Du kunne vel prøve at høre købstedet om de vil godtage det som en DOA reklamation, det er der nogen virksomheder der gør inden for x antal dage.
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
RMA. sagen er soleklar, og du vil formentligt blive tilbudt en tilsvarende model eller kreditering ret hurtigt, eftersom de godt kan se, at varen er hvervet for nyligt. Hvis du benytter returret, er det jo ikke et udtryk for en defekt, men at du blot ikke var tilfreds med varen.
--
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least.
se at få det returneret og få dine penge tilbage. Det sker på næsten alle rapi-i keyboards. Det er skide irriterende og spild af penge det tastatur
--
Jeps - se og få det sendt tilbage til dem :)
--
Jeg ville finde et andet keyboard, da det omtalte keyboard er notorisk kendt for at have dårlige LED's.
http://community.coolermaster.com[...]
Der har også været et par tråde om det her på sitet.
--
http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-X68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO 4 LEDs blæst af på under 1 måned på mit Rapid-I (og jeg brugte det ikke meget i den periode).
Det er ikke beskyttet mod ESD (tilstrækkeligt). Få pengene tilbage for produktet!
Jeg købte i stedet et Corsair K65 RGB, som jeg har brugt i 3 måneder nu uden problemer. RGB-lyset er ikke så stærkt i det, men ellers er det et rigtigt lækkert TKL keyboard.
--
Luk for gæstebrugere!
Du skal selvfølgelig lave en RMA på det.
Hvis ikke du gør det, kommer varen bare tilbage på hylden og bliver sendt videre til næste kunde, som så igen kan sende tastaturet retur.
Har selv tastaturet, og har haft det i knap 5 mdr. 7-9-13, ingen døde LEDs.
--
http://ddns.hamdenkloge.dk[...] #7 De tester formentlig deres returvarer, men principielt har du ret.
--
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least.
Send det retur hvis ikke du vil have et nyt.
Hvis du vil have et nyt så opret en RMA sag/kontakt dem.
Det hedder returret fordi du har ret til at returnere et produkt. At det er i stykker ved modtagelse/går i stykker inden for 14 dage er irrelevant.
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
#9 Jeg skrev til ComputerSalg og spurgte, om jeg kunne få pengene tilbage, hvis de ikke kunne reparere keyboardet. Det kunne jeg godt.
Derefter oprettede jeg en RMA ved ComputerSalg -> de kunne ikke fikse det -> jeg fik pengene tilbage.
Det er imo lidt mere hensynsfuldt overfor både butikken og deres andre kunder, at jeg gør opmærksom på problemet.. i stedet for bare at returnere det, og så er det hhv. butikkens eller den nye kundes problem at få det repareret/ombyttet.
--
Luk for gæstebrugere!
#6 må man være så fræk og spørge hvor du købte dit k65 rgb? :)
--
Det der også er ved det, hvis de tester det, og finder ud af at det er defekt, kan de nægte dig returret, da produktet, ikke kommer tilbage i samme stand og mængde, som da du modtog det.
Så det er 100% en reklamations sag, men du kunne jo evt angive et ønske, om at få pengene tilbage.
--
Du har 45 dages returret hos Komplett. Så der er god tid, hvis du står til at sende det ind. Om du vil have det byttet eller pengene tilbage, er sådan set op til dig, hvis du kører det som fortrydelsesret.
--
Nu uden signatur :O