Hvis du ikke kan "stole" på et velebableret firma, hvem vil du så stole på?
--
Sælger guld på Ravencrest Horde/Ally. Kontaktinfo i brugerinfo
Intra- betyder "inden for", og er ikke en forkortelse for interesseret
ved ikke så meget om det det er derfor jeg spør kan man det ? :)
--
Hej nej de beholder dine penge og laver bål af dem .... Hvad siger trustpilot dig?
--
uddannet radio/tv forhandler. Ved Tv/Hifi spørgsmål smid mig en mail. :-)
Hahahaha.. Åh gud :-D
Køb du bare hos Sharkgaming, men lad din far om det.
--
^ ny gamer på vej.
det er ikke sjovt mener det kan man stole på dem ja eller nej :)
--
Ja, du kan. Der er intet at frygte
--
Jesus Christ...
Ja du kan godt stole på Sharkgaming.
--
Stavefejl samt grammatiske fejl er mulige da mange af mine indlæg på HOL er skrevet fra enten iPad eller iPhone.
For specs se min profil.
Jo, du får din pc tilbage, jeg var dog ude for at en af sidepladerne på kabinettet ,ikke var den der sad på da den blev indleveret, mit barnebarn blev ret sur over at alle hans Apple logoer mm var forsvundet.
--
Du kan sagtens stole på dem, det siger nogle tilfældige på et hardware forum uden begrundelse.
--
Sælger guld på Ravencrest Horde/Ally. Kontaktinfo i brugerinfo
Intra- betyder "inden for", og er ikke en forkortelse for interesseret
Sagtens! Nok det bedste i dk!
--
Er altid klar til at hjælpe lige præcis dig!
#13,jeg begrundede faktisk mit svar, og det var ikke udelt positivt.
--
#0 - Du kan stole på dem min buddy har lidt købt fra dem han er over tilfreds med sit produkt - Jeg er fortaler/promotor for dem hvis du skal ha en rabat kode så send mig en e-mail
[email protected] og
--
Gamer for life Har før købt en PC ved Sharkgaming hvor den var fuldstændigt ødelagt da jeg modtog den (PostDK + ikke ordentligt samlet), sendte den tilbage og fik en ny retur.
Dog med det beskadigede grafikkort så tog lidt ekstra tid, da det skulle sendes frem / tilbage.
Ud af de 2 computere jeg har købt har den ene været forkert opsat og den anden var bare en direkte katastrofe.
- Og som du kan se på trustpilot er der en del der har været ude for tingene ikke har været samlet ordentligt.
--
#17 - Lyder somom du ikke har snakket med supporten - For i alle tilfælde af fragtskade + andre skader er deres service super god og de hjælper folk med at få styr på det så det hele virker.. Fragt skade er ikke Sharkgaming skyld - så det kan ikke lægges på dem. og de sender dig ikke et defekt grafikkort da alle deres computeres testes inden de bliver sendt til modtageren
--
Gamer for life
Jeg har personligt kun haft positive erfaringer med Shark-Gamings service, med afhentning af min computer ved min dør, og aflevering samme sted, samt løbende informationer undervejs :) Den eneste grund til at jeg ikke kommer til at købe derfra igen, er at jeg foretrækker at bygge selv :) Hvis jeg skulle anbefale andre (ikke selv-byggere) et sted at købe fra, ville de dog stå højt på min liste.
--
Hi-fi-freak
"The problem with quotations on the internet is that you never know if they're genuine" - Abraham Lincoln
#18 Du skriver selv du er promoter - så lad være med at beskytte firmaet.
Hvis det er det han har oplevet er det det han har oplevet.
--
the688 FOR PRESIDENT!
#18
Snakkede med supporten omkring det beskadigede system og sendte derefter systemet tilbage til dem, de kunne ingen fejl finde på GFX så de satte den i det nye system hvilket også gav fejl. Efterfølgende sendte de et nyt GFX og jeg sendte det beskadigede retur, derefter fungerede systemet.
Og mit andet system kunne ikke gennemføre en 3D mark da BIOS var opsat forkert.
--
#18 Ked af at sige det, men din troværdighed er lig med 0
--
If you stand for nothing, you'll fall for anything
#20 Jeg får intet ved at være supporter det er af ren lyst og vilje - og det har intet med at beskytte dem, Det er
min egen erfarning med dem.
#21 Så det hele virker nu og du virker da tilfreds?
#22 jeg forklare intet omkring troværdighed så det da klart.
--
Gamer for life
Well, efter at have flyttet kablerne lidt rundt og så opsat BIOS rigtigt i det første system så den kunne yde noget, ja.
Man ville jo som "almindelig gamer" ikke have en chance for at rette sådan noget, som er dem i henvender jer til hovedsageligt.
Og det system der blev sendt frem og tilbage, hvor vi blev enige om en kompensation der skulle rykkes for, langt fra.
Er ikke et sted jeg har tænkt mig at handle igen.
Og så det du skrev i tidligere topic, mht. fragskade. Da den ikke var samlet ordentligt fra butik af kan det godt lægges på dem.
(Manglende skruer i PSU / til at holde siden på case)
Så burde i også kunne lure hvilken der er tale om.
--