Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Spøjst levering fra Proshop

Af Monsterbruger nixelaj165 | 07-03-2024 12:07 | 1793 visninger | 17 svar, hop til seneste
Så blev det min tur til at modtage en kedelig pakke fra Proshop. Dog kun for ca. 300.- Der er tale om en Perless Assassin 120 SE. Jeg bestilte for to dage siden, hentede pakken i går aften lige inden 20:00 inden afhentningstedet lukkede. Og da jeg så åbner pakken i her til formiddag, mangler der monterings brackets, skruer, spacers, køleren var ikke pakket ind i plasikposen, men var inkluderet most ned i pakken, ingen headers på RGB blæser headers, men var ikluderet i en seperat plastikpose. Jeg har self. informeret Proshop omkring det. Det mest besynderlige er, at overfladen på kontektområdet til CPUen har nogle plamager. Ander ikke hvad der er gået galt med forsendelsen, om det er en demo eller brugt køler. Men jeg er glad for det kun er 300.- det handler om. Håber self. det hele bliver løst på en god måde, men hvad kan de plamager komme fra? https://imgur.com[...]
--
#1
7430
Ultra Nørd
07-03-2024 12:19

Rapporter til Admin
ligner rust
--
jep jep
#2
NitroBlast
Guru
07-03-2024 12:33

Rapporter til Admin
Ja, det ligner godt nok rust, og samtidig ser kølere "brugt" ud. På nederste billede ser det ud som om, at der er en plamage fra midten og ud mod hjørnerne, der kan komme fra tidligere påført termisk pasta. Hvis ikke den er købt som demo/outlet, så må du bede PS om en ombytning, eller et solidt afslag i prisen. Hvis du vælger det sidste, så kan kontaktfladen poleres med eks. slipol eller brasso.
--
http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO
#3
Moods
Mega Supporter
07-03-2024 13:47

Rapporter til Admin
100% Du har modtaget en brugt køler, det er sq en ommer @ Proshop.
--
#4
ToFFo
Guru
07-03-2024 14:09

Rapporter til Admin
Godt du tog billeder, det er sikkert bare en plukfejl, eller en fejl hos Proshop RMA. Et eller andet sted tror jeg bare den er blevet lagt i "som ny" bunken fremfor "demo" bunken. Shit happens.
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0. Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
#5
NitroBlast
Guru
07-03-2024 14:15

Rapporter til Admin
#4 "Shit happens" ret ofte for PS.. Det virker umiddelbart som om, at de ikke altid tjekker returvarer, men bare sender dem videre til næste kunde, så den næste kunde står med problemet - hvis der er et.
--
http://xlinx.dk[...] i7 2600K, 16GB PC3-12800, GA-Z68XP-UD4 R1, GTX 560Ti HAWK, 250GB 840 EVO
#6
Mattii
Monster Nørd
07-03-2024 14:17

Rapporter til Admin
#5 Umiddelbart også min tanke.
--
#7
nixelaj165
Monsterbruger
07-03-2024 14:24

Rapporter til Admin
#5 det er også sådan jeg har det. Det er ikke jordens undergang. Håber supporten ser det ligeledes :)
--
#8
mindbuster
Junior Nørd
07-03-2024 14:26

Rapporter til Admin
Jeg har lige prøvet det samme fra proshop, heldigvis også en billig vare, et mobilcover/pung til 99kr der tydeligvis var demo, lidt bukkede hjørner og den kabelstrip der skulle holde et lille mærkat var klippet over, men inkluderet. Det eneste de skulle have gjort var at ofre en lille kabelstrip så havde jeg nok ikke opdaget det, men sguda underligt at vedlægge den overklippede strip istedet for bare at sætte en ny på. :/
--
10900k, strix z490-gw, tuf3080s, 32gb lpx3200, 1tb sn750, rm750i d15s, lian li pc-a10 alu, aoc cu34g2x
#9
ToFFo
Guru
07-03-2024 18:08

Rapporter til Admin
#5 - Det er også en stor virksomhed. Sure børn råber højest. Man hører sjældent om succes, men man får det altid at vide når der går noget galt. Det er helt naturligt. Jeg har været anti-proshop i en 15 års tid hvor jeg var en af mange der fik afvist en bundkort-sag på grund af you know what. Men credit where credit is due. Jeg synes de har forbedret sig. Både på kommunikation, kundeservice og RMA. Bevares, kommunikation fik lidt et slag da Proshop Michael prøvede at være en folkets ridder med hele 3080-fadæsen... Nåja og dengang de havde en jurastuderende der blandede sig i en tråd med noget reklamation. Men altså, de prøvede da! :D
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0. Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
--
Sidst redigeret 07-03-2024 18:08
#10
nixelaj165
Monsterbruger
07-03-2024 19:29

Rapporter til Admin
Jeg tænker også bare at det kommer til at blive en smertefri behandling med retunering af produktet. Skal nok vende tilbage igen når der er response fra dem. Og ja, det negative er altid i fokus. Indtil videre er måske-hatten på. Men jeg dør nok ikke af 300.- Jeg er mest overrasket over at der er rust på selve køleren.
--
#11
mindbuster
Junior Nørd
07-03-2024 20:18

Rapporter til Admin
Ja det ligner godt nok noget der kommer fra en af de Mærsk containere der faldt i vandet. :/
--
10900k, strix z490-gw, tuf3080s, 32gb lpx3200, 1tb sn750, rm750i d15s, lian li pc-a10 alu, aoc cu34g2x
#12
nixelaj165
Monsterbruger
08-03-2024 11:02

Rapporter til Admin
Happy ending. De sender bare en ny i dag. Kan beholde den jeg har fået eller smide den ud. Så er weekenden da started med et smil :)
--
#13
ToFFo
Guru
08-03-2024 11:07

Rapporter til Admin
#12 - Dejligt at høre. Som jeg allerede har nævnt, så synes jeg virkelig de har oppet sig på service. Man skulle tro de havde fået ny RMA boss. Eller også har RMA bossen fået en over nallen :P
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0. Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
#14
Anomynous
Nørd
08-03-2024 11:28

Rapporter til Admin
Jeg har heller aldrig forstået hvorfor de har gjort som de tidligere har gjort. Sådan noget spreder sig som ringe i vandet og man kan hurtigt få et dårligt ry. Bare tag Komplett f.eks, det var mit og mange andres foretrukne handlested for efterhånden mange år tilbage, selvom de var lidt dyrere - netop fordi de brillierede på servicedelen. Efter de begyndte at slække på den, så mistede de mange kunder, mig selv inklusiv.
--
#15
noaim
Giga Supporter
08-03-2024 12:04

Rapporter til Admin
har sendt dig en PM :)
--
#16
the688
Guru
08-03-2024 12:27

Rapporter til Admin
Kunne være spændende at høre om ProShop faktisk "går tilbage i kæden" og kigger på hvem de har modtaget sådan et produkt retur fra. Aner ikke om de har en eller anden "klausul" der gør at de retroaktivt kan komme efter nogen som har sendt noget lort tilbage, selvom det måske i første omgang er krediteret. Det kan man nok, juridisk set, ikke - så de springer nok over hvor gærdet er lavest fordi en nøje gennemgang af ALT det de får retur er MEGET dyrere end de her få sager rundt omkring hvor de får sendt noget som er noget skrammel.
--
"ORK SATME!"
#17
nixelaj165
Monsterbruger
08-03-2024 13:26

Rapporter til Admin
Jeg tror det er første gang jeg har oplevet at snakke med Proshop support nogensinde, i 14 år jeg har købt der. Men jeg er da glad for første oplevelse var sådan her med dem. Der har nok været andre boller på suppen, hvis det havde været er bundkort eller et RTX 4090 :)
--

Opret svar til indlægget: Spøjst levering fra Proshop

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning