http://tk-shopping.dk[...]
--
Chieftec Midi Silver | EPOX 8RDA+ | xp1700 (1466@2300) | 2*256MB HyperX PC3000 RAM | Seagate Barracuda IV 80gb | Palit G4 ti4200 | Pioneer slot-in DVD | Liteon 48x | LG 1710B TFT
too slow... ;)
--
Chieftec Midi Silver | EPOX 8RDA+ | xp1700 (1466@2300) | 2*256MB HyperX PC3000 RAM | Seagate Barracuda IV 80gb | Palit G4 ti4200 | Pioneer slot-in DVD | Liteon 48x | LG 1710B TFT
Køb hos
http://www.shg.dk[...] de har god service, og leverer inden for ca. 1-3 dage...
--
Så skidt da...
Jeg er ikke rangrytter, så fat det dog..! #5
shg.dk sælger ikke mobiltelefoner. Eller er det bare mig?
--
#5 skulle tælle til 10 før han skrev...eller?
DevilsDay
--
Devils Dont Cry, They Fight
# 5
Gå i seng :)
--
Dåse er hvad det er!
#6-7-8 Hmm... var ikke lige klar over at det var en mobil..
--
Så skidt da...
Jeg er ikke rangrytter, så fat det dog..!
#9 det skrev han i #0, hvis man altså er inde i nokia mobil tlf :p
--
Slå ikke på skærmen - slå på tastaturet ;)
support computer verden - support Intel
#9
SÅ lad da vær med at poste hvis du ikke ved hvad det er der diskuteres!!
-ja og bar svin mig til hvis du vil.. men jeg synes bare lige du skal læse inden du skriver!!
--
Chieftec Midi Silver | EPOX 8RDA+ | xp1700 (1466@2300) | 2*256MB HyperX PC3000 RAM | Seagate Barracuda IV 80gb | Palit G4 ti4200 | Pioneer slot-in DVD | Liteon 48x | LG 1710B TFT
Ind til videre ingen svar der kan bruges. hvsi i ikke har noget intelligent at tilføje så hold dog jeres kæft. Det gælder for alle i denne tråd (inkl. mig selv) at vi burde tænke lidt mere inden vi skrev. kvalitet frem for kvantitet...
--
Har selv købt min Samsung SGH-S300 derfra, og havde ikke noget at udsætte på dem, havde min tlf. efter 2 dage.
--
Nothing to say!!
#15 Hvad farve fik du den i ? Og jeg overvejer selv at købe den tlf, men inde på deres side skriver de at hvis telefonen går i stykker kan man ikke få en ny, men okay den bliver sent til reperation. Men stadig det bekymre mig lidt, man kan da hvis man køber den i en butik eller er jeg galt på den? altså ombytte den.
Og hvordan kan det være at de er så billige ?
Nogen der har en idé om det?
--
~¨~:]:}:)=):D~¨~
Og ja lige en ting til hvor lang tid gik der før du fik den?
--
~¨~:]:}:)=):D~¨~
#13 og 14
jes okay, så ved jeg at jeg kan stole på dem. Bestiller min 7250i nu:-)
--
jeg har lige prøvet at bestille gennem deres hjemmeside, men da jeg skal kontrollere om oplysningerne er korrekte kan jeg ikke komme videre, får kun dette
Kontroller venligst at oplysningerne er korrekte.
Vi har registreret følgende oplysninger
Varenummer Varebetegnelse Antal Pris Subtotal
1033 Nokia 7250i 1 2639,2 DKK 2639,2 DKK
Moms 659,8 DKK
Porto 75 DKK
Total 3374DKK
+ 25 DKK til posten ved afhentning
Leveringsadresse:
Ari Jespersen
Millum Gilja 35, FO-188 Hoyvik, Færøerne
188
ADODB.Field error '80020009'
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/Ordre.asp, line 0
Er der nogen af jer der lige kan prøve at gå ind og bestille en, så at jeg ved om deres hjemmeside er skod.
--
#17 Den er "grøn". Der står på pakken at den er grøn, men alt efter belysningen ser den grøn, grå eller blå ud...
#21 Dem overvejede jeg også, men de sender ikke med posten og bringer kun ud i kbh..
--
Tjen penge ved at surfe:
http://www.spedia.net[...]
Hatteaben over alle hatteaber !!! #17
Citat fra deres side:
Reklamationsbehandling
Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du klage til nedenstående adresse eller telefonnummer.
Klager over fejl ved varen skal ske inden rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. 2 år efter modtagelsen af varen ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.
Når Tk-shopping.dk ApS modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. Tk-shopping.dk ApS vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der skal gives et prisnedslag. Skal varen tilbagesendes til Tk-shopping.dk ApS, sker dette for kundens regning.
Dvs. ved fejl på en vare, skal man enten selv indlevere varen i vores butik eller hos et service værksted (se her vor du finder det nærmeste. Gælder kun telefoner). Eller man kan sende varen til Tk-shopping.dk ApS, (Kun mod forudgående aftale) hvorefter vi sender varen til et service værksted eller ombytter den.
--
Tjen penge ved at surfe:
http://www.spedia.net[...]
Hatteaben over alle hatteaber !!! Okay havde ikke lige læst det, men under FAQ skriver de det her.
Hvad gør jeg hvis min telefon ikke virker ?
Hvis du skulle være så uheldig at din telefon går i stykker, så vil du være nødsaget til at enten sende den til os eller selv aflevere den på et service værksted. (du finder service værkstederne her.) Husk at medsende/medbringe en kopi af fakturaen.
Vi kan ikke ombytte din telefon til en ny, da dette er op til service værkstedet. Vi er heller ikke forpligtet til at ombytte telefonen til en ny hvis den har en fejl, da dette vil være uforholdsmæssigt dyrt for os at gøre det.
Så vidt jeg kan læse mig til modsiger de da så lidt sig selv!
--
~¨~:]:}:)=):D~¨~