ja, nogle herinde fra? typisk kun dem der har dårlige erfaringer der skriver på truspilot :S
nå anyways tilbage til tråden, nogen der har erfaringer?
--
Jeg har kun haft gode erfaringer ved køb hos proshop. Jeg bestilte min første PC hos dem.
De fandt ud af at de ikke havde en af mine varer på lager alligevel og skrev til min mail inden for et par timer efter bestilling og vi fik løst problemet (jeg afbestilte varen og købte det hos en anden)
Det kan dog godt være forvirrende når der er to ens navne, hvor den ene er billigere, men ikke har nogen varebeskrivelse og at den anden er dyrere men har en varebeskrivelse - så har man kun navnet at gå efter... nogle gange sender de også fra forskellige lagre så ikke alle ens dele ankommer på samme tid
--
_| /\ |( () |3
#2
Der er åbenbart også folk med gode erfaringer, der skriver på TrustPilot, for Proshop.dk har en meget pæn score derinde ;)
--
Mr. Manic Bumper
http://www.OVRKLL.com[...] Ja, Proshop har en score på 7.3 derinde. Jeg har også kun personligt gode erfaringer med dem. Har aldrig haft brug for at have kontakt med deres RMA afdeling med de ting jeg har købt der.
--
Zepto Znote 6214W • Core Duo 1.6GHz • 1GB PC5300 RAM • 60GB HDD • GeForce 7600Go • 1440x900 - Synology DS-107+ NAS m/750GB HDD
Bestilte min vare. 2 dage efter kom den.
--
Hvad kalder man også kosnot?
Tak for svar!
#4 det har du ret i men alligevel :)
--
Proshop er gode. Har lavet ca. 9-10 bestillinger hos dem de sidste 2 måneder og de er kommet til tiden. RMA har jeg ik oplevet endnu.
Et minus kan være deres side. Nok bare mig men ville ønske der var en sorterings mulighed af vare efter pris osv.
--
Jeg har også haft gode erfaringer med dem over en årrække. Dog havde jeg en enkelt RMA-sag, der blev håndteret virkelig dårligt. Det var et HAMI-kabel, der ikke kunne vise 1080P og det var svært af overbevise dem om, at jeg ikke skulle betale for fragten retur. Det endte dog med, at de gav sig efter lang tid. De er dog generelt rigtig gode, når der ikke er problemer :-)
--
Har købt dér 3-4 gange.
Har aldrig været problemer.
--
Revenge is the single most satisfying feeling in the world !
#10 I princippet skal de jo heller ikke batale fragten. Fona betaler jo heller ikke din benzin + din bil når du skal bytte noget dernede :)
--
HOL-Søgning, bedre end bedst!
Har haft god med bestillinger, men meget dårlige med reklamationer.
Men sådan er det jo altid, de fleste firmaer er gode til t sælge, men så er det at problemerne opstår når de skal til at yde kundeservice.
Og der har Proshop.dk bestemt været nok noget at det værste jeg har oplevet.
Min printer, en Epson, fik efter en 50-60 udskrifter en ide om at den ofte meldte fejl og ikke ville skrive, kontakter Epson online support, og efter fejlkoden kunne han se at den skulel på værkste.
Jeg sender den til proshop, og der går ca. en uge, og jeg får at vide at jeg bare havde kørt den tør for blæk, og at de ville have 350kr for at sende den retur, fordi det var min egen skyld at den ikke virke.
Og den var over halvt fuld med blæk på alle patroner da den blev afsendt, og kom retur med tomme patroner, og en regning, og de ville på ingen måde høre tale om at de var fulde af løgn, og den var både fejlsøgt, go supporteren havde selvfølgelig også spurgt om der var blæk på, ellers så kommer den jog ogsa og siger til med en popup besked, og display på printeren skriver det jo også.
De kan rende mig, og jeg skal aldrig handle med dem mere.
--
......... Er du Gud´s barn så hjælp dig selv. SØG
Jeg synes at deres ordersystem er lidt dumt opbygget.
Det kan ikke lade sig gøre at placere en ordre, hvor en eller flere varr ikke er på lager (heller ikke selom den kommer på lager dagen efter!) uden at de splitter ordren op og tager fuld fragt for hver afsendt pakke.
Jeg har desudne oplevet at lægge varer i indkøbskurven, og når jeg så trykker på "til kassen" knappen, bliver jeg pludselig advaret om en væsentlig prisstigning. Det synes jeg ikke er i orden, når man allerede har puttet varen i kurven og således er blevet lovet/har accepteret en given pris.
--
#12, jo det skal de. Det følger af lovgivningen.
--
Har kæmpe dårlig oplevelse med deres RMA!! Kan sgu ik anbefale folk at handle der!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Kan klart anbefales.
jeg købte et antec kabinet med psu ved dem, psuen gik i stykker efter få dage.
jeg skrev til dem og spurgte om jeg kunne nåjes med at sende psuen da det ville være træls at skulle skille hele masine ad.
fik svar at det var ikke noget problem.
sendte psuen ind, få dage efter står posten ved dørem med en meget stor kasse.
de var kommet til at sende mig et helt kabinet ringer med det samme til dem for at fortælle dem om fejlen.
han siger at boholdu bare det. flot servis syntes jeg.
en af mine venner købte en seagate extern hdd med dem, efter lidt over 1½ år gik den i stykker, sender den til rma sammen med et besked om at hvis den findes defekt vil han gerne have to mindre interne hddér , han får en mail der siger den er fundet defekt og han istedet kan købe vare for det filde beløb han i sen tid gav for den externe.
så jo jeg syntes de er gode
--
Der var engang..................
Også kun gode oplevelser.
Bestilte det meste af indmaden til en PC og de sendte så jeg havde det 2 dage efter. Godt nok med to forskellige pakker netop fordi de sender fra forskellige lagre.
Dog havde de glemt at sende ram og jeg ringede til dem. Det kunne de godt se og de beklagede meget og sendte det samme dag så jeg havde det dagen efter.
--
Tja, nogle har gode oplevelser, andre har rigtig dårlige.
Skal man tage chancen og handle hos dem??
--
Jeg har generalt gode oplevelser hos dem, og har brugt for over 400k hos dem. En ting der har generet mig noget er dog, at jeg ofte først har fået en T&T email EFTER jeg har modtaget en pakke, hmm.
Har lige haft to RMA'er hos dem, gik fint og hurtigt igennem.
--
//Cubbs
#20 400.000 kr!?!?
--
Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster ?
Ja, jeg er erhvervskunde?
--
//Cubbs
Ja, ja. Men det er sgu stadig mange penge! :)
--
Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster ?
400.000 kan være en lille sum penge hvis Cubbs har en stor virksomhed :) Af al nysgerrighed, hvad hedder virksomheden?
--
Intel I7 920 - 2,67@3,5 (Idle 28)
Coolermaster V8 køler
Gainward GTX285
3 x 2gb OCZ 1600mhz
Corsair 750w
Hej,
Som andre skriver, så er der ingen problemer når de skal sælge. - Problemerne opstår først hvis du har en RMA sag. - De overholder simpelthen ikke lovgivningen på området.
Læs historien på
http://www.amateur-invest.com[...]
- Jeg skal heller ikke handle med dem igen overhovedet !
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.