Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bundkort
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Rma i reklamations perioden

Af Juniorbruger mif_one | 08-02-2010 20:06 | 716 visninger | 4 svar, hop til seneste
Hejsa, er der nogen der har erfaring med hvordan det typisk er at sende noget til RMA i reklamationsret perioden. Har et bundkort gigabyte ga-ex58-ud5 der er stået af og den er 13 måneder gammel, de siger jeg skal sende den ind til dem men er lidt betænkelig ved om der bare kommer en regning og de siger det er selv forskyldt for det er jo mig der skal bevise. Så var det måske bedre bare at købe en ny med det samme, hva syns I? (Har aldrig været OC og altid siddet i samme kabinet) Hilsen mif_one
--
#1
Humolus
Nørd Aspirant
08-02-2010 20:15

Rapporter til Admin
hvis det viser sig at du selv har smadret kortet så får du en regning på 5-700kr for gennemgang af hardwaren, hvis du ikke har lavet OC og ikke selv har gjort noget dumt som fremgår tydeligt så får du sandsynligvis et nyt kort. Har prøvet det flere gange med hardware jeg selv har pillet med og har aldrig fået en en regning selv om delene har været OC'et eller der har været skiftet blæsere. Nogle producenter sigter jo specifikt mos folk som laver OC, gigabite er en af dem, og når de selv sender software med til at lave OC så kan de heller ikke brokke sig over at man gør det. Hvis du dog har brændt det hele af fordi du er gået for langt med OC så skal du være parat til at æde den regning som kan komme.
--
Man skal ikke kaste med sten, når man selv er i en hashrus
#2
mif_one
Juniorbruger
08-02-2010 20:54

Rapporter til Admin
Ok, det lyder super så vil jeg skynde mig at få sendt den afsted, tak for hjælpen!
--
#3
Nerfherder
Ultrabruger
09-02-2010 22:22

Rapporter til Admin
HUSK at sætte CPU sokkel beskyttelses pladen på igen inden du sender retur. Ingen plade -> Uden for garanti.
--
#4
mif_one
Juniorbruger
10-02-2010 22:39

Rapporter til Admin
Mange tak for tippet, har sat den på, den lå heldigvis i kassen ellers havde jeg aldrig tænkt på det...
--

Opret svar til indlægget: Rma i reklamations perioden

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning