Forhandler vil sikkert ikke tage imod det. Prøv at kontakt dem og hør dine muligheder. Alternativt kan du selv rette den med en nål
--
Asus Maximus X Formula - I9 9900K - G.Skill 4X8GB - EVGA Geforce 1080 TI - Samsung 960 250GB Nvme SSD - Samsung 840 1TB - EKWB køling
Spændende.. det skal nok blive sjovt at diskutere med dem så
--
Uha uha, der er en spade der har dummet sig, og sendt det retur uden de har tjekket det, og nu får du så "abekatten" ;(
--
Ryzen. Jeg får udslæt at slanger. og hader Apple. Citat fra Amalie : Tissemis ! Hvorfor Ryzen? Fordi Cyrix gik konkurs !
#3 Det er set før, vi har nemlig haft tråde omkring det emne herinde. Hvilket nok ligger til årsag til #1's svar.
Jeg havde RMA'et, vil ikke frivilligt påtage mig ansvar for at agere repair-man. Hvis jeg fuckede up, så står jeg uden reklamation overhovedet. Nej tak. Eneste downside er ventetid, men sådan må det jo være så.
#0 Godt du har taget billede af det, fremlæg det som dokumention og beskriv hvad du har gjort og det øjeblik du bemærket at noget var galt. Hvis du lige har købt det, er du under købeloven underlagt formodnings-reglen på 6md.
--
Modtog bundkortet igår, først åbnet idag.
Ventetid er umiddelbart ikke et problem, skulle egentligt først samles når jeg fik mit bestilte kabinet med posten (Louqe Ghost S1), men da det ikke er kommet endnu fandt jeg et midlertidigt kabinet.
Hvad de vælger at gøre er op til dem, vil meget gerne se dem bevise at det er min skyld at den ene pin er bukket.
--
hvis du kommer i nærheden af randers, kan jeg sagtens rette den pin ud. Det tager ikke mange minutter for en med en rolig hånd og det rette værktøj
--
#6 tak for budet!
Det kunne da overveje at man skulle gøre det, i stedet for at bøvle med RMA.
--