelige at få fat i per tlf, de svarer dog på email, men ikke rigtig til nogen hjælp og tonen var ikke kundevenlig. Jeg handler ikke ved Getmore mere, synes i det hele taget det er dybt useriøst at man ikke kan komme i kontakt med firmaet per tlf.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#18
MadsJ
Nørd Aspirant
19-12-2005 18:17

Rapporter til Admin
Jeg har tre gange oplevet, at der på deres hjemmeside står, at de har varerne på lager. Efter et par dage har man intet fået at vide, og når man endelig er kommet i kontakt med dem, ja, så har de ikke varen på lager alligevel. Så mit motto er: Getmore, no more ;o)
--
Potensforlængeren: Venice 3500+|ASUS A8V Deluxe|2 x 512 MB Corsair TwinX PC3200|POV GF6800 GT|200 + 120 GB Seagate 7200.7|Creative USB Audigy 2 NX|TT Shark Silver|Aspire 500 W.
#19
Aze
Ultra Supporter
19-12-2005 18:22

Rapporter til Admin
FLOT!! Nu har jeg så modtaget et svar på min mail/klage! Det eneste der står er følgende(copy/paste): "Jeg kan desværre ikek finde din bestilling vores system" Kan fint se min ordre når jeg logger ind på siden, så det kan sgu ikke passe at de pludselig ikke kan finde den!
--
If you real, keep it real...
#20
saudoo
Elitebruger
19-12-2005 18:52

Rapporter til Admin
#19.. :O Shit mand for en omgang. Og at de så heller ikke kan stave, gør det jo ikke meget bedre..
--
http://www.humanslair.dk[...]
#21
Aze
Ultra Supporter
19-12-2005 22:23

Rapporter til Admin
#20 Exactly! 2 fejl på én enkelt linie, virker ikke helt gennemtænkt.
--
If you real, keep it real...
#22
Ezi
Gæst
19-12-2005 22:47

Rapporter til Admin
Getmore har de sidste par året været meget ustabile mht levering og reklamation - der har også været flere tråde om netop dette firma. #8 - hvad søren har det med Getmore's kunder at gøre, at deres medarbejdere har andet arbejde ved siden af? Hvis du går til frisøren og har aftalt at denne har tid på et bestemt tidspunkt - ville du så ikke blive sur i krydderen, hvis frisøren smuttede et par timer midt i din klipning fordi hun havde andet arbejde hos naboen, hvor hun skulle lufte hund? Hvad et firmas ansatte gør i ægtesengen, i fritiden eller gør hemmeligt kan ikke undskylde ringe betjening.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#23
guanomo
Guru
20-12-2005 08:48

Rapporter til Admin
#22 det har det at gøre at de ikke kan svare på mails 24/7, det eneste der lå i det. Og han har hellere ikke aftalt et tidspunkt pr. mail. Det er det jeg forholder mig til. At de ikke tager telefonen kan ske i alle firmaer, har selv oplevet ventetid hos shg.dk som erhvervskunde. Så det er ikke bare de små firmaer. Det er ikke for at forsvare getmore og synes da også de har fejlet lidt i denne sag her, men vi ved stadig ikke om datoen er deres egen "fiktive" eller en dato fra leverandøren/producenten. Så vidt jeg husker drejet det sig om en dato og hvor vidt han kunne anullere sig ordre, synes tit de her tråde udvikler til ris/ros tråd, men hvor det egentlig bare er en kunde der sørger råd ang. sin ordre. Go' jul. (alle kan lave stavefejl, specielt hvis man har travlt)
--
Når man kigger ind i evigheden, forstår man, der er vigtigere ting her i livet end dem, man bruger hele dagen på.
#24
Claus
Gæst
20-12-2005 09:15

Rapporter til Admin
#23 du tager helt fejl, hol brugere der er sure på et firma staver perfekt ;-). hvorfor ikke bare bestille varen ved en anden butik, også afbestille den ved getmore, etv bare nægte at modtage den hvis du ikke kan finde ud af at afbestille den, det er ikke så svært, og kan lige sige at SHG ikke er meget bedre jeg ventede i 2003 i 2 uger på en vare der i følge deres system var på lager, jeg skrev en mail til dem en mandag hvor jeg sagde at fik jeg ikke varen inden torsdag ville jeg gerne anullere min ordre, onsdag fik jeg en mail retur med at de havde slettet min ordre, så så meget for shg og deres super service. det skal så lige siges at jeg bestilte varen hos pcnetto om onsdagen og havde den om fredagen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#25
Fodlisten
Maxibruger
20-12-2005 12:44

Rapporter til Admin
#24 Har også ventet i tre uger ved SHG, med det samme problem. Og jeg har ventet en måned ved ExpressDelivery/MidtData og det er da til at blive sindsyg af! Deres systemer burde bare funke! Især sådan et sted!
--
Venice E6 AMD64 3500+ | ASUS A8N-SLI | 2x512 MB ram Kingston PC3200 | Samsung 250 GB SATA II | ASUS N6600GTSILENCER 256MB GDDR3 | Thermal Take Golden Orb II | NEC 16x.
#26
G
Gæst
31-12-2005 13:18

Rapporter til Admin
Getmore er usædvanligt dårlige, og jeg tvivler stærkt på deres hæderlighed. Jeg har nu ventet i flere måneder på en RMA-sag. De svarer ikke engang på mail. Jeg har skrevet til dem utallige gange siden jeg returnerede varene og intet hørt. Efter jeg retunerede varene kan jeg ikke få kontakt med dem. Det er simpelthen groft. Jeg har handlet hos mange andre gennem tiden, men dette er enestående ringe. Alle kan begå fejl, men at ignorere sine kunder, og ikke svare på udestående sager er rent ud sagt uhæderligt. Jeg har betalt for varene, men har hverken dem, eller en ide om jeg nogensinde får dem eller pengene tilbage. Jeg kan kun fraråde alle at handle hos dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#27
kalle
Gæst
31-12-2005 13:23

Rapporter til Admin
jeg har købt et par gange hos getmore - iongen problemer. Men jeg har dog aldrig prøvet en RMA sag hos dem!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
amadeo
Ultra Supporter
31-12-2005 13:44

Rapporter til Admin
#3 > Nej, det er ikke en "engangs".. Tjek min gamle tråd (godt nok under et gæstenavn)... http://www.atcomputing.dk[...]
--
Èn #32 ...
#29
amadeo
Ultra Supporter
31-12-2005 13:47

Rapporter til Admin
#26 > Hvis du bor nogenlunde "tæt" på, så besøg dem, og giv dem evt. en omgang verbal høvl ;) Jeg har selv været derude... (med en anelse held) Hvidovrevej 90 2610 Rødovre
--
Èn #32 ...
#30
OrSome
Gæst
02-01-2006 17:40

Rapporter til Admin
Til dem der er nysgerrige så får Getmore cirka 200-250 e-mails om dage og der er kun 1 til at besvarer dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#31
michel
Gæst
03-01-2006 19:53

Rapporter til Admin
Mio --> Kan kun sige jeg er 100% enig med dig. Har bestilt flere gange hos dem og ikke en gang levede de op til hvad de lovede, sidste gang havde de sat en printer til salg for 999,- jeg bestiller den og efter 2 uger får jeg en mail om der er udsolgt. Jeg går ind på deres side og ser den står til 1495 ligepludselig. Igen dagen efter går jeg ind på siden og nu står den igen til 999, jeg bestiller den igen og får mail om at det er en trykfejl men de kan tilbyde mig den til 1300,- Synes det er en fræk måde at drive virksomhed på, og vil ALDRIG mere handle der mere, heller give lidt ekstra. Derfor jeg denne gang valgte at give 100 kr ekstra og bestille fra ekspress delivery, og spørg mig om det var god service ! Bestilte mandag kl. 16.15 modtog idag kl 12.15 Altså mindre end 24 timer ! Vil anbefale dig at bestille dit gfx fra en anden side hvis du IKKE har betalt getmore endnu. Når du har bestilt og fået din varer fra den anden side kan du være glad, og skulle det ske getmore kommer med deres varer, nægter du at modtage den, skulle de sige noget (skulle de ikke gøre), siger du at de har lvoet leveringstid på 3 dage og du endnu ikke har modtaget, derfor valgte du at bestille hos andet firma, du har ringet ind flere gange og de har ikke taget tlfen så du så dig nødsaget til at bestille andet sted. Evt en mail som denne idag vil hjælpe: "Emne: JEG NÆGTER AT MODTAGE JERES VARER HVIS DEN KOMMER - SÅ ANNULLER BARE MIN ORDRE. TEKST: Jeg har efter at have oplevet jeres dårlige service, og i endnu ikke har leveret selvom der stod i havde varen på lager, og det ville tage 3 dage at lever, har jeg endnu ikke modtaget, og jeg bestilte d. 6/12-05 (tror jeg din dato var ikke ?), i kan godt annuller min orde, da jeg vil nægte modtagelse ved døren, så spar jer selv for omkostningerne med at sende. Ordenummer:xxxxx Mvh XXXXX" Forresten : Du får lige et svar på et andet forum i en tråd om getmore: Hvis der er nogen der har handlet hos dem og fået ordentlig service skal de se sig glade... magen til lorte butik skal man lede længe efter jeg har skrevet en mail til dem 4-5 gange og prøvet at ringe 10 gange, de har slet ikke reageret... nu har jeg så købt en epson i stedet, og skrive en ny mail til getmore om at jeg hermed annullere ordren, og vupti, 5 minutter efter svare de tilbage at den hermed er annulleret!!! fuck en lorte biks, der handler jeg aldrig igen jeg har dog fået svar at min nye bestilling et andet sted er sendt... til dem... bare min lille galde, hold jer fra getmore...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#32
mr.mr.
Gæst
03-01-2006 20:18

Rapporter til Admin
Jeg har købt hos Getmore mange gange, og har kun oplevet en enkelt gang at der var problemer med levering (også et gfx jeg havde travlt med at få fingre i Ironisk nok). Og vel er de nogle gange lidt sene til at svare på mails. men er positive mht. løsning af evt problemer, ændring af ordrer etc. Jeg køber nok af dem igen ;) Ellers prøv : http://www.dataengros.dk[...] Det er en forretning med kokurrecedygtige priser blandt andre!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#33
thal
Gæst
05-01-2006 15:25

Rapporter til Admin
Hold dig fra Multimedia World Advarslen er velbegrundet desværre - de holder ikke købeloven og for varer under 800 kr er man som forbruger lidt på herrens mark. En nyindkøbt dvd brænder som ikke har virket blev indleveret til MM' "værksted" som efter åbning af drevet -ganske uden holdepunkter i købeloven - mener sig istand til at fastslå at fundet af en "skumgummidippedut" gør at der slet ikke er nogen reklamationsret- Det viser sig at det som påstås fundet ikke normalt befinder sig inde i drevet ergo må det jo være kundens problem at bevise sin uskyld - efter at have modtaget drevet u-indpakket - uforseglet i forretningen ( formentlig en returneret defekt vare) som ikke er undersøgt tilstrækkeligt. Det er bl.a sådan nogle grundløse anklager forretningens værksted mere and antyder - og altså lægger til grund ,helt i strid med bevisreglerne det første ½ år. Der er noget riv-ruskende galt med MMW forretning og service - det preller ligesom helt af på MMW at der faktisk udelukkende er anvendt 25 stks verbatin-spindel ikke købt hos MMW) der netop ikke er forsynet med "skumgummidippedut) Det er mageløs frækt at antyde på det grundlag at kunden har bevisbyrdenog helt i strid med service så at afkræve kunden 200 kr yderligere - uden at have belæg af nogen art Så der står sagen - foreløbig De har simpelt hen tror jeg solgt mig en tidligere returneret vare som oven i købet har været defekt ved købet og ude af stand til at fungere. Hold dig fra det forretgende - - det samme gælder sikkert getmore med samme bagmand, Sagib Hussain
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#34
UNI
Gæst
05-01-2006 15:28

Rapporter til Admin

--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Sidst redigeret af Diabelez
#35
Morten S
Ny på siden
05-01-2006 16:43

Rapporter til Admin
Jeg har købt en 2-3 gange hos Getmore, og de har sku været super at handle med, i mine øjne :)
--
<'3 brøndby
#36
MM
Gæst
05-01-2006 16:47

Rapporter til Admin
#35 Så er det fordi de har varen på lager :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#37
Lars
Gæst
24-01-2006 14:25

Rapporter til Admin
Jeg er også en af de utilfredse, med Getmore, men har dog været så heldig at få leveret hvad jeg har købt hos dem, men efter lang tid og frem og tilbage med mails, og jeg har skam også ringet 10 gange dagligt, jeg var dog, så heldig at komme igennem til dem pr. telefon 36728728, hvilket jeg kraftigt kan anbefale at prøve, og så skrue bissen på, dette er første gang jeg har købt hos Getmore, og bestemt også sidste. Bare klø på derude,
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Getmore SUXS!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning