Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Prutte om prise med din hardware-forhandler?

Af Ny på siden Amoore | 14-12-2008 01:20 | 3427 visninger | 37 svar, hop til seneste
Nu er der jo mange forskellige udbud af hardware på nettet, og nogle stedet må er det bare billigere end andre. Men nu er det også rart/trygt/sikkert/osv. at handle lokalt. Så tænkte på om der er nogen som har haft held med at finde hardware på nettet, og få en bedre pris fra hos den lokale forhandler ved at bruge online-prisen som "argument" ? Bare lige nysgerrig for at se succesraten på det. :)
--
- Vh André
#1
Totalgamer
Super Nørd
14-12-2008 01:24

Rapporter til Admin
Jeg har da pruttet om prisen på en musemåtte. Fik den fra 150 - 120 + 4 vingummier ;) Sparet 30 kr på 5 minutter :D
--
|Q9450|Evga nForce 780i|Antec 1200| 2x GTX 260| 750GB Samsung Spinpoint|4Gb Mushkin 1066 mhz|Corsair TX750|Vandkølet|SyncMaster 245B 24"|
#2
BloodClaw
Superbruger
14-12-2008 03:45

Rapporter til Admin
#0 Det kommer meget an på forhandleren og prisforskellen, og hvor vidt forhandleren overhovedet kan gøre det billigere. Når en forhandler køber et produkt hos en producent eller distributør får de ofte rabat alt efter hvor mange produkter de køber (f. eks. "Køb 100 af dette produkt og spar X kroner"), og derved kan de sælge endnu billigere end mindre forhandlere, som ikke har den krævede kapacitet.
--
#3
Dare_Devil
Juniorbruger
14-12-2008 03:55

Rapporter til Admin
Jeg ved, at det er muligt at få prisen ned hos mange mindre forhandlere. Jeg har selv været ansat, hvor jeg som allerede som salgsassistent under 18 havde mulighed for at justere prisen en anelse ;P
--
#4
Mango
Super Supporter
14-12-2008 04:00

Rapporter til Admin
Du kan prutte om prisen overal. Sådan har det altid været, og er det stadigvæk, selv når du køber tøj. Jeg har en ven som er meget god til det, og om han køber elektronik eller tøj så prutter han altid om det. Selv i store butikskæder. Du skal ikke tøve med at prutte om prisen eller været flov, det er penge, det er forretning. Gør det så ofte som muligt, og især når der er mulighed for det.
--
Min kæreste hedder .avi
#5
Ronson
Forumansvarlig
14-12-2008 07:18

Rapporter til Admin
Jeg elsker når folk kommer ind med et print fra en netbutik, altid sjovt at grine af sammen med kollegaerne når de er gået igen :) Folk tror vi kan give dem varer til samme pris som en netbutik parallelimporterer dem til. Men vores indkøbspriser er tit over deres parallelpriser - så jeg har intet problem i at sige nej til folk. Edit: et lille eksempel.. Der var en mand inde den anden dag for at købe et sony videokamera. Han havde fundet det til 6999,- i en eller anden skummel netshop og vores indkøbspris er 6800,- (altså plus moms). Hvor de får deres varer fra tør jeg slet ikke drømme om.
--
http://chipsguiden.dk[...]
--
Sidst redigeret
#6
HrLarsen2
Mega Supporter
14-12-2008 09:40

Rapporter til Admin
Et andet godt eksempel på Parallel import er som altid samsung, som har lavet det til deres sport at forvirer max. LE40A656A1F LE40A656A1C Folk kommer ofte med LE40A656 som argument, men det de sidste 3 som udgør modellen, LE40A656 er kun designet. Desværre står der ofte kun LE40A656 i butikkerne. Men når det sagt, så har jeg INGEN problem med at handle ting lidt ned i pris. Sidst jeg var ude at købe tøj, fik jeg 40 % . Købte så osse for 1x.xxx kr. Eller da jeg købte videocam forrig år, først over i Merlin, så fona, så expert. Fik den 1000 kr billigere end den billigste model. Så ikke netpris, da sådan ting fortrækker jeg min lokale dealer.
--
E6850, 4gbpc1066, 8800GT, 2x74GBRaid0, 2x500GBHD, 22"226BW, xfi, G11, mx518, Hd650, Asusp5k. Wii, PS360GB, 40"sonyw2000, Asus M51S bærbar.
#7
Rambo
Supporter Aspirant
14-12-2008 12:15

Rapporter til Admin
#5 Den fatter jeg altså ikke, hvad er det lige du mener der er a grine af ? at i går glip af en handel fordi jeres impotør scorer kassen istedet ? For der mener jeg da det er importøren der burde grine og ikke jer. Når man tager forbehold for lidt afgiftforskelle fra land til land her i EU må der jo være nogen der scorer kassen, nok også derfor så mange kæder vælger at importere selv, for det er jo ikke kun netbutikker der gør dette. Personligt ville jeg snarere end at grine være nervøs for mit job, når kunder kan købe de varer billigere man handler med end man selv kan købe dem til, for det er jo begrænset hvor meget handel man kan klare at miste på den konto. Derudover er der flere og flere Producenter der giver EU Garanti idag, i sin tid var det jo kun Philips, så uanset hvor i eu du har købt en sådan vare kan du aflevere den i en dansk servicebutik hvis der er problemer, så helt ærligt jeg syntes ikke i har noget at grine af Klart at fysiske butikker med udstilling ikke kan konkurere med nethandel, men de fleste der kommer ind i en butik med en netpris i hånden er jo også klar over dette, og vil også gerne give lidt ekstra for at handle i en fysisk butik, men hvis personalet møder kunden med latter istedet for at begynde at forhandle en pris frem man kan enes om, så mener jeg da absolut at det er butikken der bliver den store taber i sidste ende.
--
#8
Amoore
Ny på siden
14-12-2008 15:27

Rapporter til Admin
Nu står jeg og mangler noget hardware, og delene hos komplett.dk er ca. 1000 kr. billigere end hos den lokale. Og vi snakker forskellen mellem 2500,- (komplett) of 3500,- (lokal), altså er den lokale godt og vel 40% dyrere i forhold til komplett.dk's pris, på netop disse dele som de også sælger. Det er jo ret meget. Kan man overhovedet forvente at den lokale kan tage så meget af prisen?
--
- Vh André
#9
Gravesauce
Junior Supporter
14-12-2008 15:44

Rapporter til Admin
prøvede at forhandle fona ned i pris. det drejede sig om en ny pc skærm,og prisforskellen på deres og den billigste netbutik var sølle 300 kr. han ville overhovedet ikke forhandle noget som helst. ikke en gang en hund ned i pris. som jeg sagde til ham,så ville de 100kr gøre at jeg købte den hos ham,da jeg så ville få skærmen med i hånden,men nej. så er de fysiske butikker da også helt selv skyld i at handlen går et andet sted hen.
--
#10
HrLarsen2
Mega Supporter
14-12-2008 15:47

Rapporter til Admin
#7 Han griner af det fordi det ofte er 2 forskellige produkter, og du kan slet ikke tal kunden til fornuft. Et parallel importeret og et orginalt, er ofte slet ikke engang det samme produkt, selv om de har samme navn. Læs evt. #6
--
E6850, 4gbpc1066, 8800GT, 2x74GBRaid0, 2x500GBHD, 22"226BW, xfi, G11, mx518, Hd650, Asusp5k. Wii, PS360GB, 40"sonyw2000, Asus M51S bærbar.
#11
Bambidyret
Supporter Aspirant
14-12-2008 16:11

Rapporter til Admin
Enten prutter man om prisen, eller så gør man som jeg. Vælger de billigste steder eller tager dem med bedst service, garanti og ombytningsret ;)
--
Q9450 2.66 GHz | 4x1GB Kingston HyperX PC2-8500 | Geforce GTX 260| Asus P5E Ai Lifestyle | Samsung Spinpoint F1
#12
Rambo
Supporter Aspirant
14-12-2008 16:23

Rapporter til Admin
#10 Nope det er nøjagtigt det han ikke gør, han beskrive indkøbsprisen på den identiske varer, det #6 beskriver er jo noget helt andet, og noget butikkerne også selv er med til at mudre til da de sjældent selv får de rigtige betegnelser på.
--
#13
HrLarsen2
Mega Supporter
14-12-2008 16:34

Rapporter til Admin
#12 suk
--
E6850, 4gbpc1066, 8800GT, 2x74GBRaid0, 2x500GBHD, 22"226BW, xfi, G11, mx518, Hd650, Asusp5k. Wii, PS360GB, 40"sonyw2000, Asus M51S bærbar.
#14
Rambo
Supporter Aspirant
14-12-2008 16:41

Rapporter til Admin
#11 Jamen det er jo netop det der er hele pointen ved at prutte om prisen, for mange af de butikker med den gode service mm, er faktisk ovenud villige til at handle når du kommer med din netpris, du får det sjældent til samme lave pris, men et sted midt imellem, så det bliver en vaskeægte "win Win situation" rent punkt 1 :-)så man får den gode service til nedsat pris, hvorfor enten eller når man kan få både og. Priserne er jo oftest sat efter hvad de tror markedet kan bære, og ikke kun efter hvad de selv har givet. Sikkert dumt eksempel, men var i brugsen idag hvor de havde en æske chokolade til 120 kr som jeg ved de har på tilbud imorgen til 50 kr, er da overbevist om at de også tjener penge på den imorgen.
--
#15
Bambidyret
Supporter Aspirant
14-12-2008 18:17

Rapporter til Admin
#14 Hvis det kan lade sig gøre, på varer med bedre service og ombytningsret samtidig med nedsat pris er det selvfølgelig udenmærket, og alt er fino, men jeg har flere gange konstanteret, at 'sælgeren' (ikke provisionslønnet desværre, for så er det squ nemt, hehe :) siger de ikke kan nedsætte varen yderligere, og de skal følge den fastsatte pris i fx Electronic World, EL-giganten og sådanne steder. De vil typisk fortælle dig, at grunden til den forhøjede pris netop er ombytningsretten, refundering, udvidet garantiordning etc ;)
--
Q9450 2.66 GHz | 4x1GB Kingston HyperX PC2-8500 | Geforce GTX 260| Asus P5E Ai Lifestyle | Samsung Spinpoint F1
#16
Mastermind
Gigabruger
14-12-2008 18:24

Rapporter til Admin
#15 nedsætte varen yderligere. Altså har du fået varen nedsat i pris?
--
2/5 af alle ele shamans dør pga. CC mangel, det betyder at der er 3/5 chancer for at leve for evigt :DD
#17
Rambo
Supporter Aspirant
14-12-2008 18:25

Rapporter til Admin
#16 Skal indrømme at jeg ikke gør det selv, da jeg tilhører den gruppe der syntes det er lidt pinligt, men kender til folk der har fået rabat på ALT hvad de har købt af hardware de seneste år på denne her måde, så der er ingen tvivl om at det kan lade sig gøre, og tror da personligt at det her er noget der vil blive mere udbredt i de kommende år.
--
#18
Mastermind
Gigabruger
14-12-2008 18:28

Rapporter til Admin
#17 jep, specielt med finanskrisen :p Her for måned siden, fik jeg pruttet prisen ned på en Ipod touch, fik den nedsat med 300kr. + 2 år's garanti. Det var i el-giganten.
--
2/5 af alle ele shamans dør pga. CC mangel, det betyder at der er 3/5 chancer for at leve for evigt :DD
#19
Bambidyret
Supporter Aspirant
14-12-2008 18:53

Rapporter til Admin
#16 Ja, gid det var såvel, men mente tilbudsvarer. Det vil altid være sådan, at internetvarer er billigere end detailvarer, pga. ekstra omkostninger i forbindelse med butikslager udover det obligatoriske varelager. Omkostningerne er simpelt hen større, og da store kæder samtidig køre med ekstra service og garanti kan det kun munde ud i dyre priser, så en sammenligning kan man reelt ikke foretage. Så kan man selvfølgelig slå på, at de kan bestille flere varer hjem ad gangen, og på den måde blive konkurrencedygtige igen, og der er typisk her prislejet vil befinde sig. Hvis man så kan presse prisen yderligere, så er det da kun fedt, og et stort tillykke til #18 de personer der gør det :D
--
Q9450 2.66 GHz | 4x1GB Kingston HyperX PC2-8500 | Geforce GTX 260| Asus P5E Ai Lifestyle | Samsung Spinpoint F1
#20
Ronson
Forumansvarlig
14-12-2008 19:33

Rapporter til Admin
#5/12: Men jeg tror ikke helt du har forstået pointen. Jeg gav ham faktisk et tilbud på 1000 kr under vores normale pris. Men da vi alligevel ikke kan konkurrere med netpriser, hvorfor så forsøge? Altså hvis min pris er 1500 kr + fortjeneste højere, som den var i dette tilfælde, så kan jeg ikke gøre noget. Og jeg kan også godt forstå kunden ikke vil give så meget ekstra. #7: Jeg har ikke fået noget at vide om Philips' "EU-garanti", så hvis der kommer en med et defekt parallelimporteret produkt til mig så får han bare et nej (eller en pris på at lave varen). Det er muligt producenter lover en masse, men det vil jo aldrig kunne erstatte det at kunne kaste tingen på disken i den butik man har købt det. Noget helt andet er de specielle services som man kan få ved ikke at købe parallelimporteret gøgl. F.eks. Samsung. Der er ikke noget sjovere end at forklare dette til kunder der kommer rendende med noget de har købt over nettet og ikke gider sende tilbage, men vil have os til at kigge på det :D Uanset hvad så er det ikke butikkerne der ødelægger det for dem selv, nok snarere kunderne. Og bagefter brokker de sig over at alle de lokale butikker lukker... Edit: rettede lige 2500 til 1500..
--
http://chipsguiden.dk[...]
--
Sidst redigeret
#21
EXPERT
Gæst
14-12-2008 19:38

Rapporter til Admin
Jeg har et indtryk af at ekspedienterne i butikker som fona ikke har særlig meget forstand på produkterne de sælger. Jeg ser derfor ingen grund til at betale for servicen ved en fysisk butik.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#22
HrLarsen2
Mega Supporter
14-12-2008 19:53

Rapporter til Admin
#21 Så rend i expert, som dit navn antyder.. Der jeg har fået bedst service, og ofte de bedste priser, da jeg kender folk der og de til at snakke med. Og du bliver ikke påduttet et parallel importeret produkt, som så mange folk hopper på, når de køber på nettet.
--
E6850, 4gbpc1066, 8800GT, 2x74GBRaid0, 2x500GBHD, 22"226BW, xfi, G11, mx518, Hd650, Asusp5k. Wii, PS360GB, 40"sonyw2000, Asus M51S bærbar.
#23
Mastermind
Gigabruger
14-12-2008 20:26

Rapporter til Admin
#22 Så rend i expert, som dit navn antyder.. Der jeg har fået bedst service, og ofte de bedste priser, da jeg kender folk der og de til at snakke med. ;>
--
2/5 af alle ele shamans dør pga. CC mangel, det betyder at der er 3/5 chancer for at leve for evigt :DD
#24
Rambo
Supporter Aspirant
14-12-2008 22:42

Rapporter til Admin
#20 Nej hvordan skulle jeg fatte pointen i indlæg #5 når du først i indlæg 20 skriver at du tilbudte ham en nedsat pris ? Det eneste du jo skrev i dit indlæg var jo at i grinte af manden da han gik ? så rigtigt, er ikke tankelæser og må derfor tage stilling til hvad du skriver og ikke hvad du tænker ? Philips har faktisk haft Europagaranti siden jeg var en bette knægt og købte min første Barbermaskine i tyskland og har nu rundet de 44, så beklager at du ikke er bedre vidende, men i i er åbenbart så heller ikke godkendt som servicecenter. Ps vi snakker ikke kun parralel import her, men varer købt i eu generelt, forskellen er den samme.
--
#25
Rambo
Supporter Aspirant
14-12-2008 22:45

Rapporter til Admin
#21 Nu skal man jo også huske på at en del af servicen er at man fysisk kan se varen, prøve den i butikken og evt få en ekspedient til at bruge tid på at demonstrere den, hvilket jo bør være en af årsagerne til at man kan syntes at det er ok at lade dem komme med et bud inden man bestiller over nettet, fair skal jo være fair
--
#26
Kjang
Giga Supporter
14-12-2008 23:06

Rapporter til Admin
Apropos Expert og prutte. Fik faktisk pruttet et TV 3000,- ned og et beslag 350,- ned. Så jeg gik derfra med en besparelse på 3350,- penge sparet er penge tjent. Tøj burde være nemmere at prutte om, det er en af de ting der er allerstørst avance på.
--
#27
Amoore
Ny på siden
14-12-2008 23:12

Rapporter til Admin
Hvordan får man sig selv til at prutte om tøj i en tøjforretning? O.o Finder man ikke bare de bukser man vil have og betaler 500 bobs?..
--
- Vh André
#28
Kjang
Giga Supporter
14-12-2008 23:13

Rapporter til Admin
#27 Hvorfor er en tøjforretning anderledes end andre steder? En vare er vel en vare.
--
#29
HrLarsen2
Mega Supporter
14-12-2008 23:14

Rapporter til Admin
#27 Er du sindsyg??? de har avancer på over 50% Ofte meget mere. Det straks svære på hardware da avancen er lavere, lidt over 15% måske
--
E6850, 4gbpc1066, 8800GT, 2x74GBRaid0, 2x500GBHD, 22"226BW, xfi, G11, mx518, Hd650, Asusp5k. Wii, PS360GB, 40"sonyw2000, Asus M51S bærbar.
#30
L.T. Hansen
Junior Nørd
14-12-2008 23:35

Rapporter til Admin
#27 - hehe., du kan prutte om prisen på alt, bare man er "fræk" nok, selv en liter mælk (sagde min lærer på handelskolen), meeen selvfølgelig skal man også være realistisk!!!!
--
YEAH, har fundet på noget vildt sejt at skrive HER... damn, har bare glemt det ;P
#31
Ronson
Forumansvarlig
15-12-2008 00:04

Rapporter til Admin
#28: Men hvorfor prutter du så ikke i brugsen og kiosken for at få kartoflerne eller colaen til 15,- i stedet for 19,95? En vare er vel en vare.
--
http://chipsguiden.dk[...]
#32
Bambidyret
Supporter Aspirant
15-12-2008 00:38

Rapporter til Admin
#31 Jeps, en luxusvare kan man altid prutte om, og provisionslønnet sælgere er de nemmeste at handle med, de giver næsten altid afslag i prisen. Har man de to ting i hovedet, så skal det nok lykkes at få tingene billigere, men research slår alt! Nu kan jeg ikke fortælle hvilket produkt vi taler om, da det lykkedes mig at købe varen direkte i Hong Kong uden om detailhandleren, og han har eneret på varen, men jeg har et meget godt eksempel. En af hans vare kostede 499 kr. Jeg fandt præcis den samme vare i Kina, den kostede 56 kr. uden fragtomk. Det var ikke noget plagiat med garanti, idioten havde brugt nøjagtig de samme billeder som levenrandøren på hans produkter. Efter jeg konfronterede ham med det var han lige pludselig villig til at give mig kæmperabat 40%, så research kan virkelig give nogle af de bedste resultater ;)
--
Q9450 2.66 GHz | 4x1GB Kingston HyperX PC2-8500 | Geforce GTX 260| Asus P5E Ai Lifestyle | Samsung Spinpoint F1
#33
Amoore
Ny på siden
15-12-2008 00:56

Rapporter til Admin
I hvilke butikker er de typisk provisionslønnet ?
--
- Vh André
#34
Rambo
Supporter Aspirant
15-12-2008 10:27

Rapporter til Admin
#29 Rigtigt, har omgangskreds der er i tøjbutikker, de har faktisk tit avancer op omkring de 200 - 300%, så selv når der er gigaudsalg scorer de kassen. #31 her er vi faktisk i et af de områder hvor avancerne kan være æidt begrænsede, mener en butik f.els tjener omkring 7% på en pakke smøger, men rigtigt er man i nærheden af et af de her store sydlandske markeder der er dukket nogen stykker op af, så kan du også prutte om kartoflerne. :-)
--
#35
Mastermind
Ultrabruger
15-12-2008 10:35

Rapporter til Admin
#31 hvis du ikke kan se forkskellen mellem et Bukser/bluser til 400 kr. og en pose chips til 20kr. så ved jeg ikke hvad? Ved heller ikke om de fleste køber deres chips i en kiosk, i stedet for at købe dem hos føtex/netto/kvikly/whatnot når de alligevel er ude at handle. Det er en af grundende til at jeg for det meste køber bukser til omkring 900-1000 kr. da jeg næsten i 100% af tilfældende kan få dem ned til omkring de 500-600kr. Edit: en kiosk sælger chips til 20kr. eller højere, mens butikker som netto/føtex sælger dem for 15-18 kr. :p -Mastermind
--
2/5 af alle ele shamans dør pga. CC mangel, det betyder at der er 3/5 chancer for at leve for evigt :DD
#36
Ronson
Forumansvarlig
15-12-2008 18:51

Rapporter til Admin
#34: Jeg kan så fortælle at vi gerne tjener 5-15% på tilbuds/kampagnevarer (altså stort set alle dem i vores kataloger), så at brugsen tjener 7% burde ikke forhindre nogen i at spørge efter rabat efter min mening. Hvis man bruger 100 kr hver dag i brugsen x 200 dage så bruger man 20.000 om året. Det er det altså de færreste familier der bruger til elektronik om året. Og brugsen sætter prisen op år efter år, det går lige den anden vej med prisen på elektronik. Selv når folk skal have billige dvd-afspillere til 180 kr så skal de have rabat. Samtidig brokker de sig om sommeren over at der er så varmt i butikken - men hvem er det lige de regner med skal betale den aircon? Det er da ingen hemmelighed at det er kunderne der betaler forretningen. Hvis der var 1 ud af 10 der spurgte efter rabat så kunne det være man kunne give en seriøs rabat en gang i mellem, men det er helt seriøst ALLE der vil have rabat. Og så vender folk gudhjælpemig tilbage 2 uger efter og skal købe et eller andet og spørger efter rabat igen.. Rabat er noget ekstraordinært, ikke noget du skal have hver gang - så forsvinder ideen ved rabat. Det sker kun en ting ved at folk spørger efter rabat konstant, det er at prisen sættes op så der er råd til at give rabat til alle.
--
http://chipsguiden.dk[...]
#37
Rambo
Supporter Aspirant
15-12-2008 21:21

Rapporter til Admin
#36 :-) Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, mener ikke den her "prutning" drejer sig om en pakke batterier eller en ny DVD skive, men når man køber en større ting som fladskærms tv eller lign, og helt ærligt samtlige kæder har jo kørt med pris garanti, hvilket betyder at de skal modsvare prisen hvis "naboen" er billigere, nogen har enda i perioder kørt med yderligere 15 % hvis man finder den billigere, hvis ikke det er opfordring til "prutning" så ved jeg ikke hvad man skal kalde det, men ordet er jo nok "modsvare" da man allerede har papir på at kunne købe andet steds. Derudover så ligger der et hav af prisaftaler inde for dette område, som så mange andre, så når du på din skærm kan se "indkøbsprisen" så kan du ikke se de særrabatter, mængderabatter og lign som indkøberne har forhandlet frem, for de ligger gemt i skufferne,ellers kunne netbutikkerne jo heller ikke sælge billigere end i kan købe, som du selv sagde, men syntes egentligt det er lidt underordnet, man kan jo bare pænt sige nej, beklager vi giver ikke rabat her. Der er faktisk et firma der startede inden for det sidste år ? som lever af at forhandle prisen på ny bil ned for folk der ikke selv kan lide det, så tendensen er der for at blive. De sidste 3 biler jeg har købet har jeg kun givet mellem 30 - 50 % for alt ekstra udstyr og det er så ikke fra min nærmeste forhandler for han sagde nej, og det er jo fair nok ikke noget at være sur over der, han må så bare sælge biler til nogle andre. Kan godt forstå at du som ansat kan føle det frustrerende, men omvendt kom folk ikke ind med forespørgslen om at i kan modsvare en netpris, eller lidt derhen af, så mister i jo fuldstændigt markedet til nethandlen og det er der vel ingen af os der ønsker. Ps. den der med at sætte prisen op for at give rabat er faktisk ret rammende. Danmark er det land i eu der kører mest med ugentlige tilbudsaviser, ja faktisk er der ikke så mange andre der gør det, og har læst en undersøgelse der viser at hvis man fjernede tilbudene og de vanvittige omkostninger til brocurer så kunne varerne i snit sælges 20% billigere året rundt.
--

Opret svar til indlægget: Prutte om prise med din hardware-forhandler?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning