Fejl 3000-3999: (3002, 3004, 3013, 3014, 3018, 3164, 3194 osv.) Fejlkoder i 3000-området betyder normalt, at iTunes ikke kan få forbindelse til gs.apple.com-serveren via port 80 eller 443. Dette kan skyldes interferens fra forældet eller forkert konfigureret sikkerheds- eller firewallsoftware, en post i dit værtsarkiv, der omdirigerer forespørgsler til gs.apple.com (se fejl 1004 ovenfor), eller proxyindstillinger for internettet. Hvis du bruger en proxyserver, skal du prøve uden den eller med et netværk, du ved virker. Hvis det ikke løser problemet, så følg iTunes til Windows: fejlfinding af sikkerhedssoftware. Fejl 3014 kan betyde, at du skal frigøre mere diskplads på computeren, før du prøver at gendanne igen. Du kan prøve at løse fejl 3194 ved at opdatere til den nyeste version af iTunes. Se efter "Enheden kan ikke bruges sammen med det ønskede build" i opdateringsprotokollen.
Har du den nyeste version af itunes? ellers hent det. Det hjælp ved en af mine venner fik den fejl
--
Nyeste update af Itunes er hentet, har nok plads på harddisk, har altid ku update min iphone uden problemer, indtil nu...
--
Info om pc kommer snart.
Der er uden tvivl tryk på serverne i dag/aften også
--
Supra Societatem Nemo
Engang Brøndby - altid Brøndby.
Tvivler, har hørt flere og flere der har fået det til at virke, og fatter bare ikke hvorfor det så ikke virker hos mig?
--
Info om pc kommer snart.
Jeg sidder med fuldstændig samme problemstilling.
Det kunne lige så godt være mig der havde skrevet indlægget.
Jeg er derfor i samme position som Alfneo.
Kunne også tænke mig at vide hvordan vi får opdateret til IOS5
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg havde også selv problemer i starten, så fandt jeg ud af, at jeg havde nogle ting på win7 som ikke var opdateret, det gjorde jeg så... men det virkede ikke, så opdaterede jeg mit virus program og så virkede det! :)
--