Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Erfaring med rma hos B.J.trading

Af Supporter Aspirant bruger25 | 02-02-2014 18:26 | 1960 visninger | 17 svar, hop til seneste
God aften! Jeg vil lige høre om folk har haft nogle gode eller dårlige historier med rma hos B.J.trading. Jeg håber i vil fortælle jeres historier!
--
:D
#1
M.Mikkel
Junior Nørd
02-02-2014 18:28

Rapporter til Admin
Ja og????
--
MacBook pro 15 Retina. Note 3.Ingen win skodmaskine
#2
bruger25
Supporter Aspirant
02-02-2014 18:36

Rapporter til Admin
Det er fordi at jeg har sendt noget ind... Også har jeg hørt at deres rma er lort, så derfor vil jeg høre hvad i synes.
--
:D
#4
Mazies
Elitebruger
02-02-2014 18:41

Rapporter til Admin
Købte en del af tingene til min PC hos dem, men den ene af de 2 stænger ram jeg købte fungerede ikke. De sendte 2 nye og lod mig beholde de 2 andre indtil jeg modtog dem, så jeg stadig kunne bruge computeren indtil de kom. Jeg har ikke en finger at sætte på B.J. Trading, kanon RMA-service.
--
I5-2500K 3.3 GHz, Asus P8P67 Pro(Rev 3.1), 8GB DDR3 1600 MHz Vengeance, Thermaltake Chaser MK-I, MSI N570 GTX Twin Frozr PE/OC, Crucial m4 128GB.
#5
PeterAA
Elite Nørd
02-02-2014 18:52

Rapporter til Admin
Købte et par blæsere med blå led hos dem. Den ene var farve ok, men blæseren kørte ikke. Jeg fik den besked at hvis jeg for egen regning sendte den ene blæser retur (værdi kr.60) ville de kikke på det men fik i samme mail også besked at fejlen normalt lå i opsætningen af mobo. Jeg droppede det og har siden da ikke købt for 10 øre hos dem. Kan ikke anbefale dem. Hovne og TDC-artige.
--
#6
ZumZar
Semi Supporter
02-02-2014 18:59

Rapporter til Admin
Kan ikke huske det præcise forløb, men har haft et par ting inde til rma for længe siden. Det var dog uden problemer.
--
#7
sorenwp
Junior Supporter
02-02-2014 19:00

Rapporter til Admin
ingen problem med B.J.trading :)
--
http://izzii.dk[...] PS3 ~500GB (Rogero CFW 4.50) Acer Aspire (V5-471PG)i3-2375M ~1,5GHz - 8GB DDR3 Intel Graphics 3000 / 710m - Samsung 840 EVO 250GB
#8
Xmanjoe
Elitebruger
02-02-2014 19:01

Rapporter til Admin
jeg købte sp2500 speakers, men volumekontrollen havde en skrækkelig pivlyd så jeg returnerede dem. Jeg var nødt til at rykke to gange før jeg fik pengene retur, men udover det intet problem.
--
#9
bruger25
Supporter Aspirant
02-02-2014 19:24

Rapporter til Admin
Okay, snakkede med dem og de sagde de ville kigge på mit mobo i løbet af fredagen... Men har ikke hørt noget endnu... I kan evt se min tråd her http://www.hardwareonline.dk[...] hvad fejlen er #3 Har kigget men der er ikke sådan nogle rma sager.
--
:D
#10
NitroBlast
Monster Nørd
02-02-2014 19:57

Rapporter til Admin
Har aldrig haft problemer med BlowJob Trading - men handler der ikke mere pga. deres gebyrer, der "forvrænger" priserne på edbpriser.
--
http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-X68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO
#11
Buster87
Ultra Supporter
02-02-2014 20:15

Rapporter til Admin
Har haft et bundkort til rma hos dem og det tog knap 2 måneder med flere mails frem og tilbage hvor de lovede det snart var færdigt
--
Asus p8p67 pro rev 3,1, I5 [email protected], 2x4 gb 2000 mhz ram, Gigabyte 670 oc, Coolermaster 850 watt, Ocz agility 120 gb fractal design r3
#12
JRM
Elitebruger
02-02-2014 21:42

Rapporter til Admin
Deres RMA er meget præget af hvordan producenternes RMA er indrettet. Ergo, har producenten en dårlig RMA, kan butikken (i dette tilfælde BJ-Trading) også en service herefter. visse producenter kræver at få produktet tilsendt og tilset, andre krediterer bare butikken, såfremt de kan konstatere fejlen, og så skal butikken bare destruere varen, eller lave en samlet forsendelse ved lejlighed når antallet at varer når et X antal. Sådan er det også for flere butikker. Har handlet en del der og RMA lidt, men der har ikke været nogen ko på isen.
--
C2Q Q8400 [email protected] Ghz / Asus P5Q-Premium P45 / 8GB Corsair XMS2 PC6400 / XFX HD6950 2GB XXX / 128GB Samsung 840 Pro
#13
madssiig
Supporter Aspirant
03-02-2014 07:10

Rapporter til Admin
Har haft en ram hos dem, de ville have jeg selv skulle betale for fragten. Snakkede så med dem omkring den rma, og det lød som om de ikke viste noget som helst, om hvad de har med at gøre. De mente også at hvis den bestemte ram model, ikke stod som understøttet hos bundkort fabrikanten, så virkede den ikke der i. Meget useriøst, og ringe service, plus de er meget ubehøvlet, hvis man ikke lige er enig i det de siger. Så jeg undgår det frem over, handel et andet sted, med mindre du virkeligt spare rigtig meget, eller de er det eneste sted, der har det du skal have. #12 Det er fuldstændigt under ordnet, for det er butikken som sidste led, der har reklamations ansvaret over for forbrugeren, så hvordan de får deres penge hjem, har intet med dig som forbruger, eller dine rettigheder at gøre.
--
#14
JRM
Elitebruger
03-02-2014 08:35

Rapporter til Admin
#13 Det er jeg godt klar over :) Jeg refererer mest til reparationssager. Tager producenten lang tid om at reparere, ja så rammer det jo også butikken. mht. til varer som skal direkte ombyttes ifg. købelov osv. er det deres eget bogholderi osv. der afgører hvor hurtigt og smertefrit det går.
--
C2Q Q8400 [email protected] Ghz / Asus P5Q-Premium P45 / 8GB Corsair XMS2 PC6400 / XFX HD6950 2GB XXX / 128GB Samsung 840 Pro
#15
stallemanden
HOL Moderator
03-02-2014 08:38

Rapporter til Admin
Har handlet en god sjat gange hos dem. Har haft én RMA sag, med en WD RED der ikke virkede. Sendte den retur, og der var ingen bøvl. Det eneste jeg kunne have ønsket mig var, at de havde kunne håndtere at sende erstatningsdisken sammen med den ekstra jeg bestilte ved samme lejlighed. De var også lidt sløve til at få sendt erstatningsdisken - den kom en lille uge efter jeg havde modtaget den ekstra jeg havde bestilt.
--
+1 indlæg = *PUFF*
#16
madssiig
Supporter Aspirant
03-02-2014 12:20

Rapporter til Admin
#14 En reparations sag siger købeloven, skal ordnes inden for rimelig tid, hvis det så vurderes af evt forbrugerombudsmanden, at reparationen har taget længere tid end rimeligt er, så er det stadig det sidste led, inden forbrugeren der har ansvaret, også selv om produktet er sendt til producenten. Så det kan ikke bruges som undskyldning, at producenten er er langsom.
--
#17
Martin
Gæst
03-02-2014 12:56

Rapporter til Admin
Jeg købte dele til en ny maskine som jeg samlet.. Men havde fået defekte ram som fejlede in MEM86.. Så da jeg tog ned i butikken for at få dem byttet, så nægtet de at ombytte og ville have at de skulle teste dem osv selvom de var købt samme uge.. Hvilket ville tage dem 1-2 uger.. WTF Men da jeg skulle til Lan i weekenden, så jeg købte nye ram et andet sted og har ikke handlet hos dem siden..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Erfaring med rma hos B.J.trading

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning