Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Glorious Model O - Problemer

Af Semibruger bam202 | 16-01-2020 12:28 | 2552 visninger | 7 svar, hop til seneste
Andre der har haft meget problemer med Glorious Model O, eller har jeg bare været meget uheldig? Købte min i august, også en månede senere begyndte den at pive helt vildt med scrollhjul når det blev brugt..så meget at man kunne få helt ondt i ørene af det.. Fik så en ny som jeg så har kørt på de sidste 4 måneder uden problemer.. men så her i dag da jeg kom hjem og ville spille lidt overwatch kunne jeg godt mærke at der var noget galt.. startede med at den stoppede at tracke nogle gange i korte perioder og der slet ikke skete noget når jeg bevægede musen.. og nu er den så helt færdig og siger at usb enhed blev ikke genkendt når jeg sætter den i computeren. Kan jeg godt forlange at få pengene tilbage nu hvor det er 3. mus jeg skal til at have eller hvordan er reglerne med det? Købt hos proshop
--
#1
zzup
Nørd
16-01-2020 12:31

Rapporter til Admin
SKriv dertil hvor du har købt den, og spørg om i kan finde en mulighed for at du får pengene retur, eller får den byttet til en anden mus, da du er ved at være træt af, at denne mus går i stykker hele tiden, nu hvor du har haft 3, som alle har haft en fejl.
--
i7-7700k 5ghz, Rog Strix 270F Gaming, Rog Strix 1080ti OC 11gb, m2 ssd 960 evo, Acer Predator Z1 32" 165hz G-Sync 1440p Curved
#2
bam202
Semibruger
16-01-2020 12:34

Rapporter til Admin
#1 Har kun haft to.. det er tredje mus jeg får hvis de sender mig en ny Men tænker at jeg vil prøve det alligevel
--
#3
Nat1c
Ny på siden
16-01-2020 12:43

Rapporter til Admin
Hej Bam202 Det er et kendt, og desværre almen problem blandt de første "first-batch" Glorious Model O/O- muse. Problemet er at selve ledningen er for løs, som desværre ødelægger musen over tid indvendig. Har selv oplevet samme problem. Men du burde få pengene tilbage siden at det er kendt produktions-fejl blandt de første batch af musene. "Hvis" det ikke er muligt, så prøv at tage kontakt til selve Glorious. Jeg kontaktede dem, siden at jeg købte fra deres hjemmeside og de sendte mig en af deres (ascended cords/cables), som løste mit problem. Hvis du kan sende mig et billede af din mus ledning, så kan jeg bekræfte om det er first batch eller ej. Her er et billede af min ledning med deres nye ascended cord installeret. https://i.imgur.com[...] Hvis rigtigt, så burde din være meget mere løs. Fortsat god dag til dig. Mvh Nat1c
--
#4
bam202
Semibruger
16-01-2020 13:00

Rapporter til Admin
#3 Ser ud til at være en noget løsere ledning der er på min https://imgur.com[...] Men kan godt ske at jeg bare tager kontakt til glorious først så, om jeg kan få sådan et ascended cords kit.. da jeg nu er glad nok for musen
--
#5
Nat1c
Ny på siden
16-01-2020 13:14

Rapporter til Admin
#4 Ja, desværre ligger du inde med et "First-batch", som jeg allerede kan se fra ledningen. Og ja, hør dem gerne ad. Ellers så har de vidst announceret på deres hjemmeside, og andre sociale medier at de nye batches med opdateret kabler/ledninger burde være ude på markedet. Jeg tog kontakt til Webdanes, for at høre om de havde de nye batches og det har de bekræftet over for mig. Desværre sidste jeg hørte fra Komplett, så havde de intet nyt og Proshop har jeg ikke spurgt. Men et godt råd vedrørende situationen er, at hvis du skal købe en helt ny Model O/O-. Så gør det enden fra Glorious officielle hjemmeside, ellers så prøv og hør diverse andre leverandører inden du bestiller, om de har de nye som f.eks. (Webdanes, Proshop, Komplett) OBS. Husk at skriv i "noter", hvis du ønsker de nye batches fra Webdanes. Alt lykke til dig.
--
Sidst redigeret 16-01-2020 13:18
#6
Artisan
Monsterbruger
16-01-2020 18:08

Rapporter til Admin
Se lige PM :)
--
#7
dennisdahl
Ny på siden
16-01-2020 21:41

Rapporter til Admin
Har også en af de første. Har overvejet at kæbe et kit og smide på også. :) kun fordi det ser bedre ud. Min virker stadig som den skal. :)
--

Opret svar til indlægget: Glorious Model O - Problemer

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning