Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

ADVARLSE i mod Komplett.!

Af Gæst Mrx3D | 23-06-2009 01:07 | 10411 visninger | 91 svar, hop til seneste
ADVARLSE I MOD KOMPLETT.DK Det her er en advarelse, til alle jer som ville købe nået inde fra Komplett.Dk Jeg har købt 3 ting inde ved dem.. Ram, grafikkort og bundkort.. Da jeg modtog mine ram, var halvdelen af dem, defekte.. Det er også fint nok, jeg fik nogle nye, efter en Uges tid. Så går der lidt tid, så lige plus lig går min pc’er ned, som om der er nogle som slukker for strømmen. Jeg prøver at starte den op igen, men min bundkort, kommer med en fejlmelding.. Hvor den siger at den ikke kan finde VGA.. Det er hvad der kan ske. Så jeg snakker med Komplett. Hvor jeg siger hvad der er sket, og jeg tror det er bundkorte.. For jeg har prøvet at sætte min gamle grafikkort der over i, og den viste ikke nået på skærmen. (Skal lige siges at min gamle grafikkort, virker stadig. ) De sagde at jeg lige skulle prøve at sende min grafikkort ind. For at se om det kunne være den, inde at vi pille ved bundkorte.. Der gik en uges tid, hvor de sagde at den ikke fejle nået, så de har sende den til mig.. Hvor jeg skulle sende min bundkort inde til dem, og så vil de teste den.. Ok, men jeg har vandkøling i min pc, og det ville jeg ikke rigtig røre ved.. Så jeg ringe der ind igen, hvor de sagde at jeg kunne bare sende den ind, så skulle de nok gøre det.. Så sende jeg den ind. Tror der gik ca. 4-5 dage, hvor efter de ringe og sagde at min bundkort var fin nok.. Så jeg skulle lige prøve at sende min grafikkort der over igen, for så ville de teste det hele sammen.. Der gik nok igen 1-2 uger, hvor de så ringer og siger, at det er min grafikkort der er defekt. Så de har sat en ny grafikkort i, som passer til den som jeg hade, da man ikke kunne få den mere.. Det var også fint nok. Så fik jeg endelig min pc’er igen. Men da jeg prøve at tænde den, virke den stadig ikke.. Inde billede på skærmen, men heller ingen bib-kode fra bundkorte.. Så jeg ringe til Komplett igen og sagde hvad der var gal.. Så måtte jeg sende den ind igen.. Der gik nok 14 dag, hvor efter jeg fik den fra posten igen.. Da jeg modtog den, var hele min front på kabinett ødelagt.. Så jeg fik fat i komplett og posthuset.. Hvor de ville sende den tilbage til komplett, for at få den lavet. Så går der nogle dag, hvor jeg så fik en mail fra Komplett, med at de ikke hade sådan en kabinet som min hjemme. De viste ikke hvornår de kunne få den hjem. Det er også okay, om jeg kunne give lidt mere, og så få en ny grafikkort i. Det kunne jeg nemt. Så gik der næsten 14 dag igen, hvor jeg så fik en mail der fra, at de ikke køber kabinetter hjem, og jeg skal vælge nogle af dem de har. Så var jeg lidt sur, da jeg lige hade fået en mail, at de godt kunne. Ja men det troede de ikke på, om jeg kunne sende den mail igen til dem.? Som sagt, som gjort. Men det kunne de stadie ikke, men de kunne tilbyde en anden. Det bliv jeg så nød til. Så efter 3 uger, kom de så og sagde at jeg kunne godt få den kabinet i lige vælder. Hvor de så ville sende delene vær for sig, sådan jeg selv kunne samle den. Så bliv jeg sur.. Jeg hade sendt en hel pc’er over til dem, så vil jeg også have en hel pc’er hjem igen.. Og ikke i flere dele. Det kunne de ikke, da det var vandkøling på, så ville de ikke pille ved det.! Det er da nået fis, da de selv sælger pc’er med vandkøling i. Nå men så kunne jeg give dem 500 kr. og så skulle de nok samle den for mig.. Jeg ved ikke om de fik kolde føder, eller hvad de gjorde.? For nogle dage efter skrev de en mail til mig.. At nu var min pc’er samle, og at jeg ikke skule give nået for, kabinet, grafikkort eller samlingen. Kanon, tænkte jeg.. MEN jeg bliv klover.!! Da jeg fik min pc’er hjem, virke den stadig ikke.. Der var stadig sort skærm, og der var masser af luft i min vandkøling..!! Hvor de hade sagt, at den var blevet teste og den kørte som den skulle.! Da jeg starte min pc’er op, slugte den alt vandet med det sammen. Det er så tegn på at de ikke har starte den op, OVER HOVDE.!! Der har bare flytte det hele over i.. Så ringe jeg til dem, hvor jeg så fik af vide, at de gad ikke at bruge mere tid på min pc’er.! Indtil vider, i alt det tid det har taget. Står jeg nu, hvor jeg starte.!! Fint nok, jeg køre den ned til vores edb-butik. Det tog dem 3 kvarter, hvor de ringer til mig, og siger at det er bundkorte der er defekt. ( Den øverste PCI port var brænd af, og den bliv ved med at slette BIOSen.! ) Og at den maskine aldrig har vært starte op og blive teste, samt der var end masse kabler til bundkorte, der mange at være sat til, og var sat forkert.!! Jeg fik dem til at pille min bundkort ud, og har sendt den til Komplett. D. 20.05.09 modtog Komplett min pakke.. De har modtaget min bundkort kan jeg se, og der er gået 6 dag, og jeg har stadig ikke hørt nået fra dem endnu.! Indtil vider er der gået, i alt 3,4 måneder.!! For nået de ikke har lavet, eller gjort nået ved.!! D. 03.06.09 fik jeg en mail fra dem, at nu har de teste min bundkort. Samt at der var fejl på den, hvor efter at jeg kan få mine penge tilbage. Da de ikke kan skaffe min bundkort.. Jeg fik mine penge tilbage her D. 09.06.09 Det er sidste gang jeg køber nået inde fra Komplett af igen.! Jeg synes det er til grin, hvordan det hele er godt.! Min råd til alle jer.! Heller give lidt mere for tingene, og få en beder serves.. Det her er under alt kortest.! Man kunne lidser godt have købt tingene hos Fætter BR, eller en børnehave.. For så har du fået en lidser god serves der om tingene.! Dårlig Ting.: Hvordan de behandler deres kunder. De er for langsomme til at gøre nået ved tingene. De er lige glade med tingene. De har ikke forstand på, det de har med at gøre. Hvis de kan komme til det, finder de en lappe løsning. Man skal have fat i dem, hele tiden før der sker nået. De pakker ikke varerne ond lig ind, når de sender det. De tænker mere på penge, end glad og tilfredse kunder. De snakker ikke sammen om tingene. Vis du har nogle spørgsmål til din pc, har de vær deres svar på tingene. De tester ikke tingene, samt de glemmer end masse.! De tror ikke på, hvad kunderne siger til dem. Gode ting.: Man skal lede længe efter nogle, som er så RINGE til deres arbejde, som de er.!! :-)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
ASB
Ultrabruger
23-06-2009 01:18

Rapporter til Admin
Det er kraftedme dårligt service. Og så bliver der endda linket til Komplett.dk her på siden. :)Jeg handler aldrig der, men ville jeg nok ikke have gjort alligevel. Synes MM-vision er gode.
--
i7 4x2.66 ghz, GTX 295, 12 gb ram, WD 150 gb 10.000 rpm hd og Gigabyte GA-X58-UD4P motherboard
#2
OVRKLL
Super Nørd
23-06-2009 01:19

Rapporter til Admin
Sjovt, jeg har kun haft gode erfaringer med Komplett og deres kundeservice. Måske skulle du skrive på TrustPilot også? Så bliver din mening hørt - og i et større perspektiv.
--
http://www.OVRKLL.com[...] "Though I fly through the valley of death, I shall fear no evil for I am at 80,000 feet and climbing."
#3
crucial-kid
Nyhedsredaktør
23-06-2009 02:05

Rapporter til Admin
Hvis man vil ud med et budskab, så sørg lige for, at udvise bare et absolut minimum af respekt for læseren. Det er svært at tage seriøst, når indlægget ikke indeholder et eneste egentligt afsnit, og specielt når indlægget er så langt. Hvis ordene driller, så gør dig selv den tjeneste at kaste det igennem Word eller en anden form for stavekontrol. Den tager det værste.
--
Mvh. Thomas Christensen.
#4
kim c
Maxi Supporter
23-06-2009 02:18

Rapporter til Admin
har nu aldrig haft problemer med komplett.dk, men det lyder da som en ret så dårlig oplevelse...:( #3 hørt.
--
Walking On Sunshine...:P
#5
ASB
Ultrabruger
23-06-2009 03:23

Rapporter til Admin
# 3 - ja, men hvis personen er ordblind eller har form af staveproblemer, kan personen ikke gøre for det og skal man tage hensyn til.
--
i7 4x2.66 ghz, GTX 295, 12 gb ram, WD 150 gb 10.000 rpm hd og Gigabyte GA-X58-UD4P motherboard
#6
Di3h4rd
Gæst
23-06-2009 03:45

Rapporter til Admin
det ligner en brugerfejl
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
SUPERBOY
Semi Nørd
23-06-2009 04:26

Rapporter til Admin
Vildt uheldigt at du har haft en dårlig oplevelse med dem. Men tror desværre ikke der er nogen firmaer der kan se sig fri for at lave fejl :-/ Men forstår udemærket din vrede. Jeg ville have været pissesur allerede efter 14 dage uden en fungerende computer!!
--
Google is your friend Tag altid BACKUP!!
#8
don purse
Junior Nørd
23-06-2009 06:07

Rapporter til Admin
#3 Manden kom af med et budskab, jeg kunne da godt få det ud af det som brugeren ønsker. Du kan da bare selv C/P i word hvis det er et problem. #0 Tror du har været meget uheldig, måske de har en ikke kompetent medarbejder som har haft sagen. Men det laver ikke om på at det er dårlig service. Send en klage til direktionen med dine beviser fra f.eks din lokale edbbix og link her ind til denne tråd. Tror også de gerne vil have belyst deres egne fejl så det kan blive bedre fremadrettet. mvh Christian
--
ok
#9
A.G.A.
Giga Supporter
23-06-2009 07:05

Rapporter til Admin
aldrig problemer herfra. Komplett har leveret til lav pris, hurtigt og uden problemer ved RMA.
--
MSN: [email protected]
#10
basse2650
Monsterbruger
23-06-2009 07:33

Rapporter til Admin
ja jeg har også kun haft gode oplevelser, og synes da ik komplett, generelt, er et skidt firma, men du har godt nok også været for flink at sige ok, man skal være efter dem konstant, du kunne have fået dine penge tilbage for lang tid siden og have valgt noget andet...
--
ASUS Rampage II Extreme|Core i7-950 OC|4xWD 300Gb Raptor Raid0|12GB HyperX 2000mhz|2x EVGA GTX295|Antec 1200|Vandkølet|Mamba, Lycosa & Barracuda|
#11
gekko_man
Nørd
23-06-2009 07:48

Rapporter til Admin
Jeg har handlet 3-4 gange hod Komplett og er meget tilfreds. Nem bestilling, hurtig levering og god korrespondance. Kun plusser i min bog. Det lange indlæg med stave- og grammatikfejl er svært at tage seriøst. Jeg er helt enig med #3.
--
Med løven på vor stolte bryst, vi følger jer fra kyst til kyst - Forza FCK!
#12
Bjorno
Super Supporter
23-06-2009 07:53

Rapporter til Admin
Uheldig oplevelse. Jeg har selv handlet hos Komplett flere gange og har aldrig oplevet problemer med support, RMA eller lignende. Jeg må umiddelbart også erklære mig for enig med #3+#11.
--
Det er noget værre noget!
#13
Squeezeme
Mega Supporter
23-06-2009 08:07

Rapporter til Admin
Det lyder som om du har haft en rigtigt uheldig oplevelse, og på den konto føler jeg med dig. Jeg har selv haft indtil flere lignende oplevelser med andre firmaer. Jeg vil dog også gøre opmærksom på, at selvom den service Komplett.dk har ydet dig har været dårlig, så har de faktisk på flere punkter gjort mere end de er forpligtet til. Når du selv har købt nye enkeltdele til din computer, og selv har monteret dem, så har butikken ikke nogen forpligtelse til at tage hele din computer ind til test. Og når du skriver om hvordan kontakten med supportafdelingen har været, lyder det også som om de har prøvet at gøre så meget for dig som muligt. Hvor det falder igennem er selvfølgelig den klaphat de har fået til at 'teste' grejet inden de sender det tilbage igen. Der kan jeg høre at de vitterligt er gået helt galt i byen, og det er bestemt ikke i orden. Overordnet set synes jeg altså mest det er selve reparationen der ødelægger det billede de fleste folk har af Komplett's service. Jeg har selv købt en del hos dem for nylig, og jeg har også haft en enkelt RMA-sag, som i øvrigt forløb ganske fint.
--
Asus M3A79-T Deluxe, PhenomII 955BE, 2xHD4890 Toxic, 2x2GB OCZ PC9200, Corsair HX1000W PSU, 1TB + 500GB + 300GB WD VelociRaptor, vandkøling.
#14
Lars2222
Junior Nørd
23-06-2009 08:40

Rapporter til Admin
Stavefejl?, hold da op det er en langt indlæg ikke en job ansøgning og takker Mrd3D for denne beskrivning af hans uheldig oplevelse, det er virklige ringe af komplett. meget ringe RMA faktisk, men vil sige med et bundkort, har jeg selv haft en mysiske fejl, kunne slet ikke kunne få skærmbillede på, troede det var grafikkorted eller cpuen. men prøvet med et andet grafikkort og til sidst tog jeg hele min computer til en computer forretning hvor han sagde efter 2 minutter samtale at han gætte på det var bundkorted. OG du var selv inde på det var bundkorted. havde jeg været komplett havde jeg nok tilbudt dig et meget dyre bundkort ind det opringligt, det er bare min mening.
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#15
Gripen90
Guru
23-06-2009 09:04

Rapporter til Admin
Ja jeg studser godt og grundigt over at manden har købt ram, bundkort og grafikkort. Og senere står der at der er vandkøling på ? hvem har monteret vandkølingen ? og hvem kan ikke selv pille vandkølingen fra for at sende bundkortet ind istedet for at sende hele PC'en ind !.
--
Try to learn from the mistakes of others. You won't live long enough to make all of them yourself!
#16
jespert
Semi Nørd
23-06-2009 09:16

Rapporter til Admin
Det er helt klart for dårlig af komplett den måde de har behandlet denne sag på, men desværre har vi kun sagen fra én side. Synes det er ved at være belastende at der skal startes en "ADVARSEL"s tråd hver eneste gang en handel ikke lige går efter planen. Men på den anden side - det er da heldigt det ikke er med modsat fortegn, for så tror jeg der vil være rigtig mange tråde med komplett. Ret sikker på denne tråd ikke gør at folk stopper med at handle hos komplett.
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#17
eBBox
Monsterbruger
23-06-2009 09:21

Rapporter til Admin
Enig med #3, #12, #15 og #16. Surt med sådan en oplevelse, men det er som sagt en side af sagen. Bare bad luck- op på hesten igen ;)
--
//Laptop @ Dell XPS 1530 2,5 GHz T9300 Core 2 Duo | 4 GB Ram | ATI 8600M GT | 500 GB HD | 15,4" @ 1680 x 1050
#18
Lau,Henrik
Ultra Supporter
23-06-2009 09:35

Rapporter til Admin
Enig med #3 Meget forstyrrende at læse... Jeg har "kun" handlet hos Komplett to gange, aldrig haft en RMA hos dem, men jeg synes at deres kundeservice er perfekt, gode oplysninger om varen, gode muligheder for at følgen varen på sin vej. Alt i alt et firma jeg bliver ved med at handle hos, på trods af din meget dårlige oplevelse...
--
Hil Sandalmændene
#19
Gripen90
Guru
23-06-2009 09:36

Rapporter til Admin
#0: hvorfor sendte du ikke bare bundkortet ind istedet for hele pc'en ? du har vel selv monteret vandkølingen da du skiftede bundkort ?
--
Try to learn from the mistakes of others. You won't live long enough to make all of them yourself!
#20
DEVIL_DK
Guru
23-06-2009 09:38

Rapporter til Admin
komplett skulle have bed køberen om at sende 3dkort og bundkort ind og ikke andet. køber er delvis selv skyld i det tager så lang tid og bliver så rodet. fint indlæg fra #0 #3 burde ikke skrive i et indlæg som dette da han intet har at sige om sagen anden end bavel, kan man ikke læse og forstå hvad #0 skriver kan man få en der kan læse til at hjælpe sig.
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8400@3600MHZ*Club3D XOC4870 1GB* *A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#21
aeble
Maxibruger
23-06-2009 09:54

Rapporter til Admin
"20... Det er lige præcis den anden vej, #0 burde da have fået hjælp til at skrive indlægget... Eller mener du #3 burde have fået hjælp af en ordblind til at forstå indlægget? Til selve sagen vil jeg bare påstå, at det lyder som en fejl 40... Der er ingen hardware producenter med respekt for sig selv, der sender et stykke hardware på markedet, med en fejlmargin på 75% eller over... come on
--
Jaja... Min laptop pwnr min stationære.. Lad os komme over os selv.. Eller bliver det for klistret??
#22
Lars.1979
Semibruger
23-06-2009 10:00

Rapporter til Admin
#0 Næste gang så smid lige din post igennem en stavekontrol først. Det er ikke for at være grov men det er lige som at læse noget Morten og Peter har skrevet. Personligt har jeg aldrig haft problemer med Komplett og kan kun sige god for deres service. Men nu køber jeg dog også kun løse dele som jeg så selv samler.
--
#23
basse2650
Monsterbruger
23-06-2009 10:03

Rapporter til Admin
¤21 tror jeg nu mest også, lyder lidt som om du har rodet med noget du ikke skulle og prøver at give dem skylden.. selvom de bad dig sende det hele er det ok at bruge indersiden af hovedet også...
--
ASUS Rampage II Extreme|Core i7-950 OC|4xWD 300Gb Raptor Raid0|12GB HyperX 2000mhz|2x EVGA GTX295|Antec 1200|Vandkølet|Mamba, Lycosa & Barracuda|
#24
Nicklas0912
Mega Nørd
23-06-2009 10:08

Rapporter til Admin
Komplett er et udemærke firma, MEN de kan godt være for hurtige en gang i medlem:) Bestilte engang nogle ram,fik mail på de var sendt, næste morgen fik jeg endnu en mail om de ikke var sendt pga de ikke havdet dem, men en timed efter kom postmanden da med dem. #0 Det er sku en grim opleveles du har været ude for:/ men jeg ville allrede have pise sur efter 14 dage, havde krævet pengene tilbage.
--
BN-Hardwarereviews.dk Core I7 920 DO@ OC 4.3Ghz 4870x2 EVGA X58 Corsair Dominator GT 3 x 2 GB VandKølning
#25
Helmer
Maxibruger
23-06-2009 10:11

Rapporter til Admin
Jeg tillader mig lige at vise det fra Kompletts side. de er ENORMT flinke at de overhovedet gider at tage din computer over selvom du kun har købt 3 af komponenterne hos dem, og at de overhovedet gider at kigge på det så snart du har vandkøling er da endnu mere imponerende. Det kan godt være du bliver sur over, at de så sælger det, men det har intet med sagen at gøre. Der er ingen tvivl om, at du er blevet den mest nederen kunde, som de har haft, og ja det er naturligvis ikke god nok service, at de ikke har tændt den, men lad mig sige at meget af det, de har gjort, ville du normalt ikke se i branchen. Noget helt andet er, at man bare ikke kan sætte kabler forkert i dag, så jeg skider på din normale EDBMand i byen :D det er kun til tænd/sluk, reset og dioder, så det kan jo ikke gå så galt. Sidste ting, som #3 kom ind på.... vil du ikke godt tænke dig om hvad du skriver. Det er helt i orden at være ordblind, hvis det er det du er, men så må man på den modsatte side også gøre en ekstra indsats for at skrive korrekt. et godt forslag var lige præcist Word og stavekontrollen. Det er NÆSTEN sikkert at du med den stavning har fået udtrykt dig forkert/misvisende både hvad angår samtale frem og tilbage men også på din fejlbeskrivelse. Undskyld, men hvis man ikke selv kan fejlsøge en computer, så skal man heller ikke montere vandkøling i sin spand.
--
#26
Komplett
Bruger Aspirant
23-06-2009 10:26

Rapporter til Admin
Hej folkens! Det var da ellers lidt af en fadæse… Jeg giver lige lidt input da vi mener at der er vise detaljer der ikke er kommet frem I lyset. Først og fremmest vil jeg beklage at hele denne historie er gået så vidt og indrømmer blankt at der er ting i denne sag der kunne gøres bedre, dog er vi alle mennesker og kan begå fejl. Mrx3D ringer ind til os og fortæller at hans computer fejlede. Vi gik systematisk frem for at se hvad der var galt og kommer frem til at hans RAM var synderen, det resulterer i at vi ombytter RAM’ene. Dette skulle dog vise sig ikke at være det eneste da hans 9800GX2 også viste sig at fejle. Kortet bliver i første omgang byttet til et GTX260, da GX2’eren er EOL(End of Life) som han senere var utilfreds omkring (hvilket er fuldt forståeligt da 9800GX2 er dobbeltkernet og det er 260’eren jo ikke), vi beklager og ombytter kortet kvit og frit til et GTX295. Dette løser dog stadig ikke problemet så han ringer ind igen og vil have at vi tager imod hele hans computer. Dette siger vi pænt nej til men tilbyder at han kan sende de dele ind han har købt hos os, grunden til det kommer senere. Mrx3D ignorerer vores ord og sender hele hans system ind til os. Vi ryster lidt på hovedet men kigger PC’en igennem og sender den retur fuldt funktionel. Nu sker det der ikke skulle ske, kabinettet som ikke var købt hos os fik en bule i posten. Dette er lige præcis grunden til at webbutikker ikke ønsker varer der ikke er købt hos dem ind. Vi står nu overfor at skulle bytte en vare som vi ikke forhandler til trods for postmand per’s fejl. Vi vender og drejer et par gange præcis som julemandens rotter, og beslutter at tilbyde Mrx3D et nyt kabinet. Han beslutter sig for et kabinet der ikke er på lager og er ligeglad med at det først kommer en gang i juni. Han ringer efter et stykke tid ind hver dag for at høre om hans kabinet er klar i stedet for at afvente besked fra os. Dette resulterer i at vi vælger at gå over til en anden forhandler og købe det oprindelige kabinet for at få sagen lukket. Da vi helst vil undgå det vandkølingssystem han har monteret foreslår at vi at alle dele sendes som løsdele så han selv kan samle systemet eller at han som et alternativ betaler 500,- for montering(præcis som alle andre webbutikker, vi har dog intet gebyr på RMA-sager som ikke har fejl når de gennemgås). Dette viste han sig uforstående overfor, så vi tænker at sagen skal afsluttes og samler det kvit og frit og får den ud af vagten. Det skal dog siges at vi aldrig afmonterede vandkølingen men flyttede systemet samlet over i det nye kabinet. Vi kan desværre ikke garantere for tidligere montering fra anden side, da det ikke er os der har samlet det. Vi tester og finder ingen fejl Vi sender computeren retur og to uger efter siger han at computeren ikke starter og han vil få den undersøgt af sin lokale edb-biks, da vi ikke ønsker at få det hele ind igen. De finder fejl på boardet og vi vælger derefter at give ham pengene retur i samråd med ham selv. Jeg er ked af den lange smøre, men der er nu engang to sider af en sag, og synes at vi lige ville fremføre vores side. Vi er en butik der går meget op i service og er der noget der ikke er i orden skal vi være de første til at rette dem hvis det er muligt. Dårlig service er simpelthen ikke acceptabelt i nogle brancher, dette er vi klar over og bestræber os derfor på hele tiden at forbedre os på det punkt. Har i nogle forslag til forbedring så svar endelig tilbage på denne tråd.
--
Vakis Rigas - Markedskoordinator - Komplett.dk
#27
Helmer
Maxibruger
23-06-2009 10:32

Rapporter til Admin
#26 der er jo ingen tvivl om hvem der har opført sig forkert i denne sag, nemlig kunden. eftersom han ikke gør som der bliver sagt og er imponeret over at han ikke nævner at han har fået et GTX 295 ud af et originalt 9800 GX2 :D nu ved jeg da hvem jeg tror på i denne sag :D:D
--
#28
Lars.1979
Semibruger
23-06-2009 10:35

Rapporter til Admin
#26 Super fint i kommer med jeres version her :)
--
#29
aeble
Maxibruger
23-06-2009 10:40

Rapporter til Admin
Så løb tråden alligevel i sidste ende ud på at være god reklame for komplett... De har jo sprunget alle barierrer for hvad der er god service, nu når begge sider af sagen er kommet op til overfladen.. Sorry, men jeg har ingen bud på hvad i kunne have gjort bedre, dog har jeg da helt sikkert lyst til at købe defekte EOL produkter hos jer for fremtiden :D
--
Jaja... Min laptop pwnr min stationære.. Lad os komme over os selv.. Eller bliver det for klistret??
#30
Lau,Henrik
Ultra Supporter
23-06-2009 10:43

Rapporter til Admin
Det fandme nice at #26 tar sig tid til at svare herinde, At i stadig, selv efter sagen er ude af verden, prøver at hjælpe folk videre. Jeg tror lige i har fået jer en permanent kunde :) Det er fandme god serive RESPEKT!
--
Hil Sandalmændene
#31
jespert
Semi Nørd
23-06-2009 10:45

Rapporter til Admin
#0 Klap klap KLAPHAT
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#32
Nicklas0912
Mega Nørd
23-06-2009 10:47

Rapporter til Admin
Ja, dejligt at komplett tar sig tid til at svare herinde som #30 siger:)
--
BN-Hardwarereviews.dk Core I7 920 DO@ OC 4.3Ghz 4870x2 EVGA X58 Corsair Dominator GT 3 x 2 GB VandKølning
#33
pederlk
Junior Nørd
23-06-2009 10:55

Rapporter til Admin
#26 Har kun ros tilovers for den måde i har håndteret sagen på, thumbs up herfra :D Syntes pludseligt at #0 blev meget tavs
--
ASUS P5NT WS AiLifestyle Series|Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz BFG GeForce GTX 260 OC 896MB|3DMark Vantage score: 11313
#34
Christian Pedersen
Gæst
23-06-2009 11:11

Rapporter til Admin
der er altid 2 sider af en sag, og kundens side i denne sag undrede mig noget, har handlet hos komplett i lang tid, og har ikke oplevet nogen problemer overhovedet. og nu ser jeg så reply fra komplett, der er vidst slet ingen tvivl om at det er kunden her der har opført sig helt forkert! og wow, sikke en service, et gtx295 for et 9800 kort, det kan man satme kalde god service!! ja jeg vil fortsat handle hos komplett, god service, gode priser, hurtig levering.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#35
eBBox
Monsterbruger
23-06-2009 11:30

Rapporter til Admin
#34 enig, det er helt fantastisk service - #0 skulle have et ordentligt los og det skulle #1 også for sit meget ukritiske "opbakkende" indlæg! Godt at se et noget mere kvalificeret indlæg fra #26 som i den grad sætter perspektiv på tingene. Jeg har ofte handlet hos komplett og vil fortsætte med det ;)
--
//Laptop @ Dell XPS 1530 2,5 GHz T9300 Core 2 Duo | 4 GB Ram | ATI 8600M GT | 500 GB HD | 15,4" @ 1680 x 1050
#36
wendigo
Megabruger
23-06-2009 11:41

Rapporter til Admin
Som mange andre allerede har skrevet: Supergod service fra komplett's side af. Har overhovedet ingen melidenhed med #0 mere, efter at #26 har afgivet reply her i tråden.
--
#37
LeetDonkey
Supporter Aspirant
23-06-2009 11:47

Rapporter til Admin
Det lyder mistænkeligt meget som en fejl 40 med monteringen af vandkølingen når der går *så* meget galt for #0. Derudover vil jeg bare give en 'thumbs up' til komplett for håndteringen af sagen, jeg vil næsten vove at påstå at 99% af alle butikker havde afvist pakken da den ankom, da kunden direkte imod instrukserne fra butikken har sendt *hele* PC'en.. Jeg synes også det er flot at de giver dig monteringen kvit og frit, selvom du nok ville have haft godt af at lære at intet i livet er gratis - Dumhed er til gengæld ekstra dyrt.
--
Gigabyte GA-EP45T-EXTREME - Intel QX9650 - 2 x 2GB OCZ PC16000 - GeForce 8800GT - 4 x 7200.12. Kører StarCraft: Brood War på MAX grafik!
#38
MaXer
Megabruger
23-06-2009 11:48

Rapporter til Admin
[begin surt opstød] Man ved godt hvem der failer når den ene part bruger udtryk som: i lige vælder (alligevel) Det her er under alt kortest (går ud fra han prøver at skrive under al kritik) ond lig (ordenlig) ADVARLSE (slå-fejl? ikke når man gør det to gange i træk...!) [end surt opstød] Super service, Komplett
--
#39
Lau,Henrik
Ultra Supporter
23-06-2009 11:48

Rapporter til Admin
#37 Han har da lært "Dumhed er til gengæld ekstra dyrt." Det kom til at tage ham næsten 4 mdr, istedet for 3 uger netop fordi han ikke hørte efter hvad butikken sagde...
--
Hil Sandalmændene
#40
-benne-
Supporter Aspirant
23-06-2009 11:49

Rapporter til Admin
Gider ikke læse hele tråden, men synes nu de har ydt god service, at det så ikke har virket er noget skidt selvfølgelig. Men holdkæft hvor er der mange stavefejl, svært at tage seriøst!
--
#41
Lau,Henrik
Ultra Supporter
23-06-2009 11:51

Rapporter til Admin
#40 Jeg synes næsten du skal tage at læse #26...
--
Hil Sandalmændene
#42
Niklaj
Monsterbruger
23-06-2009 11:59

Rapporter til Admin
Må erklære mig enig med mange af dem der skriver her i tråden. Allerede da jeg læste #0 var jeg af den holdning at komplett havde ydet en god service for ham, omend der var nogle ting der godt kunne have været bedre fra deres side. Og nu efter at have læst #26 er jeg helt klart af den holdning at #0 bare er et brokkehoved, for han har sgu fået en rigtig god service. Så thumbs up til komplett.
--
#43
Rodding
Semi Nørd
23-06-2009 11:59

Rapporter til Admin
#0 ohh det er godt nok en super træls oplevelse det der. Købte selv min computer/ alle delene hos bjtrading, og den virkede heller ikke, men må dælme sige at der var der virkelig genial service jeg sendte den ind og de brugte mange timer og skiftede bundkort ram, og harddisk og jeg hentede den igen og skulle kun betale 90 kr, fordi det nye bundkort kostede mere ind det jeg havde før. En anden gang så køb hos dem :D
--
|Phenom II X3 720 3,5 Ghz|Gigabyte GA-MA790XT|Antec Three Hundred|HD4890 1Gb GDDR5|Samsung Spinpoint 640 GB|Corsair 650W|4Gb DDR3 1333 MHz Corsair
#44
DEVIL_DK
Guru
23-06-2009 12:00

Rapporter til Admin
#38 du siger dermed alle ordblinde er nogle fjoldser der ikke ved hvad de laver. jeg er squ selv sprogspaasser og har levet en del år af at fejl finde og samle pcér så før du kalder os alle dumme, burde du lige tænke dig om og se verden som den er. Jeg kender da flere der kan stave korekt og som kan finde ud af at stææt tegn og alt det der men samle en pc kan de squ ikke, derfor kalder jeg altså ikke dem dumme. #26 fin service hatten af for det.
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8400@3600MHZ*Club3D XOC4870 1GB* *A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#45
Lau,Henrik
Ultra Supporter
23-06-2009 12:04

Rapporter til Admin
#44 medmindre du ka stave til Ressurce (??) Så er du dum!
--
Hil Sandalmændene
#46
MaXer
Megabruger
23-06-2009 12:12

Rapporter til Admin
#44 nej, jeg kalder ikke ordblinde dumme, og det ville glæde mig ikke at blive svinet uden grundlag. Jeg ser på hans generelle opbygning af sin tekst, sammensætning af ord osv. og konkluderer at han højest sandsynligt ikke helt har fulgt med i skolen. Se f.eks. "under alt kortest". Var han bare ordblind (kender selv folk der er det, ved de ikke er dumme) havde bogstaverne blot været byttet om, eller ordlyden været lidt anderledes, men decideret at "misbruge" fraser på den måde har ikke noget med det ordblindhed at gøre. Konklusion: undskyld hvis du føler dig stødt, det var ikke meningen. Og nej, jeg synes ikke ordblinde er dumme. Undskylder for way off topic.
--
#47
Gripen90
Guru
23-06-2009 12:16

Rapporter til Admin
Jeg synes hele afæren lød muggen når han selv monterer vandkølingen men ikke vil afmontere den bare for at sende bundkortet RMA... og så sender manden gudhjælpemig hele PC'en og klager over bule i kabinettet selv om det ikke er købt ved komplet og klandre dem for fejlen selv om det åbenlyst er en post dk reklamtion. Fjols. Nå men så lægger jeg sgu mine penge hos komplet igen i næste uge for noget HW :) #45. ressource ?
--
Try to learn from the mistakes of others. You won't live long enough to make all of them yourself!
#48
Bjørn
Gæst
23-06-2009 12:17

Rapporter til Admin
Jah nu har jeg læst og forstået så meget jeg kunne af alle svar. Jeg vil hverken holde med #0 eller #26, det er som sagt 2 sider af en sag, hvilken der er sand står jo ingen steder skrevet. Det jeg syntes der er værd at bemærke er alle de svar der er kommet, #1-25 sympatiserer #0, eller siger at de kun har oplevet god service men syntes det er en træls sag for #0. I svar #26 kommer komplett så med deres version, helt fair. Men nu er svar #27 og fremad enten ros til svar #26 eller en direkte flaming og mudderkast mod #0. Eksempler: "Man ved godt hvem der failer når den ene part bruger udtryk som: i lige vælder (alligevel) Det her er under alt kortest (går ud fra han prøver at skrive under al kritik) ond lig (ordenlig) " "#0 Klap klap KLAPHAT" Hvad er det for noget? Det er lige præcis det der afholder mig lidt fra dette forum - folk skal bare kaste med mudder. En fin tråd med mening fra kunde og sælger som bare er ødelagt af en del ligeyldige svar. Jeg kan ikke tage stilling til hvem der har ret osv. men ud fra jeres indlæg så, #0 træls oplevelse at du har brugt meget tid, dejligt at du nu har en fungerende computer. #26, det lyder som om i har en rigtig god service, hvis det er i virkeligheden som i beskriver vil jeg ikke have noget problem med at handle med jer.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#49
Gripen90
Guru
23-06-2009 12:19

Rapporter til Admin
#48: #15 og 19 har ikke været skulderklap til #0 !
--
Try to learn from the mistakes of others. You won't live long enough to make all of them yourself!
#50
Lau,Henrik
Ultra Supporter
23-06-2009 12:30

Rapporter til Admin
#47 det var lige nøjagtig det ord jeg prøvede at stave til :P Jeg er nu glad for der findes Words stavekontrol :D Back TT #48 har jo egentlig ret... Vi sidder og er ret dobbeltmoralske... Men hvad pokker, Moral er godt, Dobbelmoral er dobbelt så godt :D
--
Hil Sandalmændene
#51
jespert
Semi Nørd
23-06-2009 12:35

Rapporter til Admin
#48 - "#0 Klap klap KLAPHAT" Det er da pisse irriterende han laver en flæber tråd i håb om at man ikke hører den anden side af historien som viser det er ham selv der har opført sig tåbelig. Sgu da fair nok man reagerer på han spilder vores tid...
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#52
DEVIL_DK
Guru
23-06-2009 12:37

Rapporter til Admin
#45 ja du du virker rigtig klog hvis du er klog, ønsker jeg ikke at være det. #46 ordblindhed er ikke kun at bytte om på boksstaver der findes mange grader af ordblindhed og mange måder det ses på.
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8400@3600MHZ*Club3D XOC4870 1GB* *A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#53
Bjørn
Gæst
23-06-2009 12:39

Rapporter til Admin
#51 Nej det mener jeg faktisk ikke det er: 1. Man ved ikke hvem der har ret, komplett kunne i realiteten lyve så vandet stod i deres indlæg (Det siger jeg ikke at de gør, venligst læs og husk det) 2. Ingen grund til at bruge vulgære udtryk, det svar tjente absolut intet formål andet en at du kan afreagere.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#54
Lars.1979
Semibruger
23-06-2009 12:44

Rapporter til Admin
#52 ignore Lau,Henrik det gør vi andre :)
--
#55
jespert
Semi Nørd
23-06-2009 12:49

Rapporter til Admin
#53 nej flot. Det er jo nemt at skrive at begge sider kan have ret, når vi sidder med en situation hvor ingen er i tvivl. #0 bruger lang tid på at skrive et indlæg, men bruger ingen tid overhovedet for at forsvare sine synspunkter når der kommer modargumenter... Jeg synes han er et fjols fordi han spilder manges tid som er her for at få hjælp og for at hjælpe andre. Det er latterligt...
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#56
Lau,Henrik
Ultra Supporter
23-06-2009 12:53

Rapporter til Admin
#52 du forstår åbenbart ik ironien i mit indlæg..
--
Hil Sandalmændene
#57
LeetDonkey
Junior Supporter
23-06-2009 12:55

Rapporter til Admin
#45 En meget fordansket resurse er faktisk også en accepteret stave måde, selvom ressource er den mest brugte :P
--
Gigabyte GA-EP45T-EXTREME - Intel QX9650 - 2 x 2GB OCZ PC16000 - GeForce 8800GT - 4 x 7200.12. Kører StarCraft: Brood War på MAX grafik!
#58
Rodding
Semi Nørd
23-06-2009 12:59

Rapporter til Admin
#55 ja det er da rigtigt at han skal forsvare sig. men giv da for fanden manden noget tid han har da først oprettet indlæger idag, han sidder jo nok ikke foran sin skærm hele tiden, som mange af os andre.
--
|Phenom II X3 720 3,5 Ghz|Gigabyte GA-MA790XT|Antec Three Hundred|HD4890 1Gb GDDR5|Samsung Spinpoint 640 GB|Corsair 650W|4Gb DDR3 1333 MHz Corsair
#59
MaxBurner
Mega Supporter
23-06-2009 13:00

Rapporter til Admin
Jeg var selv skeptisk i starten med at handle hos komplett, har mest kun handlet hos SHG, men da skuden var næsten sunket, var jeg nød til at finde ny leverandør til min PC. Jeg har kun handlet der få gange. Der var så en ting jeg ikke var tilfreds med, nemlig popcorn hour, som ikke levede op til mine forventninger, så jeg valgte at returnere det til butik, og de lovede at sende penge tilbage hurtigst muligt efter test. Efter 3 uger hørte jeg ikke noget til dem, så jeg kontaktede både mail og telefonisk, at jeg stadig ikke har hørt fra dem, eller set noget til kreditering. De beklagede og "glemte" min returvare eller noget i systemet. dagen efter var pengene blevet sendt retur til mig. Alle kan fejle, og jeg synes de var hurtig til at reagere. Jeg har så ikke handlet hos dem siden. Har selv vandkøling, og jeg ved hvor besværlig det er at samle det og pille det ned igen, så jeg forstår godt at komplett ikke ville rør maskinen, også fordi, det var ikke dem der har solgt eller samlet den. jeg tror mere at kunden er kommet til at "brænde" porten af.
--
#60
Bøllebob
Maxibruger
23-06-2009 14:36

Rapporter til Admin
Havde Komplett.dk ikke kommet med deres udmelding her. Havde jeg ikke købt min nye computer hos dem, som jeg havde planlagt. Nu har jeg ingen skrupler over at bestille hos dem =)
--
#61
icreate-c-sharp
Supporter Aspirant
23-06-2009 14:48

Rapporter til Admin
#0 Nu vecd jeg ikke om det er dig eller komplet dig har tingene som de skulle være.. Men eftersom mange har handlet og haft RMA med succes hos Komplett vælger jeg at tro lidt mere på dem og deres fanskare.. Og at #0 så ikke forsvare noget efter #26 finder jeg også lidt til grundlag for min holdning.. Ikke fedt når man føler sig uretifærdigt behandlet, men igen som det allerede er sagt.. Der blv gjort mere end nødvendigt og at du så selv sender hele kabinet med indhold ind burde stå på din kappe og egen regning.. Og du ku måske ha smidt dit indlæg i word, men jeg forstod da meningen.. ALLE jer andre der brokker over han skriver dårligt.. Ja måske han gør, men i forstod vist meningen så stop at bitche! Og specielt jer som skriver i ikke tager det seriøst fordi han ikke kan stave og skrive?! Hvad fanden har de to ting med hinanden at gøre?! Hvis man ikke kan stave så kan man ikke tro på manden har oplevet noget dårligt og uretfærdigt måske?! At han så har højere forventninger til service end man kan kræve er så en anden sag, men lad ikke dårligt skrivesprog være grundlag for jeres mistillid! #26 Jeg må sige ligesom de mange andre herinde.. FLOT at i tager tid til at svare herinde og ja det giver også bonus for mig.. Jeg får ihvertfald lyst til at handle hos jer fremover når jeg skal bruge HW efter at læse jeres indlæg.. Det er service og det samme er indlægget herinde.. #43 Jeg kan kun tilslutte mig.. Har haft handlet hos BJ-Trading også og jeg er fuldt ud tilfreds! Dejlig butik og behagelige nemme folk at snakke med.. MEGET behjælpelige selvom deres side bedrager på overfladen.. #51 Spilder #0 din tid? Hvis det er spild af tid hvad laver du så herinde? Så spilder du selv din tid ved at svare ligegyldige svar i denne tråd.. Og tror næppe dette er et sted man skal bruge tid hvis man ikke skal "spilde" sin tid.. Evt. overvej en anden hobby/sport eller noget hvor du ikke "spilder" din tid..
--
Intel C2Q 2.66Ghz Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe@Wifi | 4x1GB Corsair XMS 1333Mhz DDR3 | ATI HD4870 1GB DDR5 | 700W CoolerMaster Real Power M700
#62
waskustobaskus
Maxibruger
23-06-2009 14:58

Rapporter til Admin
Har en ven som fik et bundkort fra dem. Asus striker til 1800kr. Det var defekt. Nå så sendte han det tilbage og fik det igen.. Defekt. Så røg det tilbage og så skete der intet. Efter mange mails og Tlf opkalde til dem fik han fat i deres direktør som lovede at det nok skulle komme til at fungere.. Tid ialt: 2 1/2 måned!!!
--
#63
jespert
Semi Nørd
23-06-2009 15:03

Rapporter til Admin
#61 er det fordi du ikke vil forsøge at forstå hvad jeg mener? Jeg tager som udgangspunkt alle tråde seriøs, og prøve at hjælpe andre hvor jeg kan. Det samme gør sig gældende i denne tråd, hvor jeg læste hans indlæg igennem. Senere finder man så ud af at langt det meste af det er hans egen skyld - hvis jeg ikke har spildt min tid - hvad vil du så kalde det? Det er da latterligt at begynde at genereralisere min færden herinde - kan godt garantere, at hvis jeg ikke fik noget ud af at være herinde, så var jeg den første til at smutte. og sidst... Evt. overvej en anden hobby/sport eller noget hvor du ikke "spilder" din tid.. ... har jeg kun hovedrysten overfor...
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#64
guanomo
Guru
23-06-2009 15:04

Rapporter til Admin
kun gode erfaringer, fik byttet et defekt bundkort til et der var dyrer da det andet var gået ud af produktion. Der vil ALTID være dårlige erfaringer med en webshop/fysisk butik, det kan ikke undgås. Men hos nogle sker det oftere end andre og omvendt :) #62 trist, det er for længe.
--
www.justadog.dk[...]
#65
Lentz27
Ultrabruger
23-06-2009 15:11

Rapporter til Admin
Jeg har kun haft gode oplevelser, eller der var en gang hvor min mus blev sendt tilbage hvor den blev testet uden fejl, men så lavede jeg en tråd herinde som en flink mand inde fra komplet opdagede og modtog en mail dagen efter hvor han ville have at jeg skulle nægte at modtage den mus som jeg brokkede mig over, og så sendte han mig en ny og betalte mine fragt udgifter!
--
http://lentzmovies.tk[...] - Video Tutorials
#66
marchello
Mega Supporter
23-06-2009 15:23

Rapporter til Admin
Det er sgu da bare Getmore som prøver at stille Komplett i dårligt lys. Se da måden han skriver på. Må sgu da næsten være Sagib Hussain, der lige har kedet sig lidt på arbejdet.
--
LianLiX500|i7Core 920@4Ghz|Sapphire 4870X2|SamsungF1 750GB raid 0|Thermaltake 1000W|OCZ 6GB 1600mhz triple|Auzentech Prelude 7.1|ASUS P6T Deluxe
#67
Totalgamer
Elite Nørd
23-06-2009 15:36

Rapporter til Admin
Jeg sendte et defekt bundkort mandag, de modtog tirsdag og sendte nyt samme dag. Dvs. nyt bundkort til mig torsdag. Det er fandme hurtig service! Jeg handler stadig hos komplett, og det bliver jeg ved med. Selvfølgelig vil 0# ikke sige sandheden.. De ting han har gjort grueligt forkert vil han ikke have frem i lyset. Jeg synes komplett håndtere dette yderst professionelt. De skaffer ham et helt nyt kabinet, som han ikke engang har købt hos dem, samt at de samler kvit og frit. Vi snakker garanteret over 1000 kr. Thumbs up til Komplett.
--
|Core i7 920 D0|Asus Rampage II Extreme|Antec 1200| 2x GTX 260| 750GB Samsung Spinpoint| Corsair TX750|6Gb 1,6 Ghz OCZ|Vandkølet|
#68
Jackel
Giga Supporter
23-06-2009 15:39

Rapporter til Admin
#66 ja eller komplett selv som mangler blikfang. drog nu de beskyldinger. #26 virkeligt rart at se at i selv henvender jer til os.. kunne andre lære noget af !!
--
#69
don purse
Junior Nørd
23-06-2009 17:54

Rapporter til Admin
Der skal være plads til alle. Vi er nogle som måske ikke lige er så gode bogligt, incl. mig selv. Vi fandt vist alle udaf hvad han mener. Det kan da godt være at det tog længere tid at læse hans indlæg og forstå det. Det vil jo altid være nogle som man skal bruge mere tid på, jeg fik selv ekstra undervisning og der skulle da bruges mere tid på mig. vi er ikke ens mvh Christian
--
ok
#70
Ole
Gæst
23-06-2009 18:37

Rapporter til Admin
Har handlet mange gange hos Komplett.dk uden nogen form for problemer - altid god service og hurtig levering. Jeg er stadig ganske tryg ved at handle med dem. Som flere andre synes jeg faktisk, at han har fået en god service. Når man er "hjemmebygger" og køber løsdele, må man være forberedt på at skulle adskille det hele, hvis der er en defekt del. Fejl 40 kan da ikke helt udelukkes i denne sag, og er man ikke i stand til helt præcist at fejlfinde selv, skal man nok afholde sig fra hjemmebyggeriet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#71
icreate-c-sharp
Supporter Aspirant
23-06-2009 23:29

Rapporter til Admin
#63 Ja du læser indlægget og tager stilling til den situation som er beskrevet.. Og måske er langt det meste hans egen skyld, MEN #0 skrev fordi han ikke opfattede det sådan.. Og du mener så det er spild at hjælpe folk med det som de mener er uretfærdigt? Der vil altid være folk der forventer mere service end man kan, der ser tingene anderledes end dig og som vil brokke sig over det og lave indlæg som dette.. Og lyder som om du ikke har indstillet dig på det da du begyndte at bruge tid på at hjælpe folk herinde.. Du vil måske kalde det for spild af tid at forsøge at hjælpe ham fordi i ikke er enige, men da en gang pjat.. Hvis du bange for at "spilde din tid" hvorfor så ta chancen og forsøge at hjælpe nogen herinde? Du kunne spille fodbold eller noget andet hvor du ikke "spilder din tid" med at hjælpe nogen du ikke mener er værd at hjælpe, men istedet bare kun bruge tid på at lave det du selv kan li - som fx. rende rundt og sparke til en bold.. Min pointe er bare hvis du ikke vil "spilde din tid" så brug tid på noget hvor det kun omhandler dig.. Du spiller bold og du får det du ønsker istedet for at bruge tid på noget du ikke senere ville ha brugt tid på.. For ellers må du ha for dyrebar tid til det her jo siden den kan "spildes" på den måde her.. Manden laver det pga. hans holdning og syn - men at du ikke er enig er vel ikke #0's skyld.. Han kan ikke gøre for han ikke ser tingene som dig så hvordan kan han være skyld i han spilder din tid.. Du ku bare lade være med at forsøge at hjølpe herinde så ville du aldrig "spilde din tid" på nogen med andre holdninger end dig som så åbenbart ikke burde ha fået hjælp eller din tid...
--
Intel C2Q 2.66Ghz Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe@Wifi | 4x1GB Corsair XMS 1333Mhz DDR3 | ATI HD4870 1GB DDR5 | 700W CoolerMaster Real Power M700
#72
TheDanishScout
Elitebruger
24-06-2009 00:20

Rapporter til Admin
Fuck jeg grinte efter komplett's posts!! Det viser bare SÅ meget om os danskere når man læser dette.. Først var det bare "stakkels #0" og nu er det "Idiot #0" Synes det er RIGTIG flot af Komplett at komme med den anden side. (Hvis det da er dem) Tilbage til min point. Jeg må da indrømme, at det bare viser hvor dårlige nogle er til kildekritik. Det er da klart at der er så mange danskere der bliver taget hårdt i røven af russiske svindlere. som #3 siger er det svært at tage seriøst, og man burde allerede der se at der måske har været kommunikationsproblemer mellem køber-sælger. Det som der primært kan konkluderes hvis man sammenligner de to sider er, at der har været en tydelig fejl på kommunikationsvejen. Selvom sælger svarer til #0 burde de (No offence #0) have taget stilling til købers manglende forståelsesevner ved at uddybe, og formindske antallet af mails. Men da dette overhovedet ikke er et krav er der ikk så meget at gøre, og ville da være over alt forventning hvis Komplett havde en psykolog til at analysere alle de mails de modtager. XD Ellers så held og lykke til Køber (Der nu har fundet en EDB biks der kan løse kommende problemer) og Komplett.. Ja. I vandt læserenes troværdighed. og en del respekt.. (Føler nogen sig stødt.. JA. så er der nok no'et om det!)
--
"Cogito, ergo sum" - Descartes. Jeg tænker, altså er jeg.. men er du?
#73
kzm
Superbruger
24-06-2009 00:51

Rapporter til Admin
Nå ja, det endte jo lykkeligt alligevel.
--
Vic 20 Phillips 14" color tv Commodore cassette player Commodore RF Modulator with TV cord Cheetah 125+ joystick 16K RAM cartridge
#74
ice_black
Elitebruger
24-06-2009 07:21

Rapporter til Admin
bare fordi det skette for dig betyder det ik det der sker for de næste 100 pers. der køber hos dem. men det må være trels. jeg har købt ram hos dem og jeg har skiftet bundkort og de virker stadig perfekt
--
AMD PhenomII X4 940 3Ghz,GIGABYTE GA-MA770-UD3,Geforce 8800GTS,550W CORSAIR,2*1280x1024,1TB SSpinpoint,Razer Deathadder
#75
jespert
Semi Nørd
24-06-2009 08:39

Rapporter til Admin
#71 hvorfor er det du skal blive ved med at generalisere og sige at jeg synes det er spild af tid at være herinde. Jeg har sagt at denne tråd er spild af tid da #0 efter alt at dømme har skrevet så meget tekst men alligevel udeladt så meget som har betydning for læserens mulighed for at vurdere hvad der reelt er sket. Hvis der virkelig er noget hold i det #0 skriver, så må vi jo vente på han reagerer på Kompletts indlæg i denne tråd. Forstår i øvrigt heller ikke din sammenligning med fodbold, men eftersom jeg ikke længere er interesseret i at diskutere disse liggyldigheder med dig, så lader vi det vist bare ligge med moralen om, at det er ok at #0 skriver sin klagesang om komplett, men det er ikke ok jeg skriver hans indlæg I MINE ØJNE er spild af tid... Over and out.
--
Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om...
#79
Lars2222
Junior Nørd
24-06-2009 17:40

Rapporter til Admin
Efter at havde læst sagen fra kompletts synespunkt må jeg sige at det er god service over alt forventning (men det ved vi jo at de har, det er der for de vi køber der). De frarådet dig at sende kabinettet. det svarer lidt til jeg sender min computer med den knap 1 kilo tunge noctua cpu køler monteret, der er chancen for jeg beskader cpu eller andre dele.
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#80
Stage
Gæst
14-11-2009 21:47

Rapporter til Admin
Har kun 1 ting at sige til #0 Du er seriøst for EPIC FAIL
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#81
Cocacolaen12
Gigabruger
14-11-2009 22:08

Rapporter til Admin
Sider komplett og leder efter tråde som er imod dem?? Det er da noget af et job at have.
--
hej
#82
superbjoern
Mega Supporter
14-11-2009 22:10

Rapporter til Admin
#80 Skriver DU som lige har skrevet i en tråd, hvor sidste svar var for 5 måneder siden. (trækker vejret dybt) JEG FATTER VIRKELIG IKKE HVORFOR FUCK FOLK IKKE KAN FINDE UD AF AT SE HVOR GAMMEL TRÅDEN ER! HELT ÆRLIGT, AT SKRIVE EN KOMMENTAR SOM "DU ER SERIØST FOR EPIC FAIL" 5 MÅNEDER EFTER, HVAD FANDEN I HELVEDE KAN ANDRE BRUGE DET TIL!? SÅ TAG DIG DOG SAMMEN FOR HELVEDE, DET ER SGU DA DIG DER ER EPIC FAIL! (puster lidt) Sorry for caps, men følte lige jeg havde brug for at komme ud med det.
--
[email protected] - tilføj hvis du har noget relevant at spørge om
#83
Casper-holm
Semi Supporter
14-11-2009 22:12

Rapporter til Admin
80# Gammelt emne. 0# Du staver af lort. Og jeg har kun haft god erfaring med komplett :)
--
Phenom II X4 3.2Ghz | Gigabyte GA-MA785GT-UD3H | XFX Radeon HD 4890 XXX | 4GB DDR3 1600Mhz Corsair XMS3 | WD Caviar Black 500GB | Corsair TX650W
#84
Casper-holm
Semi Supporter
14-11-2009 22:12

Rapporter til Admin
82# Helt enig. Det giver ingen mening.
--
Phenom II X4 3.2Ghz | Gigabyte GA-MA785GT-UD3H | XFX Radeon HD 4890 XXX | 4GB DDR3 1600Mhz Corsair XMS3 | WD Caviar Black 500GB | Corsair TX650W
#85
Comp
Gigabruger
14-11-2009 22:16

Rapporter til Admin
#82, Det er nok fordi #80 fandt denne tråd utrolig underholdende. Jeg har ikke set denne tråd før og finder den også underholdende. Det er også en lektion i hvor nemt er det at svine en computerbutik til.
--
Core2Duo E8500 3.2 MHz Asus P5Q3 Deluxe Wifi-AP @n 2x1GB Crucial Ballistix 1600 MHz DDR3 XMP, Asus Radeon 4770 "Formula", Chill CP-700M 700 Watt
#86
OVRKLL
Giga Nørd
14-11-2009 22:19

Rapporter til Admin
Tja, hvad kan vi lære af det? Raten af idioter og trolls blandt gæster er meget stor, men vi har allerede tidligere foreslået administrationen, at gæster ikke skulle kunne skrive i tråde uden aktivitet i en hvis periode, hvilket de afslog, da HOL's generelle politik er, at alle altid skal kunne skrive. Det kan altså ikke betale sig at whine over det.
--
http://insultsondemand.com[...]
#87
ZazzY
Nørd Aspirant
14-11-2009 22:22

Rapporter til Admin
#80 At genoplive en gammel tråd da lige så meget EPIC FAIL :\ #81 Tror nu godt at Komplett kan bruge google.dk eller også har de nok fået et tip via mail omkring denne tråd :) Og nu hvor jeg alligevel er her kan jeg ligeså godt sige thumbs op til Komplett. Har selv lige bestilt og modtaget stortset alle mine dele til min nye spand fra dem :)
--
| P5N32-E SLI Plus | Intel Core 2 Quad(Q6600) - 2.4 @ 3.6 | 4x1Gb Corsair Dominator XMS2 PC6400 | Club 3D 9800GX2 | Seagate 320Gb(Raid 0) |
#88
(FIH) The Don
Elite Nørd
14-11-2009 22:25

Rapporter til Admin
#80 hmm nej det er du din spade for at bringe en så gammel og uddød tråd til live igen!!!!
--
Soon = ASUS M4A79XTD EVO/Phenom II 965/Freezer Extreme Rev II/4GB G-Skill Ripjaw 1600mhz CL787/ASUS TOP 4870x2/NQ 1KW/Random Case/skrivebord hehe
#89
Fine
Monster Supporter
14-11-2009 22:26

Rapporter til Admin
Hvorfor ikke bare slette sådan en tråd, den har ingen formål. #0 fik en tudekiks.
--
#90
*NEO*
Nørd
14-11-2009 22:30

Rapporter til Admin
Jeg syntes #0 skal være glad fordi komplett har faktisk gjort alt de skulle, de har enda givet ham penge retur, og alt dette til trods for at han har været en besværlig kunde og at han har efter monteret vandkøling. jeg syntes overskriften burde rettes, et er injurier.
--
ASUS P5K-C / Q6600 / Arctic cooling / 4GB OCZ Special ops. Urban elite / 8800GTS 512 / WD Raptor 150GB / 500GB SATA / Corsair VX550
#91
Siepher
Elitebruger
14-11-2009 22:37

Rapporter til Admin
Jeg fik et godt grin. Tak for revive.
--
The things you own end up owning you. Chuck Palahniuk (1962 - ), Fight Club, 1996
#92
G4m3r
Super Supporter
14-11-2009 22:53

Rapporter til Admin
Hvorfor er folk generelt så aggressiv i den her tråd?. Bare fordi #0 måske ikke staver godt, eller det gik lidt hurtigt, så er der ingen grund til at svine ham til. Det er kanon flot af komplett med deres feedback. Man må virkelig sige at den her tråd tog en uventet drejning. #82, Hold da fast.! Hørt som killing floor, man kan virkelig afreagere. - Det gør da ikke noget tråden bliver 'oppet', den er da lidt sjov :)
--
#93
superbjoern
Mega Supporter
14-11-2009 23:00

Rapporter til Admin
#92 Mente nu også mere generelt.. :P Men ja, kender godt killing floor, har spillet det til ukendeligheder ;)
--
[email protected] - tilføj hvis du har noget relevant at spørge om
#94
Simon
Gæst
27-02-2010 14:12

Rapporter til Admin
Hej jeg har tænkt mig at købe alle delene af min computer hos komplett.dk jeg har læst en masse kommentarer og er enormt begejstrede over komplett´s handlekraft og god service. stor smiley til jer xD
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: ADVARLSE i mod Komplett.!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning