Kontakt der hvor du har købt den.
--
Don't feed the trolls.
jeg har købt den brugt af en herinde fra. ikke s gammel.
så jeg ved ikke hvor den er købt
men burde jeg ikke kunn sene den til synology Tyskland eller England?
--
i7 3770k.asus p8z77lx2.16gb ddr3 CORSAIR vengance.intel 520 256gb ssd 550mb/s læs 520mb/s skriv.msi gtx 770 asus.Thermaltake Xaser 3
General Mike - Please email me
[email protected] the details of your unit so we can look into helping you. Please detail what unit you have, wheere you purchased it from, the SN (ont he back) and the problem.
We will look to help you as best we can!
Joanne - Synology UK
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #4: Wow.. That is quite amazing customer service..
--
MB: ASUS Z77 Sabertooth | CPU: i7 2600K | GPU: GTX 580 | RAM: 16GB 1866MHz | CASE: Silencio 550 | SSD: Samsung 840 | HDD: 1TB WD Black
#4 Er det rigtigt ?? Shitballs hvis en fra Synology alligevel tager sig tid til at kigge på et dansk forum også skriver herinde :). (Er godt klar over at det kan være en normal bruger som arbejde hos dem, men ikke vil opgive sit brugernavn)
--
i5-3570K | G.Skill Ripjaws 2x4GB + Kingston Predator 2x4GB | GTX670 TF | ASRock Z77 Extreme 4 |
#6 De har givet support herinde flere gange. Fantastisk support! Derfor det kan betale sig at give lidt ekstra ;)
--
Nåååååår for faen da! Ja det er godt nok super service/support! Overvejer selv at få en nemlig. Dog skal min forbindelse LIGE boostes lidt inden xD.
--
i5-3570K | G.Skill Ripjaws 2x4GB + Kingston Predator 2x4GB | GTX670 TF | ASRock Z77 Extreme 4 |