Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Død Dell?

Af Gæst Martin | 24-09-2015 12:01 | 1103 visninger | 3 svar, hop til seneste
Har du ens på en offentlig institution. Jeg er egenlig ikke ansat som IT-noget som helst, men tilbød et forsøg i stedet for at tilkalde ekstern tekninker til mange 100 i timen... Men det der er med den er at absolut intet sker når man trykker på tænd-knappen. Ingen lys, lamper, blæsere, intet. PSU´en har en "force tænd" knap som starter div blæsere op, også på gpu. Ram er byttet om, prøvet kun med onboard VGA, nulsstillet CMOS. Den var ret støvet så jeg kommer frem til ristet CPU når den har stået tændt 24/7? Vi har godt nok en helt magen til så det var jo fristende at prøve med CPU´en fra den af... Men ved ikke lige hvor meget jeg vil rode mig ud i kommunens computere... I øvrigt fatter jeg ikke hvad helt alm kontormaskiner primært til 7-kabale og alm surf skal med 8 gb ram, og ond ATI-gpu - kommunerne må have penge nok!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Peder
Supporter
24-09-2015 12:52

Rapporter til Admin
Alle Dell maskiner købt gennem SKI aftalen er der 3 års onsite garanti, så se lige om den ikke er dækket først.
--
Not working is defined as your PC being reduced to a slab of molten metal and plastic. If thats not the case, be more specific!
#2
gasolin
Guru
24-09-2015 13:28

Rapporter til Admin
I dag har mange pcer ikke mindre end 8gb ram, prøv at skrive til dell på facebook hende Karina Hansen er ret sød,hjælpsom
--
#3
DellCare
Gigabruger
05-10-2015 11:53

Rapporter til Admin
Hej Martin Er maskinen helt død - absolut ingen aktivitet når der tændes på power-knappen? Såfremt det er sagen kunne det meget vel lyde som om der her er tale om et defekt motherboard eller processor. Det er helt korrekt som #1 siger, at mange af maskinerne på SKI aftaler har 3 års garanti, og jeg vil derfor råde dig til at bede den ansvarlige på IT-afdelingen om at tage kontakt til mig på f.eks. Facebook, så skal jeg se hvad jeg kan gøre. Alternativt kan de naturligvis også ringe ind til vores support på telefon 70230182, såfremt de foretrækker den mere traditionelle support. #2 Jeg takker mange gange for de pæne ord :) De varmer mit lille Dell hjerte ;) //Karina #IWork4Dell
--
Dell Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @Delllytter & Facebook

Opret svar til indlægget: Død Dell?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning