#2
Godt så fik jeg lige fjernet min mistanke om en vundo-infektion.
Kør så en ny scanning med HJT og sæt flueben ved disse:
O4 - HKCU..Run: [BigKahunaReefSetup.exe] C:DOWNLO~1BIGKAH~2.EXE /r
O4 - HKCU..Run: [Discipl2Setup.exe] C:DOWNLO~1DISCIP~1.EXE /r
O4 - HKCU..Run: [TowerBlasterSetup.exe] C:DOCUME~1ANDERS~1SKRIVE~1TOWERB~1.EXE /r
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
Hvis du ikke kender IP-adresserne i den næste linje, så sæt flueben i den også
O17 - HKLMSystemCCSServicesTcpip..{CBCF5D45-94A5-40C7-B875-EA73BE411D7A}: NameServer = 192.168.245.26 192.168.245.10
Hvis du ikke har Google Toolbar2 installeret mere, så sæt flueben i de næste to linjer også
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:programmergooglegoogletoolbar2.dll (file missing)
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:programmergooglegoogletoolbar2.dll (file missing)
Sæt flueben i alle som starter med O18 - Protocol:
Luk alle øvrige programvinduer så kun HJT er åben. Klik på ”Fix checked”.
Loggen vil nu være ren
-----------------------
Kør en diskoprydning.
(Start=> Programmer=> Tilbehør=> Systemværktøjer=> Diskoprydning. Sæt flueben ved temp-filer, temporary internet files og papirkurv).
-----------------------
Genstart pc'en - ingen ny log behøves.
Har du yderligere problemer så fortæl venligst om dem.
--
http://www.hattrick.org[...]
Alliancen (570540)
Hol.dk HJT Supporter