Har du forsøgt at teste netværket med en anden router?
--
schred
Da vi havde CyberCity brugte vi deres router. Faktisk sendte de os en ny router, fordi de også tænkte at det var den som det var galt med.
Og nu bruger så en helt ny router fra Phillips.
Så tre router er afprøvet, uden held.
--
Når den nu kun står 2m fra og der er så mange problemer, kunne det evt. også være en idé at bruge et netværkskabel istedet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. er det alle 3 pc'er som ryger af?
ryger den af internettet eller eller er det lokalt forbindelsen ryger?
--
YEAH, har fundet på noget vildt sejt at skrive HER... damn, har bare glemt det ;P
Det er kun denne PC som ryger af.
De to andre er på upåklageligt, og de står iøvrigt langt fra, og er på en anden etage.
Det er lokalt, at forbindelsen ryger af og på.
--
Prøv at finde en anden driver til dit netkort
--
#0 - står der noget andet udstyr i nærheden som kunne forstyrre radio signalet?
--
schred
Den driver som er installeret, er fra ASUS netværkskortet egen medfølgende CD.
Har prøvet at slukke for vores trådløse telefon, og slukke for mobilerne.
--
#8 lyder sq underligt.
Ved ikke om ASUS benytter en egen udviklet config utility, men havde selv problemer med trendnet's egen wlan config utility. Efter jeg slog denne fra forsvandt problemet. Så prøv om muligt at lade windows styre netværkskonfigurationen og slå Asus's config utility fra.
--
schred
Har opdateret med den nyeste driver fra Asus. Og efterfølgende også prøvet, at lade windows opdatere med deres nyeste driver.
Har forsøgt at lade windows styre netværket.
Alt sammen uden nogen ændring.
En ven gav mig et tip om, at forsøge at ændre på routerens kanaler, og har her opdaget at kanal 13, muligvis gør den lidt mere stabil. Nu logger den ihvertfald på ca. halvdelen af gangene.
--