Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Advarsel! computersalg.dk's service.

Af Ny på siden PeterAnd89 | 26-02-2010 13:03 | 4857 visninger | 27 svar, hop til seneste
Jeg har sendt en mail til [email protected]: K- ære Computersalg.dk Jeg bestilte i mandags d. 22/2 en godt og vel komplet computer (se ordrenummer) og kunne se at alle delene ifølge jeres hjemmeside var på lager og den forventede leveringstid var 1-3 dage. Dette var også fint nok og jeg var i stand til løbende at følge med på jeres hjemmeside via jeres glimrende track and trace funktion og kunne efter en dag se at det hele lå "klar til pluk" med undtagelse af den CPU køler jeg havde bestilt. Egentlig havde jeg jo bestilt et CPU boxed set hvor der følger stock køler med så d. 25/2 (seneste leveringsdato I havde angivet) ringer jeg ind til jeres kundeservice og taler med en ung herre. Han fortæller mig så at hjemmesiden der viser lagerstatus desværre har været lidt ude af trit med virkeligheden og at blæseren først ville blive leveret senere og at det altså var denne del der holdte forsendelsen tilbage. Det er jo en ærlig sag og den slags fejl sker så jeg bad ham om at slette denne blæser fra min ordre og sende resten samme dag. Computeren springer vel næppe i luften fordi man har stockkøling. Dette var intet problem og han udtalte noget i retning af "jeg sletter den nu og så bliver delene sendt idag" (han brugte i løbet af samtalen udtrykket "det er ikke noget vi skummer fløde på" da han beskrev avancen ved selve ordren hvis det giver jer nogen idé om hvem det kunne være). Dette medfører jo så at delene ville være mig i hænde dagen efter hvilket jo var okay. 4 dages leveringstid. Næste dag (26/2) hvor jeg spændt venter på leveringen af mit nye system er jeg inde på track & trace siden igen og opdager til min store fortrydelse at ordren tilsyneladende er uændret. Dette kan jo skyldes at siden ikke er opdateret eller noget i den retning så jeg beslutter mig for at ringe til computersalg.dks kundeservice endnu en gang for at høre om tingene er som de skal være. Herren jeg får i røret denne gang fortælle mig så at ordren er uændret og at der tilsyneladende ikke har været nogen inde og behandle den dagen før. Situationen er således uændret og køleren jeg oprindeligt havde bestilt var stadig den del der holdte forsendelsen af systemet tilbage til trods for at den "blev slettet fra ordren med det samme" dagen forinden. Konsulenten jeg taler med foreslår så samme løsningsmulighed med at slette blæseren fra ordren og sende det idag så jeg havde det efter weekenden dvs. mandag d. 1/3. Han oplyser mig desuden at den blæser jeg havde bestilt ikke ville komme på lager igen. 7 dages leveringstid på varer I tilsyneladende havde på lager i forvejen? Hvis jeg ikke havde ringet og bedt to gange om at få fjernet den blæser fra ordren, hvad så? Var den aldrig blevet leveret? Jeg spørger konsulent #2 om kompensation, men dette er ikke muligt pga. den lave avance på ordren (1,95 %). Beklager denne langtrukne, detaljerede mail, men det er fordi jeg har oprettet en tråd på www.hardwareonline.dk[...] så andre mulige brugere af jeres hjemmeside har mulighed for at vide hvad de går ind til, og for at give jer en ekstra chance for at vælge jeres næste ord med omhu. Hilsen Peter Andersen
--
#1
Lord Papir
Bruger Aspirant
26-02-2010 13:09

Rapporter til Admin
#0 Du burde søge hjælp. Dit liv må godt nok være tomt og meningsløst. 2 små fejl der kan ske for enhver og du går ud i et forum og advarer mod firmaet.
--
#2
jespert
Mega Nørd
26-02-2010 13:11

Rapporter til Admin
#0 Er det ikke lidt overdrevet at brokke sig så meget over så lidt?
--
#3
Lars.1979
Semi Supporter
26-02-2010 13:14

Rapporter til Admin
#0 Ville altså sige at det der er intet i forhold til de "skræk" historie man høre om fra andre og andre butikker.
--
#4
stallemanden
Junior Nørd
26-02-2010 13:19

Rapporter til Admin
Hvis det er udtryk for de største problemer du har, så må jeg nok sige, at du har et rigtig let liv :)
--
Smerter? : http://paincare.dk[...] Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...] Google Wave: [email protected]
#5
PeterAnd89
Ny på siden
26-02-2010 13:24

Rapporter til Admin
Jeg valgte netop computersalg.dk efter anbefalinger fra andre hardwarekyndige. De skulle efter sigende være prisstærke såvel som kompetente. Prisen er fin, ja, men det faktum at det kan lade sig gøre at ringe ind, få en medarbejder i røret som fortæller dig at tingene er ordnet som du beder om for at ringe ind dagen efter og så få at vide at intet er foretaget? Grunden til at jeg reagerer som jeg gør er at jeg er så pissetræt af alle de firmaer der fucker kunder op og aldrig hører for det og så er der også den del af det at jeg havde glædet mig fucking meget til at samle det her system og så er det mindre fedt at få at vide for tredje gang at de ikke liiiiige kunne levere den dato de havde lovet. #3 du taler om skrækhistorier fra andre sider, men lad os nu antage at jeg havde intet foretaget? Hvor længe tror du den ordre havde fået lov til at vente på en blæser der aldrig ville dukke op? Kunne nemt se denne sag her udvikle sig langt værre hvis ikke jeg som kunde havde gjort noget aktivt. #1 & #2 I har sikkert ret, men tak for bump :)
--
#6
Dchang
Maxi Supporter
26-02-2010 13:27

Rapporter til Admin
Hvor kan vi sende bårebuketten hen?
--
#7
Comp
Ultrabruger
26-02-2010 13:30

Rapporter til Admin
#1, 2, 3 og 4 Hvis I har været udsat for det samme som #0, tror jeg I ville reagere fuldstændig som ham. Det nytter ikke at hovere.
--
Core2Duo E8500 3.2 MHz Asus P5Q3 Deluxe Wifi-AP @n 2x1GB Crucial Ballistix 1600 MHz DDR3 XMP, Asus Radeon 4770 Formula,Chill CP-700M 700 Watt
#8
damp barn
Guru
26-02-2010 13:32

Rapporter til Admin
#5 jeg har handlet hos omtalte firma.. og har kun gode erfaringer, også på service/rma siden. alle kan komme ud for uheldige sager hos de enkelte butikker, så ligefrem at sætte advarsel på denne sag,, tja? du sætter service osv,, lidt på en prøve når du handler online, det er billigere og sådan synes altid det har været. de har f.eks lidt længere behandlings tid mm. men du kunne ha været ude for noget meget mere alvorligt og så kunne jeg se grunden til et indlæg,, ellers ikke.
--
fars første AMD spand,, in tha profile :¬)
#9
stallemanden
Junior Nørd
26-02-2010 13:35

Rapporter til Admin
Hvis ikke du havde ringet, havde deres system fanget, under opdatering, at de ikke længere kunne leverer din køler. Så var du blevet kontaktet herom, og fået valgmuligheder. Det er i hvert fald det jeg formoder. De par gange jeg har oplevet en lignende situation ved et, herinde, meget uskældt firma, har jeg i hvert fald fået en opdatering omkring "fejlen". Ikke lige dagen efter jeg har bestilt, men når fejlen er opdaget af systemet. At den første person du har snakket med, har glemt at trykke på den fine knap der hedder "Gem" er selvfølgelig ærgeligt, men i mine øjne er der ingen grund til at fare i flint over det.
--
Smerter? : http://paincare.dk[...] Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...] Google Wave: [email protected]
#10
damp barn
Guru
26-02-2010 13:35

Rapporter til Admin
#7 ja måske.. men der er så også forskel på det og så at oprette en tråd om det?
--
fars første AMD spand,, in tha profile :¬)
#11
stallemanden
Junior Nørd
26-02-2010 13:36

Rapporter til Admin
#7 Nej. Jeg kunne ikke finde på og lave en advarselstråd pga. det han har oplevet. Jeg kunne blive træt af det, men ikke reagere i det her omfang
--
Smerter? : http://paincare.dk[...] Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...] Google Wave: [email protected]
#12
Kim
Gæst
26-02-2010 14:03

Rapporter til Admin
JØSES - get a life. Og du er træt af de firmaer som tager røven på folk som ikke hører fra det. Hvad så med ALLE de kunder som prøver at fuske firmaer OSV. Kunder idag tror jo de skal behandles som konger, og have service her fra til de kommer i kisten... og nååh ja, betale intet for. I B-2-C, har C som blommen i et æg, med alle de rettigheder og klagemuligheder der forefindes. Det er jo nærmest umuligt at drive forretning i dag.... Jeg har selv handlet ved computersalg.dk UDEN problemer.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
Xponic
Junior Supporter
26-02-2010 14:07

Rapporter til Admin
Det her er da vist lidt som at kneppe en banaflue forfra og bagfra samtidigt.
--
10 Ryk i Banditten er bedre end 10 Banditter på ryggen Straffen kommer til dem som venter.
#14
eBBox
Junior Supporter
26-02-2010 14:12

Rapporter til Admin
Jeg har handlet der MANGE gange og har altid været fuldt ud tilfreds med både service, levering og priserne.
--
ASUS | Core i7-720QM + ATI HD5730 + 4GB DDR3 RAM
#15
ledderlappan
Nørd Aspirant
26-02-2010 14:35

Rapporter til Admin
computersalg er den online butik hvor jeg har fået den bedste service. Det der beskrives i #0 er uheldigt og jeg ville selv blive irriteret, men at det ligefrem skal fremstå som en advarsel lyder ganske overdrevet. Sådanne "småfejl" sker jo hele tiden.
--
[Dell M1530][T7250][3GB ram][8600M GT][15.4" WXGA+]
#16
mr-andersen
Semi Supporter
26-02-2010 14:39

Rapporter til Admin
Computersalg har ALDRIG, ALDRIG forvoldt mig problemet. De har en pisse god service som #15 siger og man kan altså også være uheldig. Men den måde du skriver Advarsel på, det synes jeg fanme er lidt groft.. Min 500GB eksterne harddisk gik kaput, jeg ringede op og forklarede hvad der var sket, han sagde den var defekt og jeg skulle sende den derop og jeg ville få en ny. Ind ad døren får jeg en sprit ny ekstern harddisk på 1000GB i stedet. Det kalder JEG service.
--
Intel Q9550 @ 2.83GHZ | ZOTAC GTS250 AMP! Edition 1GB | 8 GB RAM DDR @ 800MHZ | EVGA nForce 780i sLI-Ready Vh. Daniel Andersen
#17
The_Ripper
Supporter Aspirant
26-02-2010 14:45

Rapporter til Admin
Hold da op.... når de går ind og finder de tråd, og læser alle de post, som taler for at du mangler indhold i dit liv, og Computersalg.dk er en rigtig god butik, bliver de sikkert meget kede af at se, at du er utilfreds, men 99% af de andre syntes at de er super gode... vil give 12# ret, alt for mange fordele til os der handler online, vi har det godt. iforhold til almindeligt butiksalg, er din røv sikret hvis du selv tænker dig om. Kim.... hedder du rand til efternavn :)
--
Intel Core i7 920 6GB G-Skill DDR3 PC12800 XFX GTX260 Core 216 Liteon Blu-ray *HP Certified Professional*
#18
Slettetbruger5612
Gæst
26-02-2010 15:53

Rapporter til Admin
tje hva skal vi sige nap nap nap
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#19
Kim
Gæst
27-02-2010 14:39

Rapporter til Admin
#17 Nej hedder ikke rand til efternavn. Men kan godt se at computersalgs direktør hedder det. hehe Meget godt spottet, men nej.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#20
Gnavox
Gæst
27-02-2010 14:50

Rapporter til Admin
#0 Jeg synes personligt, at din tråd afspejler, at du kan sætte dig ind i butikkens situation. Jeg vil faktisk gå så langt som til at kalde dig en egoist. Alle servicemedarbejdere kan fejl - det er også bare mennesker. Alle lagersystemer kan have inkonsistente data. Prøv at sætte tingene i perspektiv: Hvis jeg købte en kold cheeseburger på McDonals på Nørreport, skulle jeg så hævne mig ved at sætte et 2m x 10m langt banner op mod McDonalds på Strøget, så de mistede en halv million i omsætning? Jeg tror bare jeg ville spise den kolde burger og komme videre med mine gøremål. Hvis du havde henvendt dig til ledelsen i internetbutikken, og de havde bedt dig rende og hoppe, kunne man måske forstå dit indlæg. Havde de givet dig en undskyldning, men nægtet dig kompensation, kunne man stadig ikke forstå dit indlæg. At du poster dit indlæg SAMTIDIG med at du kontakter internetbutikken pr. e-mail forstår jeg slet ikke. Det virker egoistisk og selvicenesættende. Man kan faktisk argumentere for at du skaber langt, langt større problemer for internetbutikken du omtaler, end de har skabt for dig. Hvis vi alle gjorde sådan, ville det være ganske svært for internetbutikkerne at fungere.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#21
Zniper69
Nørd Aspirant
27-02-2010 15:54

Rapporter til Admin
#20 Kold junkfood kan være farligt! ;-) Anyhow.. Jeg synes kun at det er cool at #0 reagerer som han gør. Hver gang jeg bestiller hardware i en større prisklasse (10K eller over) så tager jeg gerne fri fra uni, for at modtage pakken den dag den skal leveres. Jeg gør så at sige alt hvad jeg kan for at minimere transporten, samt for at så få individer skal have fat i pakken som muligt. Des færre kokke des mindre sandsynlighed for at maden bliver fordærvet, right? Så når han ingen besked får om at hans ordre bliver tilbageholdt er det under al kritik. Det er sandt at der er historier hvor folk ikke får byttet defekte varer, hvilket selvfølgelig er langt værre. Det er jeg enig i. Men det ændrer ikke på at han er blevet lovet en service, som han ikke får. Og uanset om man er enig i at det er alvorligt eller ej, er det kun #0 der kan bedømme omfanget for lige netop ham. Måske han har købt hardwaren fordi han netop stod og skulle bruge det akut i forbindelse med et arrangement, eller en gave?
--
Bopæl: 2300 Amager MSN: [email protected] . Mail: [email protected] . -- E6600, X1800XT, 750GB, 2GB DDR2 ram, 600W --
#22
schoen2003
Monsterbruger
27-02-2010 16:28

Rapporter til Admin
synes du skulle vente lidt før du begynder at brokke dig. ikke ment ondt, men selv de bedste kan lave fejl, og de lyder som om de kan høre at de har begået fejl. med henhold til kompensation så kan en enkelt medarbejder desværre ikke bare give kompensation, når det ikke er mere alvorligt. Det er selvfølgelig irreterende, men så er det heller ikke værre :D
--
Svaret til alle problemer er flere ram eller re-installation
#23
Jan
Gæst
27-02-2010 16:47

Rapporter til Admin
#0 Nu skriver du selv: Den forventede leveringstid var 1-3 dage. Når noget er forventet, så er det jo ikke en sikker leveringtid. Fint nok at du ringer på dag 4, men der kan jo opstå menneskelige fejl og sælgeren fik måske ikke gemt ændringen korrekt. Du ville have kompensation ? hvis du har tabt arbejdsfortjenste, kan du jo lægge sag mod firmaet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#24
Michael Mortensen
Gæst
24-01-2011 13:12

Rapporter til Admin
Tja, jeg har lignende udfordringer med dette firma, så jeg kan nu godt følge gutten der oprettede tråden. Lad dette være en advarsel mod computersalg.dk; et glimrende bevis for, at man kan købe for billigt! Næste gang må det blive proshop.dk eller lign., for selv om de tager sindsygt meget for transporten (ublu priser), så er der løbende status opdateringer og levering til tiden!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#25
kela01
Ultrabruger
24-01-2011 13:55

Rapporter til Admin
næsten et år imellem 0# og 24# næsten sammen hændelser.. prøv at gætte hvor mange der har haft gode erfaringer imellem de handler, her i blandt mig selv op til flere gang. computersalg.dk er HELT KLART min favorit IT-netbutik at handle hos. Men i stedet for at skrive jeres erfaringer her, så gå ind på trustpilot, hvor den slags hører hjemme. Så kan andre i det mindste bruge jeres erfaring til noget i et større perspektiv end nogle enkelte hændelser. her er linket: http://www.trustpilot.dk[...]
--
#26
Jacob
Gæst
03-05-2011 22:49

Rapporter til Admin
Har aldrig haft problemer med dem og har bestilt vare 10 gange fra computersalg:S
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#27
Turboman
Supporter
03-05-2011 23:04

Rapporter til Admin
Tror ikke den tråd behøver flere indlæg. Det er trås alt et år siden det skete. Lad vær med at hænge i sådan nogle små fejl!
--
Toppen af selvbedrageri er at fake en orgasme under onani;)

Opret svar til indlægget: Advarsel! computersalg.dk's service.

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning