Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Benyt aldrig SHG.DKAf Ny på siden Vegami | 18-09-2008 22:33 | 5335 visninger | 68 svar, hop til seneste
Hej med jer alle :)
Laver lige et mega thread her, i håb om mange vil stoppe deres køb ved SHG.DK - da jeg ser den som den værste lorte biks med henholdsvis høje priser og skod service.
Se, det startede alt sammen sådan her.
Skulle sammen med min makker bygge en gamer computer, vi får bestilt hardwaren hjem billigst muligt.
Alt kommer hjem efter en lille uge. Vi bygger den op.
Problemet i sagen er et bundkort fra SHG.DK (Crosshair II Formula 780a SLI) = 1600kr
Systemet kører, men dog ikke altid. Høj ydeevne med mange crashes.
Vi tester alt hardware uden problemer og kommer til sidst ned til mobo. Finder tilmed ud af det ene socket til gfx'et er defekt. Mest derfor mit SLI tit fuckede, og muligvis derfor jeg crashede så meget.
Vi starter naturligvis en RMA sag for at få det byttet :)
Kommer igennem deres hotline, snakker med en person.
"Vi kan se i systemet dit hardware er købt inden vi fik ny ejer, og derfor bytter vi intet"
Når tænker jeg, jeg prøver igen. Men samme bliver sagt af en anden.
Jeg går dernest til Asus (Dem der producere bundkortet) og fortæller min sag.. Vi har sagen kørende i godt en måned. Og endelig får vi reddet trådene ud.
De fortæller så jeg skal snakke med Rosenmeier Electronics A/S som er distribunør til andre små butikker såsom SHG.dk - Rosenmeier er en af de få der tar imod asus produkter. (Mobo henholdsvis) De får snakket med SHG og alt kører godt, dog efter denne latterlige ventetid og mange tlf samtaler.
Se, nu kommer det "VIGTIGE" af alt.
Snakker med en fra SHG.dk igen, og han er indforstået med at jeg skal sende det til deres addresse, hvor de som mellemled sender det videre til et andet firma for ombytning. Jeg spørger udtrykkelig, "Er det iorden hvis jeg pakker det ind i toilet papir, da det heller ikke er statisk?"
Han svarer; "Ja, det er længe fint. Så længe varen er beskyttet betyder det enlig ikke så meget".
Får det sendt, - venter i dage, venter, venter i uger, skriver lidt med dem, ringer lidt..
"Kan desværre ikke sige hvor pakken er lige pt, vi skriver når den er klar" (Samme sagt i de sidste 15 opkald over dagene)
Og nu efter 1 måned (med asus om sagen) og i over 3 uger (Hvilket ikke er lovligt efter forbrugerstyrelsen) hvor mit bundkort var fysisk væk hos dem, kommer det tilbage, faktisk uberørt, jo, de har lige åbnet pakken og konstatere dernest i brevet, "Garanti frafalder pga, ikke indsendt i en ESD pose"
Sig mig lige? Var det ikke iorden med toiletpapiret lige før?
Efter Forbrugerstyrelsen skal man efter/over 3uger have et nyt eller pengene tilbage for varen.
Og det sjove er, en vare uden "fejl" plejer man at få en regning for, pga deres timeløn. Men det har kun lige åbnet pakken for at skrive brevet. hvorefter de har sendt det tilbage.
Er 100% sikker på det bare har lagt på deres lager uden videre, og så har de glemt det ind til jeg begyndte at skrive.
Kæmper stadig, for jeg skal med garanti have pengene eller et nyt bundkort.
Så sidst men ikke mindst, køb aldrig hos SHG.DK - Værste service man kan få, lorte firma siger jeg jer.
Venlig Hilsen, Mikael B. Jakobsen (Sur er ked kune af lorte firmaet SHG) --
Jeg har handlet hos shg.dk stort set alle de gange jeg har købt hardware, faktisk så sent som 3 timer siden, og jeg har aldrig haft problemer med dem.
Éen gang fik jeg nogle ødelagte ram som jeg lavede en RMA sag på og lynhurtigt fik jeg nogle andre så kun positive ord herfra. :) -- Savner den gamle ejer, den nye stinker.. -- Den gamle ejer var ikke god.... Så...:P -- Jeg handler ikke hos SHG og Topdata. Jeg har haft problemer med dem flere gange. Det er så min egen fejl, at jeg ikke bare lod være med at handle der anden gang kan man sige, men de skulle lige have en chance til.
Nu får de dog ikke flere chancer hos mig - jeg har oplevet en alt for ringe service. -- Obligatorisk signatur. #1 Alle ved sgu da at toiletpapir er ekstremt statisk, og ALDRIG må bruges til at pakke elektronik ind i.
Har vi ikke alle prøvet at få hårene i bagdelen svedet med en ordentlig gnist fra toilet papiret.
Uha....
Især hvis der er kommet "fedt" i "røvskægget" og man virkelig gnider til for at få det af...
Av-AV -- Predze, samme.. dog har jeg aldrig haft problemer før nu. og lader ikke 1600kr forlade min pung under de har omstændigheder.. -- #5 - Toiletpapir er ikke statisk nej :P -- Hmm...i gør mig sgu lidt nervøs :P
Sidste gang jeg handlede hos dem var før de skiftede ejer (har ikke råd til hardware på SU) men der var som sagt super i orden service.
Men jeg har lige fået en mail om at de har sendt min pakke, så mon ikke det går alligevel det håber jeg sgu. :)
EDIT: WTF snakker du om #5? -- #1 jaja, og du har så ikke haft en rma sag med noget du havde købt før shg blev overtaget...
lad os nu for pokker få skidtet delt op, der er det gamle shg og det nye shg.
er som om at folk slet ikke har fattet at de sidder med varer for tusindvis af kroner, som de ikke kan få byttet ved defekt, og folk bliver lystigt ved med at handle samme sted.
måske fordi shg på INTET tidspunkt oplyste direkte til kunderne (hverken via mail eller deres hjemmeside) at de var blevet overtaget og at garantiforhold frafaldt.
ufatteligt...
tja jeg handler andre steder nu, og forresten. jer og jeres "nu har jeg handlet i mange år hos shg og rma kører perfekt"
gider i lige droppe det medmindre i faktisk har prøvet deres nye rma service?
shg er IKKE det samme firma som det var for 6 måneder siden -- amd x2 3800+@2,5 (2,9 uden låg), 2 gb pc4000 ram, 7900gt, thermeltake tsunami, 19" tft. laptop: dell latitude d820
born to be a geek... ....shg er IKKE det samme firma som det var for 6 måneder siden ...
NEJ!, og jeg har fulgt Vegami siden denne her sag startede og FUCK de har fandme været nogle røvhuller og ydet en pisse skod service, ALLE steder det kort har været osv. -- Jeg ved da lidt om PC'er :P #0, jeg må desværre, så hårdt som det lyder, har begået en fejl ved ikke at få aftalen på skrift. Hvad de siger i telefonen holder desværre ikke i forbrugerstyrrelsen/retten. I bund og grund kan man ikke bruge aftaler i telefonen, med mindre du optager det. Så du har desværre lært det på den hårde måde.
Men handler hellere ikke hos SHG mere. Men det er efter et defekt keyboard som de ikke vil tage deres del af ansvaret efter deres krak. Der er stadig garanti på, men ikke af SHG mere (fuckers) :(
[Edit] #9 & #10, Ja det er ufatteligt man overtager kundedatabase, webside og ikke mindst Brand, hvorefter man kort sagt røvrender de tidligere kunder! -- P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024 Har alle mails fra ASUS, og de siger "Du får et nyt" på skrift. Så kan det enlig også være ligegyldigt hvorvidt han har sagt ja til det eller ej, og jo. alle mails bliver sendt til forbrugerstyrelsen, - jeg står bedst i sagen her.. -- #12, Sorry, læste det lige igen. Ja det er trist de lader folk i stikken. -- P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024 Trist vel nok, ærger mig bare groft over den svinestreg. Og somsagt. kæmper til de penge står på min konto. Det er sikkert :) -- #13
Nej, det er ikke SHG som skal ta' sig af det... kig i de mange tidligere tråde om det. De købte varelager, butik, kundedatabase, men ikke forpligtelserne. -- den danske sprog er en svær en at trykke sig ud i Nope, de er mellemled, men sådan som pakken kom tilbage, kan jeg se det ikke har været andre steder.. -- #15, som du kan se har jeg ændret indholdet :P Men utroligt den slags kan lade sig gøre. Men når pengene taler er der åbenbart ingen moral ;) -- P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024 tjaa hvis de ikke købte forpligtelserne, er der ikke meget at gøre i forbrugerstyrelsen imod dem.. de er ikke tvunget til noget som helst med de gamle rma sager så... ikke engang at få det behandlet indenfor nogen tidsramme, så vidt jeg ved.
men kan da være jeg tager helt fejl. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tror ikke helt i forstår..
Asus fik rosenmeier og SHG til at indgå en aftale om min sag - Så jo, de er forpligtet til mig på hver en tid :)
Har det på skrift :) -- ja okay det kan være så.. så meget er jeg sku heller ikke inde i reglerne :)
mener bare at jeg læste det et sted i et forum.
men dvs. at alle asus produkter er der stadig noget at komme efter ved?
så må man da håbe at de laver flere af disse aftaler.. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tror det er fordi jeg har givet 1600kr for noget lige på nippen af skift til ny ejer, -- En person har haft en dårlig erfaring med shg, så i må hellere alle sammen stoppe med at handle ved dem...
riiight... -- - E8200 @ 2,66GHz, 8600GT 512MB, 2GB DDR2 PC6400, 500GB SATAII, 22" Widescreen TFT - Hmm, tror ikke helt du har læst det? Flere har da haft. Og har aldrig sagt alle burde? syntes bare det skulle overvejes.. -- kan også kun tilslutte mig at shg.dk version 2 er noget helt andet..
det eneste sted jeg selv personligt handler ting der kan betale sig at sende retur, er på bj-trading, faktisk gammelt firma, har haft 10+ rma sager i tidens løb og ingen brok over noget som helst ;) -- Du har selv bestilt musikken til din egen fest ! :D #24 - Nice, der jeg skal købe noget fra imorgen. Var lidt bekymret, da jeg syntes deres site i sig selv ser mindre indbyende ud :P -- Iøvrigt, så er det altså i 6 uger at varen må være til rep. Hørte selv forbrugerstyrelsen sige det i et forbrugerprogram på DR1 for nyligt. -- Q9450 | P5Q DLX | 4GB XMS2 CL4 | HD4870X2 | TX750W | VRaptor++ | TT Soprano DX | Z2300/Z5500 | Samsung 245B+ 24" | Vista 64Bit #23 kan se 2-3 stk her i tråden... hvis man skulle gøre det såen kunne du ikk handle nogen steder, for der vil altid være nogen der har fået en dårlig service...
Desuden syns jeg at Så sidst men ikke mindst, køb aldrig hos SHG.DK går ud til alle som et budskab... men kan være jeg fejlfortolker det
Har ihvertfald altid fået en god service ved shg.dk, og har handlet for over 65.000 kr ved dem, både før og efter ejerskiftet... -- - E8200 @ 2,66GHz, 8600GT 512MB, 2GB DDR2 PC6400, 500GB SATAII, 22" Widescreen TFT - #27 beløbet du har handlet for er irrelevant? Min RMA sag er hvertfald ikke iorden. Derfor mener jeg folk bør tænke sig om før de køber der.. Hvis du fortsætter ved firmaet, fint, din beslutning :) -- #26 - Så er det blevet hævet, men immervæk har jeg det på skrift, at jeg skal have et nyt. Sys bare ventetiden, og nu det her, er urimeligt :) -- #27: http://hol.dk[...] (...)
Det kan stadig ikke være nogen forbruger sag. Du er sikkert velkommen til at gøre et krav i konkursboet, som er dem der står med ansvaret for din sag. -- #30 Det har med sagen at gører ? :P -- nu ved jeg ikke ikke meget om den nye ejer, men har jeg haft en RMA sag med den gamle, og der var der squ service.
jeg havde et bundkort som stod af, det var købt lige efter det med 2 år garenti var indført, og da det stod af, var det præcis 1 år og 11 måneder gammelt. Jeg sendte det ind, og 2 uger senere dukkede der et splinternyt op.. ingen brok eller ekstra regninger, bare værsågod og held og lykke med det... se det havde jeg ikke forventet, så jeg er lidt ærgelig over at der er kommet ny ejer, jeg kunne godt lide den gamle. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #32 Præcis, den gamle ejer faldt skam også i min smag! -- Jeg kommer også med lidt billig reklame. BJ-TRADING. Har handlet der i 10 år og KANON service.De har måske ikke altid de allernyeste ting som fks. gfx. den dag der udkommer et nyt chipset. Men altid noget brugbart syntes jeg og altid i top 10 med hensyn til pris på edbpriser.Har også haft nogle rma der efterhånden,og altid god service.Sorry #0, ved godt du ikke kan bruge det til så meget, men jeg handler heller ikke ved shg mere
Martin -- Skulle RMA et GFX til 4000kr ved SHG det ville de ikke selv om det var under 6mdr gammelt, men desværre købt før "krakket". Jeg køber aldrig hos dem igen...
Kontaktede Inno3D i Holland, de kunne sagtens lave RMA'en. Jeg oplyste serie nr. og sendte kortet dertil. 17dage efter havde jeg et sprit nyt kort. -- OCTeamDenmark Crew|AMD Phenom X4 9750|Gainward HD4870 512MB|Gigabyte MA78GM-S2H|4GB Mushkin XP2-6400 CL4|Tt Lanbox VF6000BNS|CM Silent Pro M600 #34
sikker noget bavel proshop har nok landets bedste service. -- Der var engang.................. Hvordan kan du sige det #34
Proshop er kanon, god RMA og bytted vare (Bundkort) uden nogen form for problemer.
De klagermål der er handler meget om vare der er gået hen er blive defekte éfter SHG fik ny ejer -- My first computer was a Vic 20 at that time computer was new #36 selvf ville de ikk det... det er jo et nyt firma... de har ikke noget at gøre med dem der købte ved det gamle shg... -- - E8200 @ 2,66GHz, 8600GT 512MB, 2GB DDR2 PC6400, 500GB SATAII, 22" Widescreen TFT - jeg har haft en RMA sag med et defekt bundkort... efter 2 dage havde jeg et nyt, det var med den gamle ejer, jeg ved ikke hvordan RMA'en er med den nye ejer, andet end de ting man har købt før den nye ejer ikke kan byttes hos shg, men at man skal sende dem til producenten -- Amd 3800+ 64 2x512 Geil dual 2x512 hyperx dual, 512mb Ati Radeon X1950 Pro, Creative Audigy 2 ZS, Microsoft Explorer Intelli 3.0, Steelpad Har ellers aldrig haft problemer med shg, men sendte et drev retur som de modtog for 10 dage siden. Ringede ind i sidste uge og de lovede at sætte rma i gang, men har intet hørt fra dem. Nu sidder jeg og venter på at komme igennem, har indtil videre ventet i 18 min og er nu nummer 3 i køen:-) -- Gigabyte GA-P35-DS3L. E8400 4,005GHZ
2 x 2Gb G-Skill TT,HDT-S1284
Asus EN8800GTS 512m Soundblaster X-Fi
Corsair vx550w. Antec nine hundred Bytteannonce:
Haves: hysteriske indlæg!( altid/aldrig etc.)
Ønskes nuancerede indlæg!
Der er altid både gode og dårlige oplevelser med et firma, Nogle gange er firmaet skyld i de dårlige oplevelser OG NOGEN GANGE ER DET KUNDEN DER ER TOTALT URIMELIG!!!!!
Så lidt nuancer efterlyses.
SHG og Proshop har altså generelt et ganske fornuftigt ry!
Dermed ikke sagt at de ikke kan lave fejl og behandle kunden dårligt, men mon ikke det trods alt er undtagelsen?
Mht. SHG konkurs er det jo hvad der sker, hvis biksen ikke kan køre rundt og der er det jo ikke nyt at RMA forpligtigelser ikke følger med, men normalt kan man så få hjælp ved producenten.
Så mon man ikke lige skulle få pulsen lidt ned?? -- Tilslutter mig skaren af folk der har modtaget utroligt ringe service hos shg. Det er dog flere år siden, så det er jo ikke den samme forretning. Jeg handler dog af princip ikke der længere.
Generelt svinger servicekvaliteten hos den enkelte forretning dog tit, hvorfor man næsten altid vil høre både gode og dårlige udsagn om et firma. Det er derfor altid op til den enkelte at vurdere om et firma virker troværdigt, for i realiteten kan man aldrig vide hvad der vil ske hvis man en dag får problemer.
Personligt har jeg oplevet den bedste service hos Compumail og Komplett, men mon ikke også nogen har dårlige oplevelser med disse firmaer? -- MSI K9A2 Platinum, Phenom 9850BE, 2xHD4850, 4x1GB PC8500 Ram, Corsair HX1000W PSU, 2x500GB HD + 300GB WD VelociRaptor HD, vandkøling. #39 Det er jo stadig dér det hele hænger, for de HAR nemlig noget at gøre med det gamle firma. De har beholdt alle kunde og de har samme navn uden at fortælle noget om det.
Hvis de ikke havde noget med hinanden at gøre, skulle de havde slettet alle kunder helt og så kalde den for proshop2 eller bare lave en proshop butik mere -- Man kan godt være klog selvom man ikke har en høj IP
http://darkfall-online.dk[...] Og hvad kan vi så lære af dette?
Håndtryk og mundligt samtale er spild af tid, få det skrift eller optag samtalen.
Jeg lærte den lektie da jeg skulle have lakeret mit gulv. Jeg bestilte et lud behandlet gulv som var billigt, men fik i stedet et olie behandlet gulv, som var dyrere. Fik aldrig noget på skrift og endte med at skulle betale de ekstra kroner for det olie behandlede gulv, omend det sikkert er en smule pænere. Faktum er dog stadig at det ikke var det jeg bestilte. -- #43 - Jo der er, er også blevet urimeligt behandlet hos Compumail.. Men ja, heldet er bare ikke på min side? -- Do you want some cheese with that whine?
Hvordan kan det være at folk der føler sig dårligt behandlet skal gøre det til deres personlige mission at sprede ordet? Det er fint nok at man gør opmærksom på det, men hele tiden ser jeg folk der starter en tråd på en forklaring af deres dårlige oplevelse, men som om det ikke er nok skriver de igen og igen senere i tråden for at understrege deres synspunkt.
WE GET IT! Hvis man bliver ved med at beklage sige bliver det til whining og så er jeg personligt stået af. Nuancerede betragtninger er velkomne, men forså nu at I skader jeres egen troværdighed med denne vendetta-lignende opførsel. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #47, hvis du kalder det whine og vil træde af, så lad hver at skriv i det hele taget. Tog somend bare dette op for en debat.
Behold dine latterlige kommentare for dig selv. Tak -- jeg har altid kun hørt gode ting om SHG, men har aldrig selv købt noget hos dem.. og kan også være jeg skal blive ved med det? -- www.SmartPlanet.dk[...] - De vigtigste ting på nettet ! Man kunne evt. checke trådstarters eneste anden tråd her på forum siden han blev oprettet for 9 dage siden: http://www.hol.dk[...]
Tydeligvis en ekspert indenfor hardware vi har med at gøre ;-) -- Er sgu lidt ked af mit indlæg i #41, det blev skrevet i et øjebliks frustration. Har handlet en del hos shg og det er første gang jeg har en lille smule problemer, men der skulle være orden på tingene nu. Alle begå jo fejl i ny og næ. -- Gigabyte GA-P35-DS3L. E8400 4,005GHZ
2 x 2Gb G-Skill TT,HDT-S1284
Asus EN8800GTS 512m Soundblaster X-Fi
Corsair vx550w. Antec nine hundred SHG fejler intet, jo der har været bøvl med RMA da de gik ned og fik nye ejere... men jeg har aldrig haft problemer med deres Service eller andet.. og hvis man har nogle defekte ting fra før ejer skiftet så send dem til producenterne... sværre er det ikke... -- Amd 3800+ 64 2x512 Geil dual 2x512 hyperx dual, 512mb Ati Radeon X1950 Pro, Creative Audigy 2 ZS, Microsoft Explorer Intelli 3.0, Steelpad #50 - Fatter virkelig ikke hvad det thread skulle have med sagen at gører? Og nej, er ikke hardware ekspert. Men ved da hvertfald hvordan man ikke skal behandle sine kunder. Og vidste ikke de gfx var faldet så drastisk i pris. -- #52
enig men nogle folk kan/vil bare ikke selv tænke.
de nye ejere af shg er proshop og jeg har haft 3 rma sager ved det alle er gået super fint og hurtig.
her sidst købte jeg er antec kabinet med psu, den døde efter få dage ringede til dem for at høre om jeg kunne nøjes med at sende psuen, det var intet problem.
nogle dage efter modtog jeg et hel kabinet med psu , hhhmmm tænkte jeg det må være en fejl ringede til dem og forklarede dem at jeg jo entlig kun skulle have haft en ny psu, de ville lige se på sagen og vende tilbage.
ca en time efter kom der en mail om jeg bare kunne beholde det hele som tak for min ærlighed, det kalder jeg altså god hurtig og fin service. -- Der var engang.................. #0
Jeg tror du har misforstået et par ting.
SHG har INGEN forpligtelser over for dig. De har bare ageret mellemmand af ren venlighed.
Eftersom din reklamationsret (dermed også forbrugerloven) er bortfaldet under konkursen, har du kun din garanti tilbage. Derfor er sagen mellem dig og producenten.
Havde du et mellemværende før konkursen var sagen mellem dig og konkursboet. -- #53
Det viser lidt om din baggrund for at hænge SHG ud. Synes dit indlæg virker som om det er skrevet af en (meget) ung mand, der er blevet bitter over een dårlig oplevelse med SHG. Hvis din tone overfor SHG har været som i tråden her, har det formentlig heller ikke været fremmende for det gode "samarbejde" med SHG!
Som flere andre har påpeget har det "nye" SHG INGEN forpligtelser overfor "gamle" kunder. Det kan virke uretfærdigt, men er fuldstændig efter lovens bogstav, så lad nu være med at whine over SHG på den baggrund, så må du whine over lovgivningen istedet!
Har selv handlet ved SHG og kender flere andre der har handlet rigtig meget der og også brugt RMA etc. og de har generelt været meget tilfredse. -- Jeg er ihvertfald med på vogn der siger, at man IKKE skal handle hos SHG
Mage til lortemoral og "service".
Nu GÅR JEG UD FRA, at de har overtaget alt.. Også kundekartotek osv. osv. Men garantisager, næ nej.
Eddermame ikke sådan jeg vil behandles.
Så kan i komme med jeres "de handler ifølge loven" pis, det rager mig en skid. Sådan handler man ikke ifølge sin sunde fornuft, moral og JYSKE samvittighed!
Kæft jeg er gal på det skod lorte fucking "firma"!
For hulen da en lækker service før den nye ejer, selvom jeg kun nåede at opleve de sendte min harddisk mega hurtigt lige op til en computer weekend.
At det så er selvsamme harddisk jeg har bøvlet med siden MARTS 2008, det er en anden sang.
SHG > Samsung Nordic > Samsung UK > rexo.co.uk > allin.nl = stop
Samsung Nordic > de siger SHG ikk er gået konkurs.
Sikke nogle TUMPER jeg skal kæmpe med over noget så LIDT. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Og først nu læser jeg, at det er Proshop der faktisk er den nye ejer?
Hvis det passer, så bliver der heller ikke indkøbt noget som helst fra Proshop! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har ingen problemer med proshop. Og heller ikke shg for den sags skyld.
Tit betyder måden man kontakter dem på lidt i forhold til hvor villige de er... -- Hvis det ikke er rigtigt det jeg skriver, så er det bare fordi jeg har udtalt mig om noget jeg ikke ved noget om... Har heller ikke nogen problemer med dem, skal mere til at droppe dem -- ASUS P5NT WS AiLifestyle Series -----Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
Inno3D GeForce PCI-E 8800GTS 640MB ---------- 3DMark06 11725 Jeg køber ofte hardware i SHG, men jeg indrømmer at jeg nødigt vil købe noget dyrt hos dem.. Jeg har hørt om meget crap vedr. RMA sager hos dem, og de fatter INGENTING i den shop.. Jeg stod engang derinde og ventede på at det blev min tur, og så eksedienten sælge et 8800GT til en dude med en SFF DELL som han havde købt derinde! (small form factor. sådan en lille desktop model, der IKKE kan sættes noget kort i med stor profil). FLOT! :D -- #62 Allerede der ved man jo du Lyver... SHG har aldrig solgt Dell.
Du kan kun købe Dell ved Dell. Ups... den var ikke god hva´... når du ikke engang kan se forskel på det... så tvivler jeg på hvad du ellers siger er sandt.
Og #0 (Vegami) Du må være verdens dummeste person...
" "Vi kan se i systemet dit hardware er købt inden vi fik ny ejer, og derfor bytter vi intet"
Når tænker jeg, jeg prøver igen. Men samme bliver sagt af en anden. "
Hvis far ikke giver lov så spørger vi da bare mor... Havde du seriøst forventet et andet svar ved at prøve at ringe ind igen? Folk som dig burde fratages retten til at få børn...
" Og nu efter 1 måned (med asus om sagen) og i over 3 uger (Hvilket ikke er lovligt efter forbrugerstyrelsen) hvor mit bundkort var fysisk væk hos dem, kommer det tilbage, faktisk uberørt, jo, de har lige åbnet pakken og konstatere dernest i brevet, "Garanti frafalder pga, ikke indsendt i en ESD pose" "
Du har ikke en skid rettigheder iflg forbruger styrelsen når et firma et gået konkurs. SHG har i dit tilfælde (jeg har selv haft noget sendt ind på samme måde) Sendt det ind til Asus pr. Kulance. Prøv at slå ordet op. Det betyder uden ansvar.
Dvs at de ikke kan rykke for sagen, det vil sige at det er 100% Asus der står for det. Dvs du er en idiot for at spilde deres tid ved at ringe ind 15 gange på 3 uger og spørge hvor langt din sag er når du får samme svar hver gang.
Havde jeg været ejer af SHG havde jeg fandme slettet din kunde konto inde ved dem og bedt dig handle et andet sted.
#28 Der er jo ingen problemer med ting købt i det nye firma... der er jo normal RMA forpligtigelse. Det er jo ikke fordi SHG lukker hvert år og starter et nyt Firma... ligesom fx. Midt Data nu har gjort en 2-3 gange på 2 år
#19 Nope... pr. Kulance.... Fat det nu...
#12 du står utroligt dårligt i en sag med forbrugerstyrelsen da det firma du handlede ved er gået konkurs = du er fucked! -- "Nec scire fas est omnia" #63
Du har vel set alderen på tråden her? Eller keder du dig bravt :o) -- Tror det var en blanding af jeg ikke så hvor gammel tråden er og at jeg keder mig bravt :P
Fik den tilsendt af en (nu tidligere) Ven :p
så gik ud fra det var noget der var nutidigt :D -- "Nec scire fas est omnia" #63
Hvorfor kan man så købe Dell udstyr i Dustin Home og Elgiganten ? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det er først blevet muligt at købe dell i detail-handlen inden for de sidste par måneder. I december 2008 var det, som #63 siger, kun Dell selv der solgte Dell... -- Brug dog Google.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 425 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 12%
|