Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Advarsel imod MM-Vision!

Af Ultra Supporter Chakiller36 | 26-08-2011 14:19 | 3848 visninger | 52 svar, hop til seneste
Et familiemedlem har købt en computer fra MM-Vision i starten af 2011, den har været sendt ind til mm-vision tre gange. Da computeren nu er modtaget i hjemmet ville den ikke starte op, så jeg åbnede selvfølgelig op for computeren og så følgende: Sata kabel ikke sat til og ødelagt. CPU blæser er ikke sat til! (i øvrigt vendt forkert efter min mening). Motherboard skruer mangler. Motherboard tray skruer i kabinettet mangler. RPM måler til luftudtag er ikke sat til og dingler rundt i maskinen. Computeren blev leveret til en forkert adresse på trods af at de havde fået fortalt den skulle leveres til en anden adresse. Billeder af computeren da jeg åbnede (jeg har pillet noget kabel ståltråd som var viklet rundt om kablet af) http://peecee.dk[...] http://peecee.dk[...] http://peecee.dk[...] http://peecee.dk[...] http://peecee.dk[...] http://peecee.dk[...] http://peecee.dk[...] Jeg har lige ringet ind til mm-vision og han sagde at de ville tage den tilbage for at "reparere" på den. Jeg nævner så at det er på tide at den computer skal køre optimalt, den har fået skiftet motherboard en gang, og de har selv skiftet grafik kortet fordi de mente at det var defekt. De har selv skiftet CPU køleren fordi de syntes 65 grader var for varmt. Jeg har været inde og læse på nettet og hvis man har en defekt vare de ikke kan lave skal jeg have noget nyt eller pengene tilbage, passer det? http://www.forbrug.dk[...] "Sælgeren kan ikke afvise dit krav om ombytning: Hvis det tager meget lang tid at reparere Hvis sælgeren har prøvet at reparere den samme fejl flere gange før Hvis der er mange forskellige fejl ved varen" Og dertil skal det siges at de har været 2 uger om at skife en CPU køler. For at sætte prikken over i'et blev computeren bestilt med et AMD 6850 og den blev leveret med et 5850. De har så ved første reparation skiftet det til et 6870.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#1
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 14:21

Rapporter til Admin
Jeg nævner at jeg har pillet noget ståltråd af og det er en kabel indpakning til CPU køleren jeg snakker om, hvilke også beviser at køleren aldrig har været sat til bundkortet da det ikke rækker så langt.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#2
mr-andersen
Maxi Nørd
26-08-2011 14:23

Rapporter til Admin
Hold da kæft. Det lyder som en underlig omgang. Mon de kan have en ny-ansat der virkeligt har fucket op? Det lyder godt nok underligt. Held og lykke med det..
--
Sandy Bridge setup kan ses i profil. Jeg er 15 år gammel, bedøm mig nu ikke på alderen, tak :-)
#3
e-gamer
Super Nørd
26-08-2011 14:26

Rapporter til Admin
Probably some newbie PC builder ... and the cpu cooler`s fan blows the hot air into PSU :D
--
P183 V3 @ 400rpm, P8P67 Deluxe, i7-2600K @ 4GHz, NH-D14 @ 600rpm, C300 128GB, 4GB 1600/7, AX850, GTX 580 + Alpenföhn Peter @ 600rpm ... 2 x BenQ 120Hz
#4
Humlee
Supporter Aspirant
26-08-2011 14:26

Rapporter til Admin
lyder sku nedtur det du har været ude for! Jeg tror dog at de har lov til at udskifte til nye dele hvis de mener at f.eks. et grafikkort er dødt.
--
#5
Gozujohn
Juniorbruger
26-08-2011 14:30

Rapporter til Admin
Jeg købte en PC til sidste Jul fra MM-Vision og den var både super flot sat sammen og har fungeret flydende til daglig brug. www.trustpilot.com[...] -> Det hjælper på at få dem op ad sædet at skrive en anmeldelse derinde omkring din oplevelse.
--
#6
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 14:31

Rapporter til Admin
#4 Jep jeg tror heller ikke min pap lillebror har noget imod at få et bedre grafik kort i maskinen, men det er da lidt kikset at sætte et 5850 i en computer der er købt med 6850. http://taenk.dk[...] PÅSTAND: Du kan først få ombyttet en vare, når den har været repareret tre gange Vrøvl. En ombytning af en vare er et forsøg på at løse problemet på lige fod med en reparation. Hvis forhandleren vil have lov til at ombytte en vare, skal det ske inden for rimelig tid. Har varen først været repareret flere gange, er den rimelige tid ofte gået, og jeg har ret til at få mine penge retur. PÅSTAND: Forhandleren bestemmer, om din vare skal byttes eller repareres Nej, det er faktisk lige omvendt! Jeg bestemmer, om jeg vil have repareret den defekte genstand, eller om jeg hellere vil have en ny, identisk model. Kun hvis forhandleren kan dokumentere, at mit ønske vil være uforholdsmæssigt meget dyrere at opfylde end den modsatte løsning, kan forhandleren bestemme, hvilken løsning der skal få varen på ret fod igen. Hvis mit ønske slet ikke kan lade sig gøre, eksempelvis fordi forhandleren ikke kan skaffe en identisk model til en ombytning, er jeg nødt til at acceptere en anden løsning end den, jeg ønskede. Altså det som jeg er ude på er at få pengene tilbage og i følge teksten ovenover skulle det kunne lade sig gøre.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#7
jonas2401
Ultrabruger
26-08-2011 14:33

Rapporter til Admin
hmmm lyder pænt fucked up!! Jeg har dog kun positivt at side om MM's service ved reklamationer. Jeg fik sidste vinter en maskine, der først larmede helt vildt og havde nogle forkerte ram i. Det tilbød de med det samme at ordne, da jeg så kom hjem med maskinen kunne den ikke starte op... Det blev jeg selvfølgelig pænt irriteret over og jeg sagde derfor at jeg ville have en helt ny maskine da jeg ikke havde tiltro til den jeg havde fået. Det accepterede de uden mere diskussion så jeg fik en ny og den har kørt perfekt lige siden :) Så mit råd: Sig at der har været for meget bøvl nu og at du vil have en ny hvor de har koncentreret sig lidt om at skrue den korrekt sammen ;) Jonas
--
PhenomII 1090T 6x3,20GHz * GA-870A-UD3 * 8GB HyperX 1600 * Seagate 1TB(7200rpm) * AMD HD6870 1GB * Silent Unicorn * 750W ATX psu silent 17dB
#8
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 14:35

Rapporter til Admin
De søger også en IT supporter/Datateknikker, hvis i kigger på deres hjemmeside.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#9
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 15:05

Rapporter til Admin
Jeg har ringet op igen og jeg nævnte det med købeloven, straks var tonen bedre. De sender et fragtbrev til adressen og så sender jeg computeren ind, der ville de vurdere om jeg kan få mine penge tilbage.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#10
MingeBag
Elite Supporter
26-08-2011 15:11

Rapporter til Admin
Advarsel? De har jo stadig skiftet motherboard, os så har de jo også givet dig et nyt grafikkort og endda et bedre et. Har handlet og haft RMA med MM-Vision før, hvilket bare har været positivt.
--
Intel i7 920 | Corsair H70 | Intel DX58SO | 6GB XMS3 Corsair | 64GB SSD | ZOTAC GTX 580 1,5GB | 750GB Samsung F1 | Corsair AX850W | CM HAF 932
#11
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 15:17

Rapporter til Admin
hold kæft en gang sjusk, det er altså utrolig man kan sende sådan en maskine ud til en kunde det er squ en ommer.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#12
Reewo
Megabruger
26-08-2011 15:19

Rapporter til Admin
Jeg har lige talt med dem derude.. Der blev nævnt en nævenyttig og påståelig kunde som mente han tilnærmelsesvis var uddannet jurist med speciale i købeloven, med hvem de end ikke gad prøve at tale fornuft.. Det lyder sgu lidt skægt.. :)
--
Selv fede mennesker kan have tynd mave..!!
#13
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 16:08

Rapporter til Admin
#10 Jeg havde ikke bedt dem om at skifte motherboard, jeg havde bedt dem om at få computeren til at fungere, og den lavede samme nummer med det nye motherboard, ligeså med grafik kortet. #12 Hvis det er mig de snakker om der så er de da for latterlige. Jeg fortalte ham bare hvad jeg havde læst på forbrug.dk og jeg kunne ikke forstille mig at en special udannet jurist samler viden fra forbrug.dk Bortset fra det så mente han selv at han var ekspert i love.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#14
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 16:26

Rapporter til Admin
#13 der ikke så meget at tale om du har vel købt den online og du har 14 dages fuld returret, netop for at beskytte forbrugeren mod sådan en gang sjusk. Jeg har altid kun hørt godt om mmvision men dette er så meget minus at jeg skal høre 999999 positive historier igen før jeg vil anbefale dem til nogle.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#15
McCleod
Junior Nørd
26-08-2011 16:27

Rapporter til Admin
#6 5850 er bedre end 6850.
--
Handel med Komplett holder ikke danskere fra arbejdsløshedskøen.
#16
fisen
Monster Supporter
26-08-2011 16:31

Rapporter til Admin
#15 Vi snakker vist 1000 del promille :-)
--
#17
vator
Monsterbruger
26-08-2011 16:33

Rapporter til Admin
#6 Du tager fejl Du har ikke RET til at bestemme hvad det skal byttes til .. Forhandler har 3 muligheder: 1 Give dig pengene tilbage 2 Give dig et identisk produkt 3 At tilbyde en reparation af produkt 10# Det er jo sjusk det her. desuden havde han jo betalt for et 6850 og ikke for et 5850, det er et princip.
--
Intel Core i7-2600K 5100 MHz + 2x MSI NVIDIA GeForce GTX 580 OC SLI + P67A-UD5
#18
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 16:35

Rapporter til Admin
#16 hvis man ikke ved hvad man snakker om skal man nok holde keje 5850 er 6% hurtigere end 6850.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#19
fisen
Monster Supporter
26-08-2011 16:42

Rapporter til Admin
Hentyder du til faktuelle benchmarks eller spiller du bare smart, Begge bygges på Radeon HD 5850. Dvs 6850 bygges på samme. Simpel Google http://www.notebookcheck.net[...] Men igen. Hvor meget tillid skal man smide til det site. Det er efterhånden som det er den hellige gral herinde
--
#20
Lacco
Juniorbruger
26-08-2011 16:44

Rapporter til Admin
Jeg vil godt støtte op om at MM vision er et skod firma. Jeg har en kammerat der har købt en PC der. Jeg gider ikke at forklare forløbet da det blev ret langt. Men een ting er sikkert jeg skal ihvertfald aldrig handle der efter den lorteservice+produkt som de leverede til min kammerat.
--
#21
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 16:45

Rapporter til Admin
#19 Jeg spiller ikke smart glemte bare linket http://www.techpowerup.com[...] Ps det giver ikke meget mening at sammenligne mobil udgaver med standart pc udgaver.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#22
Helmer
Maxi Supporter
26-08-2011 16:49

Rapporter til Admin
#13 :) forbrug er en forsimpling af den reelle lovgivning, som er skabt for forbrugeren. ikke for juristen. Forbrug tolker lovgivningen ud fra et forbrugersynspunkt, og i mange tilfælde er de oplysninger på forbrug ikke brugbare til noget som helst. Rimelig tid, når vi taler om en computer er tidligere blevet fastlagt til omkring 1 til halvanden måned og ikke kun 14 dage. dertil har MM-vision forsøgt at udbedre fejlen 2 gange efter hvad jeg kan forstå ? Hvor det i første tilfælde drejede sig om en fejllevering kan vi altså konkludere at de reelt kun har haft et reperationsforsøg. Der er derfor ikke nogen mulighed for at købe vil blive ophævet umiddelbart, da MM-vision stadig har mulighed for at reppe på PC'en. At de har lavet lort i den med kabler kan jo skyldes flere ting, og det har nok ikke været deres plan at sende en maskine afsted uden samtlige kabler var sat i og computeren var testet :) så synes, at du skal sende den retur hurtigst muligt og sige, at du forventer en expressbehandling i denne sag, da du allerede har ventet på en tekniker, som desværre gik til kaffepause :) #19 det drejer sig om desktopserien og ikke mobility serien ;)
--
Macbook Pro 17'' :)
#23
fisen
Monster Supporter
26-08-2011 16:50

Rapporter til Admin
Men igen en kilde man skal satse sin tillid til, og intet bevis. Det er stadig teoretiske resultater og "real world" resultater noget andet. Men nok flueknepperi. Ja, 5850 er hurtigere, men omvendt forbruger det også mere strøm. Så vidt jeg husker - er ikke sikker, så bruger 5850 151 Watt og 6850 30 watt mindre? Her til bruge 6850 OpegGl 4 og 5850 bruger 3.2. Så meget spiller ind
--
#24
fisen
Monster Supporter
26-08-2011 16:51

Rapporter til Admin
#22 #19 det drejer sig om desktopserien og ikke mobility serien ;) Ja og? Det er stadig bare neddroslet desktop udgaver
--
#25
Haas.
Superbruger
26-08-2011 16:58

Rapporter til Admin
min far købte en maskine hos dem lige inden jul, og der var ikke andet end bøvl hos dem, usb3 virkede ikke kort var ikke monteret ordentligt, og da den havde været til "rep" derinde var det bare blevet værre.. plus de havde brækket noget plastik af et eller andet monteringramme... er ikke særligt imponeret.
--
#26
Helmer
Maxi Supporter
26-08-2011 17:09

Rapporter til Admin
#24 lad det nu ligge fisen. du sammenligner noget helt andet, så stop nu. der vil altid være forskel på resultaterne ved ombygning :), og hvis du endelig skal fortsætte med at kommentere, vil du så ikke gøre det på trådstarters problem:) #25 så længe du tror den information gavner trådstarter så okay:) trådstarter. håber mit tidligere indlæg besvarede din tvivl om hvorvidt du kan kræve pengene retur:) der er ikke så meget mere i det:)
--
Macbook Pro 17'' :)
#27
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 17:10

Rapporter til Admin
#23 misforstår jeg dig eller påstår du at http://www.techpowerup.com[...] er utroværdig ? deres test er da noget af det mest grundige man kan finde de tester netop i flere forskellige spil og programmer og laver så en gennemsnit af hvad de forskellige yder.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#28
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 20:32

Rapporter til Admin
#22 Nej computeren virkede ikke og så blev den sendt afsted, og da den alligevel var til reparation bad jeg dem skifte kortet til et 6850. #15 Definer bedre? Efter min mening er 6850 bedst.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#29
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 20:46

Rapporter til Admin
#28 det hurtigste er 5850 bedst er vel lidt hvad man ser på tænker man på sit strøm forbrug er 6850 jo bedst. 6850 burde også støje mindre men jeg er ikke sikker :)
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#30
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 20:49

Rapporter til Admin
#29 Lige præcis. MM-Vision lyver også, de siger at de har stress testet den i 24 timer og det kan de umuligt ha' gjort uden at have blæs på cpu køleren.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#31
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 21:05

Rapporter til Admin
Jeg tror bare de skal se at få ansat en der ved hvordan man samler en maskine også give ham en ordentlig løn. Det vil for skåne dem for mange problemer fremover. Surt de bor der ovre på djævle øen lige sådan et job jeg søger :)
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#32
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 21:07

Rapporter til Admin
#31 Ja det er ret surt, det lyder som et fedt job hvis stemningen der inde er god.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#33
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 21:13

Rapporter til Admin
hvis man som mig er bidt af en gal hardware nørden og elsker at samle maskiner og teste dem efter de er samlet er det et fedt job. havde et i nogle år til firmaet desværre lukkede den afdeling grundet truende konkurs :( Jeg kan faktisk bedre lide at samle og teste og fejl finde maskiner end at bruge dem :)
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#34
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 21:19

Rapporter til Admin
#33 Så find et firma der søger og gør en forskel. Jeg hader 'IT Eksperter' der stinker til IT, enten aner de ikke en skid ellers er de 10 år bagud.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#35
Jimer
Mega Supporter
26-08-2011 21:29

Rapporter til Admin
Jeg har haft skrevet en email til MM-Vision da jeg ikke kunne forstå dette i forhold til den service jeg normalt har oplevet hos dem, og jeg har fået en mail tilbage fra direktøren hvor han skriver at de har undersøgt sagen grundigt, og at de i øvrigt har tilbudt afhjælpning hele vejen igennem og ikke har stillet sig på bagben, samt at de lover kompensation til ham for besværet. Han skriver at de har erfaret at det der er sket er at en tekniker skulle stoppe og han skulle have haft afsluttet sagen, men så åbenbart ikke nåede det, og den nye teknikker der overtog fejlagtigt troede den var færdig og bare afsendte den, hvilket selvfølgelig er dumt, men trods alt menneskeligt. Jeg kan ikke kopiere mailen lige nu, men gør det senere. Jeg tror altså at det er en menneskelig fejl fra en ny medarbejder og under alle omstændigheder er det jo ikke det jeg kender dem for og heller ikke det jeg tror de fleste gør så det er jo bare en dum fejl som bliver blæst op. Jeg kopierer lige mailen senere.
--
Kvalitet koster, men skaber også oftest størst glæde. Det kan godt være dyrt at købe billigt.
#36
Chakiller36
Ultra Supporter
26-08-2011 21:35

Rapporter til Admin
#35 De har ikke lovet en skid kompensation, og den eneste hjælp de har givet er 2 ugers ventetid for at sætte en skide køler på, og så har de tilbudt mig at sende computeren ind til dem igen.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#37
Tim94
Superbruger
26-08-2011 21:41

Rapporter til Admin
Har lige købt en vision intel game hos dem uden nogle problemer og computeren virkede præcis som den skulle med installerede driver og det hele. Men forstår ikke hvorfor jeg har fået en 750 watt energon isted for 700W ATX 17dB strømforsyning Gaming Silent og et samsung dvd drev med brænder i stedet for en sony.
--
#38
Jimer
Mega Supporter
26-08-2011 21:42

Rapporter til Admin
Jeg skriver jo heller ikke at de har lovet dig det, men bare at de giver dig det. Men måske med den holdning bliver det svært. Det er klart at hvis de har nægtet at hjælpe dig så er det noget andet, men det er jo så absolut heller ikke sådan jeg læser det hverken fra dig eller fra dem. Men vent dog lige med at flippe helt ud til du har hørt videre i sagen og giv dem en chance. Man kommer ikke altid så langt med at gå helt amok, og der er jo tydeligvis tale om en fejl, som de så også erkender. Men nok om det. Jeg ønsker dig held og lykke og håber da at det hele ender godt for dig. Jeg er da også sikker på at vi hører herinde hvis det skulle gå galt eller godt mon ikke.
--
Kvalitet koster, men skaber også oftest størst glæde. Det kan godt være dyrt at købe billigt.
#39
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 21:47

Rapporter til Admin
de har vel ikke haft flere sony kvaliteten er ca den samme. ang psu står der hvilket mærke de har lovet ? for en energon kan vel også kaldes en gaming psu og hvis den ikke larmer så er den jo også stille :)
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#40
DEVIL_DK
Guru
26-08-2011 21:50

Rapporter til Admin
#38 en fejl der er mange fejl på den maskine den værste er da at de blander andre ind i en sgan med en anden kunde. de burde have svaret dig at de ikke vil kommentere sagen men ordner det med kunden slut.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#41
VaNoS
Juniorbruger
26-08-2011 22:48

Rapporter til Admin
Har handlet en del hos MM-Vision og haft min nuværende pc med en RMA sag der henne, det tog lidt lang tid, da det var en periodisk fejl der kom med forskællige fejlkoder på. De har haft skilt maskinen ad og renset alt hvad der var at rense, stress testet den i 48 timer og uden fejl. Intet sad og dinglede, eller manglede skruer, alt var som det skulle være, så det lyder som en meget uheldig sort mandag med den maskine.
--
Gigabyte GA-870-UD3/AMD Phenom II X6 1090T/DDR3-1600 Kingston HyperX 8GB/HDD Seagate 1TB/Nvidia GF GTX 470 /PSU Energon 1000W/Win 7-64-bit
#42
minoo
Maxi Supporter
26-08-2011 22:58

Rapporter til Admin
den del de skifter ud behøver som ikke være ny de skal bare kunne give et halvt år garnti hvis de sætter noget der er brugt i det er dog ikke optimalt
--
i7 CPU 920 @ 2.67GHz|2XRadeon HD 5870|Asus P6T| Kingston 12 GB DDR3 | 2XBarracuda 1.5-TB| Scythe 750W 80+ | laptop HP dm3-1125eo
#43
Tom
Gæst
26-08-2011 23:32

Rapporter til Admin
Tror nok at de har fået ny medarbejder, der er endnu ikke erfaring nok på området.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#44
Tim94
Superbruger
26-08-2011 23:56

Rapporter til Admin
#39 Ok. tak for svaret :)
--
#45
Chakiller36
Ultra Supporter
27-08-2011 00:23

Rapporter til Admin
#43 Ham jeg snakkede med sagde at computer samleren var ny og han skulle starte et sted, der svarede jeg at mm-vision var et dumt sted at starte. Det er jo ikke meningen at han skal øve sig på vores computere? #38 Hvor er det helt præcis du mener jeg flipper ud? Bortset fra det syntes jeg at jeg har min fulde ret til at flippe ud når jeg modtager en computer der ser sådan ud, og så bilder de mig oven i købet ind at den har været stress testet. #40 Ja det er ret uprofessionelt at blande kundernes samtaler rundt. Godnat.
--
Don't you ever get stuck in the sky, then you are high.
#46
Crotaphytus112
Elitebruger
27-08-2011 00:27

Rapporter til Admin
Alt det fis med "jamen det er nok bare en ny medarbejder" etc. holder jo ikke en skid! En hver idiot, som bare har smidt en pc sammen mindst en gang i sit liv og som bare har lidt omløb i hovedet, ville ikke have lavet de fejl. Måden hvorpå computeren er samlet, bærer mest af alt præg af, at vedkommende ALDRIG har gjort det før og i processen måske er blevet frustreret (=smadret SATA-kabel...) At computeren måske er kommet for tidligt afsted til kunden, grundet skift i medarbejder-staben lyder da sandsynligt. Men derfor bør der sgu da ikke ligge et smadret kabel fra tidligere "tekniker" inde i computeren. Det er da okay til en vis grænse, at mennesker begår fejl (selvom dette her grænser til åbenlyst idioti). Det er modviljen mod at udbedre disse fejl som er det værste. Fejlene er så store og åbenlyse, at kunden bare skal have stukket en ny pc og så er den sag ude af verden.
--
Med venlig hilsen Crotaphytus112 Email & MSN: Stefan_dyr (at) hotmail.com
#47
DEVIL_DK
Guru
27-08-2011 01:29

Rapporter til Admin
#46 kunne ikke være mere enig, og sætter man en helt ny mand til at samle og reparere maskiner efterser man den da lige de første par gange så man ved det han laver er i orden. #42 reparere de en del beholder den den reklamations ret den havde før rep. Sætter de en ny eller anden del i skal de give ny reklamations ret det vil sige 2 år længer er den ikke. de må også kun bytte en ting til noget der er det samme eller bedre og her kan man så diskutere om det ene kort er bedre end det andet men jeg ville nok have valgt at give kunden det han havde i forvejen eller spørge om han ville være tilfreds med det lidt ældre kort men hurtigere. det er rimelig let lige at ringe til kunden eller skrive til dem.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#48
Lars2222
Semi Nørd
27-08-2011 05:56

Rapporter til Admin
En har fået forkerr ram , en har fået et andet grafikkort, Hvis man bestiller et 6850 skal man ha et 6850. ikke et 5850, er 6850 umuligt at skaffe , burde man kontante kunden eller tilbyde et tilsvarende dog med kundens accept
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#49
Chakiller36
Ultra Supporter
15-09-2011 23:42

Rapporter til Admin
MM-Vision giver pengene tilbage efter en kæmpe krig.
--
THE MAC. It's like shaving with a bowling pin.
#50
sNIPP
Giga Nørd
16-09-2011 00:23

Rapporter til Admin
Ked af at høre du har haft en længere omgang med MM-vision. Næste gang vælg Sharkgaming.dk :D?
--
Never Back Down, Stand Your Ground http://www.shokoboyz.dk[...] Plague Injector -> Mess with the best? Die like the rest!
#51
Auxois
Maxi Supporter
16-09-2011 00:35

Rapporter til Admin
Det manglede da også bare. Dine billeder er da også en advarsel mod, hvad det er for nogle latterlige kompoenter de ellers benytter sig af. Altså, ud over "samlekvaliteten" ;-) Kabinettet ligner jo noget fra 90'erne af, og den PSU er decideret farlig.
--
Nothing to prove - Just here to compete
#52
Chakiller36
Ultra Supporter
16-09-2011 13:09

Rapporter til Admin
#50 Pengene bliver brugt på PC hos Topdata, MM-Vision har ellers så godt et ry. #51 Haha so true!
--
THE MAC. It's like shaving with a bowling pin.

Opret svar til indlægget: Advarsel imod MM-Vision!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning