Mandag sidste uge sendte jeg et bundkort ind til PC Focus, da mit bundkort ikke virkede, og jeg ville derfor benytte mig af min garanti. Jeg har så ringet til dem næsten hver eneste dag, og hver eneste dag var der nye undskyldninger for at de ikke havde set på kortet, som f.eks. at teknikkeren ikke var til stede.
Før jeg sendte kortet ind til dem ringede jeg for at spørge hvad man skulle gøre, hvis man havde mistet kvitteringen. Her fik jeg at vide at jeg skulle skrive hvad fejlen var, og mit odrenummer. Jeg skriver så en halv A4 side, hvor jeg beskriver fejlen og hvor der endvidere står at jeg gerne ville have kortet tilbage lørdag, men kunne selvfølgelig forstå de hvis det ikke var muligt. Jeg ringer så til dem fredag, hvor de siger de ikke har fundet mit brev hmm....og at kortet virkede som det skulle, jeg tænkte så at det kunne være min fejl, så jeg bad om at få kortet tilbage og de villle sende det lørdag eller mandag.
Jeg har så ikke modtaget kortet i går, og da jeg ringer der ind kender sælgeren mig pludselig ikke, skyndt det var den samme jeg har snakket med hver gang (John). Jeg prøver så at gøre det klart for ham, at jeg sendte kortet ind og ville have det tilbage, men han virker sgu ret ligeglad, og siger at han ringer tilbage til mig.
Jeg ville så for sidste gang ringe ind til dem i dag som en forstående kunde, ellers er der virkelig ballade!
Jeg tænkte ellers at pc focus var en fremragende butik, før dette skete og det er da helt klart sidste gang jeg har handlet hos dem. Utroligt at der er flere og flere online forretninger, der har dårligere og dårligere serverice grrr....
--
hmm...