Sådan som jeg forstår det, er der nok noget galt med dit tastatur. Jeg syntes at du skal kontakte dem du har købt det af, og i det mindste få dem til kigge på det.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0 Mig og min ven har haft lige det sammen problem som dig..
Dog ved jeg ikke hvordan man fixer, det andet end at trække stikket ud, som du også skriver...
Jeg købte kort tid efter : Logitech G19, kan kun anbefale det..
- Wallax :D
--
I7 2600K , 2x GTX 580 SLI , HAF X , 120GB SSD , Corsair H70 , Asus Maximus , G19 , G9x , 8GB Ram 1600Hz , BenQ XL24lOT.
Din lycosa failer, har haft min i over 2 år nu, uden problemer.
Kan du ikke sende den ind med din garanti?
--
.
Jo, det tror jeg også jeg gør, snyd du fik en uden problemer, da mange af mine venner er blevet sur på mig efter jeg har styrtet med helicotpere.
--
i like this website
DIN Lycosa failer.
Mit har virket fint i det 1½ år jeg har haft det.
--
En eller anden dag, når jeg har tid, laver jeg et flot signatur.
Men den dag er ikke idag.
Det kender jeg alt for godt det der med styrtende helikoptere MAGNUS.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0 Har selv haft samme problem. Det er fordi den version af dit keyboard har en defekt fejl "se lige dens nr og google det". Razer erstatter dem uden problemer. Du skal bare kontakte den butik hvor du købte det.
Ingen grund til rage :D Det er det bedste keyboard jeg har haft i hænderne :D
--
Nå, jeg tror bare jeg har den nyeste driver?. Kan du finde den for mig? eller er det bare mig der ikke kan finde den.
--
i like this website
Razer er et fail mærke :)
--
#9 Underligt den mest foretrukne mus blandt gamere er en Razer Deathadder hvis det failer så meget xD
--
Jeg havde præcis samme problem med mit Razer Lycosa, kunne heller ikke finde andre løsninger end at hive stikket ud hver gang det failede. Det gjorde det lige fra starten.
--
#11 har lige downlaodet en driver fra razers hjemmeside så må tiden vise om det hjælper, syntes bare allered at jeg har prøvet...
--
i like this website
Surprise .... Det standard for Lycosa ... Virkeligt gennemført lorte tastatur af olympiske dimensioner. Har ejet få Razer produkter ... MIT generelle indtryk er at hardwaren i fx deres muse er godt, men selve byggekvaliteten er ret dårligt.
Men vi har heldigvis hver vores smag inden for alt :)
--
Mvh. gQrgh / Mads http://geekentertainment.org[...]
http://db.tt[...] jeg købt sådan keybord i december 2011 men der var også fejl på det efter 2 dag jeg gik ned i den butik hvor jeg hade købt det og fik det bytte til et nyt det gjorde jeg 3 kan alle med den tast fejl men så 4 gang der bytte jeg det til razer BlackWidow Ultimate og det virker
--
cpu i7 930 bundkort asus P6T se grafikkot nvidia gtx 260 ram Mushkin 12800 lydkort Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro kabinet cooler master haf 932
Er jeg den eneste som har prøvet at google det? Razer lavede 2 serier, hvor at det elektroniske edb frøs. Hvilket resultere i at knapperne bliver holdt nede.
Tjek lige hvad serie nr er på keyboardet. Det starter med: RZ** - ********
Som jeg også skrev tidligere giver razer et nyt keyboard. Men fair hvis folk vil svine, men trods alt erstatter de produkter hvis de fejler :S Dog har mine oplevelser med logitech været utrolige ringe.
--
Der står produkt kode rz03-00181900
--
i like this website
16# Så synes jeg du skriver til Razer, og hentyder til deres fejlproduktion med serienummeret RZxx-xxxxxxxxx
og ønsker det ombyttet da fejlen opstår.
Razer sender dig glædeligt et nyt tastatur og en returlabel til dem til ombytning.
--
Hvis det ikke virker, brug da ikke vold! - Men en større hammer! :-)
Mit gør det også!
har også købt på komplett
--
Det failer skam ikke
Det gør bare hvad Lycosa er lavet til... At være lort! At være førsteklasses skrammel! Det er lige til at lukke op og skide i!
--
Citat ToFFo: "Jeg ka ordne ludere hurtigere end sNIPP ka æde en big mac"
Jeg har ikke kunnet finde nogle steder på razers hjemmeside hvor jeg har kunne skrive til dem. Skal jeg skrive til komplett istedet for?
--
i like this website
#19 Dejligt med go' feedback. Brug dog tiden på noget andet??
#20 Ja kontakt komplett, og fortæl om dit problem osv. Så har du et nyt udgangspunkt. Mit keyboard er købt hos Webdanes, og har været så uheldig at få 2 keyboards med næsten samme RZ-nummer, som havde "fryse fejlen", så har fået ombyttet mine 2 gange, har fået det byttet uden problemer. Ja det er neder, men trods alt har jeg fået et nyt produkt med ny garanti.
Nogle er glade for razer "inkl mig", andre imod, men der kan ikke sættes en finger på deres virkelig gode ergonomiske design, om det så er mus eller lign. Desværre har der været sket nogle fejl angående deres produkter, men hellere at razer accepterer deres fejl og erstatter dit produkt med et nyt. Hvor imod logitech & Microsoft som mener, at det er en skade du har lavet, eller en reparations tid på +8 uger. så sidder du enten med et defekt produkt, eller uden de næste mange uger. "Dette er mine oplevelser"
Men f.eks. en microsoft intellimouse 3.0 har en "fejl" at når scroll er blevet godt brugt "MSI BUGG", "hopper" hjulet uden du kan gøre for det, men derfor køber gamers stadigvæk sådanne muse pga. ergonomien. Dog har andre mærker så som steelseries og Zowie prøvet at lave nogle nye muse med næsten identisk design fordi folk ELSKER DET.
Men igen dette er blot min holdning, men jeg kan da ikke tro, at ingen andre har haft nogle negative oplevelser med andre produkter end fra razer??
--