Hej! Vi har lige fået TDC mobilt bredbånd, og efter en dag, virker det altså ikke længere. Eller rettere sagt, softwaren virker ikke. Der følger dette program "Connect It" med, som virkede fint igår, bortset fra enkelte knapper man ikke kunne trykke på, tror dog at det er et kompatibilitetsproblem, da Windows 7 ikke ser ud til at være understøttet af TDC.
Nå men, jeg kommer altså hjem i dag, og vil logge på, og får så denne fejlmelding:
Forsøg på forbindelse mislykkedes. Kontrollér at indstillingerne er korrekte. Vil du prøve igen?
Først prøver jeg at sidde og rode med lidt indstillinger, genstart af computeren, geninstallering af software, men uden held. Efter en del søgen på nettet, finder jeg en der har samme problem, og løsningen skulle være APN indstillingerne. Jeg går ind og checker, og ser at den rent faktisk er forket, der står "Internet" med stort "i" og mener at der på TDC´s hjemmeside stod at det skal stå med småt. Ihvertfald når man bruger en iPhone, men regner med at det er det samme ;P Jeg retter det til småt. Stadigvæk ikke noget.
Jeg har også prøvet at gå ind på IE for at indstille den til aldrig at lave opkald, eller noget lignende, men det havde nok ikke gjort en forskel alligevel, for jeg bruger Chrome ;P
Nå men her er mit problem, hvis I kender til det, og/eller har en løsning, så vil jeg sige tak for et svar, på forhånd! Hvis I har brug for flere oplysninger, så bare skriv :)
Nå ja, jeg kører Windows 7 64 bit, og JA jeg har prøvet diverse kompatibilitets indstillinger ;P
USB-modemmet er et Huawei E1550, hvis det kan hjælpe ;P
--