Har du sendt det til AsRock direkte? Eller har du sendt varen til forhandleren, som har givet dig beskeden om der har været beskadige pins i soklen? Hvis du har sendt det til forhandleren, skulle det vel ikke tilfældigvis være proshop du har sendt det til?
Det virker umiddelbart sært at skrive, og endnu mere sært at de har ombyttet det på goodwill selvom der var bukkede pins i socket. Man skulle næsten tro de selv havde bukket dem, indset deres fejl, og så lavet en ombytning til dig, samt sagt at det er ombyttet på goodwill for selv at slippe af med skylden :P
Det er vigtigt at vide om du har fået en ombytning fra forhandleren, for hvis det er tilfældet, og de bytter den på reklamationsretten, har du 2 års ny reklamationsret på den vare du modtager. Denne nye reklamationsret gælder fra den dag du får det nye produkt leveret.
--
- Indsæt signatur -
Det er ikke sendt direkte til Asrock, men igennem forhandleren som jeg købte det af.
Som jeg læser mailen er det Asrock som skriver at socket er beskadiget.
Jeg vil ikke hænge forhandleren ud, da jeg umiddelbart mener at deres behandling af sagen er korrekt, men kan nævne at det ikke er Proshop.
--
i7 9700k ¤ GTX 1080ti
Tag altid billeder af det du sender til RMA. Specielt soklerne. Og benyt altid beskyttelses pladen til soklen. Så har du altid dit på det rene.
--
Overclocked Broadwell-E/Pascal Inside!
Har taget billeder inden jeg sendte, men havde smidt pladen væk. Men jeg lavede et lille stykke pap som beskyttelse i stedet..
--
i7 9700k ¤ GTX 1080ti
#4
Der staa paa plastik stykket at man ikke skal smide det vaerk af en aarsag.
Et begydne at smidet papstykke derned der maaske ikke har perfekt pasform kan nemt beskadige pins og vil sa helt klart vare din skyld.
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury
--
Sidst redigeret 04-09-2019 00:58