Har handlet derinde mange gange dog ikke over nettet
men kan godt sige god for dem
--
AMD Atholon 64 3000+ -512mb pc3200 Kingston -ASRock K8S8X -Gf 5600-120gb 8mb cashe
http://dataworld.dk[...]
hvis det er dem her der er bosat i Roskilde kan jeg kun sige TOP.. har brugt ca 10-15000 der de sidste 3 måneder og det er bare lex serivce og så har de faktisk deres ting på lager modsat MANGE andre butikker der skriver det på deres hjemmeside...
--
Se min profil for mere info!
Osten er sort og kaffen er gul!
Medlem af Xander hadeklubben ok flere?
--
AMD Barton 3000+ / Asus A7V600-X / HIS 9800pro IceQ / 2 x 512 Elexir DDR 400 Ram / 60GB Maxtor Fluid - 120GB SeagateBaracuda / MX900 Mus
MSN: [email protected] Jeg har kun handlet der en gang, men der fik jeg super service, og de var desuden billigere end de andre butikker jeg sammenlignede med før jeg købte.
--
Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet uden at holde fast.
tjaa jeg har købt et par skærme der, og afhentet dem. var perfekt! klager ikke
--
Barton 2500+ @ 2200 mhz - Soltek FRN2-L - 2 x 256 mb HyperX pc3500 (11-3-2-2) - Sapphire 9800 Pro 128 mb - 40 + 80 gb Seagate HD'er - Terratec Aureon Space 7.1 - Antec Truepower 430W - Blåt casemod
Jeg har nok handlet der de første 20 gange, da det må betegnes som min lokale pc-pusher, har aldrig oplevet nogen problemer, billige priser og fin service
--
Undo! Undo!
Where's that damn any key?
Godt nok er de en af de mindre, og lidt ukendte, men du kan roligt handle der, aldrig nogen problemer :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har også handlet en del hos dataworld, jeg har heller aldrig haft nogen problemer med dem.
--
Bundkort: Asus P4S800D-E. CPU: P4 [email protected] Ghz. Ram: 1 Gb. Samsung PC3200@420 Mhz, 2,5-3-3-5. GFX: Asus Radeon 9800Pro. Jeg handler ikke andre steder, efter de er kommet! Har købt dele til ca 5 maskiner (som jeg har skulle samle for andre)! Bor selv i Roskilde, så har aldrig handlet via postDK hos dem! Men kan kun sige god for dem! God service og ekstremt billigt! Har kun haft problemer med en maskine én gang, hvor personen jeg samlede maskinen for, skulle have den så billigt som muligt, hvilket betød nogle ELENDIGE ram, et ECS bundkort, et Noname kabinet +PSU! Der var faktisk ikke det der ikke var galt med den maskine! Rammene kunne af én eller anden grund ikke køre sammen med den Barton 2500+ der var sat i, og blev byttet 3 gange, før jeg fik nogle der "accepterede" den! Herefter begyndte PSU'en at stå af periodisk! Og da den så blev byttet ud, virkede diskette drevet ikke! DET VAR EN SKUMMEL MASKINE! -VIRKELLIG UHELDIG!
Men trods de 10 gange jeg var ude med maskinen, fik jeg gratis undersøgt den af deres tekniker (dvs dem), og tilsidst byttet alt ud til den virkede! Så servicen er helt i top, selvom jeg var MEGET uheldig med de dele jeg fik til at starte med!
--
If you real, keep it real...
Jeg har et grafikkort til RMA ved dem og på RMA siden står der at den 8/9 er det klar til udlevering, nu har jeg prøvet at sende 3-4 emails til dem og ringet et par gange, uden nogen som helst respons, jeg må ærligtalt indrømme at det virke som et amatør firma !
Så jeg håber i det mindste jeg får mit grafikkort tilbage, men det er fandeme tyndt at med en ikke eksiterende support!
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC WAS BORN.
Wauw, fik skam fat i dem nu efter 5 forsøg via telefon....og det eneste de kunne hjælpe mig med var at deres RMA mand var syg og at den person jeg snakkede med intet viste om RMA, det er fandeme det jeg kalder ringe support, de må da forhelvede kunne slå op på deres computere og se hvordan det går med sagen !
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC WAS BORN.
#11 Du har blot været uheldig! Det er et 2 mands firma (hvor de nogle gange får lidt hjælp udefra), og dette er grunden til den ringe support! Hvis du skulle have en "super support", ville dette også smitte af på priserne, som jo pt er blandt landet laveste! De tjener meget lidt på det de sælger, og ville slet ikke kunne overleve, hvis du skulle have en ansat til at passe telefon/mail!
Men forstår da godt at du er lidt nærig over det! Men du har som sagt været uheldig!
--
If you real, keep it real...
# 12
Det er da mange firma som er på samme prisniveua eller billigere der yder bedre service, vil mene at Dataworlds support ligger til et 03, for den er jo ikke eksiterende og synes godt nok det er en råden måde at fører forretning på, ja lad os endelig sælge en masse, men når der så er problemer så sker der ikke en skid fra deres side
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC WAS BORN.
#13 Du er jo tydeligvis den eneste der har haft dette problem, alle andre ser jo glade ud, du har tydeligvis vaeret uheldig.
--
*RRRRR* http://rwxr-xr-x.dk[...] # 14
jo, men det er nok også noget andet når man møder op i butikken, men bare det at jeg her i dag, har ringet tre gange (fik jo at vide jeg skulle ringe i dag) bliver telefonen ikke bliver taget.
Og hvad har det med at være uheldig at gøre, når jeg knap nok kan få fat I dem, de svare jo ikke på deres emails og de tager ikke telefonen, hvis man vil drive en internet virksomhed skal man satme også havde noget support !! og det har Dataword på ingen måde, at de så måske er udemærket når man går ned til dem, i deres butik er en helt anden sag......men det har jo ikke intet med min sag når jeg handler over nettet !
--
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC WAS BORN.
Har handlet hos Dataworld et par gange og har ingen problemer haft!
--
Jeg købte et grafikkort hos Dataworld der gik i stykker efter 7 mdrs. brug.
Dataworld har afvist min reklamation fordi Dataworld's leverandør afviste reklemation p.g.a. manglende serienummer på kortet.
Jeg har faktura på kortet og der står intet serienummer anført. Hvorfor skulle jeg fjerne serienummer ???
LORTE FIRMA, kan absolut ikke anbefales hvis man skal reklamerer over varen !!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. har fået fin service og billige varer... så et TOP herfra... har dog ingen reklamationer haft....
--
*Want A Microsoft Product That doesn't Suck..?!?
...Wait For The Day They Make Vacuum Cleaners...*
Dansk Eskimo Forum:http://www.bluesteel.dk[...] har handlet der en gang og der var ingen problemer.
--
Man skal ikke svine andre til når man selv bor i en stald.
Har handlet der to gange og begge gange fået en god support, på mine spøgsmål. Kan klart anbefales!
--
Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.
takker for jer svar
de er rigtig hvis man skal sagsøge dem, alt info er godt hvis jeg ikke får mit kort...
--
Det var mig med reklamation på dataworld.
Jeg har kontaktet dataworlds leverandør (bluenote) af kortet og fundet ud af, at de ikke dækker da grafikkortet ikke er købt hos dem.
Dataworld har købt kortet hos en OEM forhandler uden om den danske importør. Derfor vil de ikke dække.
Måske er det derfor dataworld er billig ? og jeg er en erfaring rigere.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har handlet flere gange hos Dataworld, men efter en kedelig oplevelse med et grafikkort så er det definitivt slut. Efter 6-7 mdr. begyndlte kortet at fejle (artifakter ved lang tids brug). Inden jeg reklamerede fulgte jeg alle råd på Dataworlds hjemmeside (nye drivere etc.) og så prøvede jeg ydermere at flyttet kortet til en anden pc. Problemet bestod dog så jeg var ikke nervøs ved at reklamere selvom Dataworld "truer" med regninger på min. kr. 500 (afregnes pr. time) hvis reklamationen er grundløs. Jeg vedlage flere flotte screenshort som meget tydeligt viste problemets omfang. Efter præcis én måned kunne jeg læse på RMA siden at mit kort slet ikke var defekt, og jeg bedes betale kr. 500. Jeg ringede naturligvis til Dataworld som "ikke kunne gøre mere" for "det var checket af en kompetent distributør". Mine argumenter om at "man som kunde nok ikke kører 20 km for at aflevere et ikke defekt grafikkort, herefter undværer det i 1 måned for så endeligt at køre 20 km for at hente det igen, vel vidende at spøgen vil koste min. kr. 500" hjalp ikke. Dataworld er åbenbart mere distributørens mand eller kundens.
Summa sumarum - jeg måtte afskrive de kr. 1400 jeg havde betalt for kortet ca. 3/4 år tidligere. Kortet beholdt Dataworld da jeg ikke ønsker at betale kr. 500 for at få mit defekte kort tilbage.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg kan også kun sige at jeg ikke vil anbefale dataworld. Jeg bestilte nogle com dele som jeg ikke har fået endnu. De har sendt alt også en kode til track and trace men den viser ikke en skid når jeg indtaster den. Jeg har ringet 10 gange og skrevet 3 e-mails men har ikke fået noget svar nogle af gangene. De 10 opkald gik heller ikke igennem og det værste er at de har hævet pengene fra mit kort så det er sidste gang jeg handler der. PS. er der nogle der ved hvordan man lige håndtere det med de penge de har hævet når man ikke har fået varen???
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Mon ikke #0 har fået svar på sit spørgsmål for et par år siden....;-)
--
Hellere komme galt af sted, end slet ikke komme af sted!
Har købt forskellige ting hos dem, ingen problemer!
Dog kan de godt være lidt langsomme med at svare på deres mails..
--
Admin på: http://Clan.Hol.dk[...] Må også sige at deres priser er absolut fornuftige når man tænker på at de har en fysisk butik hvor man kan afhente varerne.
Købte engang en billig 17" TFT skærm som jeg afhentede i butikken. Da jeg kom hjem og satte skærmen til opdagede jeg til min gru en pixelfejl (et grøn lysende pixel i midterområdet af skærmen). Jeg gik ned i butikken og brokkede mig og ville have pengene igen, hvilket jeg faktisk fik selvom det tydeligvis ikke var med ejerens udelte begejstring. Måske fordi butikken var fuld af kunder og han ikke ønskede for meget negativitet i andre kunders påhør.
Så jeg vil sige at de absolut er til at tale med.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Lol ja. En gammel tråd som er blevet genoptaget 2 gange. Tror ikke det er nødvendigt at give #0 flere oplysninger om firmaet. Det skulle da så lige være til andre brugere istedet. Der skal nok være nogen som overvejer at købe hos dem :)
--
#AMD Athlon(tm)64 X2 3800+ #Asus A8N-SLi Premium #Inno3D GeForce 7900GT #2 gb Kingston value ram #Samsung 160GB + 250GB #Acer 19" 8ms TFT-skærm #Lian Li PC-7A Miditower