Ehm, via linket kan man jo se at det ikke er sendt endnu, såe måske du lige skulel ringe til dem først ? ..
--
Den der overskrift er da helt hend i vejret ,,, du er da en nar at udstille en butik på den måde uden begrundelse for dette
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Okay, så jeg skal ringe? Hvordan kan det være de ikke har sendt den når de sagde den ville komme 29/08/2006? Eller i det mindste bare sagt "Vi beklager, vare bla-bla-en-masse-tal kan desværre ikke leveres til den lovede tid" som sædvanlig? :(
Jeg ringer når jeg kommer hjem fra HTX så hvis det er det der skal til.
--
#3 Hvis det ikke er noget kan jeg man da bare slette den... Den må da gerne ændres til noget andet hvis det er det... det var bare lige en panik reaktion.
Det kan da ikke være så irreterende at jeg ikke lige kan få at vide hvad jeg skal gøre inden denne tråd bliver slettet eller hvad I vil...
--
Du skal i hvert fald tage kontakt til dem.
Jeg har selv handlet med dem et par gange, uden problemer, også en bekendt har købt en bærbar hos dem, han fik den 1 dage sener end lovet.
--
De må ikke trække beløbet fra dit Dankort før varen er sendt, så hvis de trækker dd. og endnu ikke har sendt den, så er det i strid med loven.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Der er ikke noget at bekymre sig om, pakken er klar til afsendelse fra dem og kommer til dig imorgen, hvis Post Danmark ikke nosser i det.
Kan en admin ikke ændre den overskrift, da den er meget misvisende.
Jeg har selv handlet med Computersalg og har fået kanon service.
--
#2 han spørger, det er ikke en beskyldning.
Ring til dem, det kan også være Post DK der har "smidt" den væk..
--
(\__/)
(O.o )
(#|#) One step closer to world domination!
#9 Så er hans overskrift forkert formuleret, selvom der er brugt ?
Den skulle have være. "Snyder Cumputersalg.dk mig?" Det han skriver er en konstatering misvisende efterfulgt af et ?.
--
#10 vil nu sige man godt kan bruge hans udtryk.
Men som sagt, post DK har nogle "beskidte" arbejdere, som nupper pakker der ikker er værdi pakker(bliver tracet fra medarbejder til medarbejder)
F.eks. "blev min væk" en bærbar til 16.000 kr.!
Firmaet havde ikke sendt den som en værdi pakke, som Post DK sagde de skulle (ringede til dem)
--
(\__/)
(O.o )
(#|#) One step closer to world domination!
#11 Ja, jeg kender det desværre alt for godt. Har dog ikke mistet noget så dyrt som dit (DVD'er). Dog har jeg da jeg boede i Randers og Århus ofte været ude for at posten, havde været ude med pakker og ikke har kunnet aflevere dem da jeg ikke var hjemme. Det mærkelige var at jeg altid var hjemme når jeg ventede pakker (jeg havde mulighed for at arbejde hjemme). Så gik der ofte 2-3 dage før der kom en afhentningsseddel med posten, så jeg kunne hente pakken på posthuset. Alt i alt betød det ofte at jeg måtte undvære pakkerne 3-4 dage længere end den dato jeg havde betalt for at få dem leveret til. Jeg fatter simpelthen ikke det system. Hvis det er fordi de ikke gider rende op på 3. sal, så kunne de sgu' da bare ringe på, så skulle jeg nok selv gå ned og hente dem. Heldigvis er der ikke de problemer hvor jeg bor nu.
--
Hans overskrift er sq fin nok ... Det er et spørgsmål.
Sq da klart han er nervøs hvis han har brugt 8k på en bærbar og er lovet en dato og ikke har fået den til tiden ..
Jeg ville da også være nervøs hvis jeg ikek fik noget af vide og være bange for at blive snydt hvis det er første gang man handler det sted ..
--
#13 Gramatisk set er det ikke et spørgsmål. Strukturen af sætningen gør, at det er en konstatering efterfulgt af et fejlplaceret ?. Bare fordi man placere et ? efter en sætning gør det ikke automatisk sætningen til et spørgsmål.
--
#12 Det samme skete for mig utallige gange da jeg boede i århus. Det hjalp heller ikke at ringe til PostDanmark og klage :-(
--
Acer 8204 - 2.0 Core Duo, 2GB Ram, 120 GB Harddisk, Radeon x1600 256 MB DDR3
Zepto 4100 - 1.6 P-M, 1024 MB Ram, 40 GB Harddisk, Radeon 9000 64 MB Ram
#15 havde du postbudets navn? for så burde det ikke være et problem
--
(\__/)
(O.o )
(#|#) One step closer to world domination!
#13 - da han sikkert handler med dankort har han ikke noget at være nervøs for. Det er banken der har et problem, hvis computersalg trækker pengene og ikke sender noget til ham, det er deres bevisbyrde at bevise at han reelt har modtaget varen.
Derfor er man som forbruger ret godt stillet ved handel på Internettet.
Så derfor bør man ikke være så nervøs - men kan sagtens blive mød irriteret, helt enig.
Lidt læsning til underbygning af udsagnet..
... betalingsformidleren, der bærer risikoen for betalingsmodtagerens (netbutikkens) konkurs o.lign., og man vil derfor have mulighed for at gøre indsigelse mod transaktionen, f.eks. hvis pengene bliver hævet fra ens konto, uden at man modtager varen.
5. Indsigelser om misbrug, ikke-levering og fortrydelsesret
Gør kortindehaveren gældende,
a) at en fjernsalgstransaktion hverken er foretaget eller bemyndiget af kortindehaveren,
b) at debiteringen overstiger det beløb, der er aftalt med betalingsmodtageren,
c) at den bestilte ydelse ikke er leveret, eller
d) at kortindehaveren eller den angivne modtager har udnyttet en lovbestemt eller aftalt fortrydelsesret ved at undlade at modtage eller afhente den bestilte ydelse,
skal kortudstederen stille opkrævningen i bero, mens indsigelsens rigtighed undersøges. Kan indsigelsen ikke umiddelbart tilbagevises som uberettiget, må kortudstederen alene opkræve det beløb, som kortindehaveren kan vedkende sig. Er kortindehaveren allerede blevet debiteret for transaktionen, skal det omtvistede beløb straks tilbageføres til kortindehaveren.
En senere debitering/gendebitering må kun ske i det omfang kortudstederen kan godtgøre, at indsigelsen er urigtig.
Bemærkninger:
Bestemmelsen vedrører såvel indsigelser om misbrug som situationer, hvor gennemførelsen af betalingen bringer kortindehaveren ud i en særlig risiko, fordi systemet er indrettet således, at kortindehaveren ikke har mulighed for at holde betalingen tilbage. Forbrugeren bør således risikofrit kunne udnytte en fortrydelsesret ved at undlade at modtage eller afhente den bestilte ydelse, ligesom det ikke er rimeligt, at betalingen gennemføres, hvis den bestilte ydelse ikke leveres.
Det fremgår af bestemmelserne, at det omtvistede beløb skal tilbageføres straks, d.v.s. i løbet af et par dage efter at kortudsteder er blevet bekendt med indsigelsen.
--
schred
#16 Ja. Det stod jo på papiret, men det hjalp ikke at klage. Det skete btw, med flere forskellige postbude. De gad bare ikke ringe på, så de skulle risikere at gå de 2 etager op.
--
Acer 8204 - 2.0 Core Duo, 2GB Ram, 120 GB Harddisk, Radeon x1600 256 MB DDR3
Zepto 4100 - 1.6 P-M, 1024 MB Ram, 40 GB Harddisk, Radeon 9000 64 MB Ram
Hey jeg har lige bestilte noget tilbehør til mit Olympus kamera fra computersalg.dk og der fik jeg også den der mail fra dem, godt efter jeg havde modtagt pakken. Men der er sikkert bare sket en fejl og så har de ikke fået sendt pakken alligevel.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.