Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Hvor lang tid må reklamation tage?

Af Monsterbruger mgroendahl | 11-09-2007 22:53 | 2077 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hej hol! Først en lille historie. Jeg afleverede min bærbare pc ved Shg's butik i Slet d. 14/7-07, med en rimelig beskrivelse af fejlen. Jeg kunne høre computeren tænde og starte op som normalt, dog kom der intet billede. Jeg prøvede at sætte en ekstern skærm til, det virkede heller ikke. Jeg mente derfor at det var grafikkortet den var gal med, og skrev alt dette i min beskrivelse af fejlen. Nu har shg har haft min computer i snart 3 måneder. Jeg ringede til dem i fredags, og de kunne ikke give mig noget mig et nærmere svar på hvordan det gik med den. Jeg skriver her for at høre hvor lang tid de har til at reparere eller ombytte et produkt? - Jeg mener, 3 måneder uden min computer er rigtig lang tid. Hvordan står jeg iforhold til at få mine penge tilbage eller kræve et tilsvarende produkt? Håber i vil tage jer tid til at læse dette. På forhånd tak.
--
P5N32-E, E6300@2,8Ghz, 2GB PC-6400, 640mb 8800GTS
#1
|Smash|
Super Nørd
11-09-2007 23:12

Rapporter til Admin
"Nu har shg har haft min computer i snart 3 måneder" "eg afleverede min bærbare pc ved Shg's butik i Slet d. 14/7-07" Du har lidt problemer med matematikken, men ellers bør det ikke tage mere end et par uger. Det kan være der skal skaffes dele hjem fra eksempelvis Asien, det kan nemt tage en krig. Men så bør de oplyse dette. --
--
STOP! - Vi er løbet tør for Jomfruer!
#2
mgroendahl
Monsterbruger
11-09-2007 23:20

Rapporter til Admin
Ja ok, min fejl. Mente snart 2 måneder. --
--
P5N32-E, E6300@2,8Ghz, 2GB PC-6400, 640mb 8800GTS
#3
isl22481
Giga Supporter
12-09-2007 01:18

Rapporter til Admin
Hejsa Indenfor rimelig tid er jvf. forbrugerstyrelsen 2-3 uger med mindre reperatør giver besked om ny tidshorisont pga. leverandør tider. http://www.forbrug.dk[...] God side at have i favoritter!! mvh. --
--
"I was unable to test full stability before the system failed"
#4
gfunknown
Junior Nørd
12-09-2007 01:32

Rapporter til Admin
det er ihvertfald for lang tid, jeg har nu Aldrig haft probs med shg men selv de skal overholde loven, har du haft en dialog med dem om hvad de vil gøre? de plejer ihvertfald i mit tilfælde at være Meget dygtige til at sende noget nyt eller hurtigt undersøge sagen. --
--
Laptop Acer Aspire 5670 / AM2 Gaming setup
#5
mgroendahl
Monsterbruger
08-10-2007 16:17

Rapporter til Admin
Efter jeg læste om shg's strejke kom jeg til at tænke på min bærbar igen - stadig samme status som sidst jeg skrev her. Nogen forslag? - Ringende til dem for et par uger siden, og de kunne stadig ikke give noget konkret svar. Er egentlig også ret træt af deres lange ventetider ved telefonen. --
--
P5N32-E, E6300@2,8Ghz, 2GB PC-6400, 640mb 8800GTS
#6
Mr-AnToNiO
Supporter
08-10-2007 17:18

Rapporter til Admin
vil også sige 2-3 uger.. ellers kan du melde dem.. --
--
Q6700 | GB GA-P35C-DS3R | 2x2gb OCZ PC6400 CL5 | WD Raptor X 150gb | WD Caviar 500gb | Apevia Iceberg 680W | XFX 8800GTS XXX 320mb |

Opret svar til indlægget: Hvor lang tid må reklamation tage?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning