Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Compumail forhandler vurdering?

Af Ultra Supporter hifreak | 03-12-2005 17:59 | 4131 visninger | 49 svar, hop til seneste
Hej Jeg skal købe en PC i det nye år og har overvejet at samle en komplet PC fra Compumail da jeg faldt over denne tråd. Jeg kunne godt tænke mig at vide om I også har haft problemer inden for nyere tid med firmaet for så er det nok ikke der jeg har tænkt mig at ligge en masse penge. Skriv hvis I har haft nogle problemer så deler vi oplevelsen ;o) Her er linket: http://www.flatpanels.dk[...]
--
May The Force Be With You.....
#1
HunterKiller
Junior Supporter
03-12-2005 18:03

Rapporter til Admin
tja jeg har handlet en del med compumail (godt nok ikke hele computere, men har da købt ram, cpu og en psu af dem) - som alt sammen forløb uden problemer
--
http://vibeweb.dk[...] Intel Inside - AMD Outside And visit http://bfgamers.net[...] :)
#2
SmoKey KelDorfF
Semi Supporter
03-12-2005 18:12

Rapporter til Admin
Jeg har også handlet et par gange hos compumail, og der har ikke været noget problem med dem. Og det var pakket forsvarligt ind og det hele.
--
Hvis jeg var en and og øl var vand, ville jeg svømme og aldrig gå i land. The best tonic is the chronic.
#3
ReneSDK
Guru
03-12-2005 18:15

Rapporter til Admin
Jeg har lidt dårlige erfaringer med Compumail når det handler om RMA sager. Jeg havde haft et Radeon 9800 Pro kort i lige godt 1½ uge da det døde. De ville enten bytte det til et magen til (hvilket jeg ikke var videre interesseret i), eller give mig 70% af dets værdi i på en check (hvilket de ikke kan tillade sig efter så kort tid). Det endte med jeg accepterede at modtage et nyt kort selvom jeg ikke havde brug for det og solgte det videre.
--
Alt skrevet efter 25. september 2005 med brugeren "ReneSDK (ikke logget ind)" er ikke indlæg skrevet af mig.
#4
hifreak
Ultra Supporter
03-12-2005 18:25

Rapporter til Admin
#3 Det jeg har kunnet søge mig frem til på nettet er at hvis tingene fungerer når man får dem er de en ok forhandler men med det samme noget går i stykker og det skal laves skulle de være meget ubehøvlede for at bruge et pænt ord ;o)
--
May The Force Be With You.....
#5
DeeCoy
Mega Supporter
03-12-2005 18:26

Rapporter til Admin
Han er fandme da en whiner af rang...
--
Succes er et resultat af gode vurderinger. Gode vurderinger er et resultat af erfaringer. Erfaringer er ofte et resultat af dårlige vurderinger.
#6
hifreak
Ultra Supporter
03-12-2005 19:11

Rapporter til Admin
Jeg har ikke oprettet tråden for at svine forhandleren til eller ødelægge deres navn det er kun til egen brug så skulle det vist være på plads :o)
--
May The Force Be With You.....
#7
hifreak
Ultra Supporter
04-12-2005 18:41

Rapporter til Admin
Flere der har dårlige erfaringer med dem hvis noget er gået galt så skriv da endelig :o)
--
May The Force Be With You.....
#8
Mr_Mo
Ultra Nørd
04-12-2005 18:43

Rapporter til Admin
Jeg har handlet hos dem (gfx, ram og cpu) og det hele forløb uden problemer.
--
Athlon Barton 3000+ FSB400, Ati Radeon 9500@9700, 512MB RAM, 80GB HD, SB Live!
#9
[Storm]
Nørd
04-12-2005 18:45

Rapporter til Admin
Jeg har handlet en del med dem, bla. en HP NX7000 bærbar, og ingen problemer der.
--
http://www.peterakastorm.dk[...]
#10
hifreak
Ultra Supporter
04-12-2005 18:51

Rapporter til Admin
Ok det lyder til at der ikke er problemer med tingene hvis de fungerer hvad så hvis ikke de gør en RMA elller noget lignende det problem ham som er i linket har haft. for det er lige netop der de skulle være nogle slyngler eller hvad??
--
May The Force Be With You.....
#11
ReneSDK (not logged)
Gæst
04-12-2005 19:02

Rapporter til Admin
Hvorfor handler I ikke bare hos Midtdata alle sammen? Hvis I handler der, så husk lige at n©¡vne mit navn, for så får jeg 10% rabat, når jeg k©ªber noget der. De er til at stole på hos midtdata!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
hifreak
Ultra Supporter
04-12-2005 19:08

Rapporter til Admin
#11 Det er sådan set fordi jeg gerne ville have en samlet computer hos Compumail da de både tester den og sørger for at der ikke skulle være problemer af nogen art når de afsender den. Udvalget er også meget stort i dele hos Compumail under "saml selv"
--
May The Force Be With You.....
#13
Lars_hjort
Mega Supporter
04-12-2005 19:09

Rapporter til Admin
Jeg har også haft lidt problemer med dem, men som RenesDK er det kun ram, ellers har de fuldt levet op til mine krav, varen har altid været leveret dagen efter jeg har bestilt! /Lars
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
Nova
Super Nørd
04-12-2005 19:28

Rapporter til Admin
Ingen problemer herfra...
--
Dk's bedste Bouncer @ http://www.denofevil.dk[...] http://www.chup.dk[...]
#15
hifreak
Ultra Supporter
05-12-2005 20:14

Rapporter til Admin
Jeg tror vi må komme til den konklusion at Compumail er en rimelig god forhandler trods det ham ham personen i linket har været udsat for så er det lige om det bliver Compumail eller SHG der bliver det sted hvor jeg handler men det tager vi til den tid. Tak til dem der skrev deres erfaringer ;o)
--
May The Force Be With You.....
#16
speed.up
Juniorbruger
05-12-2005 20:46

Rapporter til Admin
jeg handler ALDRIG i den biks igen, jeg købte en 3200+ og et nf4 ultra-d til knægten, jeg ombestemte mig og ville give knægten fars com og købe nyt til mig selv, stor var min overraskelse, da jeg blev ringet op af en medarbejder som kunne fortælle mig at cpuen og bundbrættet var brugt og at jeg ikke kunne modtage det fulde beløb, det kan jeg selfølgelig ikke acceptere da jeg ved at ingen af delene har været monteret. så det korte af det lange er at det er en være husler biks
--
#17
Nova
Super Nørd
05-12-2005 20:49

Rapporter til Admin
#16 Så snart du pakker det op, fx bare ved at fjerne noget tape vil vares stand forværes, og derfor kan de ikke sælge det til fuld pris...Deraf du ikke kan få alle dine penge tilbage!
--
Dk's bedste Bouncer @ http://www.denofevil.dk[...] http://www.chup.dk[...]
#18
cypress
Maxi Supporter
05-12-2005 21:09

Rapporter til Admin
Har aldrig haft problemer med denne leverandør.
--
Mvh. Cypress I do not fear computers. I fear the lack of them.
#19
Lars_hjort
Mega Supporter
05-12-2005 21:12

Rapporter til Admin
#17 Den skal bare være i væsentlig samme stand, så han burde få alle hans penge tilbage! /Lars
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#20
CV
Mega Nørd
05-12-2005 21:27

Rapporter til Admin
Har også kun gode erfaringer med dem. Købte en PSU som viste sig at være defekt. Sendte den ind, og de sendte mig en ny, så jeg var kun uden PSU i 2 dage. :)
--
NOW RUNNING Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
#21
speed.up
Juniorbruger
05-12-2005 23:33

Rapporter til Admin
#17 ved køb på nettet er der 14 dages fuld returret, er selfølgelig indforstået med at varen mister værdi hvis den ikke bliver tilbage leveret i samme stand, dette er dog ikke tilfælde her, varen var i original embalace(staveplade) og ikke taget ibrug, alligevel prøver de at score x antal 100 kroner. der er ikke så meget at snakke om, Compumail er en lorte biks i mine øjne og jeg bruger aldrig så meget som 25 øre i den biks.
--
#22
hifreak
Ultra Supporter
06-12-2005 00:04

Rapporter til Admin
Ja der begyder at tegne sig et billede af denne butik med denne lille analyse. Jeg synes det er godt at vi tager sådan nogle ting op så de kan blive ordentlig belyst der er alt for mange af den slags sager i omløb og hvis firmaet kan gør de alt for ikke at overholde købeloven, for som forbrugere er der virkelig mange ting at sætte sig ind i efterhånden.
--
May The Force Be With You.....
#23
TheKo
Gæst
06-12-2005 00:13

Rapporter til Admin
Jeg har også meget dårlige erfaringer med Compumail! For ca. 2 år siden købte jeg en samlet computer fra dem. Det tog dem 2 uger længere end hvad der var forventet levering på siden. Jeg finder så ud af at computeren er meget ustabil og at de har isat forkert processor. Jeg sender den ind og får i det mindste løst problemet med grafikkortet, men samme processor sidder stadig i. Den har de simpelthen "overset". De vil ikke udskifte den med den jeg har betalt for. Jeg forsøger så at få pengene refunderet hvilket de ikke vil gå med til da jeg har brugt varen...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#24
hifreak
Ultra Supporter
06-12-2005 00:36

Rapporter til Admin
#23 Var det en du selv havde samlet? Nu er 2 år jo ret lang tid de kan jo være blevet en bedre forhandler siden he..he..
--
May The Force Be With You.....
#25
LaZBoY
Gæst
06-12-2005 01:10

Rapporter til Admin
Hvorfor ikke bare købe delene ved shg de kan også samle delene for dig for 400,- tror jeg. Jeg købte fornylig et bundkort ved compumail aka. århus pc lager som var defekt, efter at have indleveret det fik jeg afvide at de ikke kunne bytte det da der var et lille stykke plastik som var knækket af, (det plastik som sidder rundt om floppy controleren) vi taler om et stykke plastik som er mindre en halvt så stort som en lillefinger negl, og ikke har noget med defekten af bundkortet at gøre. Men ikke nok med at de ikke ville bytte lortet, så tog de endda også 200,- for at have kigget på det, hvilket ikke kunne ha taget mere end 2 min da de ikke engang have monteret det er testet om det virkede. Da jeg sagde til dem at de da ikke kunne have mange kunder hvis det var sådan de behandler alle deres kunder, svarede han bare at størstedelen af deres kunder alligevel er erhvervskunder så de var faktisk ret ligeglade med de private..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#26
TheKo
Gæst
06-12-2005 07:46

Rapporter til Admin
#24 Nej, jeg sammensatte en pc på deres hjemmeside som de skulle samle og teste. Og ja, de kan sagtens være blevet bedre siden da, men jeg kommer aldrig nogensinde til at købe noget der mere!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#27
Jnusa
Gæst
06-12-2005 09:06

Rapporter til Admin
Har handlet der gentagende gange, da det ligger lige om hjørnet. Servicen derfra er dog mildest talt elendig, som det også kommer frem i denne tråd. De er meget firkantet med RMA (e.g. køber HD kl. 10.00 - afl. til RMA kl. 11.00 - 2 ugers ventetid da den skal sendes ind!). Men de stress tester deres samlede systemer - modsat SHG! Så det er en god kvalitetsfactor.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
ReneSDK
Guru
06-12-2005 09:14

Rapporter til Admin
#12 jeg kan så lige sige at #11 ikke er mig (som det også fremgår af min signatur). Jeg er godt nok ved at være træt af gæster der tilsmudser mit navn/undergraver min integritet herinde ved at skrive lort i mit navn.
--
Alt skrevet efter 25. september 2005 med brugeren "ReneSDK (ikke logget ind)/ReneSDK (not logged)" er ikke indlæg skrevet af mig.
#29
bjarke
Gæst
06-12-2005 09:31

Rapporter til Admin
Danmarks bedste service = MidtData... desvære er de ikke de billigste :( ::... min klare overbevisniing ...::
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#30
Turbo_crash
Elite Nørd
06-12-2005 09:33

Rapporter til Admin
Ja sådan er der så mange fuskere Rene, men jeg giver aldrig noget for de msom ikke selv er logget ind med deres konto. Og til Hifreak. #6 Den undre jeg mig mest over i denne tråd er at du skriver "det er kun til egen brug" Så er det jo ikke særligt smart at du søger og skriver i et offentligt forum, for der vil altid være nogen som "tilsmudser og sviner til" så du burde måske gøre det omvende næste gang, og bare SØGE efter de oplysninger du skal bruge når "det er kun til egen brug"
--
......... Er du Gud´s barn så hjælp dig selv. SØG #1 på UD Agent TEAM HOL. 1 million+http://kortlink.dk[...]
#31
ok
Gæst
06-12-2005 10:06

Rapporter til Admin
#25 Det lyder da meget rimeligt i mine ører. Hvis du har lavet fysiske defekter på bundkortet, kan de jo heller ikke få det ombyttet eller repareret.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#32
Lindquist
Monsterbruger
06-12-2005 10:58

Rapporter til Admin
Jeg vil ikke anbefale dette firma. Jeg har været ude i en værre omgang med dem. Jeg havde engang købt et motherboard hos dem som på et tidspunkt gik nedenom og hjem - og det er jo hvad der sker. Jeg sender det så til RMA hos Compumail. Alt virker til at være fint. Desværre må jeg erklære, at det motherboard jeg modtager fra dem stadig er det samme - og stadig ikke virker. Nå, men det kunne jo være de troede de havde fikset fejlen og alligevel ikke var lykkedes, så jeg sendte det ind igen til en ny RMA. Modtager jeg så et nyt motherboard, men det blev aldrig taget ud af pakken, da dette var en betydeligt mindre model. Det var jeg selvfølgelig ikke helt tilfreds med, så jeg sendte den pænt tilbage med en kommentar om, at der måtte være forekommet en fejltagelse. Jeg venter så i 2 uger på at modtage et nyt motherboard. Da der efter næsten 3 uger og utallige rykkere ikke er sket noget beder jeg om mine penge igen, så jeg kan gå et andet sted hen og købe det, til hvilket jeg får at vide, at det har jeg ikke ret til. Det er jeg selvfølgelig meget utilfreds med og er ved at have tabt tålmodighed - det gik desværre udover supporteren i røret. Nå, men jeg skrev et brev til dem om, at jeg ville have pengene igen - og hvem jeg skulle tale med. Intet svar. Så hev jeg fat i en ven jeg har der læser jura og vi skrev sammen et brev med diverse paragraffer og "trusler" i. Dagen efter det var sendt fik jeg en mail, hvori jeg fik at vide, at jeg selvfølgelig bare kunne vælge lige det motherboard jeg ville på deres side. Det gjorde jeg og modtog det også - derefter har jeg ikke haft noget med dem, men har jo heller ikke haft kontakt siden. Synes bare det er for dårligt, at man skal SÅ langt før man får sin simple ret som køber. Sørgeligt.
--
#33
Lindquist
Monsterbruger
06-12-2005 10:59

Rapporter til Admin
Håber ikke det er blevet helt uforståetlig pga. manglende ord osv.
--
#34
Lindquist
Monsterbruger
06-12-2005 11:03

Rapporter til Admin
Modtager jeg = Så modtager jeg*
--
#35
LaZBoY
Gæst
06-12-2005 16:19

Rapporter til Admin
#31 ja ved fysisk skade.. men hvor går grænsen? vil man også miste garantien på sin shuttle hvis der kommer en bule i kabinettet? eller på et fjernsyn hvis der knækker et stykke plastik af foden.. eller hvad nu hvis man laver en bule i sin nye bil? husk på vi snakker om et lille stykke plastik og ikke en transformator.. xs-sound beskriver det rimelig godt syntes jeg: I tilfælde af FYSISK SKADE bortfalder al garanti på produktet! Ved fysisk skade menes misbrug, indgreb eller fejlmontering af hardwaren, ændring af strømstyrke ved enhver relevant vare/komponent. her er nøgleordet relevant.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#36
SAX
Maxibruger
06-12-2005 17:24

Rapporter til Admin
Jeg har købt min computer hos compumail, men havde nogle problemer før jeg fiik den. Havde bestilt en og de ringede for at bekræfte købet og jeg havde sagt godt for det men fik den ikke. 2 uger senere bestilte jeg en mere den fik jeg helelr ike den tredje jeg bestilte fik jeg så. Men hvis der er noget der går i stykker tager de gerne imod det og sender dig et helt nyt produkt dette dkete med mit grafikkort 2 gange hvor jeg uden problemer fik helt nye. Bare husk ordenlig indpakning
--
Y0
#37
bung
Monsterbruger
06-12-2005 17:53

Rapporter til Admin
#35 (Mig der skrev før) Det ved jeg godt. Men jeg kender selv til branchen, og ved de mindste fysiske defekter, så kan de ikke selv få ombyttet delene ved deres leverandør.
--
Shit happens..
#38
lazboy
Gæst
06-12-2005 18:34

Rapporter til Admin
#37 nu skal jeg ikke kunne sige hvad der står i købeloven men jeg tvivler på at de har ret til at afvise det, og deres argument var da også at deres leverandør MÅSKE ikke ville tage i mod den og derfor ikke vil bytte det,gør det jo ikke mere rigtig, det er jo stadig dem der står med ansvaret. Men de ville da også godt sende det retur til leverandøren for min regning hvilket ville betyde at jeg skulle betale dem 500,- for at få det sendt, og så ville de vende tilbage efter ca. 1 månede. Men der kan kun være 2. grunde til at de siger at det koster 500,- 1. De nævner et højt beløb fordi de ved jeg ikke vil betale det, og derved får afsluttet sagen. 2. De håber at jeg vælger at betale det og kan så stikke de 400,- i lommen efter at have sendt pakken for under 100,- Men faktum er stadig at jeg er 100% sikkert på at havde jeg handlet med shg havde der ikke været nogle problemer. jeg har efterhånden fået bytte mange ting ved shg uden de mindste problemer, men første gang var compumail bliver man nærnest spyttet i ansigtet så dårlig var behandlingen. desuden syntes jeg ikke at et firma som driver samme forretning under min. 3 forskellige navne virker særlig reelt. compumail.dk d-c-s.dk pclager.dk Husk dem og hold jer derfra :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#39
hifreak
Ultra Supporter
06-12-2005 22:06

Rapporter til Admin
#30 Nu ved jeg godt at det kun var til egen brug og personlig har jeg da også fundet ud af at det ikke er der jeg handler og det er på baggrund af en som her skriver i tråden jeg citerer: "Da jeg sagde til dem at de da ikke kunne have mange kunder hvis det var sådan de behandler alle deres kunder, svarede han bare at størstedelen af deres kunder alligevel er erhvervskunder så de var faktisk ret ligeglade med de private" Det er da noget vi alle sammen kan bruge til noget og min tråd er jo ikke blevet lukket. jeg synes den er holdt på et sagligt plan, men det kan da godt være at den er kommet lidt længere end til "eget brug" men det er stadigvæk ikke en tisvining af firmaet mener jeg ikke men, det er der selvfølgelig delte meninger om men jeg er ihvertfald blevet klogere :o)
--
May The Force Be With You.....
#40
Albert van Harten
Gæst
06-12-2005 23:12

Rapporter til Admin
Hmmm, jeg er selv forhandler, og har købt ind hos DCS for omkring 1 mio. kroner i snart to år. Jeg kan ikke andet end rose dem, jeg har ALDRIG problemer med dem, bortset fra én gang da jeg ville returnere en server, som min kunde afbestilte. Men det kan da ikke være deres problem, vel? Venlig hilsen, Albert van Harten Havecom Danmark www.havecom.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#41
MiRzA
Maxi Supporter
06-12-2005 23:16

Rapporter til Admin
#0 Jeg har nu også handlet meget hos dem..... og må indrømme at jeg synes de har en KANON service! De er hurtige og effektive.... og vigtigst af alt til at snakke med! Jeg havde et 11 år gammelt GFX købt hos dem som døde.... jeg fik et tilsvarende, men valgte at lægge 200 kr oveni og få en generation nyere!
--
Studie: Psykologi/Kommunikation Studerende Arbejde: Hewlett-Packard Konsulent
#42
MiRzA
Maxi Supporter
06-12-2005 23:16

Rapporter til Admin
#41 LOOOOOL :P Ikke 11 år men 11 mdr! :o)
--
Studie: Psykologi/Kommunikation Studerende Arbejde: Hewlett-Packard Konsulent
#43
Lindquist
Monsterbruger
10-12-2005 23:54

Rapporter til Admin
#41... Well.. Jeg synes ikke de skal have goodwill for det... Du har RET til at få et tilsvarende... 11 mdr. eller ej - det er stadig ikke 12 mdr. Iøvrigt, så skal folk huske, at når et firma siger, at det yder garanti, så skal der være tale om noget UDOVER reklamationsretten tilbud. F.eks. længere reklamation - hos butikken altså - eller lign. Derfor så når de siger, at de giver 1 års garanti, så har de sikkert kun 3-6 mdr. reklamationsret fra deres leverandørs side.
--
#44
bung
Monsterbruger
11-12-2005 01:50

Rapporter til Admin
#38 De 3 firmaer, er blot fordi de forskellige afdelinger er delt op. Compumail er postordre salg. Århus PC-Lager er butiks salg. DCS er forhandler salg. Mere er der skam ikke i det :)
--
Shit happens..
#45
Jens Tander
Gæst
02-04-2007 15:01

Rapporter til Admin
Jag har handlet flere gange hos PC-lageret, men kun indtil jeg købte et bundkort som var defekt. Jeg fik det byttet tile et magen til med det kunne jeg heller ikke bruge, det kunne simpelhen ikke starte, kun bip lyde som betyder at det Onboard grafikkort er defekt. Det kunne de ikke genskabe på deres værksted, så jeg skulle betal 100,- for en undersøgelse af kortet, for igen at konstatere at det ikke kunne starte. Jeg fik tilbudt 1/2 pris hvis de skulle tagedet retur, da det jo var brugt. (aldrig kørt/monteret) Det var jeg selvfølgelig ikke tilfreds med, så nu står jeg med et bundkort til 500,- som ikke kan bruges, og PC-Lageret står med mine 500,-. Det er ikke god kundeservice. Så pas på derude, FÅ ALDRIG PROBLEMER MED NOGET DER ER KØBT HOS Compumail eller PC-Lageret, det bliver en dyr affair. Jeg bruger nu min tid (500,-) på at advare alle andre om PC-Lageret, desuden har jeg også oprettet et par sager på TV2's Basta program, så må vi jo bare håbe at det tager ved lære af det, det er nemlig i strid med deres egen målsætning.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#46
Aura
Elitebruger
02-04-2007 15:07

Rapporter til Admin
Har for nyligt handlet med Compumail og der var absolut ingen problemer. Og ka folk nu for helvede ikk la vær med at hive tråde frem der er pisse gamle? --
--
Eventually everybody gets shot
#47
Jens Tander
Gæst
02-04-2007 15:21

Rapporter til Admin
Tja, hvis tråden er så gammel, så betyder det bare at Compumail / PC-lageret ikke har lært en skid hva ang. support.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#48
Karth
Gæst
04-04-2007 13:52

Rapporter til Admin
#45/47 Hvis de kan få det til at virke fint, kunne det så ikke være dig der gør noget forkert? Det er jo ikke uset... Jeg kender selv flere der har handlet ved compumail hvor der aldrig har været problemer, inklusiv mig selv. /Karth
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#49
damp barn
Guru
04-04-2007 14:38

Rapporter til Admin
#47 nej det har da ikke? det er bare at søge efter fx. compumail som du jo selv har gjort i dette tilfælde. hvor du hiver en 1½år gammel tråd frem.. dette gør jo ikke compumail, bedre eller dårligere til deres support og rma sager ? men nu vi har den oppe, så har jeg også handlet en del hos dem, og det kommer af at de holder deres priser, service og pakning af varer på et stadie, så man gider handle der igen. Har faktisk pt. en RMA sag kørende med dem, på mit DS3 board som gik død, det er nu sendt til Gigabyte og jeg afventer svar inden en uges tid,, så er der gået de 3-4 uger som lovet. I denne sag blev der mailet en del med compumail og de svarer sq indenfor samme dag osv.. det er meget mere, end man kan sige om nogle andre forhandlere.. og ikke for at nævne navne,, men bla. getnomore.dk ;) --
--
E6600 ~ 2x1GB OCZ 800MHz ~ ASUS P5N-E ~ 7950GT 512MB Z5500 ~ Corsair HX520W ~ NEC 20WGX2 ~ Razer DeathAdder

Opret svar til indlægget: Compumail forhandler vurdering?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning