Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Jeg har smadret mit tv - dækker forsikringen?

Af Megabruger Woodfire | 16-09-2009 08:33 | 16232 visninger | 60 svar, hop til seneste
Så skete det uheldige for mig i morges .. Står op, åbner min dør, som rammer en skabsdør jeg havde stående op af væggen, hvilket resultere i et styrt lige ned i mit TV, som derefter falder i jorden.. Nu ser billedet sådan ud: http://img225.imageshack.us[...] Min mor har muligvis en indbo forsikring men jeg er 19 så den dækker nok ikke mig ?? Kan jeg gøre noget med reklamations retten evt. ?
--
Always Relax

--
Sidst redigeret af Lowkey
#1
ShArX
Gigabruger
16-09-2009 08:38

Rapporter til Admin
bor du hjemme ??? reklamationsretten bliver svær, du du jo selv har forvoldt skaden. man kan jo bedrage dem og sige at det bare kom ;) men hvis deres ingeniører kan fastslå at den fejl kun opstår ved udefra kommede kraftpåvirkning, så får du også lige en regning på værstedsbesøg.
--
#2
Tyller
Giga Nørd
16-09-2009 08:38

Rapporter til Admin
Reklamationsretten dækker ikke kvajefejl
--
I Reject Your Reality And Substitute My Own
#3
Crashzone
Gigabruger
16-09-2009 08:39

Rapporter til Admin
Børn er jo slemme til at lade skader nu om dage siges det. De har jo en god forsikring som dækker dem og deres forvoldte skader... thihihi
--
[VPL BRSNJ]
#4
Javamanden.dk
Elitebruger
16-09-2009 08:40

Rapporter til Admin
om du er 57år dækker indbo forsikringen, så længe du bor hjemme
--
They say that when you play a Microsoft CD backwards you can hear demonic voices But that´s nothing - When you play it forwards it installs Windows
#5
DomaZ.dk
Junior Nørd
16-09-2009 08:41

Rapporter til Admin
Og hvis du bor ude dækker dine forældres indboforsikring til du er 21 år...
--
AMD Phenom II X4 940 3 GHz, Asus Radeon HD 4890, 2x2GB DDR2-1066...
#6
Ronson
Forumansvarlig
16-09-2009 08:41

Rapporter til Admin
Der er flere punkter hvor der tydeligt er presset ind, så noget i panelet er knækket - så en tur gennem garanti/reklamationsret = regning til dig Burde slet ikke komme så langt, de kan se i forretningen at det kommer fra en omgang vold af den ene eller anden slags
--
http://chipsguiden.dk[...] Konsoller købes! Undtaget Xbox/Xbox 360/NES/SNES/N64/Gamecube/Sega Master System II/Sega Mega Drive/Dreamcast/PS1/PS2
#7
Woodfire
Gigabruger
16-09-2009 09:02

Rapporter til Admin
#3 Nå ja, altså det var jo faktisk min lillesøster som kom til at hive Tv'et på jorden... ^^
--
Always Relax
#8
Atila
Elitebruger
16-09-2009 09:16

Rapporter til Admin
læs nu #5 Du er dækket af dine forældres forsikring.
--
Sentio aliquos togatos contra me conspirare!
#9
icreate-c-sharp
Semi Supporter
16-09-2009 09:41

Rapporter til Admin
Det sku da meget cool at fjernsynet selv mener det er en abstrakt kunstner.. No really bummer!
--
Intel C2Q 2.66Ghz Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe@Wifi | 4x1GB Corsair XMS 1333Mhz DDR3 | ATI HD4870 1GB DDR5 | 700W CoolerMaster Real Power M700
#10
wase
Bruger
16-09-2009 09:49

Rapporter til Admin
jeg mener helt bestemt at go' morgen danmark så sådan ud her til morgen...
--
#11
Demuth
Monsterbruger
16-09-2009 09:54

Rapporter til Admin
Squ da et meget fedt billede xD #10 jeg er helt enig! :P
--
Mangler du en css clan ? Så ansøg SG4L -> www.SG4L.dk[...]
#12
Lars.1979
Ultrabruger
16-09-2009 10:28

Rapporter til Admin
Arbejder hos Infocare og kan måske hjælpe dig. 1)Har du en forsikring på dit tv. Taler om en ekstra forsikring som du fik samme med dit tv? 2)Hvor gammelt er dit tv? Og hvor har du købt det. Hvis det er parallelimport hvilket det nok er hvis du har købt hos en net butik skal du ikke regne med at du er lige så godt dækket ind som hvis det er købt i hifi-klubben eller fona. 3)Dem i butikken er bare sælgere og tjekker ikke om hvordan skaden er lavet de stiller dig måske nogle spørgsmål men og du vælger at fortælle sandheden er op til dig. 4)Når den så kommer på værksted er det sådan at hvis der stadigvæk er garanti på så bliver den som regel lavet og i dit tilfælde skal der nok et nyt panel i.
--
#13
Ugh
Ultra Supporter
16-09-2009 10:33

Rapporter til Admin
Håber ikke tv'et var dyrt, men hvis man køber et dyrt tv er det altid en god ide at tegne en forsikring ved siden af.
--
Hol.dk - hjemstedet for white trash og knoldsparkere.
#14
Woodfire
Gigabruger
16-09-2009 10:37

Rapporter til Admin
Hej Lars 1. Nej der blev desværre ikke oprettet forsikring da jeg købte TV'et. 2. Det blev købt i Fona d. 27/12-2008, som havde super tilbud på tv'et til 2999,- kr. Hvis jeg kører ind til Fona med det, ville jeg tro de ville kræve en kæmpe regning for reparation eller hvad ?
--
Always Relax
#15
Tejs
Gæst
16-09-2009 10:53

Rapporter til Admin
ring da til din mors forsikringsselskab og hør om de dækker. Som der bliver skrevet burde du være dækket af den uanset om du bor ude, eller hjemme da du er under 21. Hvis det reelt var din lillesøster kan det jo være hun er dækket af en ansvarsforsikring. Ring bare og spørg dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#16
Lars.1979
Ultrabruger
16-09-2009 11:01

Rapporter til Admin
Dumt at bruge din mors forsikring på et tv til 3000kr. Tag kontakt til Fona og sig at din skærm bare "ligpluselig" lavede de streger. Så sender de den til service da der stadigvæk er garanti. De tjekker ikke selv skærmen da de bare er sælgere og fatter hat. Når det er købt den. 27/12-2008 er det enda inde for det første år af din garanti. Så der er intet problem. Nu bruger Fona Elektronik-Centret og ikke Infocare som Service partner men det burde ikke være et problem. Men skynd dig at tag kontakt til Fona for jo hurtigere jo bedre :) ps. Har sendt dig en mail.
--
#17
BabaMac
Giga Supporter
16-09-2009 11:12

Rapporter til Admin
#16 "Tag kontakt til Fona og sig at din skærm bare "ligpluselig" lavede de streger. Så sender de den til service da der stadigvæk er garanti. De tjekker ikke selv skærmen da de bare er sælgere og fatter hat. Når det er købt den. 27/12-2008 er det enda inde for det første år af din garanti. Så der er intet problem." Du siger du arbejder hos Infocare? Så ved du da også at så snart den skærm rammer værkstedet, hvadenten det er Infocare/Servicepartner/Elektonikcenteret/Allans EDB-biks, så konstaterer teknikeren at den er selvforskyldt og sender et tilbud afsted til #0, eller til et evt. forsikrings-selskab. Som ansat i en virksomhed som Infocare burde du også vide at der kun er 6 måneders garanti og herefter 18 måneders reklamtionsret. Men det er sagen fuldstændig uvedkommende ved en skade som den #0 viser på billederne, det er hævet over enhver tvivl at panelet har fået et stød/slag. #0 Sorry for lidt off-topic, men har selv været i branchen, og hvis ikke din mors forsikring er yderst gavmild når det kommer til en evt. selvrisiko ville jeg bare glemme det tv og huske den gamle salme: "Skabsdøren skal ikke stille løst i værelset" af Grundtvig... Sur røv, men vær glad for at du gav 2999,- og ikke 8999,-.
--
#18
splazz
Semi Nørd
16-09-2009 11:29

Rapporter til Admin
det er da for komisk at folk kan finde på at rende i fona med sådan et pragteksemplar af en bummert! hvis de godtager den er vedkommende både blind og døv, selv en idiot kan se at det ikke er noget der "bare sker" når man sidder og wanker til go'morgen danmark! hvis det ikke koster mere end 3k og det er snart et år siden, tror jeg næppe det kan betale sig at bruge en forsikring på det, medmindre selvrisikoen er rimelig lav, og/eller at præmien ikke stiger //splazz
--
{ASUS M2N SLI Deluxe|AMD64 X2 5600+|4x1GB Kingston PC2-6400 CL5|ASUS GF6600GT|2x74gb WD Raptor @ RAID0|H2O}
#19
Lars.1979
Ultrabruger
16-09-2009 11:29

Rapporter til Admin
Så længe der er garanti på laver Infocare den det er det vi bliver betalt for. Det kaldes service. Nu skrive du at du selv har arbejdet i branchen.....åbenbart et sted uden ret god service. Det kan ikke bevises at den har fået stød og slet ikke når man ser på hans billede som han har uploadet, da der er ingen skade på selve kabinettet. Det kan lige så godt være et defekt inverter board eller produktionsfejl som først kommer frem nu. #0 Gør som jeg skrev i min mail til dig og der ville ikke være noget problem.
--
#20
Erik_A
Giga Supporter
16-09-2009 11:36

Rapporter til Admin
Vil sgu lige gi #17 ret der. Der er da ingen tvivl om at panelet er revnet, og det sker nærmest aldrig uden den har fået et stød eller et slag. Snak med forsikringen, eller køb et nyt, tror det er ris til egen røv hvis du forsøger at tvære den af på garantien/reklamationsretten...
--
/Erik_A http://www.aaesweb.dk[...]
#21
Fjummer
Giga Nørd
16-09-2009 11:38

Rapporter til Admin
#19 Jeg håber da ikke at du mener at det er god service at dække den slags fejl. Et eller anden skal jo betale for fejlen og det bliver mig som forbruger næste gange jeg køber et tv. Han har selv klokket idet og må selv punge ud, enten med cool cash eller gennem sin forsikring
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#22
Lars.1979
Ultrabruger
16-09-2009 11:41

Rapporter til Admin
Vi laver den slag fejl hverdag hos infocare og på garanti bliver der sat nyt panel i uden problemer. Hvis der ikke var garanti ville han skulle betale for panel og arbejdstimer. Lad være med at komme med jeres dumme comments når i ikke ved hvordan sådan sager bliver ordnet. Der er ingen af jer der har indsigt i hvordan de forskellige firmaer ordner garanti sager.
--
#23
Woodfire
Gigabruger
16-09-2009 11:46

Rapporter til Admin
Hvad er forskellen på garanti og reklamationsret, og hvor lang tid har man disse ?? Det er efterhånden 9 måneder gammelt jo.
--
Always Relax
#24
Woodfire
Gigabruger
16-09-2009 11:51

Rapporter til Admin
http://img43.imageshack.us[...] , umiddelbart mærket fra "impact"..
--
Always Relax
#25
Lars.1979
Ultrabruger
16-09-2009 11:55

Rapporter til Admin
Det der er ingen ting.
--
#26
Themetz
Monsterbruger
16-09-2009 12:02

Rapporter til Admin
#0 Når det nu er købt i Fona og er indenfor det første år, kan du stadigvæk godt købe en ekstra forsikring. køb den store af den.. Forsikringen gælder fra købsdato, hvilket du også bliver informeret om. Du afventer små 14dage 3 uge, og går så ned med dit tv samt med din mor bare for syns skyld, evt. lad hende tage snakken. De sælgere os er i Fona, udnytter selv dette lille hul, I know coz I worked there 10y. Tv tv bliver 10000% sikkert kasseret og du får dine 3000kr at købe et nyt for. Problem løst og du får måske et bedre tv. Metz
--
Har solgt min pc, så sidder med kærestens Acer one.. Av Av
#27
Kilroy
Junior Nørd
16-09-2009 12:03

Rapporter til Admin
#23, I løbet af de første 24 måneder efter købet kan du reklamere over oprindelige fejl og mangler ved produktet. Der gælder en formodningsregel, der går ud på, at i løbet af de første 6 måneder skal forretningen bevise, at fejlen ikke er oprindelig, mens forbrugeren i løbet af de resterende 18 måneder skal bevise, at fejlen var oprindelig. Folk taler (fejlagtigt) om "garanti" i løbet af de første seks måneder og "reklamationsret" i de efterfølgende 18 måneder :-)
--
Blog :: http://www.goodlooking.dk[...]
#28
Rodding
Super Nørd
16-09-2009 12:08

Rapporter til Admin
uhh derfor jeg købte en 5 års garanti forsikring hos Fona til 1000 kr da jeg købte mit tv, det dækker alt, om jeg så kommer til at vælte det eller kaster min controller til wii'en ind i tv'et osv. :D
--
|Phenom II X3 720 2,8 Ghz|Gigabyte GA-MA790XT|Antec Three Hundred|HD4890 1Gb GDDR5|Samsung Spinpoint 640 GB|Corsair 650W|4Gb DDR3 1333 MHz Corsair
#29
gekko_man
Super Nørd
16-09-2009 12:14

Rapporter til Admin
Selve panelet er smadret og der er mærker på kabinettet og så snakker I om reklamation og garanti?! Eneste mulighed er forsikring og det kan nok ikke betale sig pga. selvrisiko og mulig præmiestigning.
--
Med løven på vor stolte bryst, vi følger jer fra kyst til kyst - Forza FCK!
#30
BabaMac
Giga Supporter
16-09-2009 12:41

Rapporter til Admin
#19 Jeg vil vove den påstand at du er fuld af løgn, det eneste af dine indlæg jeg tror på, er at du rent faktisk arbejder hos Infocare. Kender folk hos både Infocare og Servicepartner, og har haft at gøre med netop de to firmaer i en årrække gennem mit arbejde i en teknisk afdeling i en af de større varehuse. Og hvis der er én ting der er sikkert, så er det at den slags selvforskyldte skader altid bliver afvist, eller ender i klagenævnet hvor en upartisk tekniker vil komme frem til det samme. Men som du udlægger det, så vil Samsung, Phillips, LG, Sony osv lige pludselig gerne betale for alle de kunder der har raget en ilddrager ind i deres dejlige ny 46" skærm, eller er det Infocare der betaler gildet? At vejlede manden til at sende den til Elektronikcenteret(hvis Fona stadig benytter dem?)er imho direkte dumt.
--
#31
splazz
Semi Nørd
16-09-2009 13:00

Rapporter til Admin
-> #19 - glasset foran panelet revner da ikke bare uden den får et stød! //splazz
--
{ASUS M2N SLI Deluxe|AMD64 X2 5600+|4x1GB Kingston PC2-6400 CL5|ASUS GF6600GT|2x74gb WD Raptor @ RAID0|H2O}
#32
Wombat6328
Ny på siden
16-09-2009 13:03

Rapporter til Admin
Få lavet en elektronikforsikring. Det koster vidst omkring 420 kr. om året og den dækker alt elektronik i hjemmet der er under 4 år gammelt. Også ved selvforskyldte skader.
--
#33
Henrik C
Gæst
16-09-2009 13:06

Rapporter til Admin
Spørg din mor om hun ikke har oprettet en såkaldt dumme forsikring igennem sin indbo, det tror jeg de fleste har, der indebærer alle selvforskyldte skader, er dækket af indbo mod en selvrisiko, min er så på 500 kr. Om man så uheldigvis er kommet til at parkere sin campingvogn oven på fladskærmen ude i haven, dækker forsikringen, og det er på alt hvad man ejer i huset. Udover det, forlænger min forsikring også garantien med 2 år.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#34
Lars.1979
Ultrabruger
16-09-2009 13:32

Rapporter til Admin
# 30 Har aldrig sagt han skulle sende det til Elektronik centeret. Det jeg skrev var at Fona bruger Elektronik centeret som service partner. Hvilket u også kan se på Elektronik centerets hjemmeside. At du ikke tror på jeg arbejder hos Infocare er ikke mit problem. "0 Kontakt Fona og tal med dem og gør som jeg skrev i den mail jeg sendte til dig.
--
#35
Fjummer
Giga Nørd
16-09-2009 13:51

Rapporter til Admin
#34 læs dog hvad der bliver skrevet og hvad du selv skriver. #30 Har aldrig benægtet du arbejder hos infocare. Vil infocare lave dette tv på garantien når han skriver ind at han smadrede en skabsdør ind i fronten?
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#36
BabaMac
Giga Supporter
16-09-2009 14:06

Rapporter til Admin
#34 Og hvor sender Fona det mon så hen hvis du lige bruger indersiden? Som 35 ganske rigtigt skriver har jeg aldrig benægtet at du er Infocare-mand, tværtimod er det det eneste jeg tror på i dine posts, resten er fri fantasi. #35 Tak. Selvom han skrev at det havde været pakket ind i vat siden købet ville de ikke dække det imo.
--
#37
BabaMac
Giga Supporter
16-09-2009 14:14

Rapporter til Admin
Var for langsom til at redigere #36, så det kommer her: Du kan jo sende nogle sagsnumre med lignende sager(det lyder som om der er masser at vælge imellem), så slår jeg dem selv op i Sesam ved lejlighed. Min mail står i profilen, husk at fjerne "fyldet".
--
#38
Lars.1979
Ultrabruger
16-09-2009 14:15

Rapporter til Admin
Det kommer an på hans forklaring omkring hvad der er sket med hans skærm som jeg og andre har skrevet så kan man sige at den bare ligepluselig var sådan. De risser der er i skærmen kan stamme fra andre ting. Det er bare hvor god han er til at forklare sig hvis han bliver kontaktet af en Service teknikker. Servicenter tjener kun på at lave produkterne hvis du fårstår hvad jeg mener. Jeg har forklarte ham i en mail hvad han skal gør for at få det ordnet men alle de tumper der blander sig her ser det ud som om han nu har mistet lysten til at prøve at kontakte Fona. Alt knægten skal gøre er at. 1) Kontakt Fona 2) Fona kontakter deres Service center 3) serviceter kontakter kunden og henter eller ber ham om at komme/sende skærmen alt efter hvor stor den er. Servicenter modtager skærmen og en teknikker kigger på den og bestiller part de part der skal skiftes. Hvis han er heldig skifter de inda også bagpanelet med risserne på.......hvis det er en teknikker med overskud.....jeg gør det altid selv. Man skal huske på de fleste firmaer har nogle garatier som butikker og kunder ikke kender til og hvis han er heldig så dækker Philips hans skærm. Hos alle producenter er der forskellige hjemmesider som deres service partner kan tjekke for parts og garanti som evt. går ude over normal garanti. Går også stærkt ud fra Philips har sådan en og at Fona's service partner kan tjekke den for at se om hans skærm stadigvæk er dækket. Jeg selv laver primært Samsung produkter og Samsung er selv meget large med deres Service de har super service. Så næste gang købe Samsung så var problemet løst for længe siden :) Men istedet for han hænger ud her burde han tag mor i hånden og smut i Fona og så gør som jeg skrev til ham i en mail.
--
#39
The_Ripper
Monsterbruger
16-09-2009 14:25

Rapporter til Admin
#0 beklager makker, dit tv er dødt. det nytter ikke noget at sende det ind, medmindre du får det gennem forsikring. der er tydelige mærker på , som viser at der har været hår fysisk kontakt med noget hårdt 2 steder på selve "displayet" og så er der mærkerne bagpå.. tror at køre det til den nærmeste fona ville være mega spild af tid. og hvis du endelig skal fuske, så ville det være smartere at sende pakken til en ven med en PostDK pakke forsendelse, og derefter give dem skylden. (sørg for at betale deres pakke forsikring) men det eneste jeg kan sige er , Vær en mand! smid fjernsynet ud, og køb et nyt, uden at fortælle flere om din bommert, og næste gang så hæng det på vægen ;o) alternativt kan du jo starte en hol.dk indsamling så folk kan sende dig småpenge til et nyt tv :o)
--
My mother never saw the ironi in calling me " son of a bitch " *HP Certified Professional*
#40
Fjummer
Giga Nørd
16-09-2009 14:30

Rapporter til Admin
#38 Så det du siger han bare skal lyve og bedrage når han skal skrive hvad der er sket med produktet, også bare vente på at en tekniker der ikke forstår hvad service er skifter de dele som han mener skal skiftes. På den måde er han med til at bidrage at det næste gang blivere dyrere at købe et tv, da prisen også skal dække garantisager som forbrugerne selv har været skyld i.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#41
Lars.1979
Ultrabruger
16-09-2009 14:46

Rapporter til Admin
Eller kan han give en kage eller to det plejer at hjælpe. Kunne være så heldig der er nogle gamle parts eller noget på lager.....dog ikke noget man skal regne med når det er så billig en skærm. #0 Skriv lige din Skærms model nr. og hvor mange tommer det er på. Kan jo være heldig man kan finde parten på ebay har selv været heldig på den måde. Ps. Det første billede du ha rlagt op.....det lyserøde/pink stykke stoff .....hvad er det og håber ikke det er dit :D
--
#42
Woodfire
Gigabruger
16-09-2009 18:20

Rapporter til Admin
Det var godt nok meget input ! #41 det er faktisk en pudseklud beregnet til PC/TV skærme ;) Jeg laver da bare en elektronikforsikring som #32 snakker om og vender tilbage til dem om en måndes tid med et ødelagt TV ?
--
Always Relax
#43
Ronson
Forumansvarlig
17-09-2009 04:17

Rapporter til Admin
Jeg synes det er fantastisk I sidder og hjælper hinanden med hvordan I bedst bedrager butikkerne og producenterne - og senest forsikringsselskaberne. Så både butik, producent og forsikringsselskab skal bruge tid og penge på at få en selvforskyldt skade lavet på et fusker-værksted. Og næste gang I kommer ned i butikken vil I have rabat fordi de er alt for dyre... Det mest fantastiske i denne tråd er nok Lars.1979. Først skriver han at det skal bare sendes ind, så bliver det helt sikkert lavet (på trods af han ikke arbejder i samme værkstedskæde?). Senere bliver det kun lavet "hvis han er heldig" - ja faktisk arbejder han slet ikke med Philips og gætter kun. Der er faktisk lavet undersøgelser af hvor billige forsikringer kunne være, hvis der ikke var så mange der fuskede med dem. Det kunne være rart at bo i sådan en verden :)
--
http://chipsguiden.dk[...] Konsoller købes! Undtaget Xbox/Xbox 360/NES/SNES/N64/Gamecube/Sega Master System II/Sega Mega Drive/Dreamcast/PS1/PS2
#44
M.Mikkel
Bruger Aspirant
17-09-2009 05:27

Rapporter til Admin
Tror sku lige jeg sender link til tråden til en i Fona og til Elektronik-Centret jeg kender
--
#45
Dozer
Mega Supporter
17-09-2009 06:03

Rapporter til Admin
Det er fanme god underholdning det her :D Lars, du er sgu da noget af en kegle. At hjælpe folk med at snyde forsikringsselskaber, reparationsvirksomheder etc, det er for langt ude. #0 tough luck at du har smadret dit TV. Som så fint bliver sagt tidligere i tråden, vær glad for at det er et tv til 3K, og ikke 9K. - Dozer
--
Dåååmme CK. Dåååmme Zimes. Straf mig hårdt.
#46
Clegg
Monsterbruger
17-09-2009 07:47

Rapporter til Admin
Til orientering Lars, så er opfordring eller medvirken til ulovligheder/kriminalitet strafbart.
--
#47
gekko_man
Super Nørd
17-09-2009 08:23

Rapporter til Admin
#44 Det burde være muligt at finde en Lars årgang 79 i firmaet. Hjælp til bedrageri burde være fyringsgrund...
--
Med løven på vor stolte bryst, vi følger jer fra kyst til kyst - Forza FCK!
#48
NightBreaker
Ultrabruger
17-09-2009 13:08

Rapporter til Admin
Fona er også en fucking skod butik, især Elektronik-Centret. De er da total nisser, hvad ang. find fejl.
--
#49
No.5
Gæst
17-09-2009 14:06

Rapporter til Admin
Du har selv forvoldt skaden, betal selv. Ingen andre har skylden. Du kunne have tegnet en forsikring ved købet, men der valgte du at spare de 1200kr den koster, og nu sidder du og whiner, og vil have andre til at betale for din manglede evne til at forudse at noget sådan kunne ske. Og til jer andre som kommer med gode forslå, så burde i skamme jer, det er sådan noget der gør forsikrings præmier dyrere end de burde være, og det er jer der gør de er så pisse mistroiske i næsten alle RMA afdelinger. Stram op..................
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#50
StufMeister
Monster Supporter
18-09-2009 13:37

Rapporter til Admin
hmm....Efter #47 kom frem, har Lars.1979 ændret sine data. Fra http://74.125.77.132[...] til http://www.hol.dk[...] But....why.....Numorologi ??
--
Gider ikke ligegyldig diskution i fora. Brug mit svar eller ignorer det...
#51
Mr.Madsen
Monsterbruger
18-09-2009 14:47

Rapporter til Admin
#49 Han whiner ikke, han søger bare en løsning. Tråden bliver først kørt ud på et sidespor senere. #50 Hahah.. mærkeligt :D
--
Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.610GHz | Sapphire ATi HD 4850 @ 700MHz/1200MHz | Corsair 2x2GB DDR2 800MHz | 3DMARK06: 13269
#52
Fjummer
Giga Nørd
18-09-2009 15:15

Rapporter til Admin
#50 Nu er manden er ikke supersvær at finde, selv med mine begrænsede google evner, ved jeg hvordan han ser ud, hvor han bor, hans religion, hvilket fodboldhold han holder med, hans telefon nummer plus meget meget mere
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#53
StufMeister
Monster Supporter
18-09-2009 22:27

Rapporter til Admin
#52...nu var det heller ikke så meget sværhedsgraden i at lokalisere ham...er egentlig ligeglad...synes bare det var et mærkeligt tilfælde...
--
Gider ikke ligegyldig diskution i fora. Brug mit svar eller ignorer det...
#54
Fjummer
Giga Nørd
18-09-2009 22:34

Rapporter til Admin
#53 Nej nej det var heller ikke sådanne ment. Det var bare han har efterladt et kæmpe digitalt fodspor, som vi fleste har, som ikke bare lige kan slettes eller ændres
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#55
StufMeister
Monster Supporter
18-09-2009 22:47

Rapporter til Admin
#54...ja det er egentlig skræmmende...googler gerne mig selv en gang i mellem, for at se hvor meget man egentlig "fylder". Tror det er de færreste der faktisk tænker over at ALT hvad man NOGENSINDE har, eller vil skrive somewhere på nettet, stort set vil ligge der til evig tid. Næsten... Så man skal seriøst overveje hvad man skriver. Bare se på problematikken der har været med chefer der tjekker kommende medarbejder på google og facebook. Billedet man fik taget i en brandet med pikkemanden fremme stående på en statue i det indre københavn, kan hurtigt findes frem...tænkevækkende... Anyways...det var lidt et sidespor... #0...good luck, og der er sgu nok ikke andet for, end at undersøge selvrisikoen på indboforsikringen, og så overveje om det er det værd.
--
Gider ikke ligegyldig diskution i fora. Brug mit svar eller ignorer det...
#56
zik
Gæst
27-01-2010 12:34

Rapporter til Admin
Infocare presser deres ansatte til at lave 7 reparationer om dagen, og det går ud over kvaliteten på reparationerne.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#57
Fjummer
Ultra Nørd
27-01-2010 12:45

Rapporter til Admin
#56 Det er jo også derfor de oftes kaldes NoCare. Har været et par gange på deres lager og værksted fordi de ikke anede jeg var kunde, der var ikke et godt syn. Det er jo laveste fællesnævner der vinder.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#59
LasseK
Bruger Aspirant
03-03-2010 11:31

Rapporter til Admin
Det ligner til forveksling min lækre - og halvdyre samsung skærm :( Heldigvis er jeg fortsat under mine forældres forsikring, og det burde ikke være nogen stor sag at få det lavet (nyt) Men hold jer nu til sandheden - det er i sidste ende dig selv (og alle os andre) der kommer til at betale prisen for alt det skyderi. Forsikringsselskaberne skal nok sørge for at dække sig ind ..
--
#60
eric clapton
Ultra Supporter
03-03-2010 11:37

Rapporter til Admin
tsk tsk helt ærlig sidde og opfordre manden til forsikringssvindel men tale om piratkopier herinde, blir man halshugget.moderator måske skulle i lukke denne tråd!!!!!
--
core2duo 6600,8800gtx,4 hardiske,4 gb ram og acer 24" fladskærm 1920*1200
#61
gQrgh
Nørd Aspirant
03-03-2010 11:45

Rapporter til Admin
Det er jo en gammel tråd!
--
Mvh. gQrgh "Never under estimate the predictability of stupidity" Q9550, 2x2gb DDR3 1333mhz, 9800gtx+ oc.

Opret svar til indlægget: Jeg har smadret mit tv - dækker forsikringen?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning