Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Handel med Getmore.dk

Af Maxi Nørd DP | 03-01-2005 13:18 | 4760 visninger | 37 svar, hop til seneste
Tjah.. inden jeg bestiller hos dem vil jeg lige høre om der er nogen, som har erfaringer med Getmore.dk?
--
Diverse scripts, skins, ikoner og guides til Samurize. http://www.samuzone.dk[...]
#1
Michael K
Juniorbruger
03-01-2005 13:26

Rapporter til Admin
skide god forretning, leverer altid dagen efter og ingen problemer. Jeg har hørt rigtig mange gode erfaringer og ikke ne neste dårlig. Har selv handlet der 2 gange og de har leveret dagen efter hver gang. Der kan du roligt handle ;).
--
#2
DP
Maxi Nørd
03-01-2005 13:30

Rapporter til Admin
#1 ok - man kan vel aldrig være for sikker.
--
Diverse scripts, skins, ikoner og guides til Samurize. http://www.samuzone.dk[...]
#3
cpu
Gæst
03-01-2005 13:32

Rapporter til Admin
Øhm... Når de har e-mærket kan du være rimlig sikker.... ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
Rane
Gigabruger
03-01-2005 13:33

Rapporter til Admin
Så kan jeg så bidrage med en dårlig erfaring. Vi bestilte en Canon printer ved dem den 6. december hvor der stod levering max 7 dage. Den 13. december modtager vi en mail at de altså først kan levere den 23. december. Den dag får vi endnu en mail om af de først kunne levere 1. januar. Nu har vi så fået den, men for hver gang de sendte en email, foreslog de andre produkter vi kunne købe istedet som var bedre eller lige så gode. Lidt a la mymusic.dk oplevelser, som jeg har læst mange andre skrive om online.
--
#5
Michael K
Juniorbruger
03-01-2005 13:40

Rapporter til Admin
#3 e-mærket er ikke som sådan en garanti, det er bare en aftale om at forretnignen betaler 5000kr eller hvor meget det nu er, så de køber rettigheden til at kalde sig e-mærket. #4 det var da ærgeligt, så er du den første jeg har hørt det fra :), men jeg mener nu stadig det er et godt sted at handle, det er ikke mange % kunder der har været ude for noget dårlig behandling er jeg sikker på.
--
#6
DP
Maxi Nørd
05-01-2005 18:16

Rapporter til Admin
#4 Så har du sgu nok været enormt uheldig. Jeg bestilte min afspiller d. 3., og der stod så, at det først var muligt at levere den inden for 7-10 hverdage.. Jeg fik da så en mail om, at de pt. ikke havde den hjemme og jeg først kunne få den inden for ovennævnte tidsrum. OK tænkte jeg så.. jeg venter da bare. Til min store overraskelse får jeg dagen efter en mail om, at den er sendt og jeg vil modtage den d. 5. .. og nu sidder jeg her med den. Det kalder jeg sgu god service. Så jeg kan da klart anbefale Getmore.dk, hvis nogen skulle tænkte på at købe dér.
--
Diverse scripts, skins, ikoner og guides til Samurize. http://www.samuzone.dk[...]
#7
santa
Giga Supporter
05-01-2005 18:21

Rapporter til Admin
Har også kun haft gode oplevelser. Havde en defekt router jeg sendte ind til dem, og 3 dage efter fik jeg en splinterny. Det var klasse service og de er flinke til at svare på mails rimelig hurtigt.
--
Konstruktiv kritik rimer på sut min pik Søger arbejde i Aalborg. Skriv hvis du kender nogen der mangler noget arbejdskraft
#8
Det Leth
Bruger Aspirant
05-01-2005 18:42

Rapporter til Admin
Getmore er jo det samme som multimediaworld..!!
--
#9
damp barn
Semi Nørd
05-01-2005 18:46

Rapporter til Admin
#8 ja getmore er et slags søster selskab til multimediaworld, men det skulle ikke gøre det bedre af den grund ;) #0 har handlet en del med getmore.. de leverer til tiden osv. men at få fat i dem og svar tider på mails stinker big time..!
--
Rigtigt Godt NytHår til jer Alle @;]
#10
Blazta
Maxi Supporter
05-01-2005 18:50

Rapporter til Admin
Enig med #1 ! Har handlet hos dem flere gange uden problemer!
--
127.0.0.1 - Sweet 127.0.0.1 "They say that when you play a Microsoft CD backwards you can hear demonic voices...but that's nothing - When you play it forwards it installs Windows."
#11
kvik
Junior Supporter
05-01-2005 18:52

Rapporter til Admin
Jeg har 3 gange prøvet at handle med dem, men hver eneste gang har de skudt leveringsdatoen frem, vel at mærke uden at fortælle mig det... Alle 3 gange er det blevet til annuleringer af handlen, og næste gang undlader jeg at prøve at købe noget der overhovedet.
--
The higher the monkey climbs, the more he shows his ass
#12
HN
Gæst
05-01-2005 19:06

Rapporter til Admin
#&, Jeg tror nu ikke #4 har været uheldig. Har selv prøvet det flere gange hvor jeg til sidst har afbestilt varen. Og helt ærligt. Hvad er det for en takst de skal have for at man ringe til dem!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
jesperkbh
Megabruger
05-01-2005 19:11

Rapporter til Admin
#12 lige præcis. Alene det at de skal tjene noget der ligner 3.75 pr min for at jeg kan reklamerer på deres varer får mig til at holde mig langt væk fra dem. De anbefaler godt nok at man kontakter dem pr mail men der svarer de jo ikke og hvorfor mon.......
--
#14
joern
Semi Supporter
05-01-2005 19:14

Rapporter til Admin
Hej. Jeg har handlet 3 gange hos GetMore og er tilfreds. Det med telefontaksten synes jeg også er noget fis, men det er måske fordi det er tidskrævende at yde telefon-service. Jeg har til gengæld haft en mail-korespondance om min Kiss DVD-player hvor jeg skrev 3 og fik 3 svar på samme dag, det var med Jonas Persson. Leveringstiden var i alle 3 tilfælde fra dag til dag. Det er jo bundpriser på mange ting, men jeg ville foretrække muligheden for at komme og aflevere en evt. reklamation, fremfor at skulle sende med posten. Men vil man det må man handle i en butik. M.v.h. Jørn
--
Ikke alt nyt er bedre.
#15
Jim Night
Mega Nørd
05-01-2005 19:15

Rapporter til Admin
Jeg har handlet med dem et par gange. Jeg har endnu ikke haft mulighed for at teste deres service mht RMA, men jeg tror den er i orden..
--
Vind en bærbar computer eller andre gode ting her: http://www.power2source.com[...] MSN: [email protected] Se profil for specs !!
#16
Mr. Gnaffo
Elitebruger
05-01-2005 19:20

Rapporter til Admin
#0 købte min zen der, det tog et par dage for den at komme hertil, men sådan er det med alt der skal til bornholm ;) Kun gode erfaringer herfra altså!
--
¿mensaje subconsciente?
#17
Getmore STINKER!
Gæst
26-01-2005 16:02

Rapporter til Admin
Det er og bliver DÅRLIG markedsføring når man på sin hjemmeside skriver at en vare vil være fremme mellem 3-7 dage. Jeg har ikke noget mod at vente, hvis jeg ved at jeg skal vente, når jeg altså køber varen. Jeg havde uden tvivl valgt en anden butik, hvis jeg havde vist at varen skulle være 2½ uge undervejs...har iøvrigt endnu ikke modtaget den. Køb din vare i en fysisk butik og drop det der netpis, hvor to bumsebefængte nørder sælger ud fra deres kælder!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#18
-ZaRiStEn^-
Supporter
31-01-2005 22:55

Rapporter til Admin
Jeg har lige så lige modtaget varer fra Getmore idag, og syns bestemt ikke der er noget galt med deres shop! #17> Har du tænkt over at det måske er getmore's leverandør der ikk kan skaffe varer nok??
--
Se mine bedømmelser af handler i min profil :D MSN: [email protected]
#19
And
Gæst
31-01-2005 23:03

Rapporter til Admin
På Getmore adresse ligger en garage.. Af temmelig dårlig kval :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#20
Henrik
Gæst
16-06-2005 21:45

Rapporter til Admin
Jeg købte for halvandenmåned siden en Linksys router hos Getmore, denne var imidlertidigt i stykker og den blev sendt ind til reperation. Der er nu gået halvanden måned og de besvarer ikke mine mails mere - GETMORE er simple tyveknægte
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#21
drip
Ny på siden
16-06-2005 21:49

Rapporter til Admin
Getmore har enormt dårlig service, via. email, og det koster kassen at ringe via. telefon, så giv hellere 20-50 kr. mere og køb et andet sted.
--
#22
Frank
Gæst
22-06-2005 16:05

Rapporter til Admin
Getless for more! Jeg har sendt en defekt Muvo2 mp3-afspiller retur, efter aftale med Jonas Persson. Efter et par mails med den ene dårlig undskyldning efter den anden, er han helt holdt op med at svare, hverken på mail eller telefon. Nu er det 3 måneder siden! Getmore er det rene fupfirma! De overholder ikke deres aftaler, og har ligeså dårlig forretningsmoral som deres søsterselskab Multimediaworld. Jeg vil nu sende en klage til Forbrugernævnet, og overvejer at politianmelde dem. Jeg er enig med #20: Getmore er bare tyveknægte.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#23
DP
Giga Nørd
22-06-2005 16:11

Rapporter til Admin
Hvorfor bringe denne tråd op igen...? Tjah.. men når nu folk er negative overfor dem, så er jeg ganske positiv. Min handel gik ganske fint som jeg også skrev tidligere..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. nu..!
#24
Octapus
Ultrabruger
22-06-2005 17:01

Rapporter til Admin
Jeg har lige i denne uge handlet med dem, og der var ingen problemer. Bestilte den ene dag og modtog det dagen efter..
--
Arachibutyrofobi er angsten for, at peanutbutter skal sidde fast i ganen. You know you spend too much time with your computer: when you start double-clicking the remote control.
#25
TT>LANFIRE
Maxi Supporter
22-06-2005 17:04

Rapporter til Admin
Jeg har kun dårlige erfaringer med dem også.. Jeg ringede ind, og klagede over at min bestilte IBM bærbar ikke var på lager - selvom det stod på deres side. Jeg fik så at vide at der er kludder i deres hjemmeside, og at de nogle gange skriver tingene er på lager - for at folk så ville handle ved dem! :'(
--
Visit yaa.dk plz :) (hp + forum) Der kommer lort pulser ind i min sommerhus - amen for fandan mann!
#26
HH
Super Supporter
22-06-2005 17:17

Rapporter til Admin
#25 Så skal du lige se Netgiganten APS :D .... de har næsten ikke en skid på lager, ringede en og spurgte om de havde en bærbar på lager, henvendte de bare mig til deres egne bærbarmærk CLASS ... en af mine venner ringede også ind for at spørge om en anden bærbar ... sagde de det samme. Hvis du bare tjekker på edbpriser, har de stortset et ? på leveringstid ved næsten alle af deres varer :D. For 2 uger siden købte jeg en fladskærm fra Getmore, fik den dagen efter jeg bestilte. Her i eftermiddags bestilte jeg en Logitech MX1000. Ser frem til at have den i hånden i morgen :)
--
Email: sir.hungATgmail.com MSN: hx_hungATyahoo.dk
#27
Getless
Gæst
24-06-2005 18:33

Rapporter til Admin
#23 og #26: Bare vent på at jeres grej får fejl... Så vil i forstå hvad dårlig forretningsmoral er for noget!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
Jokri
Bruger
24-06-2005 22:43

Rapporter til Admin
Ahm..host host.. Må jeg henvise til denne tråd: http://www.hol.dk[...] Den besvarer vist alle spørgsmål ang. den lortebutik:-)
--
#29
Claus Kastenskov
Gæst
17-07-2005 07:16

Rapporter til Admin
Endnu en til klagekoret, Jeg står i fuldstændig samme situation mht. Getmore.dk. Købte i Januar en Creeative zen micro som blev defekt i Juli. Sendte den ind d. 6.7. og har intet hørt siden trods adskillige mails. Telefonisk kontakt er umulig da de ikke svarer telefonen. Sikke dog en l....butik
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#30
Claus Kastenskov
Gæst
17-07-2005 19:21

Rapporter til Admin
Rettelse til ovenstående: Der skulle naturligcis have stået at jeg indsendte mp3-spilleren d. 6. juni.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#31
Jesper Poulsen
Gæst
16-03-2006 13:06

Rapporter til Admin
Advarsel !!!. Handel ikke ved Getmore for de leverer ikke varen. Jeg har selv lige bestilt 3 ting og kun modtaget den ene, men de har selvfølgelig trukket betaling for hele ordren. Efter adskillige og mange henvendelser må jeg blot konstaterer at de totalt ignorerer mig. Jeg vil aldrig handle der igen, og vil fraråde alle i fremtiden det samme.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#32
Jesper Poulsen
Gæst
18-03-2006 01:16

Rapporter til Admin
Hallååå mand. De har sgu alligevel leveret varen efter henvendelse til det alternertive tlf. nr. 36 72 87 28 som der også i ovenstående indlæg er henvist til. Brug det, det virker. Han blev meget overrasket !!!!!!!! Altså fyren jeg talte med. Måske mere over min direkte henvendelse til et direkte tlf. nr. Jeg forklarede ham hendelses forløbet, men det kunne han ikke forstå, men de ville sende varene med det samme. Han kunne godt se at jeg havde skrevet adskillige e-mails, men kunne ikke forklare hvorfor de ikke havde reageret på dem. Ej heller forklare hvorfor de ikke reagerede på deres hjemmeside henviste tlf. nr. Hmmmm. Jeg handler der aldrig mere uanset hvor billige de er/var.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#33
Søren Jørgensen
Gæst
31-07-2006 21:42

Rapporter til Admin
Nej det havde jeg heller ikke før dette,jeg købte to asus pundit computere til min virksomhed og se her hvad de svarede da der var problemer med rammene som jeg fik med, jeg klagede inden for 5 dage fra købet da de var ustabile og et ramtest program viste fejl. jeg har købt ved dem i åre vis, ja endel mere en de fleste har tror jeg, men jeg tror også det må være en idiot i salgs afdelingen, fordi man smider da ikke en kunde ud som har købt for 80000kr på grund af en ramstang, det er jo helt idiotisk. jeg har skrevet en klage til multimediaworld som ejer getmore og venter ligenu på at høre om det er firmaets politik at behandle kunder på den måde, ellen en ansat der på egen hånd, for så skal en sådan jo ikke side i salgsafdelingen, jeg fik et shok da jeg fik den første mail, jeg har jo aldrig haft problem med dem. men herunder kan i se hvad getmore svarede: Første mail fra dem. Du bedes kontakte Asus TLF: 38 32 29 43 . De kan nok bedst rådgive dig i denne situation. Venlig hilsen / Best regards Getmore A/S - Salgsafdelingen / Sales department anden mail: Vi kreditere ordren så snart vi behandler returpakken. Du bedes lave en bestilling på de korrekte ram. Venlig hilsen / Best regards Getmore A/S - Salgsafdelingen / Sales department
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#34
Søren Jørgensen
Gæst
31-07-2006 21:45

Rapporter til Admin
tredje mail: Købeloven gør sig ikke gældende i forbindelse køb på vegne af virksomhed/erhverv. for at garentien gælder skal der dokumenteret at købet er foretaget som privat hvis en garantisag skal komme i betragtning. Venlig hilsen / Best regards Getmore A/S - Salgsafdelingen / Sales department
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#35
damp barn
Guru
31-07-2006 21:53

Rapporter til Admin
tja må sq ta hatten af for getmore.dk de havde nogle OCZ rams 1X1GB PC6400 klodser til ca 550kr stykket. og var de eneste på edbpriser med den pris.. det viste sig self også, at være en fejl.. trods det, fik stort set alle dem der havde bestilt mellem den 7 og 12-7 deres ram til den oplyste pris. de kunne jo bare ha sendt den ann. mail til os, som alle de personer der bestilte efter den 12-7 fik. så der kan også være lykkelige historier fra getmore, ind i mellem. og husk, er der meget købs trafik på et site, kommer der også flere rma og andre uheldige sager, dermed ikke sagt at dette kunne bruges som en undskyldning fra getmores side.
--
Svesken min, er i profil :¬)
#36
Anima
Semibruger
31-07-2006 22:04

Rapporter til Admin
Jeg kender til en kammerat som bestilte 2 xp pro styresystemspakker, men som skulle vente i telefonen i 45 min i telefonen og 3 e-mails før han fik begge pakker fra dem. De insisterede på at han kun havde betalt for 1, også selvom der på kontiudtog var blevet trukket for 2! DÅRLIGT!
--
To forget is to repeat at glemme er at gentage
#37
Nemonic
Monsterbruger
31-07-2006 22:13

Rapporter til Admin
#4 - Det er ikke deres skyld, men deres leverandør. Det er da en fin service at de tilbyder jer et andet produkt, hvis i ikke ønsker at vente på det... Det er selvfølgelig træls at vente, men i fik dog muligheden for at vælge et andet, eller helt afbestille printeren. Jeg bestilte et 27" LCD TV derinde, der stod leveringstid, 5 dage. Der gik 3. Den var pakket godt og sikkert ind. Jeg har intet at klage over.
--
- Nemonic - Hjemmeside: http://www.ioh.dk[...] E-mail: [email protected] MSN: [email protected]

Opret svar til indlægget: Handel med Getmore.dk

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning