Jeg skal lige høre om nogle her har erfaring med en lignende sag, hvor software gør udstyr ubrugelig.
Sidste år købte jeg et par overvågningskamera til mit alarmsystem og efter et halvt års tid kunne jeg hverken tilgå optagelser, se live video eller nogle andre funktioner faktisk. Jeg har kontaktet producentens support, der har guided mig gennem flere geninstallationer af kameraer og hele alarmsystemet. De har selv været inde og kigge i softwaren hos mig og konstateret at det var korrekt opsat, men har ikke kunne få det til at virke, heller ikke når de tilgik mine kameraer med fjernadgang gennem deres eget system. Producenten siger selv at der var en opdatering af deres software i november og det passer med perioden hvor problemerne startede. De vil ikke sende den forrige version for at se om det løser problemet og siger der ikke er mere de kan gøre.
Nu har jeg overvågningskameraer, der ikke har virket i et par måneder, så hvordan skal man forholde sig til det, skal de anses som defekte eller hvordan kan man reklamere over det?
--
Sidst redigeret 07-01-2024 21:08