Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Pro X Wireless reklamation

Af Ultrabruger hat-af-dild | 08-09-2021 03:21 | 696 visninger | 4 svar, hop til seneste
Hejsa Hol. Jeg har et Logitech Pro X Wireless headset som jeg købte tilbage i Januar '21, som er gået i stykker. I mit tilfælde tog jeg headsettet af en dag, og i det jeg gjorde det "eksploderede" det ene beslag som holder ørekopperne fast på båndet der går over hovedet. Jeg prøvede at se om jeg selv kunne samle det igen, men det stod hurtigt klart at det var umuligt da noget at plastikket inde i beslaget var knækket af (?). Jeg reklamerede selvfølgelig headsettet, og efter en (pæn lang) ventetid fik jeg det tilbage "repareret" på "goodwill", da "garantien ikke dækker fysiske skader" og at "reparationen ikke er dækket af reklamation/garanti" (???). Jeg var rimelig uimponeret over den medfølgende besked, men tænkte "det er ligemeget jeg har fået headsettet tilbage". Der gik noget tid før jeg fik taget det i brug efter det var kommet tilbage (grundet irl ting), men fik endelig taget det i brug igen, og "I shit you not" samme dag, da jeg tog det af efter en længere spil session faldt det samme beslag fra hinanden igen.... I lyset af den besked der fulgte med ved sidste "reparation", tænkte jeg at det nok skulle blive et problem. Og ganske rigtig, selvfølgelig nægter det (danske) firma jeg har købt det af at gøre noget ved det. Som i jeg skulle have ødelagt det. Headsettet har været passet og plejet, har hængt i en holder når det ikke har været i brug, og aldrig været tabt eller lignende, hvilket også kan ses, da det ser ud som nyt. Jeg har kigget på nettet (primært Reddit) hvor jeg kan se, at det ikke er et enkeltstående tilfælde, og at dette beslag, samt andre plast dele på headsettet ganske enkelt revner for et godt ord. I en sådan grad at nogen endda har lavet STL tegning så man selv kan printe et nyt beslag, og andre der har været heldige nok til at få ombyttet deres headset, øjeblikkeligt har tapet det da de modtog erstatningen, da de (som jeg) ved at der jo tydeligvis er tale om plastik af ekstrem ringe kvalitet (om ikke andet så på nogle batches). Det var sgu noget af en smøre, så: TL;DR - Er der andre herinde der har/har haft defekt(e) Pro X Wireless Headset(s)? Og I så fald, hvad har I gjort?
--
#1
FlyingHippo
Giga Supporter
08-09-2021 05:17

Rapporter til Admin
Ikke lige det produkt du nævner, men jeg har fået ombyttet 2 mus og et keyboard, udenfor garanti ved at kontakte Logitech direkte, mega imponeret over deres service. Jeg var derimod knap så imponeret da jeg havde købt mit G915, og der ingen 'F' knap var, men derimod 2 'G' knapper. Der ville de ikke gøre noget, og sade at man ikke kunne få/købe løse enkelte taster. Så købte jeg en løs 'F' knap på ebay til 30 kr...
--
var d = new Date(); if(d.getMonth()!=11 || d.getDate()!=24){ $('.t47-svar-top').find('b:contains("fuerzzz1")').parent().parent().parent().hide()}
#2
ToFFo
Guru
08-09-2021 08:02

Rapporter til Admin
Jeg synes det er lidt en tendens med Logitech headsets at de bruger enten elendig plastic eller elendigt design. De Logitech G930 og det ene G933 jeg har haft har alle været elendige. Tror jeg kom igennem 4 eller 5 G930 headsets... Alle havde samme problem efter noget tid. Den plastic bøjle der er lige over øre kopperne revner simpelthen og går i stykker, så bøjlen ikke kan holde øre kopperne. Det er simpelthen så ringe. Mit ene G933 knirkede bare så frygteligt hver gang man rørte det. Det virkede bare super billigt lavet. Nu har jeg et Kingston hyperx cloud flight S og det spiller bare. Havde cloud flight non S før og det spillede også bare men hunden fik fat i det... Du får sikkert et nej hvis du sender det til forhandler på reklamation så prøv at tage fat i Logitech direkte. Deres service er faktisk rigtig god. Jeg har fået byttet både højttalersæt, tastaturer og headsets der igennem uden problemer. De har bare sendt up front uden at ville have retur. De bad mig sommetider bare om at ødelægge det jeg havde. Ind imellem ville de have et billede af det var destroyed.
--
- Indsæt signatur -
#3
Juusuhako
Elite Nørd
08-09-2021 08:27

Rapporter til Admin
Samme problem med Creatives "gamer headsets" (vi snakker +5-6 år siden), maks. 2 år så knækkede de i hængslet. Købte da et par "rigtige" headphones som har holdt siden da, så det kan svare sig - hvis du nu hellere ville gå den vej. :)
--
ASUS TUF B460M-Plus • i5 10400F • 16GB 2933MHz • Asus RX580 4GB • Cooler Master Q300L • Corsair MP400 M.2 1TB
#4
Lovegreen
Giga Supporter
08-09-2021 09:32

Rapporter til Admin
Oh no, har lige købt samme headset på tilbud. Havde Logitech G933 i gamle dage, som var lavet af billig plastic. Faktisk var det samme problem med hænglsern jeg havde med G933, men må tilstå det nok havde været en gang på gulvet, så det er vel min egen skyld. I mellemtiden har jeg haft HyperX Cloud Alpha, som jeg egentlig har været tilfreds med, god byggekvalitet, ikke problemer med hængslerne.
--

Opret svar til indlægget: Pro X Wireless reklamation

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE